Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
Wat wilde ik nou toch typen?
jou begrijpen we vanaf nu nog beter dan anders bloesem!
Bloes, hij's leuk
Wel heul veul, vind ik.
Ik begrijp die Nederlandse zinnen niet altijd

Wel grappig.

Ik ben gezellig met LD de stad in geweest. We gingen gezellig even 1 ding kopen, voor m'n zus d'r verjaardag, en vervolgens zijn we 2,5 uur in de stad geweest

LD zocht een vriendje voor haar 'Hermelien-pop' dat was nog lastig genoeg.

Toedels

Later is nu
[quote]Bloesem schreef op 15 maart 2008 @ 13:21:

NL: Hetgeen u verteld, verbaasd mij ten zeerste!

[quote]

Nou, er staat NL voor, maar volgens mij is dat géén NL.

Verder is ie erg leuk, volgens mij bestaat er ook zoiets in het Twents.

Lil, wat k*t zeg, die nachten.... sterkte, hoop dat deze fase SNEL voorbij is.

Madootje, je hebt het mooi verteld, jullie hondenverhaal. Ik dacht ook niet dat jullie er te lichtzinnig over deden, hoor. Heel veel sterkte in elk geval.

Loentje was vréselijk jarig, blij blij stuiter ploink! Enorm veel volk over de vloer gehad. (Meer dan 40 man, waaronder 17 kids.. pfff, echt blij dat het mooi weer was, want die koters waren vooral buiten!) Waaronder Meave en al haar krullenbollen. Uiteindelijk ontaarde alles weer in 1 grote logeerpartij, dus nu heb ik 3 jongens en 1 heel klein meisje boven liggen. Lientje slaapt bij mijn zusje en Lotje is met het beste vriendinnetje van Lientje mee.... tja.. Hoe dan ook een erg leuke dag voor iedereen!
Ach, arme Lil Zulke nachten hakken er ook wel in dan, he? Bah. *schuift wat oordopjes naar Lil*

Pimpel, gefeliciteerd met Loentje. Zeven is inderdaad al echt heul groot. Maar volgens mij vond ik dat vorig jaar ook al toen hij zes werd

Fijn dat het zo'n leuke dag was!
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
Hey, VanderLoen, gefeliciteerd gozer!

Bam dreads? Zegt me niks.

Er ligt een Bambette in Kjongen zijn bovenste deel van stapelbed. Met een zaklamp onder het dolfijnkussen voor als ze ;s nachts wakker wordt en de weg naar de wc niet denkt te kunnen vinden.

Schattig.

Zijn giegelend in slaap gevallen.

Lief.

En dat bewijst maar weer eens:

Kinderen zijn bij anderen echt echt echt veel leuker, gezelliger, gemanierder (ok dat laatste dan dievanmij niet echt,,,)

, dan die zuigers die ze onder moeders vleugel zijn.
Oh wat gezellig, een hertje te logeren!!! Dat zijn altijd leuke logees!

Pfff, ik heb net een wijntje op (ja echt gewoon eentje) maar voel me ladderzat. Ik kan echt niet goed meer tegen alcohol! (Wel een lekker gevoel... ) Pompel moet morgen voetballen, dus zit ik 's ochtends vroeg alleen met die drukke heren... ik denk dat ze mogen Nintendo-en.
Goed idee.

En hun eigen ontbijt maken toch?

~zet snel een zak brood en een pot pindakaas op tafel, met een litertje Yoghi ernaast, hoewel ze het vast ook goed doen op... jaja hij wordt na jaren weer van stal gehaald...op kroepoek!~

Tuurlijk waren ze lief.

Mijn kater had ze omgekocht met McD en een zelfgekozen tijdschrift.

Truste!
~gapt kroepoek van de tafel~
~legt weer terug~

Oeps, wist niet dat de kroepoek voor een klein hertje was... Zal mijn aanstaande schoonzoon niet waarderen als ie dat in de gaten krijgt.

Veel sterkte plezier morgen dan meiden!
Goedemorgen! Gister lag ik voor half tien in bed, ik was megagaar... Na de verjaardag van Loentje zijn we nog even langs mijn neef gegaan, maar Mootje zag inmiddels lijkbleek, met van die mooie donkere kringen onder zijn ogen, dat we niet lang zijn gebleven. Uiteindelijk lagen ze voor half negen in bed, dus dat viel allemaal nog wel mee.

Alle logerende kindjes goed geslapen? Mijn kindjes zijn niet zo logeerbehoeftig. Slappelingen zijn het. Toch wel jammer, want ik ben heel logeerbehoeftig, vooral als mijn kindjes uit logeren gaan bevalt dat goed.

Mav slaapt nog, maar gaat straks met de jongens even de hort op zodat ik overdag nog even aan mijn examennotitie kan werken. Komende week moet het af zijn. Helemaal, niets meer aan te veranderen af.
Goeiemorgen meiden! ~baant zich een weg langs logerende kindjes, omzeilt overgebleven kroepoek, bukt voor afgezakte slingers, schuift rondslingerend pakpier aan de kant en zet koffie en thee neer~

Negeren van Dot is lastig, ze krijst echt heel lang en heel hard overal doorheen. Als ik zie wat ze nu allemaal opeens weer meer kan en snapt, denk ik dat het komt van opeens wereld weer heel veel groter en 's nachts verwerken en zo. (Gunst, nou klink ik als een Vrije Schoolmoeder.) En ik weet niet zo goed hoe ik haard aarbij kan helpen, anders dan wel af en toe laten zien dat we er zijn. Ik wil gewoon per se dat ze (weer) voelt dat haar eigen bed goed & veilig is, maar voel me wel lullig over al die hysterica die ze daar kennelijk voor door moet. Nou ja, nu is ze weer heel vrolijk en staat ze op bolle blote voetjes de onderste planken van de boekenkast uit te ruimen.

Vanmiddag staat de demente schoonmoeder op het pogramma, en vanavond zal ik toch echt eens een begin moeten maken met die belastingen, en sowieso achterstallig administratief onderhoud. Getsie, als ik nou toch ergens geen zin in heb...

Iedereen hier lekker in de pyamazondag?

~extra kopje thee voor Meave in het kantoortje, met een Niet Storen bordje op de deur voor opperste studie-concentratie~
Haihai

Hier tot nu toe een rustige zondagmorgen. De kinderen weten nu (eindelijk?) hoe de dvdspelert werkt, dus zetten 's morgens gewoon een filmpje op. Ik voelde me gisteren totaaal niet moe, maar werd wel laat wakker.

Lil, hoe vervelend het ook is, ik denk toch dat Dot erdoorheen moet. Ik weet dat mijn beide kinderen dit ook gehad hebben en dat negeren tot grotere hysterische taferelen leidden. Flesje warme melk helpt niet? Dat hielp bij mijn kinderen gelukkig

wel. Sterkte ermee. Zoals ik van de week al zei, 1 zo'n nacht ben ik al helemaal brak van, laat staan elke nacht.

Ik ben zó blij dat Elvis hier administratie doet.

Pimpel, het klinkt weer gezellig bij jou, hoewel ik er persoonlijk niet aan moet denken. Hoe is het vanmorgen? Die Pompel, die er zo vandoor gaat, met een huis vol kinders. Kan hij de jongens niet meenemen, ter aanmoediging? Het is toch tenslotte vóetbal

Ik wil gaan voorlezen, maar LD wil graag dat het 'Mathilda' wordt, die ze zelf een keertje kwijtgemaakt heeft, en LE heeft liever 'Het oneindige verhaal'' Die wil LD dan weer niet. Ik zit erover te denken gewoon te beginnen, dan blijft ze er vanzelf bij zitten, toch? Maar goed, nu zijn ze samen aan 't spelen, dus heb ik even pc tijd. Ook fijn
Later is nu
die is mooi, het oneindige verhaal!!! Met die vliegende hond toch?

Hier ook een druilerige zondag, gisterenavond erg gezellig gegeten met vrienden, vannacht 3 keer mijn dochter op bezoek gehad en al een paar dagen last van inwendige mens, niet helemaal fit dus. Ben er nog niet over uit of we de deur nog uitgaan (altijd wel even fijn voor de kinders) of thuisblijven( altijd fijn voor mama).

Pim, jullie verjaarag klinkt weer helemaal leuk, zullen de jongens niet helemaal druk zijn met al het vers verworven speelgoed?
Haha, ik vond neverending story helemaal niks. Maar goed, ik ben blijkbaar niet uit het goede Fantasy-hout gesneden, want Lord of the Ring en Harry Potter enzo zijn ook niet echt aan mij besteeds. Geldt zowel voor de boeken als de films.

Ik moest trouwens erg lachen om Loentje gister. Hij verzuchtte steeds (nogal ongemeend in mijn ogen ) dat hij te veel cadeautjes had gekregen. Het klonk heel sociaal wenselijk allemaal, dat wel. Het is een mooi manneke Pim!
Bent, ik vind het altijd het fijnst voor mama als de kinderen met papa de deur uitgaan.
nou, ik ook! Al is dit ook prima te pruimen: dochter is bij buurmeisje spelen, buurjongetje is met zoon spelen (weliswaar hier, maar op eigen kamer) en wij hangen samen op de bank. we blijven lekker thuis vandaag!
Lil, wat slopend zeg die nachten. Ik ben ook niet goed in volledig negeren. Ik wil niet dat de jongens het gevoel hebben dat ze aan hun lot worden overgelaten. Misschien ook aan de kookwekkertjes net als wij met Bikkel doen? Wekkertje bij haar op de kamer en 1 bij jullie. Wekker op 10 minuten met de mededeling dat je bij haar komt als de wekker gaat. Als ze nog stil is als de kookwekker gaat kun je de tijd verlengen. Zo leert ze dat brullen geen zin heeft omdat jullie toch niet eerder komen dan dat het wekkertje gaat. Dit werkt bij Bikkel perfect. Wij gebruiken het bij het naar bed brengen. 's Nachts gaat het gelukkig goed.

Ik ben nog steeds in pyama en Madokus ligt weer op bed (ik ben er vanmorgen voor 2 uur weer ingekropen). De jongens zijn sinds een klein half uurtje aangekleed. Hier kun je dus wel spreken van een pyamazondag. Al moet er nog wel een logeerkamer worden opgeruimd, want mijn nichtje komt dinsdag oppassen en die blijft misschien slapen.

Pim, de verjaardag van Loentje klint geslaagd. Maar alle verjaardagen bij jullie klinken gezellig. En als je met het logeren over en weer toch weer uitkomt op 4 kinderen in een bed dan heb je het per saldo niet gek gedaan.

Ik ga zo voor het eerst koekjes bakken met Bikkel. Ik ben benieuwd hoe hij het vindt. Dan moet hij wel eerst afscheid nemen van zijn nieuwe grote liefde in zijn leven; bruine beer in het blauwe huis.

Hier trouwens wel een grote fan van het oneindige verhaal. Het boek heb ik nooit gelezen, maar de film ken ik zo'n beetje uit mijn hoofd.
Haihai

Nou, de kinderen hebben wat geverfd, wat boven gespeeld (is ook rustig voor papa en mama) en nu gaan ze naar buiten (uit zichzelf, ook nog) Wij hebben naar 'tussen de oren' gekeken.

Ik heb het oneindige verhaal zo'n 25 jaar terug gelezen en vond het mooi. Lord of the Rings ben ik nog nooit doorheen gekomen, maar ik wil de film ook niet eerder zien dan dat ik het boek uit heb .. ik ben dus bang dat dat verhaal aan mij voorbij gaat

Wat een goed idee zeg, met die kookwekker!!
Later is nu
Voetbal was afgelast, dusseh... ik kwam pas om half 10 uit bed.

De jongens hebben alsnog genintendo-d. Nu slaapt Lotje (die is dus weer terug) bouwen Loentje en Pompel boven het ridderkasteel (heeft Loentje vorig jaar van mijn ouders gekregen, maar nu weer uitbreiding, echt zó gaaf) Leentje ligt daarbij te rollebollen en ik zit in mijn pyama te werken. ~zucht~ Lientje is nog bij mijn zusje, maar schijnt wel heimwee te krijgen, dus ik denk dat ik zo op de fiets moet.

Ik vind die logeeruitwisselpartijen echt geweldig, zowel voor de kids als voor ons. Gisteravond met die 3 jongens spelletjes gespeeld en dat is zo leuk, met die grote jongens.
quote:dreamer schreef op 16 maart 2008 @ 14:46:

Wat een goed idee zeg, met die kookwekker!!Totdat kind binnen die tien minuten in slaapt valt en zich de pleuris schrikt als dat ding afgaat!
quote:meave schreef op 16 maart 2008 @ 14:59:

[...]

Totdat kind binnen die tien minuten in slaapt valt en zich de pleuris schrikt als dat ding afgaat! Mijn gedachte!
Dacht ik ook aan inderdaad......

zo, kinderfeestje voor van de week is bedacht en voor zover al mogelijk voorbereid

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven