Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
nee xop, ik niet. Ik zit hier namelijk in een huis vol rust met mijn koffie met riante melkschuimlaag in de kroeg. Het weekend was retegezellig, maar dit is ook fijn. Zomaar een vrij ochtendje.

Pompel, gefeliciteerd!!!!!!

wasda dreamer?
Hoera voor Pompel!

Toet, hoe is de buik? Lukt het te werken met een duploende zoon om je heen?

Ik moet veel, en heb nul zin. Nog beetje duf van gisteren, vroege Dot, dat soort dingen. Heel fijne middag gehad gister, met lieve mooie fijne mensen

Dot slaapt eigenlijk ook pas sinds een maand of 2 (? zoiets) nof maar 1 slaapje, dat in lengte ook erg kan varieren. Toen ze na zomervakantie een tijd zo ziek was sliep ze idioot veel, daarna bij ziek/verkouden altijd meteen weer heel veel meer slaap. Nu is ze al een tijdje gezond (behalve permanent snot) en kan ze kennelijk met 1x af.

Ik ga echt wat doen, echt, echt...
ik heb even gegoogle-ed en die ziet er inderdaad leuk uit.
Ja hoor! Kom maar op met die studenten!

Oh Toet wat goed zeg, dat het doorslapen eindelijk goed gaat! Dat zal je goed doen.

Bam; Borrel???

Bedankt voor de felicitiaties. Pompel heeft vandaag de leeftijd des heeren bereikt.

Hij is al flink verwend, ik heb hem vannacht zijn verjaardag in gen*kt, vanmorgen heeft hij ontbijt en cadeautjes op bed gehad. Vanmiddag bak ik nog appeltaart én lasagne. Zo he... je zou bijna denken dat ik een liefhebbende echtgenote ben.
Zoon duploot, maar Lief is thuis vandaag. Die heeft pappadag en mamma heeft dus werkdag. Maar 10 studenten kan ik daar helaas niet bij gebruiken. Op buik heb ik negeertechniek ingezet. Werkt vooralsnog. En daarnaast drink ik heeeel veel, heb ik vitaminepil en een kiwi op en haal ik straks cranberrysap als ik naar mijn moeder ga om daar verder te werken (heeft een printer en ik niet).

Fijn dat kasteeldate leuk was (had ook niet anders verwacht!) Lil. Hoop dat je een beetje uit je dip komt. Zon schijnt iig, dat scheelt altijd een beetje... MOet je echtwat doen dan vandaag? Of kun je je zelf een dagje vrij gunnen? Oh nee, het is je laatste werkweek natuurlijk, zal wel extra veel werk opleveren?
Oh Toet, negeertechniek is NIET verstandig (kijk maar eens naar ons lieve hertje...) met ontsteking écht naar de h.a. gaan, hoor!

(Zegt zij die ALWEER gtvrrdgtvrrr met een ontsteking in haar bek zit, maar geen zin heeft in tandarts)

Leentje is hees... hihi is echt heel cute zo'n piep-tatatatata.
Maar ik heb geen idee of het een ontsteking is Pimpeltje. Want ik heb nog nooit een blaasontsteking gehad. Maar zal bij niet overgaande pijn morgen bellen, goed?

Oh ja, tandarts, die moet ik nog eens bellen....

Tsss, arme Leentje, met zo'n moeder die je hees zijn leuk vindt
Zo'

ik kom even posten, omdat we alweer zover onderop stonden

En voor de gezelligheid, natuurlijk. Heb net email van lief gehad, dat hij veel cursussen krijgt, binnenkort, en ik 'm dus veel kwijt ben ... kunnen we fijn vis eten, is zijn idee.. maar raar genoeg heb ik 'm dan toch liever thuis.

Ik heb gisteren een zoomlens voor fototoestel gewonnen met weddenschap met Elvis. Helaas schrok hij dan nog weer wel van de prijs en ben ik bang een nieuwe elektronische agenda nodig te hebben. Ding is nog steeds niet werkend en ik heb nu echt alle mogelijke plekken doorzocht voor de bon en die kan ik NIET vinden (en ooooh, daar kan ik niet tegen.. heb verdorie uitgeprinte emails van 6 jaar terug teruggevonden, [van pippi ] maar een bon van 10 à 11 maanden natuurlijk niet)

Heb een vriendinnetje van vroeger erbij op hyves... daar word ik wel blij van Ik was, voor mijn gevoel, altijd degene die weer contact met háár opnam, dus nu wel fijn dat zij mij opgezocht heeft

zo

ik ga weer even

toedels

Later is nu
Oh, Dream, een nwe zoomlens kado krijgen.... Ikwilookikwilook. Wat voor eentje? Duuuuurrrr zijn die krengen!

Vreselijk frustrerend, dat van je elektronische agenda. Hahaha, wij hebben ook zo'n la met bonnetjes van 100 jaar terug. Moet nodig eens opgeschoond worden, maar jaaaaa...

Toet; ontsteking is als plassen erg pijn doet, de laatste druppeltjes soms bloed bevatten, je heul vaak een paar druppels mot, je onderbuik pijnlijk is en soms heb je een algeheel gevoel van bleeehh of ben je koortsig. Tenminste, zo verliep het bij mij altijd.... Heb het jaaaaaarrren vaak mogen beleven, helaas. Tegenwoordig gaat het beter.

Godsamme, Pim, alweet kiespijn. Sterkte, meid! (Enneh, was dat nou 33 jaar? Of 30... shame on me; ik ben zo gereformeerd opgevoed als wat, en ik weet het niet eens meer. Erg zeg!)
33 en vind ik al knap hoor! De meesten kijken alleen wat schaapachtig als je het zegt.

Heb vanmorgen een gesprek gehad bij mijn nieuwe werkgever en nu heb ik er hélemaal zin in! Morgen (of donderdag, waarschijnlijk donderdag...) ga ik ontslag nemen. Brrrr....

De kiespijn is niet zo erg als een paar weken geleden. Het is dezelfde kies, dus volgens mij is het wel logisch dat die ontsteking nog terug kan keren totdat ik die zenuwbehandeling heb gehad (toch?) aangezien hij al open is geboord ga ik er (naief?) vanuit dat het vanzelf over gaat. (PLEASE!!) Het is dit keer wel draaglijk met paracetamol.

Mijn schorre moppie ligt in de box te kletsen. Ik weet dat het erg is Toet, maar het klinkt echt zo ontzettend schattig.

Getsie het hagelt ineens keihard en ik moet de kinderen uit school gaan halen. We gaan zo lekker appeltaart bakken.
Volgens mij is Pompel een jaar ouder dan ik en dus 33 geworden.

Gefeliciteerd Pompel!!!
Tja, Xop, dat is dus probleem... Elvis vindt de zoomlens ook errug duur (ik wil liefst 70-200 of 300 mm, ligt eraan wat standaard is) en totaaaal niet nodig. Lastig zo'n man, die het belang van een zoomlens niet inziet

Is 33 herenleeftijd? Goh

Wel een móóie leeftijd, zo'n dubbel getal
Later is nu
Computer bij moeder stuk. Damn, heel heen en weer gereis om niets. Morgen langs huisarts, nu naar bed. Met rapportages in mijn hoofd en pijn in mijn buik.

Tsss, zoomlens eerlijk gewonnen met weddenschap, dus jammer voor Elvis, fijn voor jou!

Xal niet al mijn klachten hier op forum gooien Xop, ze zijn ietwat anders dan de jouwe, maar lijken volgens allerlei info wel te kloppen voor blaasontsteking. Morgen dus hopelijk duidelijkheid.

Sterkte met kies Pimpel. Jakkes...
Proest. Mootje is boos op ons. Hij ziet er ongeveer zo uit:

Haha, makkelijk, zulke lichtgvende oogjes!

Ik heb net even op wehkamp gekeken, daarop staat een 'Tamron' lens, 70-300 mm voor 169 euro. Dat valt best wel mee, eigenlijk. Zal het een erg groot probleem zijn, dat ik het merk niet ken? Ben totaal vergeten waarop ik altijd moest letten, van m'n zwager
Later is nu
werkelijk geen flauw idee dream.....

herkenbaar meave! Waar gaat het bij jouw zoon om?
quote:bentetje73 schreef op 25 maart 2008 @ 09:48:

Zomaar een vrij ochtendje.

En een vrij middagje ook zeker? Ik was wel op jouw werk.
Muts breekt even in voor Dreamer...

Lenzen van Tamron hebben prijzen gewonnen. Volgens mij kun je meer vinden op kieskeurig.nl. Wij hebben een Tamron lens voor digitale spiegelreflex en die bevalt erg goed!
dank Esmee

Toevallig zag ik bij de Canonhyves ook een dergelijk bericht, dus ik denk dat ik er gewoon voor ga... en ik ben tevens naar een nieuwe elektronische agenda aan 't kijken. Sjaa. als die telelens goedkoper uitvalt

Valt het op dat Elvis net belastingpapieren de deur uit heeft?

In eerste instantie hoop ik gewoon dat huidige vergoed wordt, maar ik heb inmiddels wel gezocht naar andere niet veel duurdere op internet
Later is nu
Zo, laatste volk de deur uit...

We zouden nix vieren, maar toch het huis vol. leuk is dat.

Ben voor het eerst in jeueueueren aangeschoten, lekker is dat! (En h eltp ook tegen zere bek.)

Nu slapen want morgen werken. BLECH BLECH EN NOG EENS BLECH!!
Mijn electronische agenda heeft zichzelf automatisch gereset. Ook handig, not. Gelukkig heb ik nog wel ergens een back-up op de pc, maar die is wel van een tijdje geleden. Nou ja. Ik zag laatst iemand met zo'n blackberry. Dat lijkt me ook wel handig, maar ik weet niet of mijn foonabonnement daar geschikt voor is.

Leuk dat het gezellig was Pim!

Ik was gisteravond 'uit' met mijn werk. Laatste personeelsuitje was een eeuw geleden. We zijn uit eten geweest en daarna naar Dirty Dancing. De voorstelling vond ik geloof ik niet heel fantastisch, maar al dat gedans was leuk om naar te kijken en het decor was spectaculair. Echt heel bijzonder.
Oh Dream, Mav heeft een dagdienst vrijdag, dus ik ben er sowieso. Ik kijk nog even vanaf hoe laat. Ik kom vanuit de cursus in A'dam (die is om 13.00 uur afgelopen geloof ik). Misschien ga ik even langs Toet om dan door te reizen.
ik heb gewoon zo`n papieren agenda. Best handig, reset zichzelf niet, raakt niet zo snel weg, en als wel dan is een nieuwe vrij goed te betalen

Zeg q, leuk hoor dat je naar mijn werk komt, maar wil jij je conclusies niet zo snel trekken? Ik had namelijk helemaal geen vrije middag maar was aan het cursussen in de Hogeschool achter werk . Vandaag alweer voor cursus terugkomen op vrije dag. Baal ik best even van, morgenavond ook nog weer een themaa avond, zo maar 10 uur overwerk deze week. Voor iemand die dankzij haar vak nooit aan overwerk doet best veel!

Hier is alle sneeuw of alles at erop lijkt verdwenen, bij julie ook? Gisterenavond 10 minuutgesprek gehad van beide kinders: beiden gaan lekker, KK is erg sociaal (avn wie zou ze dat nou hebben?) en GG scoort retehoog met alles (van wie zou hij dat nou hebben? ). Fijn om te horen weer.

Iemand bakkie koffie of thee?

Toeteke hoe gaat het vandaag?
Ooo ik wil ook, maar ik denk niet dat het gaat lukken. Beetje sneu om niet op mijn afscheidsborrel van werk te zijn... Maar zin in jullie zien!

Pimpel, ga je nou vandaag of morgen baan opzeggen? Sterktesterkte, ik kan me de knikkende knieen heeeeel goed indenken (en sleep me hier ondertussen door laatste dagen heen, krijg het allemaal niet af, ben moe, heb geen zin meer.... bijnabijna).

Toet, nog pijn? Of hoort bij negeren dat er ook niet naar gevraagd wordt?

Dot wordt steeds leuker, met al dat geklets. Nu zegt ze steeds blijmoedig "to mogguh!" iedere keer als ze iemand gedag zegt. Er zijn waarschijnlijk diverse ouders die nou menen dat ik het arme wicht op de creche laat overnachten.
Haallloooooo

Leuk Meave..

Ik krijg gewoon écht het huis vol met vrouwen, gleuf ik. Nu vind ik dat al snel, dus wat dat betreft Vind het gewoon leuk om m'n verjaardag zo te vieren.

Ik was ook altijd helemaal vóór de papieren agenda, maar toen Elvis er ineens één dubbel had (sja) wilde ik wel eens proberen en ik was binnen een week om, ofzo. Heb nu dus een duurdere op het oog. Elvis vond ook al dat ik maar aan de smartfoon moest Da's helemaal een duur geintje.

Dus.. ga zo op de fiets naar de stad.. er hángt me hier toch een donkere lucht, maar grote kans dat ik op 2 locaties moet zijn en dan is fiets makkelijker.

EN m'n ouders komen hier vandaag

Ik loop helemaal te tralallaaaaën hier

Bambi sterkte vandaag weer (f)

En Pimpel ook!

Ik ga trouwens over 2 weken verhuizen met éne werkplek, dan kom ik dichter bij het directievuur en wil ik eens kijken of ik tijd overheb om meer uitdagende klusjes naar me toe te trekken. Vind ik ook wel spannend van mij ...
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven