Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
Toet heeft bloed geprikt en urine ingeleverd. Net terug van een ochtend dokteren dus. Gisteravond datwatnietgenoemdmagworden gedaan en vroeg naar bed gegaan. Om half 5 vanochtend weer datgene. Ik heb het wel gehad met mezelf!

Sorry voor aleen maar ego verhaal. Moet aan werk. En wil zin hebben, want vind het leuk werk, maar kan nergens meer zin vinden. Voor niks trouwens.
Sorry overbodig, lieve Toet. Ga lekker zitten, laat mij je een theetje inschenken, begin gewoon een beetje en zin komt wel onderweg, of niet. KusvoorToet.
Nog meer kussen voor Toet.
Hee, Toet, sterkte mop!

Heb je ook pijn in je zij/rug? Want dat overgeven heb ik steeds gehad bij die nierbekkenontstekingen. Wil je niks aanpraten verder, hoor.
he meiske wat rot dat je je zo voelt! Hopelijk wordt je gauw weer een beetje je eigen blije zelf......
Aah Toet, sterkte meid.. bah dat je je zo voelt!

(f)

Ik ben vanmorgen bij MM geweest, bleek dat ik, in plaats van huis overkop halen voor de bon (ik tiep steeds bom ) beter de pc overhoop had kunnen halen voor pingegevens, als ik namelijk datum en tijd weet, zoeken zij de bon erbij!

Opsturen zonder garantie kost gelijk al 45 euro ... dus ik ga nu zoeken naar pingegevens.

Heb nog naar andere mooie apparaatjes gekeken... hmm

Vervolgens naar allerlei telefoonwinkels gegaan en erachter gekomen dat een combinatie telefoon+pda al gratis te verkrijgen is, voor een zakelijk abonnement van 10 euro per maand en dan heb je ook nog onbeperkt internet!!! Ha, dat raken jullie me hier helemaal niet meer kwijt

Nu nog kijken wat dat de voorwaarden zijn voor particulier abonnement.. haha. Ik heb bij m'n mobiele telefoon steeds zo'n abonnement met gratis telefoon, daar zit je dan standaard 2 jaar aan vast en m'n huidige abonnement zou dus over 6 maanden aflopen ofzo.

zo voel ik me nu

Heb nog een leuk boekje gekocht ook, met allemaal motto's

M"n ouders komen zo (ook vandaar ) en m'n huis is een puinhoop.. nouja dat zijn ze van mij wel gewend

Toedels
Later is nu
Toetzoen!

Pas goed op jezelf, jij lieve, mooie vrouw!

~duikt weer onder de bar want is hier volslagen illigaal~
Wat wilde ik nou toch typen?
illigaal? Tsja, dat is niet goed natuurlijk!

Dreamer, wat ben je weer lekker aan het stuiteren!
Moet grinniken om stuiterende Dream

Me ziek gemeld. Mobiel uit. Kinderen gehaald en met verantwoorde lunch voor tv gezet. Nu computer uit.

Dank lieverds hier voor steun en advies,

en Mims, lil en bloes, jullie zijn supercollegae!

Trusten!
Ja, m'n knieën doen er zeer van

k heb dat apparaat nooit gepind, hoe is het mogelijk? Gaat die leuke service.

Nouja, er zijn ergere dingen.

~zoekt de gratis papieren agendabij3velletjeskerstzegels erbij~

Heb je al uitslag Toet?
Later is nu
Toet,
Dream, ik heb net een nieuw abonnement, maar ik was ook al aan het kijken naar een blackberry ofzo. Snap alleen niet helemaal hoe het werkt en ik zal wel een illegale simlockvrije nodig hebben en weet niet of ik kan internetten met mijn huidige abonnement.
Sommige dagen zijn zó productief. (Buitenshuis. Altijd buitenshuis.)

Vandaag leerde ik een nieuw woord.

Barsexual

A college-age girl who kisses other girls in bars and clubs, usually for attention and the approval of men.

A BISEXUAL girl kisses girls at home when no ones looking.

A BARSEXUAL girl only kisses them in places that charge a cover.

Zullen we effe?

Nog meer vergaard vandaag:

Heb werk per maandag. In de Grote Gemeente haar Grote Gemeentehuis.

Niet wat mijn priveleven helpt, maar wel iets meer spek in de portemonee.

Ben aangenomen door mijn mooie huidje. Vinden jullie niet dat ik straal? Komt door Qwertu. Die masseert me elke ochtend efkes.

Vitamine C pilletje, of 2, per dag slikken en je hebt nooit meer blaasontsteking.

Tenzij je een hert bent. Dan moet je gaaf groen gras grazen. (Zeg dat eens als je buitenlander bent)
Héeej, gefeliciteerd met Baan!
super kjong! Gefeliciteerd!

Rust in de tent toet, heel verstandig!
Eind april hebben we adviesgesprek met Mootjes psych over uitkomsten van het onderzoek enzo. De kinderarts zit erbij, daarom is het pas over dik een maand. Ik heb gebeld of we vast het verslag mogen zien want Mootjes juf loopt een beetje vast zo. (Wij ook, maar thuis hoeft hij niets te leren ) dat had de psych liever niet, maar ze wilde wel eerder al een afspraak proberen te plannen met ons. Maar dan moeten we wel eind april nog terugkomen voor het gesprek met de kinderarts erbij.

Nu draait mijn nieuwsgierige, bezorgde, speculerende overactieve brein dus overuren. Waarom moet die arts erbij zijn?

Ik kan een paar dingen bedenken...

a) Ze denken dat Mootje toch ADD of ADHD heeft en willen medicijnen voorschrijven (kan ik me bijna niet indenken, het blijven antroposofen, ze zouden toch tenminste eerst een suikervrij dieet ofzo proberen. )

b) Ze denken dat Mootje toch nog allergisch is voor het een of ander ofzo. Maar dan nog, dat kan die psych in haar eentje toch ook aangeven?

c) Ehm.... misschien iets ivm met Mootjes migraineachtige klachten ofzo. Wederom kom ik dan op voedingsadvies.

d) ...geen idee meer...

Het lijkt me dus niet dat er alleen sprake is van een 'jong kind' zoals Mootje af en toe omschreven wordt. Dat is niks lichamelijks en daar heb je toch geen arts bij nodig?

Oh. e) Mootje heeft een of ander vaag syndroom. Iets waarbij pas later opvalt dat er problemen zijn in de ontwikkeling. Lijkt me ook niet echt.

Dus. Ik speculeer vrolijk verder in de hoop dat ze me snel belt. I'm puzzled.

(P.S. Ik wéét het, is niet verstandig, maar zo werkt mijn suffe brein nu eenmaal....)
quote:kjong schreef op 26 maart 2008 @ 13:35:

Dan moet je gaaf groen gras grazen. (Zeg dat eens als je buitenlander bent)

Of brabo.

Ik kwam net thuis van Jongste naar de dansles taxiën, ligt Oudste op de bank met zichzelf te spelen. Best een gekke gewaarwording.

Of ik even weg kon gaan. Ik heb haar naar haar slaapkamer gestuurd.

Toet luistert wel goed zeg, kun je dat de Bloesjes niet aanleren? Maar eh, knuffel mop. Als ik iets van je over moet nemen, hoor ik het wel.

Kjong, ik ben ook bár sexueel hoor. (ik lees teveel oude De Vijf-boekjes met mijn kinderen: die vinden alles bar interessant en bar gezellig en bar vervelend..... en nemen nérgens notitie van, geen enkele notitie wat er ook gebeurt. )

FF lachen?
echte mannen!
Zelf bellen, Meave. Piekeren helpt niet.

~schuift Moed onder haar neus~
Maak je niet druk, Meave. Toen wij de uitslagen- gesprek hadden n.a.v. de onderzoeken, moest de kinderarts er ook bij zijn. Alleen omdat diegene eventuele ingewikkelde vragen het beste kon beantwoorden als soort hoogste in functie, zeg maar. Als eindverantwoordelijke ofzo. Heeft dus niks te maken met medicatie of andere enge dingen.

Waarom zit je eigenlijk in het antroposofische circuit? Waarom hebben jullie daarvoor gekozen ipv regulier?

Kjong, daar moet op gedronken worden, hi ha hó!

Straks, uurtje of 17.00u drink ik er eentje op je. Of 2.
Maar zit ineens te denken.. euh, Noah kreeg natuurlijk wel de diagnose Klassiek Autisme in cluster 4, ook niet echt een magertjes gesprek was dat.. Dus of je daar nou mee gerustgesteld wordt. Ghe.

Nahja, komt vast goed!
jammerrrrr
anoniem_3050 wijzigde dit bericht op 26-03-2008 15:29
Reden: lukt niet
% gewijzigd
Sja Bam, ik zou dus bellen voor eigen gemoed.
Ik heb gister gebeld Bloes, maar moet nu wachten tot zij terugbelt of mailt om een nieuwe afspraak op korte termijn te maken.

Bam, we hebben voor de sofen gekozen omdat we twijfelen of er echt wel een officiële diagnose te plakken valt, maar Mootje wel een echt probleem heeft. Bij de reguliere Jeugd-GGZ loop je dan al gauw vast (cq. sta je gauw onverrichter zake buiten). Bij deze instantie krijgen we sowieso hulp voor Mootje. Ik heb wel heel duidelijk aangegeven waar mijn sofen-grens ligt (voetjes masseren met turfolie voor betere aarding oid is niet aan mij besteed bijvoorbeeld). De psych van Mootje werkt pas net bij deze organisatie en komt uit de reguliere J-GGZ en is juist vanwege die reden overstapt. Zij bevestigde mijn gevoel.

Bam, de psych is 'casemanager' zoals dat zo mooi heet. Volgens mij is zij in Mootjes geval dus eindverantwoordelijk.
Je ken lullu wat je wil,

Maar ik geloof best in dat voetjes-masseren-gedoe.

Met amandelolie mag ook.

~trekt sokken uit

strekt de beentjes~

Braboland = Buitenland.

Ze schijnen tegensteworrudig hele woordenlijsten uit te geven om hullievanzullie een beetje te kunnen begrijpen.

JA!

Het is 5 over 4!

DRANK!!

Muziekie durbij

ik kuikuikuikuikuikuikuikuikuikuikuikuikuik, ik ook

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven