Cheers!
woensdag 26 maart 2008 om 22:25
Oh hè bah, pimpel, niets ergs hoop ik?
Sterkte morgen meid!
Kjong, na die ene posting heb ik niet teveel meer verder gelezen. Ik heb 't mijn kinderen ook wel eens gevraagd en ik ben lief ze vinden me op zich wel goed... ligt er ook aan wanneer ik het vraag, natuurlijk, bij de zaterdagochtendmuffins is de mening positief
Wij hebben trouwens nog wat te vieren: niet alleen heeft Elvis een nieuwe aanstelling binnen zijn bedrijf, waarmee hij eindelijk weer eens vaste grond onder z'n voeten heeft daar. Hij moet wel meer uren werken en na wat wikken en wegen de afgelopen dagen daarin toegestemd. Hij moest het van mij écht willen, omdat we ooit samen kozen voor allebei 32 uur (ik zit nu wat minder uren, trouwens) en hij dat wel erg prettig vond. Maar dit lijkt hem wel te doen. Uiteraard scheelt dit ook financieel wel wat. Nu moet ik nog op gaan passen dat ik dit niet gelijk in een enhousiaste "hoeraaa we hebben geld"- bui allemaal uitgeef
Dus
En truste gelijk ook!
('t is niet zo erg dus, dat de Plus Anubisdingen (of andere acties) heeft, maar wel dat ze iedereen er gek mee maken op tv en vervolgens de winkels niet goed verspreid hebben)
Sterkte morgen meid!
Kjong, na die ene posting heb ik niet teveel meer verder gelezen. Ik heb 't mijn kinderen ook wel eens gevraagd en ik ben lief ze vinden me op zich wel goed... ligt er ook aan wanneer ik het vraag, natuurlijk, bij de zaterdagochtendmuffins is de mening positief
Wij hebben trouwens nog wat te vieren: niet alleen heeft Elvis een nieuwe aanstelling binnen zijn bedrijf, waarmee hij eindelijk weer eens vaste grond onder z'n voeten heeft daar. Hij moet wel meer uren werken en na wat wikken en wegen de afgelopen dagen daarin toegestemd. Hij moest het van mij écht willen, omdat we ooit samen kozen voor allebei 32 uur (ik zit nu wat minder uren, trouwens) en hij dat wel erg prettig vond. Maar dit lijkt hem wel te doen. Uiteraard scheelt dit ook financieel wel wat. Nu moet ik nog op gaan passen dat ik dit niet gelijk in een enhousiaste "hoeraaa we hebben geld"- bui allemaal uitgeef
Dus
En truste gelijk ook!
('t is niet zo erg dus, dat de Plus Anubisdingen (of andere acties) heeft, maar wel dat ze iedereen er gek mee maken op tv en vervolgens de winkels niet goed verspreid hebben)
Later is nu
woensdag 26 maart 2008 om 22:52
Ja, dat weet ik. Lief van je!
Heb ellende in AK gepost. Voel je vooral niet verplicht om te lezen of reageren, want uiteindelijk is het nix op de schaal van 10 en alleen maar dom.
Goed, ik ga ook maar aan de drank, helpt vast. (Zou het liefst een hele fles aan mijn bek zetten, maar ja dat bv-technisch dan ook weer niet verantwoord schijnt)
Leentje is trouwens nog steeds schattig hees, maar zit inmiddels ook onder de rooie vlekjes (naast weer een kop vol eczeem) denk aan de 5e ziekte? Klein lodderkopje.
Kiespijn wordt minder. Há, ontstekingen gaan dus tóch vanzelf over.
Heb ellende in AK gepost. Voel je vooral niet verplicht om te lezen of reageren, want uiteindelijk is het nix op de schaal van 10 en alleen maar dom.
Goed, ik ga ook maar aan de drank, helpt vast. (Zou het liefst een hele fles aan mijn bek zetten, maar ja dat bv-technisch dan ook weer niet verantwoord schijnt)
Leentje is trouwens nog steeds schattig hees, maar zit inmiddels ook onder de rooie vlekjes (naast weer een kop vol eczeem) denk aan de 5e ziekte? Klein lodderkopje.
Kiespijn wordt minder. Há, ontstekingen gaan dus tóch vanzelf over.
donderdag 27 maart 2008 om 07:02
donderdag 27 maart 2008 om 07:56
quote:meave schreef op 26 maart 2008 @ 07:31:
Oh Dream, Mav heeft een dagdienst vrijdag, dus ik ben er sowieso. Ik kijk nog even vanaf hoe laat. Ik kom vanuit de cursus in A'dam (die is om 13.00 uur afgelopen geloof ik). Misschien ga ik even langs Toet om dan door te reizen.Meave, je bent uiteraard ook van harte welkom in Madodorp om vervolgens samen richting het Noorden te vertrekken. Ik hoor het wel.
Oh Dream, Mav heeft een dagdienst vrijdag, dus ik ben er sowieso. Ik kijk nog even vanaf hoe laat. Ik kom vanuit de cursus in A'dam (die is om 13.00 uur afgelopen geloof ik). Misschien ga ik even langs Toet om dan door te reizen.Meave, je bent uiteraard ook van harte welkom in Madodorp om vervolgens samen richting het Noorden te vertrekken. Ik hoor het wel.
donderdag 27 maart 2008 om 08:12
quote:meave schreef op 26 maart 2008 @ 15:51:
Bam, de psych is 'casemanager' zoals dat zo mooi heet. Volgens mij is zij in Mootjes geval dus eindverantwoordelijk.Klopt Meave dat de psych dan eindverantwoordelijk is. Wel doen ze de adviesgesprekken altijd met zijn tweeën. Geen uitzonderingen. Wie er naast de casemanager bij zit hangt voor een groot deel af van wie er bij het onderzoekstraject betrokken zijn geweest en deels van de uitkomst van de onderzoeken. Dit weet ik dan weer uit de tijd dat ik nog bij de sofen werkte en zelf de adviesgesprekken inplande.
Bam, de psych is 'casemanager' zoals dat zo mooi heet. Volgens mij is zij in Mootjes geval dus eindverantwoordelijk.Klopt Meave dat de psych dan eindverantwoordelijk is. Wel doen ze de adviesgesprekken altijd met zijn tweeën. Geen uitzonderingen. Wie er naast de casemanager bij zit hangt voor een groot deel af van wie er bij het onderzoekstraject betrokken zijn geweest en deels van de uitkomst van de onderzoeken. Dit weet ik dan weer uit de tijd dat ik nog bij de sofen werkte en zelf de adviesgesprekken inplande.
donderdag 27 maart 2008 om 08:19
donderdag 27 maart 2008 om 08:30
Ik kom sporadisch bij de plus. Zit het dichtste bij van alle supermarkten, maar ik vind hem te duur om er al mijn boodschappen te doen. Zal eens even kijken wat ik voor een ieder kan betekenen.
Pim, sterkte vandaag meid. En AKverhaal is misschien niks op de schaal van 10, maar desalniettemin voor jullie knap kut.
Hoe is't nu Toet? Goed dat je collega's je zover hebben gekregen dat je je ziek hebt gemeld.
Lil, heel veel sterkte met de laatste loodjes. Nog twee dagen en dan ben je er vanaf!
Kjong, gefeliciteerd met je nieuwe baan.
Wordt een bedrijvig dagje vandaag. Vanmorgen naar de orthopedagoog voor Bikkel en vanmiddag met Bink naar de osteopaat en dan ergens tussendoor nog wat boodschappen doen en in meer of mindere mate huishoudelijk bezig zijn. Misschien wel een idee om dan eerst Madokus maar eens uit bed te schudden en daarna te gaan douchen.
O en Meave, voel je vrij om te kiezen. Je neefjes begrijpen het vast wel als ik zeg dat tante Meave weer niet komt omdat ze Toet en de Danootjes leuker vindt
Pim, sterkte vandaag meid. En AKverhaal is misschien niks op de schaal van 10, maar desalniettemin voor jullie knap kut.
Hoe is't nu Toet? Goed dat je collega's je zover hebben gekregen dat je je ziek hebt gemeld.
Lil, heel veel sterkte met de laatste loodjes. Nog twee dagen en dan ben je er vanaf!
Kjong, gefeliciteerd met je nieuwe baan.
Wordt een bedrijvig dagje vandaag. Vanmorgen naar de orthopedagoog voor Bikkel en vanmiddag met Bink naar de osteopaat en dan ergens tussendoor nog wat boodschappen doen en in meer of mindere mate huishoudelijk bezig zijn. Misschien wel een idee om dan eerst Madokus maar eens uit bed te schudden en daarna te gaan douchen.
O en Meave, voel je vrij om te kiezen. Je neefjes begrijpen het vast wel als ik zeg dat tante Meave weer niet komt omdat ze Toet en de Danootjes leuker vindt
donderdag 27 maart 2008 om 11:06
Ik kom even niet onder rijtjespost uit helaas, want wil op verschillende mensen even reageren.
Dreamer, Sigmalenzen zijn lenzen die goed compatibel zijn met Canon camera. Er passen veel verschillende lenzen op de EOS, maar bepaalde instellingen kun je er niet mee doen.
Het beste haal je uit je camera met officiele Canon lenzen (duur!!) en Sigma lenzen.
Toet, beterschap. Goed voor jezelf zorgen hoor en bij ontstekingen niet gaan negeren. Da's niet echt handig.
Pim, ik weet even niet wat er is. Hoor het wel als je het kwijt wilt, maar voor nu in ieder geval een , want die kun je wel gebruiken.
Kjong, gefeliciteerd met nieuwe baan! Wat voor soort functie is het?
En Meave, het kan ook een geldkwestie zijn dat kinderarts toch gesprek moet doen. Zij kunnen die kosten weer declareren. Als jij bijvoorbeeld gesprek af zou zeggen, terwijl die al wel stond ingepland, dan kost het de organisatie geld....
Zo'n eenvoudige reden, zou bij jouw je hoofd dus op hol kunnen brengen. Fijn he..not. Maar niet druk maken, voordat je nieuws hebt.
Ik ben gisteren naar de lama's geweest. Zo leuk!!!
En ik wil trouwen (andere dingen doen ook leuk) met Ruben Nikolai.
Tijl Beckand mag trouwens ook wel
Dreamer, Sigmalenzen zijn lenzen die goed compatibel zijn met Canon camera. Er passen veel verschillende lenzen op de EOS, maar bepaalde instellingen kun je er niet mee doen.
Het beste haal je uit je camera met officiele Canon lenzen (duur!!) en Sigma lenzen.
Toet, beterschap. Goed voor jezelf zorgen hoor en bij ontstekingen niet gaan negeren. Da's niet echt handig.
Pim, ik weet even niet wat er is. Hoor het wel als je het kwijt wilt, maar voor nu in ieder geval een , want die kun je wel gebruiken.
Kjong, gefeliciteerd met nieuwe baan! Wat voor soort functie is het?
En Meave, het kan ook een geldkwestie zijn dat kinderarts toch gesprek moet doen. Zij kunnen die kosten weer declareren. Als jij bijvoorbeeld gesprek af zou zeggen, terwijl die al wel stond ingepland, dan kost het de organisatie geld....
Zo'n eenvoudige reden, zou bij jouw je hoofd dus op hol kunnen brengen. Fijn he..not. Maar niet druk maken, voordat je nieuws hebt.
Ik ben gisteren naar de lama's geweest. Zo leuk!!!
En ik wil trouwen (andere dingen doen ook leuk) met Ruben Nikolai.
Tijl Beckand mag trouwens ook wel
donderdag 27 maart 2008 om 11:46
Ik vind het allemaal goed, als jullie maar weten dat Elvis van mij is
(en eventueel Dennis v.d. Geest)
Ely, ik weet het van die sigmalenzen, maar daar vond ik zo snel geen gegevens van. De Tarom (? hoe heet dat ding?) is inmiddels besteld en ik ben errug ongeduldig.
Sjonge Madootje, jij hebt ook een medisch dagje dus!
Ik straks met LD naar de .. eh.. gene die een brace maakt/aanmeet. Heb vandaag eindelijk eens van leidinggevende te horen gekregen dat ik hiervoor geen verlof hoef op te nemen. Zolang het maar geen reguliere uren zijn, want ik kan m'n kind toch niet alleen naar de dokter laten gaan. Ik heb nog gewaarschuwd dat LD en dokter al aardig regulier aan 't worden is
Rare tenen hebben hullie zeg.
(en eventueel Dennis v.d. Geest)
Ely, ik weet het van die sigmalenzen, maar daar vond ik zo snel geen gegevens van. De Tarom (? hoe heet dat ding?) is inmiddels besteld en ik ben errug ongeduldig.
Sjonge Madootje, jij hebt ook een medisch dagje dus!
Ik straks met LD naar de .. eh.. gene die een brace maakt/aanmeet. Heb vandaag eindelijk eens van leidinggevende te horen gekregen dat ik hiervoor geen verlof hoef op te nemen. Zolang het maar geen reguliere uren zijn, want ik kan m'n kind toch niet alleen naar de dokter laten gaan. Ik heb nog gewaarschuwd dat LD en dokter al aardig regulier aan 't worden is
Rare tenen hebben hullie zeg.
Later is nu
donderdag 27 maart 2008 om 12:03
Tamron is prettige prijs/kwaliteitverhouding. Op Nikon doet ie het prima.... Canon weet ik dus niet!
Hahaha, Dream.... Dennis van der Geest???? Haaa.... die smijt jou zo 30 meter ver weg! Ik zie jullie als combi helemaal voor me . Gelukkig heeft niet iedereen dezelfde smaak!
Prettig trouwens dat je geen verlof hoeft op te nemen voor arts/ziekenhuisbezoeken met je dochter. Dat scheelt.
Ben vandaag op de fiets!! Trotstrots. Ach ja; mooi weer, bijna geen wind, dus 23 km is eigenlijk hartstikke fijn dan om te fietsen. Alleen ben ik het na een half uurtje altijd al zat.......
I.i.g. vanmiddag wind mee! Van mij mag het gaan stormen
Hahaha, Dream.... Dennis van der Geest???? Haaa.... die smijt jou zo 30 meter ver weg! Ik zie jullie als combi helemaal voor me . Gelukkig heeft niet iedereen dezelfde smaak!
Prettig trouwens dat je geen verlof hoeft op te nemen voor arts/ziekenhuisbezoeken met je dochter. Dat scheelt.
Ben vandaag op de fiets!! Trotstrots. Ach ja; mooi weer, bijna geen wind, dus 23 km is eigenlijk hartstikke fijn dan om te fietsen. Alleen ben ik het na een half uurtje altijd al zat.......
I.i.g. vanmiddag wind mee! Van mij mag het gaan stormen
donderdag 27 maart 2008 om 13:13
quote:Bloesem schreef op 27 maart 2008 @ 11:18:
Oh, mooi is dat zeg. Ik dacht dat Eddie van Alex was.....
Ja, dat klopt! Ik wilde 'm wel delen met Bam, maar blijkbaar wordt -ie dan meteen helemaal ingepikt. Je geeft ze één vinger.. Tssk.
Pimpel, heb AK verhaal gelezen en ook knuffel vanaf hier. Heb weinig zinnigs toe te voegen eraan, want ik heb er totaal geen ervaring in/mee, maar vind het wel kut voor je en snap dat je 't even niet meer ziet zitten op dat gebied (en dat laatste zou ik ook hebben). Niksnieleuk, meis.
Verder kom ik alleen maar aanwaaien en ga ik snel-snel-snel weer door, want druk-druk-druk. Op het werk is het gillend druk en nu nóg gillender wegens ziekmeldingen collega's (argh!) en thuis zit Zoon alweer een tijdje in een zwaan-kleef-aan periode (vergelijkbaar met corsage Chipita), wat inhoudt dat hij weer met iets tobt en veel aandacht vraagt en nodig heeft.
Zoen!
Oh, mooi is dat zeg. Ik dacht dat Eddie van Alex was.....
Ja, dat klopt! Ik wilde 'm wel delen met Bam, maar blijkbaar wordt -ie dan meteen helemaal ingepikt. Je geeft ze één vinger.. Tssk.
Pimpel, heb AK verhaal gelezen en ook knuffel vanaf hier. Heb weinig zinnigs toe te voegen eraan, want ik heb er totaal geen ervaring in/mee, maar vind het wel kut voor je en snap dat je 't even niet meer ziet zitten op dat gebied (en dat laatste zou ik ook hebben). Niksnieleuk, meis.
Verder kom ik alleen maar aanwaaien en ga ik snel-snel-snel weer door, want druk-druk-druk. Op het werk is het gillend druk en nu nóg gillender wegens ziekmeldingen collega's (argh!) en thuis zit Zoon alweer een tijdje in een zwaan-kleef-aan periode (vergelijkbaar met corsage Chipita), wat inhoudt dat hij weer met iets tobt en veel aandacht vraagt en nodig heeft.
Zoen!
Ik prefereer machineleesbare ontologie.