Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
quote:Bloesem schreef op 27 april 2008 @ 00:01:

[...]

Heb je mijn sms dan niet gehad? Naar wie heb ik die dan gestuurd???

( DUS JA, IK HEB UM!)

Voor de rest: ik ga niet naar Kane en heb dus een kaartje in de verkoop. Wie wil?Ow... batterij is leeg, telefoon moet nog in de oplader...
Hier geen zieke, maar wel met diarree kwakkelende kinderen. Vietje poept vooral 's nachts en moet dan erg huilen. Hij heeft inmiddels erg zere billen. Jootje heeft elke avond diarree de laatste paar dagen en Mootje ook geregeld. Of ze besmetten elkaar steeds met een virusje of het wordt hoog tijd de koelkast te ontsmetten ofzo.
Alle reacties Link kopieren
Misschien daar dan maar eens mee beginnen Meave en zien wat het opleverd?

Gisteren een erg leuke dag gehad bij Kjong. Ook de autorit heen en terug was helemaal gezellig. Volop genoten van het mooie weer en blije kindjes die met water aan het kliederen waren.

Was erg jammer dat Toet er niet was. Zeker als ik dan nu lees dat ze min of meer voor nop verstek heeft moeten laten gaan.

Hoe is't nu met de pijn? Hopelijk net als bij Pim aan de beterende hand.

Bloes, jeetje zeg een week lang zonder de Bloesjes is wel heel lang. Ik dacht bij je posting hetzelfde als Meave. Madokus een weekje lenen?

Er kruipt hier een stinkkind rond. Zou toch leuk zijn als ze daar even mee zouden wachten tot na je ontbijt ofzo.
Goedemorgen!

Leuk dat het leuk was bij Kjong, had niet anders verwacht.

Toet, hoe is het nu met jouw kies?

Lientje is echt ziek. Ik heb haar net maar eens wakker gemaakt, omdat ze zó gloeide en ik vond dat ze wat moest drinken. Nu is ze verplaatst van bed naar bank en slaapt zo weer verder.

Leentje is al weer helemaal blij, weet niet wat die heeft gehad.

Pompel is voetballen en Loentje en Lotje bouwen een enorm zandkasteel in de zandbak echt heel lief, ze hebben er zelf papieren poppetjes bij geknipt enzo, zijn al uren zoet.
Het zou best een goed idee zijn, denk ik; Mav en Madokus een weekje lenen. Ik weet zeker dat ze binnen die week keihard terugrennen naar jullie en NOOIT meer mopperen over het huishouden, met een glimlach elke week de auto wassen en het gras maaien en met liefde hun zonen in hun armen sluiten.

Want ik loop nu in mijn pyjama, ongewassen dus, op door Oudste gemaakte sokken-met-belletjes (ik klink als een kat die op vogeltjes jaagt ) en vind de puinhoop nogsteeds niet te overzien, ondanks een actieve bui gisteren.

Nou ja. Gisteren belde Mims heel lief, die mij snapt maar waar ik me dan weer een muts door voel maar dat weer niet mag van haar enz. enz.

We willen gewoon een vent die even zijn ding moet doen, terwijl wij het onze doen. Die even op de kinderen let terwijl wij naar de supermarkt gaan om in alle rust boodschappen te doen, Die ze op bed legt omdat je sjagie bent en je hardloopschoenen kan aantrekken en de deur achter je in het slot voor een uurtje. En die de schuur en de zolder opruimt, omdat we daar maar niet aan toe komen. Iemand die bij ons aan tafel zit en zegt dat we lekker gekookt hebben (ipv meisjes onder de tien die vanuit hun tenen gruwelen om onze kookkunst en niet te beroerd zijn om dat te laten horen).

Dat is toch eigenlijk niet teveel gevraagd?

Nou ja, ik moet nu echt ophouden met die single-dip. Want ik ga dadelijk een hele belangrijke man in mijn leven gelukkig maken en naar het zonnige zuiden rijden, waar hij kan tekenen en schilderen en lekker kan eten en kletsen en slapen in een sprookjesachtig landschap.

Jammer dat die man mijn vader is eigenlijk. Daarmee trouwen is érg onethisch.....

~zet een verse pot koffie neer en gaat verder met spullen inpakken~
Ach gossie, al die zieke kindjes! We bellen de Nachtzuster!
Goei'navond

Dreamer is terug en heeft genoten! En, hoewel ze zichzelf altijd vrij slim ingeschat had, kan Dreamer mét TomTom nog minstens 4x verkeerd rijden Elvis vond het onvoorstelbaar en was op de terugweg gelukkig genoeg hersteld om zelf de aanwijzingen der Tom en Tom te volgen en dat ging inderdaad een stuk beter. We hebben dus genoten van elkaar, het hotel, het eten, elkaar, het park voor het hotel, de sauna ed., een Bremen-city, maar dat viel eigenlijk wel wat tegen, en elkaar.

Veel lol gehad samen..

Ondertussen hebben mijn kinderen het naar hun zin bij opa en oma. LD speelt met haar nichtjes, LE heeft een heus vriendje die vist! Hij nu dus ook.

Bloes, jouw verhaal over al die gelukkige stelletjes en gezinnetjes binnen, je klonk even als het meisje met de zwavelstokjes. Hopelijk gaat het nu beter. Lekker met je vader in een sprookjeslandschap, toch? Waar hij kan schilderen en tekenen. Waarom jij niet ook?

De nieuwe reclame heb ik geloof ik nog niet gezien.

Jammer dat er maar zo weinig naar Kjong toekonden, trouwens. Fijn dat het wel gezellig was

Later is nu

riep iemand????

Wat zielig zeg voor lientje, hopelijk knapt e gauw op! Hier een lekker dagje, vanmorgen heerlijk gefietst door de bollenvelden, zal strakjs eens wat foto`s in de AK gooien, later op de dag gekeuteld en voorbereid voor morgen. Gisteren was de verjaardag hartstikke leuk, heerlijk in de zon, met een ruime tuin waar heel veel kindjes blij aan het spelen waren. Had moeite met naar huis gaan. Toch jammer dat ik het bij kjong heb gemist heb.
sorry, beetje groot.....
Zo Bent, jij durft, pontificaal met je foto op het forum!

Wel leuk voor de meelezers, weten ze ook eens hoe jij eruit ziet.
Q, goed dat je hier bent Ik heb net de garderobe van La Dotta geudate terwijl ze zelf bolbloot in bad rondplonste, en je mag helemaal niks in maat 80-86 gaan aanschaffen, ik heb een berg hier staan voor je qrummel. Ook nog restje 74 erbij. De ruime 86 en 92-ers draagt ze nu zelf, en daar hebben we ook achterlijk veel van. O.a. restanten van Dochter; eerste maat waar ik Dochter zelf ook in heb gezien (way back when, toen GG en ik om elkaar heen draaiden maar/en allebei in scheidingsellende verkeerde en elkaar wilden maar ook nog niet konden en en). Raar-nostagisch gevoel van cirkeltje rond, zie zo Dochter rondlopen, nog peuterbol met heel veel blonde krulletjes, lekker lief meisje, in de jurkjes die ik nu bij Dot in de la heb gelegd.
quote:Bloesem schreef op 27 april 2008 @ 10:53:

We willen gewoon een vent die even zijn ding moet doen, terwijl wij het onze doen. Die even op de kinderen let terwijl wij naar de supermarkt gaan om in alle rust boodschappen te doen, Die ze op bed legt omdat je sjagie bent en je hardloopschoenen kan aantrekken en de deur achter je in het slot voor een uurtje. En die de schuur en de zolder opruimt, omdat we daar maar niet aan toe komen. Iemand die bij ons aan tafel zit en zegt dat we lekker gekookt hebben (ipv meisjes onder de tien die vanuit hun tenen gruwelen om onze kookkunst en niet te beroerd zijn om dat te laten horen).

Dat is toch eigenlijk niet teveel gevraagd?

Nee, dat is volstrekt niet te veel gevraagd, niet meer dan je (jullie) verdient (-en). Het is zomaar mijn leven ingezeild en ik kan er met niet al te veel moeite dagelijks een paar gelukstranen om laten omdat het zo zalig en liefdevol en samen en goed is.

Behalve dan dat schuur en de zolder opruimen. Dat bestaat denk ik niet, daar moet je gewoon een kek-wijf-met-ballen voor hebben, dus dan moet je toch met mij in zee. Maar ja, dan mist er ook weer wat .

Meave, ik ga even het kinderschema langs de GG-aanwezigheidskalender leggen, maar ik zie allerhande mogelijkheden . Wanneer zei je dat die loungebank er was?

Bij Kjong was lekker . Kindjes plonsden halfnaakt door teiltjes, ik zat met wijn (de eerste wijntjes weer na de AB *hips*, gelukkig reed Madootje) in de zon, Suup was er ook, kaas smolt op de tong en op het bord, Chipita bekijkt vreemden net als Dot ("Wie ís u? En wil ik dat eigenlijk wel weten?"), en het bleek nog maar de eerste van een tweetal zonovergoten weekenddagen te zijn. Kijk; dít is het leven. Dat met grijsgrauwnatkoud is gewoon een vergissing (die helaas ettele maanden aan kan houden, dat dan weer wel).
plonsten?
O, en iets heel anders nog: de postbankfraudecrisis is opgelost; nieuwe pas ontvangen (moest ik voor tekenen toen hand net ingezwachteld in 'nutella' zat, Zoon, grootmoedig: "Zal ik iets voor je tekenen mama? Wat wil je dat ik teken?"), geld teruggekregen van Postbank, alles ok, Hulde, hulde. Dus (weet niet meer wie het vroeg) er kan gewoon weer gestort worden voor het slempen
Há, Lil, wij hebben hetzelfde gedaan vandaag. Maat 62 is definitief de kast uit nu en ik heb zelfs de eerste klein vallende 74 gesignaleerd! Ik ontdekte ook nog een hele la vol Dottige zomerkleertjes waar ze nu in past! (Qua formaat èn qua weer! ) Maat 80 heb ik nog niets, dus daar geen zorgen over.

Bloes, had niet op je singlesdip gereageerd en weet ook niet zo goed wat ik erop moet zeggen, anders dan dat ik het ontzettend naar voor je vind.
Even klagen;

Ik ben vanmiddag om 17.00 gevallen met de fiets. Of eigenlijk nét niet gevallen, omdat ik vanwege een Mops voorop gewicht van fiets, Mops en mijzelf (vooral dat laatste hakt er nogal in) opving met mijn linkerenkel. Mops een wat pips bekkie maar verder praats voor tien, ik ook wat geschrokken maar verder oké. Heb na het avondeten nog een wandelingetje gemaakt naar de brievenbus, no problemo. Maar sinds Mops in bed ligt doen mijn voet, enkel, en onderbeen toch zéér. Echt, de tranen staan bij vlagen in mijn ogen. Net moest ik mijn mobiel pakken, en ben ik maar gaan kontschuiven, je moet wat! Pfff, heb ik dit.

Kortom; ik voel me érg, érg zielig en geblesseerd. En moet morgen werken. Moet, want achterstand. Ik geloof dat ik mijzelf maar eens toe ga stoppen, met een flinke pijnstiller.

Oh, en ik zou het fijn vinden als jullie nu in koor "agossie" zouden roepen, want ik ben écht heel sjielug, hoor!
Wat wilde ik nou toch typen?
Mims, ga morgen even naar de dokter, want zulke pijnscheuten kunnen wijzen op serieuze bla-ellende die toch echt fysiotherapie vereisen. Of tape. Ofzo. Is het dik? heb je er ijs op gehad? Kan je nog steeds doen, verlicht pijn enigszins en vermindert de zwelling iets (= beter als je dat meteen doet, maar goed). Kan je zelf een enkelverband aanleggen, met een rekverband? Doe dat dan morgen, voor je bij een dokter terecht kan, dat ondersteunt een beetje. Als het kan straks bij het slapen pootje omhoog (kussen onder je voet) en morgen ook. Krukje onder je bureau ofzo... maar wel naar de dokter!

Enneh: Agossie! Ik vind je echt heel zielig. Vallen is stom, en pijn nog veel meer!
ACH GOSSIE!!!!!!!!!!
Struin wat rond op het forum, lees Cheers en zie dat ik wat moet roepen: bij deze dus

AGOSSIE

(maar wel even naar de dokter morgen)
Gatverdegatver, Mims! Hoe is ie nu? Agossie is niet echt mijn woord, dusseh.... KUT, zeg!! Ook wel goed, he?

Dream, je weekend klinkt heerlijk! Zou ik ook wel eens met Xoplief willen doen (en zijn we volgens mij ook wel een beetje aan toe). Toch maar eens regelen, denk ik.......

Toet, hoe is ie nu? En Pim, hoe's Lientje nu? En oh ja... is je vinger al genezen dan, Lil? (Omdat je van de AB af bent)

He bah, wat een zieken. Wel fijn dat feestje bij Kjong gezellig was.

Hmm.. verder niet veel te melden, eigenlijk.

Zeg Lil, ik mag toch hopen dat mijn donatie toch wel eens gearriveerd is??? Ik weet dat het lang duurt van Rabo naar Postbank, maar het zou nou toch echtecht binnen moeten zijn! Ik zal vanavond even checken....
Kies houdt zich braaf. Mij kennende ga ik dus voorlopig niet naar de tandarts. (ik was net woensdag geweest voor controle; niks aan het handje. Hoewel ik de nieuwe tandarts wel erg laks vond; hij heeft amper in mijn mond gekeken en vroeg of ik nog klachten had. Nee? Okay, klaar! Vrees dat dit geen goede tandarts voor mij is....).

Mimsemeis, AU. En Achgossie! Sterkte vandaag, hopelijk wel een beetje kunnen slapen?

Meis slaapt nog steeds. Jahoe; die heeft mijn uitslaapgenen!

Vond Kjong missen ook jammer. Heb gevoel van tuin hangen met kindjes gisteren ingehaald toen moeder van vriendinnetje van Meis kwam tuinhangen bij ons. Ik was toen zooooooooooo blij met mijn tuin dat ik er zowaar gelukkig van werd.

Vandaag maar weer eens begonnen met gezond leven. .In kader van Goed voor mezelf zorgen en Poging tot hervinden van energie.

Bam al weer wat energie gevonden? Hoop dat je je weer ietsie beter voelt!

Bloes was gisteravond na d'r aspergemenu in ZuidNL ook al weer ietsie vrolijker geloof ik. Gelukkig maar. Kan me die dips zo reuze goed voorstellen. Nadat ik met Mims een heerlijke dag sauna had gedaan vorig weekend (was echt Lekker! en Leuk. Serieus gepraat, maar ook heerlijk gelachen samen!) moest ik het laatste stukje trein naar huis opeens erg huilen. Omdat ik besefte dat ik terug ging naar huis waar een vent op me wachtte, en twee slapende kindjes, en dat Mims alleen een half onthaarde O'malley zou vinden bij thuiskomst. Vond ik erg Kut voor d'r om het maar op z'n Xop's te zeggen.....

Bloes en Mims

en jullie allemaal trouwens

verdienen gewoon het leukste leven possible!
Agossie Mims... Wat vervelend joh! Hopelijk ben je nu wel weer een beetje mobiel .. bah. Pijn is niet leuk.

En nog lastig bovendien

Tsk, ik kijk net op m'n klok en vind dat de tijd écht niet opschiet.. staat ie stil Maar even nieuwe batterij in dan.

Verder hier niet zoveel nieuws

Wat goed dat die pinpasfraude zo goed is opgelost, trouwens. Wat heerlijk zeg!

En Xop, een weekendje samen weg is zéker aan te raden!

Zo

ik gaat weer

toedels
Later is nu
Even c/p van log. Heb gisteren zo gelachen om BJ:

Denk groots!

De zon schijnt.

Jongste scharrelt rond in de tuin en rent opeens het huis in.

Ik zie dat hij een bakje uit een keukenkastje haalt

om vervolgens weer tussen de struiken te verdwijnen.

Dan komt hij enthousiast op me af

en duwt het bakje onder mijn neus:

"Mam, ik heb een gordeldier gevonduh!"

Ik kijk naar zijn trotse koppie en vervolgens naar het gevonden beest.

Een pissebedje loopt verdwaasd in het roze bakje vol groene blaadjes rond.

Die zoon van mij, die komt er wel!
geweldig! die BJ, die met zijn drie jaar al op zoek is naar een gordeldier....

Agossie!!! Mims, ik hoop dat je een beetje geslapen hebt, het klinkt erg als mijn knieverhaal en ik sliep niet namelijk. Ga vandaag naar de dokter, het zal niet gebroken of gescheurd zijn, maar stevig verrekt doet ook retezeer! Hoop dat het nu meevalt.

Kunnen jullie veen enigzins duimen voor een redelijk droog weekje? een buitje mag echt hoor, maar van die verwachtingen vanmorgen in de krant wordt ik ietsiepietsie benauwd. Toch ga ik dapper de klapkar inpakken en gaan we straks op weg naar het noorden. Toet, volgens mij ben ik niet heul ver bij jou vandaan?!
ach en natuurlijk....nu vergeet ik wéér bloes. Sorry meid, ik kan het me zo levendig voorstellen dat je zo dipt op dit soort momenten. Hopelijk heb je een fijn moment in het zuiden met opa Bloes. In elk geval klinkt het aspergemenu al goddelijk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven