Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
onee, het is toch nog wel haast een uur rijden, niet zo dichtbij als ik had gedacht. Pim, we spreken definitief ene andere keer af meid, het is namelijk anderhalf uur rijden vanaf daar en dan kan ik net zo goed vanaf huis komen. Als ik thuis ben maak ik een nieuwe afspraak.
kwartet! lieve meiden, tot einde van de week!
Veel plezieer!!!

Later is nu
Have fun, Bent!! En wie weet valt het weer gewoon hartstikke mee. Het zal niet de eerste keer zijn dat ze er compleet naast zitten, daar bij het KNMI enzo.
Veel plezier mop!!! Ik duim voor mooi of tenminste redelijk (droog) weer ook in eigen belang ).

Meave: vrijdag in de loop van de ochtend? Ben ik alleen kinderloos, maar dat kan je vast wel hebben, toch *grijns*? Kan je even een halte in de AK zetten of mailen?

Xop, ik heb je geld voorbij zien komen, dus dat is goed gegaan, dank!
O Mims, getsie, wat naar! Hoe is het nu?
ik was net even en dacht Xop zelf voorbij te zien komen, in de auto (donkere auto en een dame die aan de beschrijving van Xop doet denken, zeg maar) Het ging ook in een flits, trouwens.

Ik heb een pijntje tussen m'n keel en m'n oor. Geen keelpijn, geen oorpijn, maar net een lastig gevoel ertussenin. Heel raar

Nouja, zal wel weer overgaan

Later is nu
Hee Dream... altijd leuk dat je me aan me denkt, zo overdag, maar ik zat echt keurig achter mijn bureau. Jammer, want als ik het wel was geweest, had ik gestopt voor een kletspraatje!

Vervelend, zeg, dat pijntje. Nah ja, gaat wel over, joh . By the way; hoest met je vingerkootje dat wegschiet? Ieks, heb er nog best vaak aan gedacht!
Ah, fijn, Lil dat het aangekomen was. Hoe is ie nou met jouw kloppende, stijve ehhh vinger? Of wil je het er niet meer over hebben
Nou, het is een kleine teen kootje en die houdt zich wonderbaarlijk goed, gelukkig. Gisteren toch hele dag op sandalen gelopen en juist vaak eerste dag sandalen is een probleem, maar dat ging dan nu weer goed.

Ik zit ook raar in elkaar

Ik verwachtte ook al niet dat je het was, wat moet je nou in mijn omgeving? (zonder dat ik het weet dan )
Later is nu
Ha, you never know, Dream! Maar je hebt helemaal gelijk; ALS ik in jouw stukkie stad moet zijn, laat ik het je zeker weten!! (Weer eens een bakkie thee ergens doen, buiten in het zonnetje als de temperatuur weer heul aangenaam is???)

Oh ja, kleine TEEN-kootje. Maar inderdaad wel raar, zeg! (En kun je 'm zelf weer terugschuiven? En doet dat niet verdomde zeer? Ieks.
Mims, ach gossie!
Ik vind je ook HEEL ERG zielig, Mims! Ben je nog bij de doc geweest?
Jij hebt met recht de zieligheidsaward gewonnen, Mims. Kijk, hier issie:

Zoals je ziet draagt deze meneer ook al het leed van de wereld op zijn rug èn is hij ook net door zijn enkel gegaan. Ik ben vergeten te vragen of hij single is, maar ik ga er voor het gemak maar vanuit van wel. Je mag 'm helemaal hebben. (Misschien hebben jullie wel een klik! )

Oh enne..... AGOSSIE!!!!!!!!! WAT ZÍÍÍÍÍELIG.

(Helpt het? )
Ja, het heeft geholpen.

Een ijspakking-met azijn heeft vannacht de ergste zwelling doen afnemen (mijn slaapkamer ruikt nu naar die van een alcoholist want ik had alleen witte wijnazijn), een rekverband en stevige legerkistjes gaven steun, en zo heb ik vandaag ietwat kunnen rondhobbelen. Het zag er ongeveer net zo charmant uit als een pinquin met kuitkramp, maar ik was mobiel! Deed ook nog wel zeer, maar ik kan zowaar mijn tenen weer wat bewegen, dus er zit verbetering in!

~hoopt dat het niet opvalt dat ze het onderwerp "dokter" negeert~

Ach Toet, kus op je nu weer gedroogde tranen, je bent een schat! Maar je snapt het niet helemaal; je moet juist gelukkig worden van het gezinnetje dat thuis op jouw wacht, niet evrdrietig omdat duit bij andere mensen niet zo is. Dat is verkeerd om redeneren, schat. Heel sociaal, maar ik zie je toch het liefst lachen!

Have fun, Bent! Ik duim voor je dat het weer mooi word (ook omdat ik ondanks zielepootje mijn 'handel' wil verkopen op de rommelmarkt, en regen is funest voor de broodnodige omzet!).

Xop, even een relatiedip, of gewoon beiden erg moe/weinig tijd voor elkaar gehad?

Verder niets nieuws. O, of het moet zijn dat er wéér iets stinkt in de badkamer, maar ik wéér niet weet waar het vandaan komt! Echt, mijn leven hangt van flashbacks aan elkaar. Dit weekend scheurde er wéér een vuilniszak open (mijn liefste plaaggeest heeft blijkbaar een bizar gevoel voor humor) alleen dit keer óp de deurmat van de buurvrouw. Heb ik een half uur oude kattebakkorrels uit haar kokosmatje kunnen schrapen. Dat Mops mij hielp door driftig met haar speelgoedstofzuiger over de galerij te dribbelen was een twijfelachtig genoegen....

Wat wilde ik nou toch typen?
Waar is Mims nou?? Zal straks nog even werkmal bekijken, misschien heeft ze zich daar gemeld. Kreeg net trouwens een heerlijk smsje van Bloes (gister ook al), wederom in Limburg met opas Bloes, het levensgeluk en -plezier spat er vanaf. Dat leest goed!

Hier net bedacht dat wokload deze week niet helemaal spoort met feestdagen-vrij, maar ga ik me vanaf morgenvroeg druk over maken (op kleine mailcheck na). Dat thuiswerken vraagt ook een zeker mate van zelfdiscipline als het gaat over juist níet werken, anders zit je echt dag en nacht achter de klaptop. Tis alles een kwestie van ba-lans, zeg maar...

Voor het eerst in Lang weer gesport vandaag (lékker!!), en nu weer de vinger aan het luchten (wordt zo zompig als permanent in veband of onder pleister). GG zag me net tikken, en zag een raar rood dik plekje op vinger. Op plek waar eerst de ontsteking zat (*haartjes omhoog*). Als dat weer een ontstoken plek is/wordt, ga ik zo hard gillen dat jullie het door je compuscherm heen kunnen horen. Maar hoop erg dat het gewoon rood en ik van nog herstellend is: rest vingertop ziet er ook nog bizar uit, dus kan best. Toch? Toch.
O, daar is Mims!
Maar Mims, meis; wat zei de dokter er nou van?
Sssst, hou je mond! Dan zeg ik dat rood plekje gewoon is van mijn lippenstift toen ik je een beterschapskusje op je vinger gaf!
Wat wilde ik nou toch typen?
Agossie Mims. Maareh, wat zij de dokter er nou van Hopelijk gaat het vandaag weer een stukje beter. En hopelijk blijft het droog zodat Bentetje niet wegdrijft in de klapkar en alle mensen, inclusief Mims morgen, zoals gepland, van hun rommel afkomen.

Ik ben met ingang van vandaag een zalige 8 dagen vrij. Voelt zo als een cadeautje. Meestal heb ik weinig profijt van de feestdagen qua vrije dagen enzo omdat ze doorgaans of niet op mijn werkdag vallen of ik gewoon moet werken. Dit voelt dus in ene wel heel luxe. En dan gaan de jongens maandag gewoon naar het kdv terwijl Madokus en ik allebij vrij zijn.

Bikkel gaat zelfs wennen op de peutergroep. Nog even en mijn kleine mannetje hoort bij de grote kindjes.

Lil, hoe is't nu. Ik wil met liefde even onder je pleistertje spieken hoor
Vanmiddag trouwens lekker naar het zwembad met de jongens. Ik heb er nu al zin in. Bikkel vindt het zo leuk dat hij er zelf om begint te vragen.
Jeetje Mado, dan kan je maandag gewoon ongestoord overdagneuken!

Eh ik bedoel: goeiemorgen allemaal, iemand koffie? Zit hier klaar voor de thuiswerkronde, mijn vent staat beneden te strijken in ochtendjas terwijl om hem heen Dot snottert en sielug is vanwege doorkomende hoektanden en Zoon en Dochter een hut bouwen van kussens en doeken (Zwarte Bloesem, waar bén je?!). Wat heerlijk om dat alles veilig beneden te laten en me zelf op zolder te verschansen met klaptop, telefoon en agenda

Mims, mop *grijns*; hoe is het nou met je poezelige pootje?
Heee goeiemorgen!

Komt weer goed met Mims' pootje en Lil's vinger, dus! Moet en kan niet anders!

'k Moest trouwens erg gniffelen om opkomend beeld van heen en weer dribbelende Mops met stofzuigertje die mopperende Mims "helpt". Zal er erg schattig uitgezien hebben!

Ah, koffie! Lekker Lil. 'k Weet niet waarom, maar ik ben toch DUF! Pff.. en eigenlijk prima geslapen enzo. Geen idee waarom, dus. Straks even een half uurtje rennen met collega en hopelijk ben ik dan na de douchebeurt weer fris.... Dit schiet niet op, zo.

Oh ja, Mims... Relatiedip is een te groot woord, maar soms..... Soms ben ik eventjes zat van zo'n echte nuchtere mannetjes-man, die af en toe gewoon vergeet belangrijke zaken aan mij te vertellen. En zou ik graag een iets romantischere, gevoeligere, praatgragere, softere kerel willen. Maar ach... dat dipje is vaak weer over als ik ongesteld geworden ben .
Goedenmorgen!

Xop toch, práten, daar heb je toch je man niet voor? Daar zijn WIJ dan weer voor Mijn schoonzus heeft het ook eindelijk begrepen, belangrijke gebeurtenissen en dergelijke moet ze aan Elvis én mij vertellen, aangezien de kans groot is dat degene aan wie ze het niet vertelde nog wekenlang in zalige onzekerheid blijft (voor wat betreft familieaangelegenheden enzo) Door háár probeer ik er nu op te letten dingen wél door te geven, desnoods via email

Wel vervelend, even zo'n relatiedip.

Heerlijk he Madootje, zoveel dagen vrij. Hier ook.

Maarja, ik moet mijzelf dus aan 't leren zetten, nu wel écht.. er nadert een deadline enzo. (examen) en dan is het toch wel handig dat je e.e.a. ook ként.

Ohja, en mijn kleine teentje schiet dus geregeld in z'n geheel uit z'n kommetje. Door al voelend te vergelijken met andere kleine teen, voel ik dan hoe het weer moet. Even aantrekken en drukken. No problemo. En het is erfelijk, m'n zus en vader hebben er ook last van Een schouder uit de kom is een stuk pijnlijker, dat is zeker.

Ik vind Mims' stukje van 'droog je tranen Toet' erg mooi

En die vuilniszakken van jou? Is daar nou niets op te vinden? Een bak op rolletjes ofzo?

En als je dan toch niet naar de dokter gaat, leg je je pootje dan wel braaf omhoog, please? Dat helpt echt, namelijk. En zoveel mogelijk rust ermee.

Geitenboerderij is trouwens sluitende Xop. is verkocht. Is nu alleen nog in het weekend open, maar ze weten niet hoelang.

Zo

nu ga ik even weer wat doen

toedels

(hier is het overwegend droog, ik hoop bij Bentetje ook!)
Later is nu
Hoeraaaaa voor Kjongen!!

Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven