Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
Haihai

ik zit te leren.. zien jullie wel he? Heel hard ook, terwijl Elvis aan 't boodschappen doen is. Ik heb echt het concentratievermogen van een goudvis, geloof ik. Wat ik in 20 minuten 'leren' al niet gedaan heb

Nouja, ik ben weer weg

toedels
Later is nu
Oh jaaaa! Nou weet ik het weer! Vorig jaar was de definitieve break-up van de VL! En toen kon ik gelukkig bij fijne mensen zijn en in de zon rose drinken! En gisteren was ook de verjaardag van mijn mama; die zou 70 zijn geworden.

Heb ik niet voor niets stevig gewijnd gisteren.

Pim, ik heb je ook ontzettend nodig komende maanden. Eigenlijk; heb ik AL mijn collega's wel nodig vrees ik. Ik denk niet dat ik alle 26 rapporten zlef kan schrijven voor 25 juli.

Driem, waar zijn je kindjes dan???

Ben kennelijk nog niet goed bijgelezen, sorry.

Bam, wanneer weet jij meer?

Ik zit nu MK uit te lachen vanwege haar belgische tongval. Zooo lief! : iek kom sevves" iennn tweeeee drie...." Arm ding; straks op school in nederland moet er onmiddellijk een rugzakje worden aangevraagd vanwege haar taalachterstand.
Bam, wat een teleurstelling zeg

Ik vind eigenlijk ook dat het nu op moet houden

En ik heb eigenlijk een top koninginnedag, want een gave skelter en step voor kinderen gekocht.

Zij door het dolle heen, ik gelukkig.

Lekker rustig dagje verder, ook wel lekker eens.

Al had ik het ook wel leuk gevonden hoor, om lallend in Amsterdam rond te lopen....
Eh ik was het: Bloes. Dat jullie niet denken dat de VL ook al met Tila heeft gerollebold.....

(Tila zet mijn fruithapje nu voor, )
Ja, ja! Ik wil ook volgend jaar lallend door Amsterdam. Cheersdate vast afspreken nu?
quote:tilalia2 schreef op 30 april 2008 @ 14:02:

Ja, ja! Ik wil ook volgend jaar lallend door Amsterdam. Cheersdate vast afspreken nu?

Ik geef me bij deze alvast op.

Eigenlijk mis ik het uitgaan nooit heel erg, sinds er kinderen zijn.

Maar op koninginnedag.... Ik vind het heerlijk hoor, rondje vrijmarkt, maar er gaat toch niks boven bier in een plastic bekertje
Hè, bah! Bier in plasitc bekertjes

Net als wijn in bekertjes, smérig.

En lallen wil ik wel, hoeft niet zo nodig in A'dam

De kinderen genieten bij opa en oma met 2 nichtjes op de camping Bloes, terwijl hun moeder hier zit te zwoegen (ik heb mezelf tot een uur bijna continue leren gedwongen!)

NU even douchen, denk ik zo
Later is nu
quote:lilian02 schreef op 30 april 2008 @ 11:40:

Hee Bloezie! Doe je dikke smakkerds aan de Tilalia's?

Vorig jaar was je lekker hier met koninginnedag, weet je nog? Hebben we rose gedronken en Dot verschoond op de vloer van eoa kroegje. Nu is ze in oranje outfit met haar papa en grote zus de straat op, ik ben heel benieuwd wat voor meuk er nou weer het huis in gesleept gaat worden *confused*. Ach ja, als ze maar lol hebben.

Een kano denk ik. Of drie.
quote:tilalia2 schreef op 30 april 2008 @ 13:58:

Pim, ik heb je ook ontzettend nodig komende maanden. Eigenlijk; heb ik AL mijn collega's wel nodig vrees ik. Ik denk niet dat ik alle 26 rapporten zlef kan schrijven voor 25 juli.

Verdient het een beetje Bloes? Ik kan vast wel rapportages schrijven... (mag ik wel hopen tenminste, dat ik dat kan. Maar ik ben wel hopeloos met cijfers...)
Zo. Ik ben met mijn vader en de kinderen naar de plaatselijke vrijmarkt geweest. Ik heb een Bobike-achterzitje gekocht voor het enorme bedrag van 2 euro! En zo'n aquaplayding. Hele vuilniszak vol waterbaan, leuk voor in de tuin of op het balkon. En Mootje heeft skates. En verder hebben we ergens gegeten tussen de middag. En precies op dat moment regende het even flink en zaten wij droog. De rest van de tijd was het droog, soms zelfs zonnig.

Ik kan niet mee denk ik volgend jaar. Of is dat alleen overdag op Koninginnedag zelf? Mav gaat de avond voor Koninginnedag altijd met een vriend de stad in. Traditie.
Nouja, dan laat je de kinderen toch zolang alleen thuis Meave Of ze gaan (met Mav) mee op stap, nóg leuker!

Lekker toegeslagen heb je!

Wij hebben eigenlijk helemaal geen Koninginnedagtradities.
Later is nu
Ola. Wat een rust.

Goedemorgen allemaal, ontbijt?
Had ent eens tuk getypt, maar het is verdwenen in cyberspace, zie ik...

Nou ja, ik heb gehandeld gisteren (voldoende spulletjes verkocht voor een heerlijke kappersbehandeling, en nog tassen vol over voor volgende keer) en eigenlijk heel goed weer gehad. Ben alleen zo'n kantoormuts geworden dat ik van een dagje buitenlucht zo rozig en sloom werd dat ik om zeven uur al in bed lag en de hele nnacht heb doorgetukt.

Nu op spuertocht door mijn keukenkastjes. Ben eergisteren vergeten boodschappen te doen, dus eens kijken of ik ergens nog houdbare conservenblikken heb liggen om een ontbijt/lunch/diner for one van te brouwen. Zal wel witte bonen met plakjes ananas worden ofzo...
Wat wilde ik nou toch typen?
Wah Meave, nee; zo erg was het niet. GG heeft een geweldige hijskraan gevonden voor Zoon (die niet eens mee was, is bij zijn papa) en DOt is als een blok gevallen voor een garage waar de autootjes als van een soort glijbaan vanaf zoeven, Dochter heeft wat klein grut bij elkaar gezocht, het viel me allemaal nog mee. Alleen nam de dag beetje rare wending toen we GG-Ex tegenkwamen met hele kliek mensen en kindjes waar Dochter het liefst bij aangesloten had. Je zag haar verlangend kijken en steeds heen en weer dribbelen en GG voelde zich er zo naar van, die was de hele verdere dag depressief. Stom scheidingsgedoe ook.

Nu wel weer ok, alleen Dot heel sloom-ziekig. Wil alleen op schoot hangen met knuffel, beetje tegen ons aan slapen, erg out of character. Beetje jammer wel, ook omdat we naar optreden GG zouden gaan, maar vermoed dat dat nu niet zo leuk is voor het moppie.

Mims, wel lekker zo lang slapen Wat is het ontbijt geworden?
Ach gos, arme loyaliteitsconflictende Dochter en ook zo sneu voor GG...

Gelukkig geen kano's Lil.

Mims, dat wat jij ontbijt, eten wij avond denk ik. Zal eens in de vriezer kijken straks, daar ligt vast nog wel iets. Met WC-papier doen wij vandaag zuinig (Goddank is de diarree van de kinderen zo goed als over) en Vietje krijgt gewoon geen schone luier vandaag. Als dat geen straffe zindelijkheidstraining is...

Trouwens, by the way enzo. Morgen ben ik jarig en wie taart wil of wijn ofzo, is vanaf een uur of acht welkom.
's Avonds hè, vanaf een uur of acht 's avonds.

Lil, heb je mijn mail ontvangen?
IK heb er over gedacht te komen Meave, maar zit met conflicterende andere afspraken, als LE ophalen van m'n ouders, omdat hij naar voetbal moet, zaterdag (vroeg waarschijnlijk)

Goedenmorgen overigens!

Sneu voor dochter, Lil. Hopelijk knapt Dot nog wat op?

Leren is gisteren wel goed gegaan, ben naar zolder (slaapkamer) verbannen, omdat Elvis tv zat te kijken, films en voetbal enzo, en daar blijk ik me dan ineens uitstekend te kunnen concentreren.

Nu wil ik éigenlijk nog een hoofdstuk afmaken, want ik ga over 1,5 uur naar een vriendin en dan gaan we naar de sauna. Is het niet echt weer voor, maar ik ga me vást vermaken

Later is nu
Lijkt me eigenlijk best gezellig, Meave..ben toch kindloos!

Zal eens kijken of ik na mijn werk zuidwaarts zal keren!

Laat het je weten!

Ontbijt waren 3 gele melkbroodjes (lang houdbaar dus die heb ik vaak in de kast liggen voor als ik geen brood meer heb) en een blikje cola uit-de-auto. Handig, een rijdende lunchtrommel!
Wat wilde ik nou toch typen?
Lijkt me gezellig Mims. Het wordt geen grote happening ofzo hoor, maar meestal is het wel gezellig... (blijven slapen kan eventueel ook, ik heb een tweepersoons bedbankdinges in de speelkamer. Slaap je - op stand - tussen het speelgoed).
Jeetje, wat een rust hier

Wow Dreamer, waar eenzame opsluiting op zolder al niet goed voor is! Hoe was het in de sauna. Ik vind het altijd wel geschikt saunaweer eigenlijk. Als het buiten koud is zijn er genoeg warme plekjes te vinden en bij mooi weer parkeer ik mezelf graag met een boekje op een ligbed buiten.

Arme dochter en arme GG. Wat lijkt me dat eelendig om aan te moeten zien als vader zeg.

Wij waren gisteren voor het eerst sinds we kinderen hebben allebei vrij met koninginnedag. We zijn dus lekker naar het dorp gewandeld om over de vrijmarkt te slenteren. De jongens hebben hun ogen uitgekeken en hebben zich allebei vermaakt op het springkussen. Voor Bikkel hebben we voor 2 euro 50 nog een peuterstepje weten te scoren. Was helemaal goed en gezellig.

Voor vandaag had ik eigenlijk een rustig dagje gepland. Morgen gaan we met zijn allen uit eten ivm de verjaardag van broer. Is in Meavetown, dus wordt een latertje voor de jongens. Zaterdag hebben we de verjaardag van mijn schoonzus. Die wordt 35 en heeft besloten om er een heel middag en avondprogramma van te maken. Er komt dus oppas voor de jongens, maar Bikkel mag overdag eerst nog met vrienden mee naar de dierentuin. Dagje niets doen leek me dus niet gek, maar Bikkel wilde ineens naar mijn ouders toe. Ach en ik ben ook de moeilijkst (en de meest standvastige ) niet, dus heb ik de spullen maar ingepakt en zijn we vertrokken. Nog even leuk naar Meave op het balkon gezwaaid terwijl Jootje en Vietje mijn naam aan het zingen/gillen waren
Hé hoi Meave
He, was leuk geweest! Maar de Bloesjes komen morgenavond weer thuis en dat vind ik nóg leuker!

Driem, goed bezig wijffie! *duim omhoog*

~schenkt bier in een bekertje voor Ely en wijn in een glas voor Driem~

Mims, ik heb ook altijd evergreens in huis. Volgende keer naar Provinciedorp tuffen dus, als je huishouden onder het overwerken heeft geleden.

Meave, ik weet niet wat Pim verdient maar als je het wat lijkt, dan mail je de Baas toch?

Nu House koekeloeren met een paar stamgasten. Iemand hier heeft als motto: "it's never lupus" Die vind ik heeeeeel leuk!

Oh ja, Lil en Dot zijn wel naar het optreden en hebben het heerlijk! Dotta geniet zienderogen van de gezelligheid en de muziek en Lil hield zich op bij een italiaans restaurantje, als ik het goed begreep. Gelukkig niet weer een ziek moppie.

Hoe is het met Alex?

En wie weet hoe het met Verano is?
Oh en BTW; ik heb een heerlijke nacht gehad met de Date. Maar weet nog almaar niet hoe verder want vind hem nog steeds niet aantrekkelijk. Maar hij is lief, leuk en ook lekker bij nadere inspectie dus ik zie wel.

~schenkt port voor zichzelf in~

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven