Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
Wanneer is Mado's babietje nou baby-af? Is dat vandaag of morgen??
Heerlijk die sleutels; zou hier ook zo kunnen gebeuren. Grinnik.

Ben er vandaag niet meer. Werk ze iedereen of geniet van het mooie weer. En alle andere opties daar tussen in!
Bink is morgen aan de beurt. Gosh, alweer een jaar geleden dat we in spanning zaten te wachten wie van de 3 het eerst zou bevallen en wat ze dan zouden krijgen (een baby, ja.. daar gingen we wel van uit)

Ik ben echt verbaasd over het aantal topics over het EK hier op het forum. Net alsof het zoveel invloed op je leven heeft. Ik ben ook altijd verbaasd over vrouwen die ineens niets meer te doen weten, als manlief voetbal moet kijken. Ik bedoel maar, het zijn 4 weken per 2 jaar. En dan nog niet eens elke avond. Weten die vrouwen dan écht niets beters te doen dan mopperen op hun voetbalkijkende man? Ik heb altijd genoeg te doen. Elvis kijkt wel vaker naar programma's die ik niet wil zien, andersom ook. Dan ga ik naar boven om wat anders te kijken, of ik kruip achter de computer, een boek, ga tekenen, bonsai vormen. Weet ik het. Genoeg te doen.

Nu zie ik hiernaast dat het ook al invloed op mn seksleven zou moeten hebben Ja, als de heren voetballers hun shirtjes nou nog uit mochten trekken, dán wel

Tuurlijk is de koffie sterk, Xop. Wat denk je dan?

sleutelactie zóu hier niet alleen kunnen gebeuren, gebeurt hier ook
Later is nu
Doe mij maar een bakkie dan :-), ook al ben ik Xop niet. Ik ben nu al anderhalf uur praktisch aan het verlummelen. Ik moet namelijk strijken, en ik weet, van uitstel komt afstel

Bloes, over de Date, sjonge meis, geniet er nou toch eens een keer van ipv je mooie hoofdje te breken over de wel of niet aanwezige compatibiliteitsfactor (mooi woord he?). Just go with the flow, en denk niet zoveel na, neem het zoals het komt, the islandfeeling, you know.. (ondanks alle woordspelingen en cliché's, meen ik dit wel degelijk serieus)

Ik kijk gewoon mee naar het EK, ik ben zo mogelijk nog oranjederder als Nederland :-) Maar als ik geen zin heb, dan kom ik toch gewoon hier? Snap het ook niet goed, er zijn miljoenen dingen te doen, waarom dan klagen?

Van uitstel komt trouwens geen afstel, van uitstel komt alleen maar dat je nog minder tijd hebt om dàt te doen wat je moest doen omdat je je tijd aan het verlummelen was in Cheers.
Strijken? Wat goed dat je dat doet! Ik zou niet weten waar mijn strijkijzer is. Plank staat op zolder. Ik kan het nl. niet, ik wil het niet en daarom doe ik het niet. Met kledingkopen houden we er gewoon rekening mee! Erg he?!

Maarreh, jij woont toch in een land waar je alleen maar hemdjurkjes aanhoeft?!?!?!

Ohhh... ik wil naar huis! Maar ben zo dom geweest om nog iets af te spreken om 15:00 u! Domdomdom. Hier schijnt het zonnetje lekker, al 't waait wel wat hard.

Helaaspindakaas, ik zal nog even door moeten bijten achter m'n bureau......

Ladiezzzz, heeeel fijn weekend en tot spoedig!
Tjongejonge, ik weet dat ik wat in te halen heb qua posten, maar waar is iedereen??

Vraagje: hebben jullie nog tips voor een camping in Toscane? Niet voor mij, Majoman + kreperen = onmogelijk, maar voor een vriendinnetje met 3 kinderen (11, 8, 4).
Hmm, ik weet van mijn nicht dat er érgens in een dorpje vlakbij Pisa een hele leuke camping is.. maar ja, die omgeving is groot he? Zal 's navragen voor je, Majo.

En HET IS WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEND!!

Zaligheid.

En een beetje stom is het wel, Lil. Sleutels daar waar ze horen.
Ha fijn! Nog net een paar stoelen vrij op het terras :-) Wat willen jullie drinken?

Dank voor het navragen, Bam.

Pff, ik ben de halve dag al aan het strijken, en heb het idee dat het nix opschiet. Da's oneerlijk. Nouja, gewoon dooorrrrrgaan dan maar.

(met dank aan Barry Stevens voor het toestaan van bovenstaand citaat)
Moet je ook niet doen, strijken. Ik strijk zelden want alles komt hartstikke goed uit de droger. Droger kopen een optie?

Tijd om Levi van de creche te halen.
Ik koop ook kleren die ik niet hoef te strijken hoor, Xop. Waarom is dat erg?

~zet de muziek aan op het terras~

Mas que nada!
Ha! Dat is fijn zeg :-):-):-)

Hema-artikelen online wereldwijd te koop

Uitgegeven: 6 juni 2008 15:29

AMSTERDAM - Hema-artikelen zijn vanaf de tweede helft van dit jaar wereldwijd te koop.

Via de dan vernieuwde webwinkel wordt het mogelijk om bekende Hema-producten waar ook ter wereld te bestellen en te laten versturen via post of pakketservice, aldus een woordvoerster van het bedrijf vrijdag.

Expats

Hema verwacht dat met name expats gebruik zullen maken van de service. De Nederlandse webwinkel is een regelrechte hit, maar concrete cijfers wil het concern niet geven. Bovendien blijkt de webwinkel extra omzet in de filialen te genereren, doordat veel bezoekers hun online bestelde producten in de winkel ophalen en dan andere producten erbij kopen.

Fotodienst

In België is het op dit moment al mogelijk om gebruik te maken van de online fotodienst. Vanaf de tweede helft van dit jaar komt in het buurland ook een eigen Hema-webwinkel in het Frans en Nederlands. Of andere landen een eigen webwinkel krijgen is niet uit te sluiten, maar of er al concrete plannen hiervoor zijn wilde de woordvoerster niet zeggen.
kijk, daar heeft een vrouw in het buitenland iets aan!

Wat een lekker weer, wij zitten nog heerlijk buiten! Fijn hoor weekend! Pim, morgen gaat het toch door?
Heerlijk weekend! En het is ook nog es mijn vrije weekend, dus dat is helemaal mooi!

Morgen wel een drukke dag, weer even bij mijn vriendinnetje langs die zondagnacht is bevallen en op verjaardagsvisite.

En dan eind van de middag komt bruidsfotomevrouwtje.

Ik had gisteren weer wat:

Vorig jaar in juli bedacht ik me ineens dat het zoontje van mijn vriendin jarig was geweest, hij werd 1.

Ik schaamde me natuurlijk dood, ik wilde wel bellen,maar durfde het gewoon niet, want ik wist niet eens precies wanneer hij jarig was

Anyway, na maanden heel heldhaftig via hyves een berichtje gestuurd, met de vraag of ze boos op me was.

En natuurlijk was ze boos, en teleurgesteld.

Hele zaak uitgepraat, we konden weer als vriendinnetjes door 1 deur.

Belt ze gisteren op, om te vragen of ik nog op haar zoontjes verjaardag kom, ze zou het zaterdag vieren.

Ik doe heel enthousiast. Tuurlijk meid, leuk, gezellig, nee laten we het nou beter doen dan vorig jaar, haha, gelukkig vergeet ik het dit jaar niet, weer zenuwachtig lachen haha, ja ik kom echt...

He, wanneer is hij eigenlijk echt jarig, vraag ik? (zodat ik het nu echt op de kalender kan zetten...)

GISTEREN is haar antwoord.

Hahaha Elyane, goeie actie . Zou ook heel goed iets voor mij geweest kunnen zijn. Of voor een vriendin van mij, Nederlandse, haar moeder is er nu. Ik vroeg wanneer haar jongste nou jarig was, ik herinnerde me dat het ergens in juni was. Aan de andere kant van de lijn klonk het: mam! Wanneer is L. ook alweer jarig?

Ik heb een filmpje voor jullie. Ik vond het hilarisch, de tranen stroomden over m'n wangen . Het komt uit de Corrida, een italiaanse show, waarin de mensch zijne/ hare speciale talenten aan het volk mogen laten zien. Het publiek stemt daar dan op dmv applaus of andersoortige herrie. Let wel: men doet hier geheel vrijwillig aan mee

http://www.youtube.com/watch?v=Mo6KxXDJAtE
Dat kan ik ook!!!!!

Ik doe het alleen nooit meer, want de laatste keer dat ik ze los in de kooi liet swingen, heb ik een week mijn eigen spiegelbeeld niet meer kunnen zien; gelukkig heeft mijn buurvrouw daar toen een foto van gemaakt:

Wat wilde ik nou toch typen?
Ik ben Notting Hill aan het kijken. En hoewel ik deze film al 16 keer gezien heb, zit ik de spelers nog steeds te souffleren op wat ze tegen de ander moeten zeggen.

Heerlijke film, kan niks tegen op. Met alltime favorite song, 'She' van Elvis Costello.

Majo, geweldig filmpje
Woeeehaaaaa, Je had ze flink rondgezwiept geloof ik. Tipje: doe de volgende keer een beschermbrilletje op, om de schade wat te beperken.
hahahahaaaa

shit, KK is ziek, koorts, oorpijn (toch niet weeer nieuwe buisjes nodig?) en keelpijn. duimen dat het morgen over is!
Notting Hill is geweldig, en Spike rules.

Hero pestte me altijd door als ik iets klunzigs deed "Oopsydaisies" te mompelen (op een van onze eerste uitjes struikelde ik, sexy aangekleed en charmant heupwiegend om mijn Lief te imponeren, waarop ik een heel hardgrondig vloekend "FLUITJES" over straat liet galmen... Hero is echt op een stoeprand gaan zitten om bij te komen van het lachen, de flauwerd.....).
Wat wilde ik nou toch typen?
quote:mimsey schreef op 06 juni 2008 @ 22:37:

Notting Hill is geweldig, en Spike rules.

Hero pestte me altijd door als ik iets klunzigs deed "Oopsydaisies" te mompelen (op een van onze eerste uitjes struikelde ik, sexy aangekleed en charmant heupwiegend om mijn Lief te imponeren, waarop ik een heel hardgrondig vloekend "FLUITJES" over straat liet galmen... Hero is echt op een stoeprand gaan zitten om bij te komen van het lachen, de flauwerd.....).
Zorro zit me gewoon heel erg hard uit te lachen omdat ik zo meeleef. Piemelhoofd.
Whoehahaha!!! Mims!

Filmpje moet iknog gaan kijken.

Bent, wat mij betreft gaat het helemaal door hoor, morgen! Wij zijn er klaar voor. Hoop heeeeel erg dat KK opknapt, natuurlijk vooral voor haar en voor jou, maar toch zéker ook voor ons!

Leentjes verjaardag was echt helemaal super. Heerlijke dag, mooi weer, zij straalde en was blij. Heel veel echt leuke cadeautjes gekregen (zo knap dat het mensen nog lukt!) Ik zal nog wel foto's in de AK zetten. Dat kind is gewoon écht 1 geworden... wauw, ze doet ook ineens groter. (Helaas bleek ze vanmorgen bij het cb weer niet gegroeid en ze moet nu naar de kinderarts. Ze is 66 cm en 7310 gram, ze heeft Lotje verslagen Ik wil nu eigenlijk ook zo snel mogelijk terecht ofwel om iets te constateren (maar wat? ik denk het niet) ofwel om het gezeur van het cb te laten kappen. Verder waren ze overigens wel dik tevreden over haar ontwikkeling, terwijl ik daar eigenlijk gezeik over had verwacht. En ze heeft trouwens ook al ruim een maand nauwelijks exceem meer)

Hier weer logeerruitwisselpartij. Lientje slaapt bij vriendinnetje en vriendje van Loentje slaapt hier. Ze liggen er pas net in, we hebben geyatzeed (?!) toch leuk als kinderen zo groot zijn dat ze spelletjes kunnen doen die je zélf ook leuk vindt.
Piemelhoofd?
Fijn Pim, dat verjaardag zo geslaagd was!

Iemand enig idee, waar je van die oranje vlaggenlijnen kan kopen?

Ik heb vandaag al de nodige oranje meuk ingeslagen,maar ik heb nog geen vlaggetjes.
Ehm... ik heb er nog niet naargezocht (ga ik ook niet doen) maar volgens mij moet je die zo'n beetje op iedere straathoek kunnen kopen? Blokker, Hema, Doe-het-zelf-ers, sigarenboer?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven