Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
En als Toet, dus.

Bam, klote dat je weer in onzekerheid zit.

En wbt Noah; ik heb zaterdag iets soortgelijks gedaan. Jongste afgegooid bij het zwembad en door de enorme kutbui van Oudste moest ik persé nog door de supermarkt rennen in die zwemtijd. Kom ik haar ophalen en zie een beteuterd snoetje; waarom was ik er niet met de kijkles???? Oh godver, dat plakken ze altijd een week tevoren aan en als ze die week bij de vaderfiguur is, weet ik dat dus niet..... Domdom. W.s. pas eind van het jaar weer kijkles en dan hopelijk in het diepe bad.

Beterschap voor de Driemers!
ach jee,arme bambi en arme Naoh...Kan me voorstellen dat je je mega schuldig voelde!!! Wat gaan jullie voor leuks doen? Meid en wat ellendig dat je iedere keer maar die onzekerheid moet doormaken, ik hoop zó dat alles meevalt voor je!

Bloeske, ben je aan het voorbereiden? Lukt het so far? Heftig? Zet hem op griet, je kan het!!! Voor je het weet kan je retetrots zijn op jezelf dat je geflikt hebt en heb je alles achter de rug! Goed dat je bij de huisarts bent geweest, ben benieuwd of aso zich laat verleiden voor een gesprekje met de huisarts?

Wat een gevecht over die Dinand zeg, jullie mogen hem hebben hoor, neem hem toch gelijk lekker met zijn allen, weet die man ook eens niet wat hem overkomt! al die mooie cheersmeiden tegelijk op en aan hem.

Hier een heerlijke ochtend achter de rug, de kinderen hebben continuerooster ivm een projectdag. Ik ben eerst uitgebreid met de krant gaan koffiedrinken, toen gesport en daarna de sauna en het Turks stoombad in. Lekker man! Ik kreeg een heel lief smsje van kjong uit Turkije, dat chippie een schildpad een poot aan het uitdraaien was, kman lekker koffie aan het inschenken was en dat zij zat te genieten.FIJN!

Pim, ben je weer helemaal beter? Nu is dream aan de beurt hoor ik, beterschap!

ely ben je alweer in het oranje? Vanavond weer voetbal, maar niet zo spannend meer natuurlijk.

KK was vanmorgen alweer erg dwars, zeker een fase?? Het alleen naar bed gaan heeft wel indruk gemaakt, dus wie weet passen we dat weer toe vanavond als het nodig is.
Hè Bam, wat een klotezooi....

En ik kan me voorstellen dat je je wel voor de kop kan slaan ivm die afzwemtoestand. Eén troost: zou mij ook zo maar kunnen gebeuren. Het is dat ik tijdens zwemles sowieso nooit wegga, anders had ik ook tig evenementjes gemist...

Bloes, ik wens de huisarts veel succes

(En eigenlijk wil ik gewoon dat het voor jou en je meiden op Asovlak eindelijk een keer rustig wordt...

Toet, Dream, ik heb gewonnen. Ik lag gister scheel van de hoofdpijn om 19.15 in bed om er vanmorgen om 6.45 uur weer uit te rollen... Hoofdpijn is wel min of meer weg nu...
hè getver, al die mensen met hoofdpijn!
Jeetje, en ik vond van 21.30 tot 08.00 uur al zo'n lange nacht van mezelf. Fjin dat ie weer wat beter gaat Meave, hopelijk komt Dream dat straks ook melden.

Moest erg lachen om het 'retetrots' van Bentetje voor Bloes.

Heerlijk te lezen dat Kjong bij vent is trouwens!

Over trouwen gesproken; is er al een jurk gescoord door de trouwlustige dame in ons midden?

En bloesesnoes, hou vol hou vol, veel ellendiger kan het toch niet worden. Tjemig zeg, die aso-ellende gaat maar door... :(

Bamm, hoe gaat ie vandaag?

Ik heb lasagne in de oven en een salade in de koelkast en wacht op de terugkeer van Lief en de kinderen uit het zwembad. Meis les en de mannen gingen vrij zwemmen. Zullen allemaal wel honger hebben.....

Ons zwembad is ook niet erg duidelijk met info over kkijklessen trouwens. Het mag een wonder heten dat ik er nog geen eentje gemist heb (hier elke zwemkaart (is 8 weken ofzo?) een kijkles en dan moeten ze ook met kleding aanzwemmen het eerste half uur, ook de kleintjes, om te oefenen..)
dat is hier ook inderdaad, alleen met een shirt en korte broek, vanaf het begin af aan.

leuk is`tie he?

KK heeft net een kras gereden in een hele mooie nieuwe auto van mensen uit de straat.....Gelukkig heeft zij niets (behalve heel erg geschrokken, ze durfde het niet te vertellen, GG deed dat). straks maar eens even uitzoeken hoe we dat gaan regelen....
Met de WA verzekering, vermoedelijk... Niet leuk. dat soort dingen. Een van de redenen dat ik blij ben dat we een oude afgeragde bak hebben (dat die nu niet rijdt is dan weer een minpuntje).

Volgens mij is Italie - Frankrijk veel leuker om naar te kijken dan Nld - Roemenie.
O, en vervelend van de hoofdpijnen, maar wat slapen jullie lang! Wauw. Ik ben blij als ik een uur of 6 in een nacht eruit weet te slepen, en meestal zit daar dan ook nog wel een rondje Dot-kalmeren in. Maar is ook eigen schuld vanwege wel vaak redelijk op tijd naar bed maar dan nog lang lezen en neuken.
Qlief wil van je weten of je dat uit ervaring weet.

Balen, Bent! Zal inderdaad wel WA worden. Was nog op je werk vandaag, had alleen geen tijd om langs te lopen. Volgende maand ben ik er weer. Misschien moeten we eens telnrs uitwisselen, dat ik je gewoon kan sms'en ofzo.
Niet van dat neuken, maar van dat voetbal dus.
Ik slaap normaal ook amper 6 uur per nacht Lil, vaak onderbroken ook nog...
Met zulke nachten kan ik me wel voorstellen dat je hoofdpijn krijgt.
ik dacht dat BJ doorsliep? Of is die tijd weer geweest?
Ik zit, behalve dat ik forum en probeer om 3 jaar digifoto's uit te zoeken op de laptop, al flipperend met afstandbediening naar de 2 voetbalwedstrijden tegelijk te kijken. Of eigenlijk om beurten. Als ik nou morgen ook geen hoofdpijn heb, dan heb ik toch tenminste mijn best gedaan!

Dot droomt volgens mij nogal heftig, tegenwoordig. Gisternacht helemaal in paniek: "Mámá! MAMA!! Tijgah! Tijgah, Dotta billuh, tijgah ENG mama, MAMA!" Of ze nou echt droomde dat er een tijger aan haar bolle billetjes hing, weet ik niet, maar ze was heel erg overstuur, woeste haartjes alle kanten op, klemvast aan mijn badjas en ogen op standje Paniek. Arme mop.
Zo, die zit.
(Voetbal he, neuken doen we later weer.)
Er was mij een diaree-avond beloofd door de verstrekker van het laxeerspul maar vooralsnog vals alarm. Af en toe een wee, verder nix. Vrees dat ik de 8 uur slaap ook niet ga halen vannacht.

Ik heb trouwens de knoop doorgehakt en ga naar Kane! Wie komen er ook weer? Pim, Bam, Ely, Meave, Mims, wie nog meer? Hoorde vandaag dat de BVV ook gaat en ik niet hoef te rijden gna gna. Dan heeft die jongen ook een keer leuk gezelschap.

Joehoe 2-0!!!!! Orgásmisch!
klets niet, jij hebt alleen tijd om te meelen toch?

Hebben jullie vorig jaar het verhaal gevolgd van zonnebloem? Ze is nu zwanger van een meisje en ik lees net dat die hetzelfde probleem heeft als haar broertje had. erg!
OH JEMIG wat erg! Ik zag het net en twijfelde of ik zou gaan lezen.

Hee Bentetje, ik zie een negah op tv! In het oranje!
Jaaaaaaaaaaaa Bloes, goed zo!!! Volgens mij heb je alle namen van hier genoemd, ik neem nog een vriendin mee en Bam 3 vriendinnen. (Meave inmiddels logeeradresjes ook rond?)

En wie gaan er aansluitend allemaal Hoeren en Sloeren???

Ik vond de wedstrijd maar saai, maar we hadden hier wel weer volle bak, was dus gezellig. Gelukkig is iedereen al wel naar huis, want ik ben Heel Erg Moe.

Arme Zonnebloem... wat verschrikkelijk zeg.

Ik slaap doorgaans ook 6 uur per nacht (In het weekend meer, omdat ik meestal mag uitslapen van lief), maar word godzijdank nooit door kinderen onderbroken. Leentje slaapt sinds 2 maanden door en is sindsdien ook nooit meer wakker geworden 's nachts. (Afkloppen?)

Ben vanmorgen met Leentje wezen bloedprikken, was heel erg zielig. We moesten ten eerste 55 minuten wachten (en da's láng voor zo'n klein moppie, al heeft ze een hoop vrienden gemaakt in de wachtkamer) met twee man (vrouw) sterk hebben ze haar geprikt (gelukkig, ik hoefde dus niets meer te doen, dan strelen en in oor fluisteren) maar het zoog vacuüm ofzo, dus duurde erg lang voordat er bloed kwam, ze heeft het hele ziekenhuis bij elkaar gebruld. Voor het eerst biggelden er heuse tranen over haar wangen.

Lientje had vandaag haar 3e balletles, kind is echt helemaal in de ban van ballet, zooo mooi! Lotje is zwaar jaloers, maar moet toch echt nog een paar jaar wachten. We hebben de 1e vijf minuutjes gekeken en ineens stort Lotje zich brullend in mijn armen: "Ik vind het zoooo mooohooohoooi!!!"

Loentje was ook onder de indruk en wil stiekem ook, geloof ik. Bij thuiskomst hebben we een stuk van het Zwanenmeer gekeken, 4 (ja ook Leentje) paar grote ogen, stralende koppies, totale stilte... erg schattig. (En ze konden het ook nadoen, Loentje vindt zichzelf een heuse ballerino en kan mákkelijk 7 rondjes op 1 teen draaien )

Ben geloof ik wel opgeknapt Bentetje, maar nog steeds af en toe dizzy en een heel vol hoofd. Komend weekend heb ik een lang weekend (vrijdag en maandag vrij) dus hoop een beetje rust te kunnen pakken, wellicht ligt het aan de drukte? Vrijdag gaan we naar Oudehands, ons abonnement verloopt bijna ~snif~, dus nog maar een dagje goed gebruik van maken. Heb er erg veel zin in.
Arme Leentje. (Deden ze dan geen vingerprik? Dat kreeg Qtie wel namelijk... da's even brullen en daarna weer snel over.) Hopelijk kunnen ze wat met de uitslagen.

Bloes, ik wilde jou nog even veel succes wensen morgen. Of veel plezier natuurlijk, het is maar net hoe je het ziet. Er schijnen vrouwen te zijn die dat heerlijk vinden, wreed anaal genomen worden.
quote:qwertu schreef op 17 juni 2008 @ 23:50:

Arme Leentje. (Deden ze dan geen vingerprik? Dat kreeg Qtie wel namelijk... da's even brullen en daarna weer snel over.) Hopelijk kunnen ze wat met de uitslagen.

Bloes, ik wilde jou nog even veel succes wensen morgen. Of veel plezier natuurlijk, het is maar net hoe je het ziet. Er schijnen vrouwen te zijn die dat heerlijk vinden, wreed anaal genomen worden.

Nix geen vingerbrik, een heuse band om de arm en twee buisjes bloed hebben ze afgenomen van mijn kleine ding.

Succes Bloes!
Tjee, wat sneu!
Voor haar èn voor jou natuurlijk.
Poeh hee, arm kind.

Bloes; succes en sterkte morgen.

Zo, de schoolkrantbladzijden die ik moest doen zijn klaar. Morgenavond laatste vergadering en aanpassingen doen dan heb ik daar ook weer vakantie van.

Nu snel mijn bed in dus. Want morgen weer drukke dag met kindjes en werk.

En jep, doorslapen BJ was van korte duur. 8 van de 10 nachten klimt ie naar onze zolderslaapkamer....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven