Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
~ nog een trouwe meelezert die even inbreekt:

hele dikke hug voor Bambi

en weer weg ~

Meisje...

Utkomtgoed.
En eigenlijk wil ik ook gewoon even godverdekuttyfusteringtakkeklotezooi zeggen. Dus: godverdekuttyfusteringtakkeklotezooi.
Ik godverdekutklotezooi met je mee Meave.

Hier nog een (jarenlange) meelezer die Bambi heel veel sterkte wil wensen

Je bent altijd zo optimistisch en positief.....en dat klink je in je laatste bericht niet (logisch ...) dus ik hoop echt met heel mijn hart dat je je positiviteit weer op kan pakken, ongeacht de uitslag. Ik hoop dat je je er door heen kan slaan samen met je gezin en de Cheersmeiden.

Ook voor alle Cheersmeiden een dikke dikke knuffel, wat moet het ongelooflijk moeilijk voor jullie zijn dit....
~ben ik nog 's... vind het zo kutterdekutkut... denk er net als jullie de hele middag al aan en ik ken Bambi dan nog niet eens persoonlijk, hoe moeten jullie en Bambi zelf zich wel dan niet voelen.... pfff... wou dat ik wat kon doen... dit móet gewoon goed aflopen... ~
Allemachtig.... neeeeeeee Bam! Godsamme, meid, wat een klotenieuws. Uiteraard kan ik niets zinnigs voor je betekenen, maar weet dat ik ontzettend met je meeleef en heel de dag aan je denk. Struisvogelen helpt nu niet meer........
Ik had Grootse Plannen met deze dag, maar het wil nog niet zo. Struin maar een beetje rond en kijk af en toe hier of er nog nieuws is. Blegh.
Sterkte Bam, en voor de jouwen en de kroegdames
Bloes is wakker en mag zo weer naar huis; geen poliepen gespot dus dat is in ieder geval goed nieuws. Gelukkig, gelukkig.
Gelukkig indeed!
Wat wilde ik nou toch typen?
Fijn voor Bloes!!
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
ik heb even een potje gejankt voor ons hert...ben er helemaal door van slag! Hoop zo dat ze vanavond het nog even kan opbrengen om ons te laten weten hoe het in het ziekenhuis was!
Tussen de bedrijven die allemaal moeten snel even laptop van Lief opgestart om te kijken of er nieuws was. Nee dus.

Zat vanmiddag met een bijeenkomst van allemaal moeders die over allerlei opvoedzaken en relatiedingen kletsten en discussieerden. En ik dacht alleen maar; je kunt kanker krijgen. En dan maakt het niet meer uit of je je kind wel of niet ijsjes duurder dan een euro laat eten......
Had om een uur of 5 een sms-je van Bam, toen zat ze op de oncoloog (Klotewoord!!! AARGH) te wachten...

Ze zegt wel: "komt vast goed" Nou, daar ben ik het hartgrondig mee eens, natuuuurlijk komt het goed, godverdomme!
Ik moet naar schoolkrantredactievergadering. Sms-en jullie me bij bericht? Ik ga Bam niet sms'en, die heeft al genoeg aan d'r hoofd
Hier ook niets meer gehoord na vijven; toen zat ze inderdaad te wachten. Kan me voorstellen dat het dus een latertje voor haar is vandaag, en dat ze hélémaal kapot is van alle emoties, onderzoeken, geren en gevlieg.

Laten we het erop houden dat geen bericht goed bericht is in deze (oh, ikhoopikhoopikhoop het zo).

Toet, deal!

Bloes is wel thuis en godzijdank niet alleen. Je bent een kanjer, Bloeske! Je hebt het maar mooi geflikt!
Wat wilde ik nou toch typen?
Yep, Bloes, fijnfijn dat er niets gevonden is. Wel rottig natuurlijk dat je wel klachten hebt.....

Pfff.... en verder loop ik maar wat rondjes te ijsberen. Kids in bed gemikt; 'k duldde geen gezeur en had een kort verhaaltje. 't Was even niet anders.
Ik had Bloes ook al gebeld.

Nou ja, de Date went er maar aan dat we graag met d'r bellen.
Vandaag staat 'ie er speciaal voor jou trouwens, Bloes.

<-- Deze.
Och lieve, lieve Bambi, wat een afschuwelijk bericht. Ik hoop zo hartstochtelijk dat het mee mag vallen.

Ik ben een beetje speechless

Bambi, meis, wat kutkutkut zeg.
voor Bambi. en ik duim heel hard mee
Ik kwam alle Cheersmeisjes een hele dikke brengen. Sterkte meiden! En Bam, ik hoop heel erg dat ze het gewoon hartstikke fout hebben. !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven