Cheers!
dinsdag 7 oktober 2008 om 09:08
dinsdag 7 oktober 2008 om 11:28
Huh, echt? Dat lijkt me omrijden, maar wel heeeeerlijk luxe!
Hebben jullie nog zin om boeken te lenen en na het weekend thuis te lezen? Heb de nieuwe Nicci French in de aanbieding,
en ook nog:
Het geheime leven van een ploetermoeder,
De onderstroom (van Nicci Gerrard)
De vijverjaren (Mary Lawson)
De weduwnaar (Kluun) Elyana
De eeuw van mijn vader (Geert Mak) Lil
Voor ik doodga ((jenny Downham)
De wijde wereld (Alice Sebold)
De vliegeraar (Hasseini) Elyane
Cold Mountain (Charles Frazier)
Joe speedboot Pimpel
Extreem luid en ongelooflijk dichtbij.
en A haertbreaking work of staggering genius (Dave Eggers).
Ik neem (als ik toch thuis wordt opgehaald ) ook een hele grote tas vol tijdschriften mee.
Hebben jullie nog zin om boeken te lenen en na het weekend thuis te lezen? Heb de nieuwe Nicci French in de aanbieding,
en ook nog:
Het geheime leven van een ploetermoeder,
De onderstroom (van Nicci Gerrard)
De vijverjaren (Mary Lawson)
De weduwnaar (Kluun) Elyana
De eeuw van mijn vader (Geert Mak) Lil
Voor ik doodga ((jenny Downham)
De wijde wereld (Alice Sebold)
De vliegeraar (Hasseini) Elyane
Cold Mountain (Charles Frazier)
Joe speedboot Pimpel
Extreem luid en ongelooflijk dichtbij.
en A haertbreaking work of staggering genius (Dave Eggers).
Ik neem (als ik toch thuis wordt opgehaald ) ook een hele grote tas vol tijdschriften mee.
dinsdag 7 oktober 2008 om 11:34
Oh ik ben wel benieuwd naar Joe Speedboot. Heb hem al een aantal keer in mijn handen gehad, maar de titel spreekt me niet aan ofzo, maar ben door recensies toch wel nieuwsgierig.. dus als ik die mag lenen?
Moet ik voor jou nog 24 meenemen, Toet? Welke dan?
Hé, ik heb een enorme baal jongenskleding in de aanbieding! Allemaal verschillende maten. Heb Loentjes kleding altijd bewaard, omdat ik dacht dat de meiden dat ook wel kunnen dragen: nou niet dus!
Dus... wie doe ik daar een plezier mee? Moet alleen wel afgehaald worden... ga niet met vuilniszakken in de trein, flauw he?
Moet ik voor jou nog 24 meenemen, Toet? Welke dan?
Hé, ik heb een enorme baal jongenskleding in de aanbieding! Allemaal verschillende maten. Heb Loentjes kleding altijd bewaard, omdat ik dacht dat de meiden dat ook wel kunnen dragen: nou niet dus!
Dus... wie doe ik daar een plezier mee? Moet alleen wel afgehaald worden... ga niet met vuilniszakken in de trein, flauw he?
dinsdag 7 oktober 2008 om 14:16