Cheers!
dinsdag 7 oktober 2008 om 18:04
Ik heb een per ongeluk in grijs gekochte eye liner in de aanbieding (ligt hier MEGA in de weg, dat snappen jullie), wat geleende boeken voor Meave en Bloes terug, wil héél graag Geert Mak van Toet lezen, ben ook wel geinteresseerd in jongenskleren, heb nog wat meisjesspul 86 - (kleine) 92 voor wie wil, en eh, verder weet ik even niet.
Als jullie iets uit dit huis willen hebben tenminste, want bij Dochter zijn vanochten weer neten gevonden.
* even oren dicht / oogjes afplakken bij hen die over tere zieltjes beschikken *
Godgloeiendenondeklotekrijgdevliegendevinkentering.
Dus ik sluit nu laptop maar eens af en ga GG helpen bij de Tweede Ronde. Hij is nu al volledig gestressed en half overspannen, met terugwerkende kracht vind ik het een heel stuk minder erg dat hij vorige x op reis was. Behalve Dochter heeft nog steeds niemand hier iets, maar ja; de hele handel moet toch weer door de molen.... wehhhhhh
Als jullie iets uit dit huis willen hebben tenminste, want bij Dochter zijn vanochten weer neten gevonden.
* even oren dicht / oogjes afplakken bij hen die over tere zieltjes beschikken *
Godgloeiendenondeklotekrijgdevliegendevinkentering.
Dus ik sluit nu laptop maar eens af en ga GG helpen bij de Tweede Ronde. Hij is nu al volledig gestressed en half overspannen, met terugwerkende kracht vind ik het een heel stuk minder erg dat hij vorige x op reis was. Behalve Dochter heeft nog steeds niemand hier iets, maar ja; de hele handel moet toch weer door de molen.... wehhhhhh
dinsdag 7 oktober 2008 om 18:43
quote:meave schreef op 07 oktober 2008 @ 16:43:
Oei, spullen inpakken. Iemand een lijstje voor me?
Drie onderbroeken.
Schone sokken.
Tandenborstel.
Tandpasta
Shampoo
Conditioner
Douchegel
Bodylotion
Oogmake-upremover
Gezichtsreinigingszooi
créme
Make-up
Hangkleren
Uigaansoutfitje voor je weet maar nooit..?
Spijkerbroek en shirtje
Warm vest
Iets om in te slapen (of gaan we állemaal naakt? )
Boek
Spelletje(s)
CD's
Serie 3 van 24 voor Toet
Thermostasje en koelelementen Lil.
KOLF!!!
En?
Lil, kunnen het geen oude neten zijn? Die had Loentje toen, met alleen kammen was dat zo weg zonder herbesmetting. Ik hoop het voor je. Anders: heeeel veel sterkte met die kutzooi opnieuw!
Die eye-liner wil ik wel.
De jongenskleren neem ik niet mee. Maar welke maten hebben BJ en Zoon? Dan kan ik evt wel vast uitzoeken.
Oei, spullen inpakken. Iemand een lijstje voor me?
Drie onderbroeken.
Schone sokken.
Tandenborstel.
Tandpasta
Shampoo
Conditioner
Douchegel
Bodylotion
Oogmake-upremover
Gezichtsreinigingszooi
créme
Make-up
Hangkleren
Uigaansoutfitje voor je weet maar nooit..?
Spijkerbroek en shirtje
Warm vest
Iets om in te slapen (of gaan we állemaal naakt? )
Boek
Spelletje(s)
CD's
Serie 3 van 24 voor Toet
Thermostasje en koelelementen Lil.
KOLF!!!
En?
Lil, kunnen het geen oude neten zijn? Die had Loentje toen, met alleen kammen was dat zo weg zonder herbesmetting. Ik hoop het voor je. Anders: heeeel veel sterkte met die kutzooi opnieuw!
Die eye-liner wil ik wel.
De jongenskleren neem ik niet mee. Maar welke maten hebben BJ en Zoon? Dan kan ik evt wel vast uitzoeken.
dinsdag 7 oktober 2008 om 20:35
dinsdag 7 oktober 2008 om 20:53
Hebben jullie nog zin om boeken te lenen en na het weekend thuis te lezen? Heb de nieuwe Nicci French in de aanbieding,
en ook nog:
Het geheime leven van een ploetermoeder,
De onderstroom (van Nicci Gerrard)
De vijverjaren (Mary Lawson)
De weduwnaar (Kluun) Elyana
De eeuw van mijn vader (Geert Mak) Lil
Voor ik doodga ((jenny Downham)
De wijde wereld (Alice Sebold)
De vliegeraar (Hasseini) Elyane
Cold Mountain (Charles Frazier)
Joe speedboot Pimpel
Extreem luid en ongelooflijk dichtbij.
en A haertbreaking work of staggering genius (Dave Eggers).
Ik neem (als ik toch thuis wordt opgehaald ) ook een hele grote tas vol tijdschriften mee.
en ook nog:
Het geheime leven van een ploetermoeder,
De onderstroom (van Nicci Gerrard)
De vijverjaren (Mary Lawson)
De weduwnaar (Kluun) Elyana
De eeuw van mijn vader (Geert Mak) Lil
Voor ik doodga ((jenny Downham)
De wijde wereld (Alice Sebold)
De vliegeraar (Hasseini) Elyane
Cold Mountain (Charles Frazier)
Joe speedboot Pimpel
Extreem luid en ongelooflijk dichtbij.
en A haertbreaking work of staggering genius (Dave Eggers).
Ik neem (als ik toch thuis wordt opgehaald ) ook een hele grote tas vol tijdschriften mee.
dinsdag 7 oktober 2008 om 20:55
dinsdag 7 oktober 2008 om 21:59
ach wat snoezig mims!
Betekent het feit dat je voor 1 dag iets hebt kunnen regelen voor mops nou dat jij tussentijds weg moet om haar weg te brengen?
Net een info avond via school gehad over kinderen en alcohol, shokking sommige cijfers. Moraal van het verhaal: alles weigeren tot het liefst 16 jaar, zelfs likeurbonbons, advocaat over ijs en slokjes proeven van pa of ma, dat verkleint de kans op overmatig alcoholgebruik en verslaving op latere leeftijd met ale risico`s vandien.
Betekent het feit dat je voor 1 dag iets hebt kunnen regelen voor mops nou dat jij tussentijds weg moet om haar weg te brengen?
Net een info avond via school gehad over kinderen en alcohol, shokking sommige cijfers. Moraal van het verhaal: alles weigeren tot het liefst 16 jaar, zelfs likeurbonbons, advocaat over ijs en slokjes proeven van pa of ma, dat verkleint de kans op overmatig alcoholgebruik en verslaving op latere leeftijd met ale risico`s vandien.
dinsdag 7 oktober 2008 om 22:36
Dat hadden ze ónze ouders moeten leren!
Toet, wanneer kom je de kleren halen? Lijkt me supergezellig! En volgens mij hebben jij en vlaflip nog een etentje van ons tegoed, dus... dat kunnen we dan fijn combineren!
Blijkbaar heeft forum kuren, want er was ook al een post van mij opgevroten! Stom!
Oh nog aanvulling op meeneemlijstje. (Oh nee, doe ik wel in dat bericht voor de overzichtelijkheid) hihihi. Ik heb er ZIN in! En weet je waar ik ook zin in heb? In de reis er heen. Zomaar twee uur helemaal alleen in de trein met een boek, muziekje en thermoskannetje koffie! En zondag weer! Jubel.
Toet, wanneer kom je de kleren halen? Lijkt me supergezellig! En volgens mij hebben jij en vlaflip nog een etentje van ons tegoed, dus... dat kunnen we dan fijn combineren!
Blijkbaar heeft forum kuren, want er was ook al een post van mij opgevroten! Stom!
Oh nog aanvulling op meeneemlijstje. (Oh nee, doe ik wel in dat bericht voor de overzichtelijkheid) hihihi. Ik heb er ZIN in! En weet je waar ik ook zin in heb? In de reis er heen. Zomaar twee uur helemaal alleen in de trein met een boek, muziekje en thermoskannetje koffie! En zondag weer! Jubel.
woensdag 8 oktober 2008 om 00:10
Lil, ik ben dan wel weer geinteresseerd in meidenkleding!
En Pim, mocht er toevallig een tuinbroek tussen de kleding van Loentje zitten, dan houd ik me ook aanbevolen, of liever, Zen.
Ik heb vorig jaar een tuinbroek voor hem gekregen van een vriendin, en hij was daar zo weg van. Maar nu is die te klein.
Hij wil hem steeds aan, maar het mag echt niet van mij. Ziet er niet uit!
Maar vind het dusdanig sneu, dat ik wel een nieuw exemplaar voor hem wil
En Pim, mocht er toevallig een tuinbroek tussen de kleding van Loentje zitten, dan houd ik me ook aanbevolen, of liever, Zen.
Ik heb vorig jaar een tuinbroek voor hem gekregen van een vriendin, en hij was daar zo weg van. Maar nu is die te klein.
Hij wil hem steeds aan, maar het mag echt niet van mij. Ziet er niet uit!
Maar vind het dusdanig sneu, dat ik wel een nieuw exemplaar voor hem wil
woensdag 8 oktober 2008 om 09:50
Wat luizenellende betreft (sterke Lil). Ik las laatst dat naast spullen desinfecteren/wassen of een dagje in de vriezer je spullen ook een week lang in een dichte zak kunt tapen, gaan ze ook dood. Is wel handig voor grote dingen die niet in je wasmachine of vrieszak passen.
Als je nou je hele inboedel eens intapet Lil?
Als je nou je hele inboedel eens intapet Lil?
woensdag 8 oktober 2008 om 09:57
Aha! Dat mijn vader mij heeft laten proeven van zijn wijn vanaf, eh, 12? (slokje); dát is dus de reden van dat ik nu niet van de drank af kan blijven! Hehe, gelukkig, ik heb een volwaardig en wetenschappelijk onderbouwd excuus.
Verder:
Lil is even asociaal, en moe. De kredietcrisis verbleekt namelijk bij wat zich hier in huis afspeelt: er is dus één (levende, schijnbaar) neet aangetroffen bij Dochter, gisteren bij de schoolcontrole. Zei ik vorige keer dat ik ervan baalde dat GG me niet kon helpen bij de ontluissessie? Dat was een vergissing. Een Grote Vergissing. Hij is er nu wel, hij is volledig in de stress, hij rent rond en roept en doet van alles en niks lukt, hij raakt geheel in paniek en het is dood-, en doodvermoeiend. Ik hou heel veel van hem, maar zat ie maar weer in Afrika. Dit is echt hels.
Ik doe nu verwoede pogingen om zowel het huis te behandelen als mijn man te behoeden van totale ondergang, en te voorkomen dat Dochter in een onbewaakt ogenblik wordt kaalgeschoren door haar eigen vader. O ja, en ik moet mijn boze ex ervan overtuigen dat hij toch ook echt spullen van Zoon onder handen moet nemen ("daar heb ik geen zin in!": vinden jullie dat ook geen steekhoudend & doorslaggevend argument?). En met GG-Ex bespreken dat even een keertje met een stofzuiger zwaaien naar de bank onvoldoende is.
Daar baal ik dubbel van: wij kunnen het hier perfect doen, maar als die andere 2 gezinnen dat nalaten, hebben we er geen fuck aan.
Zucht.
Verder:
Lil is even asociaal, en moe. De kredietcrisis verbleekt namelijk bij wat zich hier in huis afspeelt: er is dus één (levende, schijnbaar) neet aangetroffen bij Dochter, gisteren bij de schoolcontrole. Zei ik vorige keer dat ik ervan baalde dat GG me niet kon helpen bij de ontluissessie? Dat was een vergissing. Een Grote Vergissing. Hij is er nu wel, hij is volledig in de stress, hij rent rond en roept en doet van alles en niks lukt, hij raakt geheel in paniek en het is dood-, en doodvermoeiend. Ik hou heel veel van hem, maar zat ie maar weer in Afrika. Dit is echt hels.
Ik doe nu verwoede pogingen om zowel het huis te behandelen als mijn man te behoeden van totale ondergang, en te voorkomen dat Dochter in een onbewaakt ogenblik wordt kaalgeschoren door haar eigen vader. O ja, en ik moet mijn boze ex ervan overtuigen dat hij toch ook echt spullen van Zoon onder handen moet nemen ("daar heb ik geen zin in!": vinden jullie dat ook geen steekhoudend & doorslaggevend argument?). En met GG-Ex bespreken dat even een keertje met een stofzuiger zwaaien naar de bank onvoldoende is.
Daar baal ik dubbel van: wij kunnen het hier perfect doen, maar als die andere 2 gezinnen dat nalaten, hebben we er geen fuck aan.
Zucht.