Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
Haaaai!

Ik ga rap naar de AK' je maakte mij tijdens lezen ook razend nieuwsgierig, Toet!

Kjong; welcome back! Nieuwe forum is ietsie wennen, maar ik ben inmiddels best enthousiast, hoor. Maar mss missen Bentetje en jij echt wel gewoon bepaalde onderdelen van de site?! Dan is is 't geen pretje, natuurlijk!

Avatar = erg aandoenlijk, Mims! Mooi! En misselijkheid kan ik me HEEL goed voorstellen. Hugs, meid. Lieke zou dolgraag naar Nijntje willen, en ik ook wel. Zeker als 't met Mops en jou is! Wanneer komt 't beessie waar? 'k Wil best een stukje omrijden voor dat witte konijn, hoor! Kun jij dan nog ergens aan kaartjes komen??

Heulen wordt hier ook wat lastig (alhoewel..... mannelijkheid genoeg hier, maar hee, heb toch liever mijn eigen kerel), maar ik denk wel even aan Bloes! Haha, moest ook wel lachen om bitcherigheid die tussen de regels door te lezen was. Als Bloes "verliest", kan AsoEx zijn borst flink natmaken! Go Bloes, Go!

Hmm. Verder eigenlijk weinig te melden. Ben vanochtend naar de tandarts geweest om een enorme vulling te laten plaatsen. Brrr... Uiteraard een kanjer van een verdoving laten plaatsen, dus zit al vanaf 9:30 uur met een hoofd dat lijkt alsof ik een hersenbloeding heb gehad op mijn werk. Mond, wang, stuk kin en stukje neus zijn gevoelloos..... Communiceert erg lastig, moet ik zeggen. Had om 12:00 uuur een vergadering, inclusief lunch; hihihi, de soep heb ik geprobeerd, maar er kwam meer op m'n shirt als in mijn mond; prima dieet-dagje vandaag..........!

Ben blij dat het weer achter de rug is; ik HAAAAAAAAAT "naar de tandarts gaan". Ook al is de mijne er schitterend exemplaar om te zien! (Volgens mij hadden trouwens alle Juli '04 mama's dit probleem, toch? Scheet niet iedereen in de broek voor de tandarts??)

Goed, ik ga weer wat doen.......
Damn, tandarts, ik heb er nog steeds geen gevonden in new Toettown. En ik heb ze echt allemaal gebeld. Ondanks dat ik inderdaad een enorme hekel heb aan naar de tandarts gaan. Zouden ze me daarom allemaal niet in willen schrijven???
Duim duim en heulheul voor Bloes!
Spat om 14.00 uur... Tila, knap!

Shoot, tandarts. Ik ben al heeel lang niet meer geweest, en moet er 1tje vinden in 'nieuwe' Lilstad (waar ik stiekem ook al *kuch* ruim jaar *kuch* woon). GG heeft nog tandarts in A'dam, dat vind ik niet handig. Vroeg laatst aan GG-ex waar zij zat met Dochter, zij beschreef leuke praktijk en leuke tandarts (v), maar wel erg vol (praktijk). "Maar", zei ex enthousiast, "dan meld je gewoon even dat je familie bent van mij en buurman, dan komt het wel goed". Ze is lief, maar gevoelsmatig meld ik toch liever dat ik familie ben van Dochter. Maar goed, gevoeligheden of niet; ik moet het nog steeds doen...
Hoop dat Bloes nog even smst hoe het is gegaan / nu gaat...
Lil, gisteravond beloofde Bloes me een smsje als ze klaar was. Als ik dan in de buurt van een pjoeter ben, zal ik het posten, okee?
Jeetje, ik had gewoon tandarts moeten worden. Domdom! Gezien het huis waar onze tandarts in woont, is het een lucratief baantje... En ik weet zeker dat je je geen zorgen hoeft te maken om klandizie... Werkelijk, je wilt niet weten hoe vaak ik iemand hoor zeggen dat ie geen tandarts kan vinden omdat alle dichtbijzijnde praktijken overvol zitten. In Lilstad en Toettown dus ook al. Hier ook. Zelfs Xopman wil ie niet aannemen als klant... En da's erg jammer, want Xopman moet nodig heen, maar gunt zichzelf de reistijd naar zijn oude tandarts niet, en gaat dus al jaaaaaren niet heen. Hmmm; dat wordt me een restauratie, als ie ooit een dichtbijzijnde praktijk vindt die 'm hebben wil?!

Bloes, hoe is het gegaan??!!
~duimt voor Bloes~
Wat wilde ik nou toch typen?
*duimt mee*
pff

nog geen uitslag?

*duim*duim*duim*
Later is nu
*duimt ook*

Had ook tandarts moeten worden. Kom er net met Mootje vandaan. Kind is weer geboord en gevuld. Volgende week moet er een kies gerepareerd worden waarvan een stukje is afgebroken. Dat wordt dus weer vullen. Arm ding.
Jeetje, ik lees steeds "Go Anaal, wij zitten ...".

Bloesem; ik duim nog steeds!! Hoop zo dat het werkt!
Ik ook Xop. En die Paal in de topictitel helpt ook niet.
Grinnik... Inderdaad!
Ben blij dat ik niet de enige met een dirty mind ben, zie ook steeds Anaal staan, en vraag me dan af wat dat op de Kinderenpijler moet...
Ja op Anaal en dus kennelijk ook een dirty mind

Xop, wbt AK, ja, bij de AH wel, hier bij ons in elk geval, anders elke dag op internet!

lekker cryptisch

Ik las trouwens laatst een leuke column in de DAG. Over dat de opa van de schrijfster (geloof ik) nooit geloofd heeft dat mensen op de maan konden landen. Ik ging daar gelijk bij door-associeren; in Amerika worden alleen de crème de la crème opgeleidt tot astronauten. Jarenlang moeten ze zeer moeilijke testen doen en een pittige opleiding. En dan.... mogen ze in een kartonnen film-decor doen alsof ze op de maan zijn

goed

tot zover

ben ik stromende regen naar huis gefietst, dacht zeer eigenwijs dat het wel meeviel en zit nu dus tot op het hemd nat aan de pc. Kijken of er al wat bekend is over Bloes

*duimduim*

(Meave, je wilde ook wel tandarts worden en verteld dan hoe je zoontje daar mishandelt is, haha, ook daarbij rare associatie... ik ben wel bezig.. )

(lijkt me niets trouwens, tandarts, bij iedereen in de mond kijken, al die vieze adems 'doe eens open' )
Later is nu
quote:dreamer schreef op 30 augustus 2007 @ 16:53:

Ik las trouwens laatst een leuke column in de DAG. Over dat de opa van de schrijfster (geloof ik) nooit geloofd heeft dat mensen op de maan konden landen. Ik ging daar gelijk bij door-associeren; in Amerika worden alleen de crème de la crème opgeleidt tot astronauten. Jarenlang moeten ze zeer moeilijke testen doen en een pittige opleiding. En dan.... mogen ze in een kartonnen film-decor doen alsof ze op de maan zijn

Da's best lullig ja! Zag laatst een minidocumentaire over iemand die dat maanverhaal ook niet geloofde en de oudastronauten er mee confronteerde. Die deden eigenlijk wel heel raar. Misschien zijn 'we' toch nog nooit op de maan geweest.....
In AK nog een gratis kaartjes tip!
IK heb ook ooit zo'n man bij 'de Stoel' oid gezien, zo'n programma waarbij ze bij interessante aparte mensen langsgingen. Ik weet neit of het 'de stoel' was of een ander dergelijk programma

ik zag de aanbieding in de ak

LD mag trouwens 13 september al onder de MRI en gewoon in Groningen, terwijl eerst was gezegd over 4-5 weken in Assen, omdat hier 2-3 maanden wachttijd is Nouja, hier wel blij mee, natuurlijk!
Later is nu
Fijn dat het zo snel en dichtbij kan Dream. Vindt hij het spannend?
Hij vast niet Toet. Zij misschien wel. (LD = Little Dreamer...). :-)
Zij (idd) is wegens haar te vroege puberteit al eens in de MRI geweest en heeft er eigenlijk helemaal geen zin in. Toen vond ze het veel te lang duren.

Ik ben vooral erg blij, omdat er zo misschien ook snel(ler) een oplossing voor de pijn in haar enkel komt.

(ik ben een stápel was aan 't vouwen, niet normaal... heb er ook maar een kledingzak bijgehaald om weg te gooien, scheelt weer vouwen )
Later is nu
dan schiet het inderdaad wel lekker op! Het zou nu toch wel eens klaar zijn met bloeke?? Bah, moet klinische les gaan schrijven, maar heb totaal geen zin.......
Tsssss. Stom foutje van Toet, sorry!

Ik zie Bloesem net online komen, dus update zal vast snel beschikbaar zijn???
Oh, shit, zitten jullie nou al een uur te zuipen in afwachting van mijn verhaal? ~schaam~

Ik ga tiepen, duurt wel even maar de boodschap is: Afwachten tot 4 oktober. Tot zo!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven