Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
Oh Lil, Pompel wil sterkte wensen aan GG. En hij wil daarbij de boodschap doorgeven dat je de dag erná al weer kunt lachen.

Pijn verbroederd?

Dreamer, wat akelig joh... en extra vervelend dat je zooo lang moet wachten! Wel goed dat er eens een keer goed naar gekeken wordt.

Van wie was de zalmbroccolitaart ook alweer? Die ga ik zo maken.
Is de pijn verbroederd of verbroedert pijn?

Voel me niet zo happy eigenlijk. Schreef het gister bij de mutsen. Heb het gevoel dat ik een beetje terug bij af ben. Voel me net zo moe, uitgeblust en labiel als vorig jaar zomer. Ben druk aan het broeden op een plan van aanpak. Slempweekend lijkt me een goed begin.
Hm, ik vergeet een boel ikjes als ik type....
Slempweekend zeker goed begin Meave. En anders gaan we daarna nog een weekend in Retraite. Om uit te rusten en te bedenken hoe het moet met The Life (om met mijn Bulgaarse projectcoordinator te spreken, die nu onder het mes ligt, arme ziel). Als ik er nou een kek projectvoorstelletje uitram, zou de verzekering zo'n weekend dan vergoeden? Ik weet zeker dat het heilzaam is.

Dank aan Pompel voor de mededeling over het lachen, en groeten terug! En wat een geweldig nieuws over Lotje, al is het nog even afwachten over wat dan wel... Gelukkig een Goed Hart.

Mijn dochter eet een appel. Hele. Ze houdt hem klemvast in de bolle knuistjes en knaagt geduldig totdat er helemaal niks meer van over is. Minstens een half uur forumtijd heb je daarmee, echt geweldig.
Ik vroeg me al af, Lil, waarom GG in hemelsnaam op zijn FIETS naar de polikliniek was.

Maar goed, Aso was dus weer zo gezellig om bijna zijn eigen verjaardag te verknallen met zijn koppige gedoe. Oma heeft dat verhoed door de Bloesjes heel even op te vangen.

Ze hadden heel lief weer kadootjes gekocht bij de winkel op de hoek van eigen zakgeld, met Liefde ingepakt en deden al samenzweerderig over waar ze het konden verstoppen voor papa zonder dat hij het zou merken. Ja. Ik had erop kunnen wachten natuurlijk: hij was niet thuis. Hij stond bij mij voor de deur, uit pure koppigheid want ik had al aangekondigd dat ik de meiden zou brengen. Ze waren aan het spelen geweest en ik moest ze eerst ophalen bij de diverse vriendinnetjes en ach, de afspraak is dat ik ze breng dus doe ik dat. Maar Aso wil om duistere (nu niet meer) redenen niet dat ik de Bloesjes breng en was razend. Schold me uit voor allerlei misbaar. Dreigde me wat te doen als ik daar nog zou staan als hij thuis zou komen: de Bloesjes moest ik maar voor de deur zetten. Dacht het niet.

Ik heb dus uitgelegd dat papa weer boos is en dat hij mij de schuld geeft. En ben naar opa en oma gereden en heb voorgesteld ze daar te laten ophalen door hun zoon. Veel plezier met de man-met-stoom-uit-zijn-oren.

Ik twijfel nu nog of ik melding bij de politie moet doen voor de bedreigingen die hij geuit heeft. Vervelende was dat ik bijna zeker weet dat Oudste het gehoord heeft want hij schreeuwde nogal door de mobiele telefoon en ze zat naast me.

Maar goed, ik heb gelukkig Oma kunnen bewegen om het op te lossen voor de meiden. Ik had het ook niet erg gevonden om ze mee naar huis te nemen maar zou dat niet leuk vinden voor hen, dan missen ze de verjaardag van hun vader. Ze reageerden gelukkig heel laconiek en zoenden me ontspannen gedag. Maar wat een gedoe toch zeg...

Ik weet nu wel waarom ik mijn kinderen niet mag brengen: er staat daar nóg een klassieker op de stoep van minstens 10 000 euro. De man die geen alimentatie kan betalen voor zijn kinderen heeft weer 3, misschien zelfs 4 auto's op zijn stoepje staan. Ik hoop dat de rechter hem veroordeelt tot kinderalimentatie met terugwerkende kracht.
quote:lilian02 schreef op 14 september 2007 @ 14:11:

Oeps Dreamer, hou dat maar even voor je als je op gesprek moet komen, straks wijzen ze je nog af op lastige aderen * grijns*.

4 oktober is nationale uitspaken/uitslagendag begrijp ik? Ik zet de kaarsjes alvast klaar. Of misschien kan ik tegen die tijd mijn vent weer heulen, maar vooralsnog reken ik daar niet op. Hij ligt nou witjes te slapen, het viel hem vies tegen. Dat dacht ik al, hij had van tevoren zo in zijn hoofd dat het allemaal een ingreepje van niks zou zijn, paracetamolletje; klaar: dat kón niet anders dan tegenvallen. Afijn, ik zal mijn uiterste best doen tot kuis verwennen (net als bij Pimpel niet direct de sterkste kant van mijn verder uiterst boeiende persoonlijkheid).

BULDER!
Gniffel. Vanavond moeten we Vermist kijken. Ze zoeken het

Heulmeisje
bloes, kun je hier ook een foto van maken, van die klassiekers? Mèn wat een ..... pfff
Later is nu
Wat is dat toch met mannen die ziek zijn? Wat zijn ze dan zieeeeeeeelig!

Brr. Kan daar ook slecht tegen, grappig dat zowel Lil als Pimp dat ook hebben. Bambi-man zegt altijd dat hij om die reden een man geworden is en geen vrouw. Want een bevalling had-ie nooit overleefd. Nou, dat zou wel eeb kunnen kloppen! (en dus ligt hier al zeker anderhalf jaar een doorverwijzing naar de uroloog..) Maar gelukkig is-ie hoogstens 2x per jaar ziek. (mij al teveel, grinn)

Spannend, Driem, die onderzoeken.. Ik ken iemand met Meniere, hij heeft ook geen verminderd gehoor. Wintersport/bergen zijn voor hem een no go area, dan gaat hij letterlijk tegen de vlakte. Verder kan hij er heel goed mee leven. En die naalden zeg, lekker verhaal weer!

Xop zat een paar uur zonder stroom..

Ghe, dat biedt weer perspectief. Qua stokjes overnemen.
Heeft Aso-Ex een eigen oprit waar al die auto's staan, Bloes?

Jammer, dacht dat hij de laatste tijd totaal onverwacht wat minder Aso-erig werd. Bummer.
Nou ja zeg. De klootzak Ik hoop maar dat het Oudste Bloesje het niet gehoord heeft.

GG en Pompel weer aan de beterende hand begrijp ik. Mooi zo. En wat goed om te horen dat Lotjes hartje helemaal in orde is.

Meave, wat vervelend om te horen dat het weer de verkeerde kant op gaat zeg.

Dream, menière zou niet leuk zijn zeg. En wat een gedoe om je zo te moeten laten prikken zeg. Ik begrijp dat ik bof dat ik zo makkelijk te prikken ben. Is bij mij kwestie van darten met je ogen dicht. Missen kan bijna niet.
quote:Bambi schreef op 14 september 2007 @ 20:20:

Heeft Aso-Ex een eigen oprit waar al die auto's staan, Bloes?

Jammer, dacht dat hij de laatste tijd totaal onverwacht wat minder Aso-erig werd. Bummer.Jep. Leuk joh, daar te staan met teleurgestelde Bloesjes en een woest schreeuwende Ex in je oor.
Ik weet niet wat Menière is, maar aan de reacties te merken is het niet leuk. Dus Dream, ik hoop dat dat het niet is.

Hoest met de knoopjesmannen? Hier nog wat twijfel over wie wat laat knopen. Dus voorlopig blijft Mirena zitten waar ze/hij/die zit.

Lekker dan Bloes. Ik moet zeggen dat je er behoorlijk rustig onder klinkt/lijkt te klinken? Heeft hij je echt bedreigd? Misschien dan toch melden bij de politie/aangifte doen. Je weet nooit waar het goed voor is... (Of zeg ik nu iets heel doms? Geen idee of het handig is of niet).

Mav en ik hadden vandaag vrij. Kindjes allemaal op school/opvang, dus zijn we een paar uurtjes naar Scheveningen geweest. Dat was erg gezellig. Lekker geluncht in een strandtent, uit de wind, was nog best lekker warm eigenlijk.

Zo leuk trouwens, de nieuwe leidsters zijn helemaal onder de indruk van Vietje. Ze zeggen dat het net lijkt of hij al jaren op dat kdv rondhobbelt. En ze vinden hem zo lief en schattig. *trots*
~komt even wat drank op de bar zetten~

Al die knoopjes hier...je kunt er een heel kunstwerk van macrameeën...

Pim, na jouw sms-je over het hartje van Lotje, hebben Mops en ik even een feestje gevierd in de auto. Het liedje "oma's hebben een heel groot hart" van Nijntje was al snel omgedoopt in "Lotje heeft een heel goed hart". Eigenlijk veel leuker... En nu duimen we verder voor goede bloeduitslagen.

En ook de rest van de dames, bedankt voor jullie smsjes. ze bereiken me steeds op de moeilijkste, eenzame momenten, dus ik ben jullie echt héél dankbaar.

Morgen zie ik Lil en Bloes, fijn...

Mopsey was vandaag al diep teleurgesteld. Ze was voor eht eerst in weken weer in het Nieuwehuis, en vond het maar wat gek en jammer dat Bloesem daar niet was. Blijkbaar hoor je bij het interieur, meid!

Fotootjes van het wagenpark in het gerechtelijk dossier? Bovendien zal er toch belasting over dat blik betaald moeten worden, is dat niet op te vragen door een advocaat?

En een melding maken bij de pollitie is ook nooit onverstandig. Is geen aangifte, maar kan het wel worden mocht de "meneer" is kwestie die halve hersencel van hem ook buiten gebruik stellen.

Dream...lastig te prikken zijn is klote. Ik heb het hele sloten-,kanalen- en rivierenplan van Nederland op mijn armen staan, dus ken het probleem niet van mijzelf maar van Hero, en die was heel duidelijk. "Ben je de beste prikker van de afdeling? Nee? Dan mag je iemand halen die dat wel is...". Keihard, en niet goed voor het ego van de verpleegkundige (m/v) in kwestie, maar het scheelde wel velen kwartieren gepor en geprut aan zijn armen.

Hoop dat ze snel wat kunnen vinden bij je, en dat het dan ook nog eens mee mag vallen...

Hoop ook dat Toet het fijn heeft met haar buma-vakantie-in-een-huisje.

Jullie tripje klinkt ook erg aanlokkelijk, maar vrees dat ik me niet aan ga sluiten. Ben niet zo gezellig (duh) en heb Mops en geen oppas. Maar het klinkt geweldig, en dat gun ik jullie van harte.

Oh, en voor ik het weer vergeet, want ik wil dit al dagen posten; Kjong, het is ook rete-oneerlijk. En niet terug te draaien frustrerend. En dat dat zeer doet, snap ik helemaal. Het moet wel zo godvergeten zwaar zijn, voor jullie allebei. Hopelijk kan hij in de toekomst wel bij alle belangrijke momenten zijn. Zoen!

Meave, klinkt als een heerlijke middag, doe je goed, meid. En pas goed op jezelf. Kun je geen hulp krijgen bij het uitvogelen wat die onvrede nou steeds veroorzaakt. En, nog belangrijker, bij het helpen oplossen?

Bam, je loopt doostechnisch op me voor. Verhuisdoostechnisch, wel te verstaan. Doe je goed. denk aan je!

En verder, verder vind ik jullie allen lief, en het leven even waardeloos. op Mopsey na dan, dat is echt de zon en de maan van mijn hart op dit moment (de sterren zijn door iemand anders bezet). Soms verdrietig, soms grenzeloos irritant, maar vooral zo lief en goed. Mijn meisje.

Samen rooien we het wel. Denk ik....
Wat wilde ik nou toch typen?
Om een zeer vage reden die ik zelf ook niet snap zit ik Jensen te kijken..één of andere achondroplast, luisterend naar de naam Demon Dwarf, niet speelkaarten aan zijn wang, eet glas, opent flesjes bier met zijn oogkas, en meer van dat soort creepy gedrag... Zelfs Jensen is aan het griezelen....

Echt, als Mopsey denkt dat dit de manier is om met haar handicap om te gaan, door zich helemaal te vernederen en als freak op te stellen, sla ik haar zo hard op haar hoofd dat ze 10 centimeter kleiner wordt.

Getverdemme!
Wat wilde ik nou toch typen?
quote:mimsey schreef op 14 september 2007 @ 22:31:

~komt even wat drank op de bar zetten~

Lekker!

Al die knoopjes hier...je kunt er een heel kunstwerk van macrameeën...

Pim, na jouw sms-je over het hartje van Lotje, hebben Mops en ik even een feestje gevierd in de auto. Het liedje "oma's hebben een heel groot hart" van Nijntje was al snel omgedoopt in "Lotje heeft een heel goed hart". Eigenlijk veel leuker... En nu duimen we verder voor goede bloeduitslagen.

Prachtig! Wij hebben toevallig vandaag ook die ceedee gedraaid (nou ja, toevallig...) en ik moet bij het liedje van het dagboek juist altijd aan Mops denken.

Jullie tripje klinkt ook erg aanlokkelijk, maar vrees dat ik me niet aan ga sluiten. Ben niet zo gezellig (duh) en heb Mops en geen oppas. Maar het klinkt geweldig, en dat gun ik jullie van harte.

Jij bent ook gezellig als je niet gezellig bent. En wij willen je er supersupergraag bij hebben, zou alleen maar toevoeging zijn. Zelfde geldt voor Mops, dus oppas heb je helegaar niet nodig! Je hebt nog 16 nachtjes om te (her) overwegen en kunt evt. ook nog beslissen om een gedeelte te komen of wat dan ook.

En verder, verder vind ik jullie allen lief, en het leven even waardeloos. op Mopsey na dan, dat is echt de zon en de maan van mijn hart op dit moment (de sterren zijn door iemand anders bezet). Soms verdrietig, soms grenzeloos irritant, maar vooral zo lief en goed. Mijn meisje.

Samen rooien we het wel. Denk ik....

Dat denk ik ook!! Sterkter nog: daar heb ik alle vertrouwen in. Meave, wat kut dat je je weer zo naar voelt! Wel heel lekker dat jij en Mav zo'n lekker dagje hebben gehad. Lijkt mij een goed begin en het slempweekend uiteraard een goede volgende stap. Maar denk inderdaad ook dat het verstandig is misschien eens hulp te zoeken bij het oplossen.
quote:meave schreef op 14 september 2007 @ 16:14:

Is de pijn verbroederd of verbroedert pijn?

Hmmm.... en dat was niet mijn eerste deze week he? Kunnen we het er op houden dat ik moe, erg moe, ben?
Die lieve Mims. Je draagt zo'n enorm onvoorstelbaar groot verdriet en dan nog op andere verhalen kunnen reageren. Je bent een heel mooi mens, Mims.

Natuurlijk is het leven waardeloos, dat het uberhaupt doordrááit.. terwijl Hero niet meer bij je is.. Dat moet zo zwaar zijn. Maar jij en je meisje, dat zeg je goed; jullie rooien het wel. Mooi stel meiden bij elkaar!

En die Jensen-figuur.. brrr. Eigenlijk wel heel naar ook, daar moet toch een raar zelfbeeld achter hangen, lijkt me.
Is het Nationale Piemel Week ofzo?

Kjongen heeft het ook aan zijn piemert. Ik moet weer met hem naar het ziekenhuis vermoed ik zo. Arm joch. Mareuh... hij is géén pieperige zieke.

Mimsje, dank. Ik had Mopsie al ingeroosterd als oppas voor Chipita. Ik ging er nl eigenlijk best wel van uit dat je haar mee zou nemen. Jammer dat ik de andere rooie niet te zien krijg. Jaja Bent, jou wel. Heb jíj trouwens een driewielertje voor mijn kelder deur gezet? Ik moet niet vergeten je smulpapenbakjes mee te nemen.

Pim, wat een heerlijk nieuws. Op naar een diagnose voor iets makkelijks te overwinnen.

Ook voor jou Driem. Meniere ken ik viavia. Die mensen (zijn al wat ouder) vallen zo nu en dan spontaan in slaap. Heel gek is dat eigenlijk.

Zeg Xop. Dat si wel heeeel erg je eigen nieuws maken. Is het niet een idee om bij Story te solliciteren? Dreamer naar de afd gyn sturen. En dan later aan ons melden dat zij het stokje misschien wel in handen heeft he?

Ben ik trouwens diegene die het door moet geven? Eens even denken wat voor takkenbos ik tijdens het slempen in wiens bed leg.

Gevaarlijk overstekend hert, beantwoord je mail.

Meave, ik denk dat je gewoonweg een jaarlijks tekort hebt aan vitamine V.

En met die sompige zeikzomer is dat natuurlijk een éentweetje (wat dat dan ook moge betekenen).

En trouwens nog een officiele dankbetuiging voor het opperen van het weekendwegidee.

Bloes, melding van maken. Aangifte kan je niet doen. Maar mocht het onverhoopt een keer uit de hand lopen, en je belt hen, dan neemt men je serieuzer en rijden ze wat harder voor je. Het is ook fijn als steuntje in de rug.

Heel erg schattig Lil, die appel. Maar nu het stuk fruit een anderhalve meter, buiten haar bereik leggen. En je zult zien, die luierkont zal ineens on the move gaan.

Ik zil dat ik een moeder heb die me stimuleert (ipv becommentarieert/becommandeerd). Ik heb nl nieuwe kleren gekocht vandaag. Leuk hoor, maar die pens he? En zelf geen stimulans (of oppas) kunnen vinden om er wat aan te doen.

En weet je wat gek is? Ik heb nog nooit van mijn leven zulke magere enkels gehad. Van olifant naar giraf. Jammergenoeg houdt de vergelijking met giraffenbenen ook gelijk bij de enkels op.

Den tetten raken trouwens ook op. Ze staan eigenlijk nooit meer strak (sinds een week) en Chipita wil elke keer nóg meer drinken als ze er net mee opgehouden is (dat klinkt nie zo logisch, maar dat is het echt, moet ik het nog uitleggen?) dus geef ik haar dan maar wat flesvoeding. Dat deed ik al 2 keer op een dag, maar het is nu aflopen. (Hoera) Vanzelf, en dat scheelt schuldgevoel. (Echt. Hoera.)

Volgende week gaat ze naar de creche...

... (deze is voor de creche)

... (deze is voor het 'rijtje' dat ik heb gemaakt)
Heb geen mail van jou, Kjong.
Egwew, op meer hert.
Schiet me ineens te binnen:

Kman keek vroegah, toen vinyl nog muziek was en geen vloerbedekking, ook Heidi en Peter (tekenfilm op tv) . Gottegot en dan die zieke Clara, snotterdesnot.

Ghe.

Hij is nu 40 en ziet het nog zo voor zich.

Best bijzonder dat je dat soort jeugdherinneringen kan delen terwijl hij en in leeftijd scheelt (ik ben nl 23) en nèt niet in een ander werelddeel woonde.

Mims, even 1 ding: ik respecteer ieder beslissing die je neemt, uiteraard. Dus als je niet mee wilt met weekend: volkomen geheel en al jouw recht en ook erg begrijpelijk als je daar nu geen zin in hebt. Maar als je het niet zou doen omdat je het voor ons ongezellig vindt, wil ik toch even tegenwerpen dat a) dat maken we zelf wel uit (iemand horen zeggen: Mims, onder de omstandigheden liever maar dat je niet meegaat? Iemand?) en b) dat is het niet, want dat ben je niet. Mops mee is ook al geen punt (er zijn meerdere kindjes mee) en een dag(deel) of 1 avond/nacht of welke andere constructie ook, evenzeer volledig denkbaar. Wat jij wilt. Maar dan wel met de juiste redenen.

(En ik vind je lief).

Later meer want ben broodjes aan het bakken voor ontbijt en weinig tijd want iedereen honger en niemand verder in staat om te lopen want of nog maar 1 of nog maar 1 dag geleden gehollupuh.
Hoi

even snel berichtje, want ik ben gecharterd om én naar voetbal LE te gaan kijken (is nu al begonnen, dus we gaan voor de 2e helft, LD en ik) en LD wil ook naar háár team kijken. WE gaan fietsend, haar team speelt aan de andere kant van de stad, dus beweging krijgen we wel :-)

Is het al wat beter met de geknoopte heren?

Mims, ik snap je beslissing, maar vind het wel heel jammer, als je niet komt

enneh.. LD moet een shirt, ik moet mee naar boven (ligt 'ergens' in de schonen was )

Als Menière in de bergen erger wordt, verklaard dat dus gelijk misselijkheid in meerfout met vakantie.

Ik ga er trouwens gewoon heel eigenwijs niet van uit, heb er nog niet eens over opgezocht op internet, maarja, daar heb ik dan nog wel even voor.

toedels!

*koffie*
Later is nu
Ik sluit me geheel en al bij Lil aan, Mims. Als je niet meegaat omdat *jij* niet wilt, dan snap ik dat geheel. Maar als je je beslissing hebt gemaakt op basis van wat jij denkt dat *wij* willen en omdat je denkt dat het dan niet zo gezellig wordt, dan vind ik dat je alsnog gewoon moet komen aansluiten hoor. Mét Mops.

We willen er nog steeds voor je zijn (ik durf in dit geval wel voor ons allen te spreken) en dat geldt dus óók voor het slempweekend.

Bovendien kan ik dan vast wel met je meerijden. En je kunt me toch niet met de trein laten gaan, toch?

Pffff, moe hier. Slaap al een aantal nachten slecht en heb sinds een paar dagen weer pijn. Irritant gedoe. Gelukkig was Zoon gisteren bij een vriendje spelen en konden Alexman en ik het huishoudelijke gedoe even snel samen doen. Met als resultaat dat ik nu even niets hoef te doen. Superfijn, gezien het feit dat zitten al zeer doet En kan ik even in alle rust Zoons speelgoed gaan uitzoeken, want maaaaaaaan, wat heeft hij een hoop troep verzameld de afgelopen jaren. Echt zo'n klusje dat ik al maanden aan het uitstellen ben.

Zoon doet het overigens zo enorm goed op school - ik geloof gewoon mijn eigen ogen en oren niet. Was het begin van het jaar nog zo'n superverlegen mannetje dat de hele dag niets anders deed dan achter de juf aan drentelen en vanaf de zijlijn naar de andere kinderen keek, daar wordt hij tegenwoordig enthousiast door de andere kindjes begoet en willen veel aandacht van hem. Hij heeft inmiddels een beste vriendje en dat mannetje (een jaar ouder dan Zoon) wil dan ook al heel de week met Zoon spelen na schooltijd. Ze lopen met z'n tweeën ook continu te zeuren ('Zoon zun mamma, mag ik bij jullie spelen?'). Zoon groeit enorm onder alle aandacht en snapt de sociale regels in zijn klas ook steeds beter. Gaat ook echt met plezier en letterlijk zingend naar school nu En is inmiddels ook in de Jetixfase beland. Mooi man

Pimpel, wat SUPERfijn dat er niets met het hartje aan de hand is!! Hoe gaat het met Pompels knoopje nu?

En Lil, hoe met GG's knoopje?

Dreamer, wanneer is er wat meer duidelijkheid over al dan niet menière?
Ik prefereer machineleesbare ontologie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven