Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
Ik wilde even testen, kende manier 1 van Driem niet, maar werkt idd ook.

Maar poeh, wat ben ik blij dat het weekend is! (Dat is dan weer een groot voordeel van werken; dan heb je weekend. )

Bij thuiskomst zagen alle kinderen er lodderig uit: snotneuzen, rode wangen etc. Mijn gód, zo erg herfst is het dus al?! Ik heb alsmaar het gevoel dat de zomer nog moet komen, maar dat gevoel moet ik maar diep wegstoppen.

Ik ben zo moe, dat ik overweeg nu al naar bed te gaan, da's wel bijzonder. (Heb net al slapend zitten voeden, is ook wat, verlang ik de hele dag naar mijn meisje, val ik gewoon in slaap als ik haar dan eindelijk in mijn armen heb!) Maar ik ben eigenlijk te moe om naar boven te gaan, me uit te kleden en mijn make-up er af te halen enzo dusseh... ws zit ik hier gewoon nog tot na middernacht.

Ik vind 2 vlechten soms wel leuk. Bij Bloes past het inderdaad erg goed. Heel soms draag ik ook 2 staarten of 2 vlechten, maar ik kan zelf geen rechte scheiding maken achter, dus dat moet Pompel doen. En dat kan dus alleen op vrije dag ofzo.

Bij mijn dochters vind ik vlechten allebei heel leuk staan, zij zitten ook prima stil, zélfs bij invlechten. Lientje wilde laatst persé 10 vlechten, ben ik érg lang mee bezig geweest en zag er echt niet uit, dat doen we dus niet meer. Vorige week had ik wel een leuk creakapsel bij haar gemaakt, stond echt superleuk. Haar haar los (en kan ze wel hebben omdat het zulk mooi dik haar is, bij Lotje staat niet) en dan hier en daar een vlecht er in, snapt iemand dit?.
ja hoor dat snap ik wel. Meid, geniet maar even lekker van je weekend. emoties putten ook uit, nu lekker even je kindjes koesteren!!

~ steekt hoofd weer even om 't hoekje ~

quote:bentetje schreef op 20 september 2007 @ 21:13:

even een totaal onbelangrijke mededeling:

wisten jullie dat wij het topic zijn met de postings op de hele kinderenpijlert??

Huh, Bent? Je mist een woord.

De meeste?

De Leukste??

Jaaaaaa, tuulk, de leukste!
Senk joe, Driem, kan weer plaatjes plakken!
Is ook altijd erg enerverend en vermoeiend, een nieuwe baan!

Heb je leuke collega's?

Geniet-ze van je weekend!

Snap 'm ook, dat crea bea-kapsel. Klinkt lief, die vlechten bij Lientje. Yentl is helemaal gek van krullen, dus die wil heel vaak vlechten want dan heeft ze de volgende dag 'krullen'. En dat verteld ze dan ook werkelijk aan iedereen die ze tegenkomt, tot onbekenden in de supermarkt aan toe.. 'Mevrouw! mevrouw! kijk eens! Ik heb krullen! ' Lekker ding. Klein Draakje van me.

(Hebben jullie dat wel 'ns, dat je een liedje hoort en je direkt aan iemand moet denken omdat de tekst zo toepasselijk is? Zojuist hoorde ik dat liedje 'je bent zo' van Jeroen vd Boom ofzoiets, sodemieters, het gaat over mijn dochter! )
Bambi

Lekker dat je weekend is begonnen Pim. Knuffel je meisje maar lekker.

~trekt vast een dekentje over Pim heen zodat ze lekker kan slapen~

Gefeliciteerd Alex. Ia Alexman even blij dat House is afgelopen.

Ik ga morgen mijn baby voor 2 dagen bij iemand anders achterlaten. Mijn hemel, waar ben ik aan begonnen.
Oei. Stap1 in het loslaten, Mado. Moeluk.

Ben blij dat ik die fase alweer gehad heb en wens jou veel sterkte! (ga je iets leuks doen? Is wel afleiding dan)

Whoehahaha, dit is ook een leuke stunt trouwens:

vreemdgaan met elkaar..
de meeste inderdaad.....
*gaaap*

aangezien ik hier eerst instellingen moet veranderen om mijn manier 2 te doen (voor de meesten dé manier) bij plaatjes plakken, doe ik mijn manier 1 altijd hihi, heerlijk, zo'n uitleg

Prettig genieten van je weekend Pimpel!

Sterkte met het achterlaten van Bink Madootje

ik ga maar naar bed, krijg ook een zwaar weekend ben ik bang
Later is nu
leuk berichtje Bambi

hoewel vreemdgang technisch gezien natuurlijk niet waar is.
Later is nu
Sjeses Bent, hou op over eten! (Ik wil nl eigenlijk roken)

Oja Bloes, zeker en vast, wat betreft Devrouwvan.

Gisteren wilde Dvdrvn het 'uitpraten' via sms. De eerste was zéker van hem (verwijt). De derde zéker niet (redelijkheid van EO en als afsluiting 'de groetjes'.. woehahaha). En hij is een meneer uit Allochtonië, die prima Nederlands spreekt, maar nog beter papegaait. Sommige uitspraken zijn gewoonweg in zijn mond gelegd.

Maar daar doe ik (grinikkend) oogkleppen voor op. Met haar heb ik niet te schaften, en met wat er uit zijn mond komt soms.

En nee, Kjongen gaat niet meer op basketbal. Liever nu in de kiem smoren dan evt weken zijn team en vooral hemzelf teleurstellen.

Ik zoek gewoon verder, iets wat ik alleen kan doen en betalen. Er komt altijd wel weer wat voorbij. Zoals vandaag, 3 maanden tennissen, kookles, turnen etc op kosten van de gemeente.

Jep.

Kinderen stellen hun ouders uiteindelijk altijd teleur.

En ieder kind heeft recht op een trauma veroorzaakt door ouders (meestal moeder).

Als je daar vanuit gaat komt het eigenlijk altijd wel goed (als ze 30 zijn ofzo).

Heavy hoor dat gepuber van LD zo jong. Zielig voor haar ook (jaja 3m, ook zielig voor jou). Ik vind het al verschrikkelijk als ik mezelf in de weg zit, maar ik kan het onder woorden brengen, weet waar het vandaan komt, en me groot houden als het moet.

Alex?

...

Aaaaalex, waar ben je en wat doe je nou?

Kijk Bosbambi, zo dus:

Mm. Ik miste nog een bijleespagina, je kon dus al plaatjes plakken.

En wat voor een!

Dat Kerkblad hè, is dat stutmateriaal in de dozen, of zijn dat al die magazines waar je eerder over schreef?

Jee Mado, achterlaten. Ik geloof niet dat ik dat al gedaan heb.

Heb ik dat al gedaan meiden? (Jullie zijn toch mijn collectieve geheugen?)
Volgens mij niet, Kjong. Maareh.. mijn geheugen zou ik ook niet vertrouwen.

Poeh, ik heb Leentje nu 3 dagen achtergelaten en vond het (zoals bekend) helemaal nix!

Een nacht zou ik ook nog niet kunnen, maar ik verbaas mezelf de laatste tijd over hoe erg ik aan mijn kind(eren) hang en hoe kloekerig ik blijkbaar kan zijn.

Hoe ga je dat doen met voeden Mado? Oh... weet ik al: jij kan zo walgelijk goed kolven!

Overigens ging (tot mijn verbazing) kolven bij mij ook helemaal niet slecht, deze week. Jippie.

Waarom ooooh waarom lig ik nog niet in bed?
Omdat je op mij wacht.

Ga maar vast popje, ik kom zo. Echt.
Waar blíjf je nou dan???
Huh?

Oh...

~gaaaap~

Sorry. In slaap gvallen.

Neeneenee, ligt écht niet aan jou.

Had ik in TR ook.

( )
Oké, ik ben weer wat wijzer geworden vandaag.

Allereerst weet ik nu dat de zoute chips van de Ikea niet te vreten zijn.

Dan ben ik er ook achter dat Light-chocolademelk bruinig-water-met-een-smaakje is.

En...rappapaaa...ik weet waar het uitknopje van het kofferbaklampje van de Tupmobiel zit.

Kijk, ben ik nou niet geweldig! Ben heulemaal trots op me eiguh!

Slaap lekker dames, ik doe nog 1 doos (dan is mijn dozenscore van vandaag...euh...1) en dan duik ik er ook in. Er staat morgenochtend vroeg namelijk een onovertroffen klusjesman op me te wachten!
Wat wilde ik nou toch typen?
Goedenmorgen

na gisteren bewezen te hebben dat ik plaatjes kan plakken, zet ik nu alleen in gedachte een kopje koffie voor jullie neer. Oke?

Mooi plaatje van BosBambi zeg!

Okeeej, nieuw gebouw is opgeleverd, en .... de voorschuifdeur blijft openstaan en nu ineens doet de beveiligingscamera raar (geen of nauwelijks beeld) Zou ik dat moeten melden? Of zou het liggen aan de wind, dat die dingen bijna wegwaaien? Nou, dan hoef ik het vást niet te melden, zo vaak waait het tenslotte niet op het Groningse Platteland

Over meisjeshaartjes: LD heeft een tijdje (week ofzo) dagelijks 5 staartjes ingewild. We begonnen met 3, toen 4 en 5 was kennelijk de max. Stond wel geinig, wat maakt het mij dan verder uit. Zij wilde het graag

(er zijn wel grenzen hoor, zelfs bij mij)

Mims, waarom is het belangrijk te weten waar het uitknopje van 't lampje in de kofferbak zit??

Veel succes vandaag met de onovertroffen klusjesman

Tot later
Later is nu
[quote]kjong schreef op 20 september 2007 @ 22:31:

En hij is een meneer uit Allochtonië, die prima Nederlands spreekt, maar nog beter papegaait. quote]

Thanks honey, lachen is gezond! (NCRV-lach)
~slof slof slof~

Môguh.

Dreamert, ik zou best wel even iemand waarschuwen, ook al is je levensader naar de kroeg niet gestolen.

Mimsekind: SUCCES!

En voor ik het vergeet ook een voor Het Hert: SUCCES!

Bedenk gerust dat het allemaal niet in 1 keer af moet, en dat het heel normaal is dat je over ongeveer de helft van de dozen nog maanden struikelt en nog jaren ingepakt in de weg blijven staan.
Niet té vroeg he Mims, de Klusman is nogal flexibel, ook in zijn tijdsaanduidingen... En als je toch zo goed bezig bent, kan je dan ook even de uitknop op mijn dochter lokaliseren? Ze schreeuwt nou al een week elke nacht een paar uur bij elkaar (met nu en dan kleine pauze). Als je naar haar toe gaat (want we zijn nog net niet geheel ontaard) wordt het erger. Als je haar laat liggen, gaat het ook niet over. Er is gewoon niks dat helpt, lief zijn, eten/drinken, knuffelen, afleiden; boeit haar niks. Brullen moet ze. Gaat vast wel over, maar ben wel moe nou.

Ach, en dan zijn er kindjes die gewoon al jaren iedere nacht Bal maken, en ik ga miepen als mijn perfecete doorslaapmeisje het een weekje laat afweten... Alles is relatief.

Koffie, iemand?

Hemel, Dreamer zit geheel onbeveiligd, lees ik zomaar hierboven!

Pimpel, veel plezier met weekend! Geniet van je kindjes, en slaap ze!

GG heeft me trouwens gisteren een zomaar een 'sabbatical' (vind het zo'n dom woord) aangeboden (heb megaruzie met Baas gemaakt omdat hij gepist was dat ik wel een heel kwartier eerder wegging omdat Dot weer ziek is, kwam jankend thuis, niksniegezellig). Weet niet of dat nou slim is, maar vond het wel lief van hem.
Driem, ik zou bij twijfel áltijd de huisarts bellen. Of een schroefje aandraaien, dat is nl misschien zelfs wel effectiever.

Het uit-lampje van de kofferbak gevonden hebben is misschien handig als ie blijft branden omdat dat steeds je accu leegtrekt. Denk ik zo.

~neemt koffie~

Een paar deuren verder is een baby geboren. Wekenlang hobbelde er een hele bolle moeder richting de school, kleuter aan de hand. En nu liep er een kraamverzorgster de deur uit die overduidelijk nachtdienst heeft gehad. Leukleuk, heb meteen een kaartje in de bus gedaan en tegen de Onmisbare Buuv gezegd dat IK de eerste was! (Lekker belangrijk)

Vanmiddag komt mijn Zus Jongste ophalen, ze gaat logeren in het noorden van het land. Ze is zo blij dat ze buikpijn heeft en niet kon eten. Lief. Oudste en ik gaan w.s. schoenen kopen voor haar (niet lief, weer 100 euro armer) en er komt een vriendinnetje eten morgen. Verder dus even fijn tijd voor mijn Oudste alleen, die daar enorm van genieten kan.

Kjong: goed idee om iets te zoeken dat wél kan. Wel zo duidelijk voor Kjongen en je bespaart jezelf een berg ergernissen. Devrouwvandevadervan ook op Alcatraz zetten of kunnen we die beter meteen in zee lozen?

Madootje succes vandaag en morgen!
Goedemorgen!

Nou, hier beide meisjes weer met ieder twee staartjes de deur uitgewerkt naar de oppas toe..... Jullie vlechtjesverhaal indachtig, heb ik nog even geprobeerd er iets meer van te maken maar dat werd luidruchtig door de dames afgewezen!

Lekker, Driem, koffie! Wel nodig, hier!! Vandaag nog een erg druk dagje, en dan de komende dagen/week een zeeeeeer chaotisch gebeuren qua werk, oppasregelingen en begrafenissen.

Want tante wordt morgen begraven, en gisteren is Pake overleden! Die wordt dinsdag gecremeerd. En ik zou dinsdag een cursus volgen in Breda, hetgeen nu opgeschoven gaat worden. En AAAARGH...... mijn hemel, wat moet ik nu veel schuiven, regelen, onthouden enz enz qua oppas en werk enzo. BAHBAHBAH! Dus naast beetje veel schrik en verdriet om TWEE naaste familieleden, ook nog eens stress vanwege regeldingen. Brrr... wanneer had ik ook alweer eens een weekje vrij?? Of zal ik me stiekum opgeven voor een weekje SPA ofzo ergens heul ver weg? Zalig lijkt me dat!

Sorry voor het ego-en.........
IK vind wel dat we devadervan en devrouwvandevadervan op verschillende eilanden moeten zetten. Voor het gevoel wel zo eerlijk, dacht ik zo. (óf devrouwvandevadervan moet niet zo goed op kunnen schieten met devadervan, dan weer wel samen op 1 eiland)

De voorschuifdeur is inmiddels gewoon weer dicht (kreeg er ook al het heen en weer van, kennelijk is alleen probleem doorgeven genoeg) en het beeld van de beveiliging is nu helemaal weg. Ach.. 's avonds gaat alles wel op slot, en overdag bewaak ik m'n 'deur naar de superkroeg' met m'n leven, dus het komt wel goed zo. 't Schijnt namelijk dat ik niets door mag geven, dat moet iemand anders doen, wegens dubbelingen en simpelheid. Ik vind het best

GA je het ook overwegen, Lil, sabbatical? Of denk je dat e.e.a. wel overwaait op het werk. Of denk je er gewoon over ander werk te gaan zoeken?

En of je doorslaapmeisje nou normaal doorslaapt of niet, ik vind dat je best wel mag miepen, als ze zo ineens, zonder aanwijsbare bruikbare reden, begint te brullen 's nachts. Niet alleen is dat niet bevorderlijk voor je algeheel welbevinden, het is ook gewoon om onrustig van te worden, dat ze zo ineens op een brullen zet. Je kunt jezelf wel geruststellen met "het is een fase" maar pas als je door deze eventuele fase heenbent, is dat een échte geruststelling.

Liefff een babietje geboren

Gisteren bij Iris op de gang trouwens een jong babietje steeds enorm aan 't BRULLEN. Zoyla is verschillende keren naar de verpleging geweest, maar uiteindelijk hadden ze dan toch tijd voor 't kindje. Is een paar weken oud, só sielug. En zenuwtergend, ik zou er zo heen willen lopen en oppakken en knuffelen enzo, maar dat mág niet.. nee, laten brullen wel, urenlang

't Schijnt inmiddels dat ik wél door mag geven, dat de tv het niet meer doet.

Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven