Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
Nee, bellen ben ik heeeeel slecht in...... Ik zal mss de enige vrouw op deze wereld zijn, maar oooowww... wat heb ik een hekel aan bellen. Ik ZIE de mensen veel liever! Dan kan ik ook veel beter overbrengen wat ik bedoel; zie ik ze reageren, kan daar op inspelen.... Via de telefoon veel minder goed. Ik vraag me na het gesprek ook vaak nog wel een paar uurtjes af of ik het allemaal wel goed gezegd heb, en of diegene niet gekwetst is door een ondoordachte opmerking van mij enz enz. Stom he?! Nah ja; niets ernstigs, maar wel vervelend af en toe!

Mims, van mijn kant weinig bel- en SMS-geintjes, dus, maar desondanks denk ik iedere dag heel vaak aan je! En wou iedere keer weer dat ik de pijn ook maar IETS voor je kon verlichten. En weet ook dat dat dus niet kan.....

Ha, en gezellige buren zo te horen?? Maar sjee, 5 dgn zonder world wide web! Jemig; kun je niet onderduiken in een bibliotheek? Of ga anders in een universiteit achter een willekeurige PC zitten; valt niemand op, joh!

Ooohhhh.... en jaloers dat Mops vrijwillig vlechtjes laat zetten!!!!! Pfff... beide dames hier hebben er echt de schurft aan dat ik aan hun haartjes zit. Maar ja; er moet echt wel een (of meerdere) staartjes in! Dus na veel gebrul heb ik iedere ochtend in recordtijd een behoorlijk slordig staartje of twee, drie gezet, en overtuig mezelf ervan om toch maar eventjes te wachten met kaal te scheren... En jij mag zomaar een VLECHTJE plaatsen??? Wauw!

Jeminee, Lil, "zwerfadressen post-scheiding"? Poe, dat klinkt als kut, zeg! Brrr...

By the way, Pimpel, zijn jullie alweer luisvrij?
Oke, mijn grammatica en spelling zijn vanavond niet helemaal oke, geloof ik, maar heb geen zin in "overnieuw".....
quote:xop720 schreef op 19 september 2007 @ 20:46:

Nee, bellen ben ik heeeeel slecht in...... Ik zal mss de enige vrouw op deze wereld zijn, maar oooowww... wat heb ik een hekel aan bellen. Ik ZIE de mensen veel liever!

Nee, hier nog 1, hoor.

Moest vanmiddag naar gymvereniging bellen om oudste op te geven voor jazzdance en daar kan ik dan echt dagen/weken tegenop zien (telefoonangst, dus) en naderhand blijkt het dan altijd heel erg mee te vallen en vind ik mezelf heel stoer dat ik het toch gedaan heb.

Mims, 5 dagen internetloos, dat sucks major bigtime!!!

Die grote rode onderbroek die Kjong zag, daar moest ik toch echt even de foto weer voor checken, maar nou snap ik 'm!

Ik heb trouwens bijna nooit sokken aan, dus heb niet meegedaan, Toet, sorry.
Meen je dat, Verano? Ha, wat grappig! Ik dacht echt dat ik een beetje een vreemde afwijking had, nl..... Debiel toch he, dat je daar tegenop kan zien....

Die rode onderbroek moet ik even checken!
Haha, ik vind vriendinnen bellen heel leuk, vroeger belde ik uuuurenlang. Tegenwoordig email ik ... zelfs op het werk bel ik liever niet. Niet handig voor een secretaresse

ik ga mount rushmore wegwerken. 1 president per keer, zou dat werken?

Later is nu
quote:verano schreef op 19 september 2007 @ 21:12:

[...]

Nee, hier nog 1, hoor.

En hier nog een! Ik heb het wel minder dan Verano, ik dúrf wel te bellen. Maar mijn voorkeur gaat uit naar schriftelijk: sms, msn, mailen etc. Ik bel zelf ook niet vaak vriendinnen (zijn ze ook wel eens boos over, nou ja waren inmiddels weten ze dat ik dat nou eenmaal niet doe ) Ze bellen mij (gelukkig) wel, maar ook dan heb ik soms geen zin (weer ) inmiddels ben ik gelukkig zo ver dat ik dat dan maar gewoon zeg. De jaren hebben uitgewezen dat goede vriendschappen dat prima kunnen hebben. Ik heb alleen een tante waar ik af en toe mee bel (1x per maand ofzo?) en daar kan ik wel echt uren mee kletsen, spelen we elkaars therapeut ofzo, is altijd erg prettig. Zij is ook echt wijs en helpt me als ik ergens mee zit of iets moeilijk vindt. (Meave "kent" haar, want mijn tante en de vader van Meave kennen elkaar, grappig he, zo'n klein wereldje?)

Ik stond vanmorgen helemaal jankerig op, echt heel erg, probeerde me op te maken en jankte het er zo weer af. Ik wilde écht niet weg, wilde alleen maar bij mijn kindjes blijven. Duurde echt heel lang voor ik mezelf weer onder controle had. Blech! MAAR, ik heb vervolgens wel een hele fijne dag gehad! Ik denk dat het een leuke baan is. Kindertjes hebben ook een fijne dag gehad en oppas vindt het ook weer leuk, dus ik kwam thuis in een erg vrolijk huis en dat is erg fijn. Alleen Leentje slaapt niet zo goed overdag (normaal slaapt ze juist heel veel) en had het ook vanavond weer een beetje moeilijk. Zij moet dus even wennen. Arm kindeke.

Aaargh Mims!! 5 dagen zonder internet, verschrikkelijk!!!!

Ik heb de oppas voor zaterdag mooi afgedekt, dus we kunnen er lekker tegenaan! Mijn zusje komt vrijdagavond logeren, dus we kunnen vroeg weg (hoe laat wil je ons hebben?) vervolgens neemt Pompel het halverwege de dag over en hij kan tot half 8. Elyane is zo lief nog een paar uur op Leentje te willen passen. ( )
Oh en ik moest ook die rode onderbroek ff tjekkug. Ik héb namelijk wel een rode boxer (= dus groot) maar dacht: Huh? Als ik (verschillende) sokken aan had, had ik toch geen rokje aan??
Dries is opa geworden vandaag.

Zijn dochter Pechie heeft een gezonde zoon Daamie Reemont gekregen.

Ik ben boos geworden vandaag.

Mijn ex Devadervan heeft zelfs zijn zoon op de kast gekregen.

(Mama, ik ga nóóit meer naar papa.

Maar je houdt toch van papa?

NEE! IK GA NOOIT MEER.)
quote:mimsey schreef op 18 september 2007 @ 23:15:

SHIT!

Bloes, wanneer ben je weer hier...ik eet zojuist mijn laatste M&M op.

Zo schattig. Mopsey heeft een hekel aan staartjes en ander getut aan haar hoofd. Bij voorkeur loopt ze erbij als Alberta Einstein met een rode ontplofte coupe op haar bol. Maar opeens wil ze iedere ochtend twee vlechtjes in. Copy-cat! Maar ondanks het wéér vijf minuten eerder uit bed moeten (zuchtsteunkreun) ben ik er helemaal blij om...het staat haar namelijk om op te vreten!

Oh, en nu we toch bij Mopsey zijn beland...het grietje is al helemaal politiek bewust en zo links als de neten. Tijdens het zappen ving ik even een kort interviewtje met Rita V. op. Mops keek dat een paar seconde aan, fronste haar wenkbrauwen voor zover aanwezig, en zei stellig; "Mamma, die mevrouw is niet leuk. Ik vind haar niet lief. Stomme mevrouw".

All of the above:
Och jee, arme Kjongen.
Weet niet wat Devadervan heeft gedaan maar ik vind het een hufter! Zonder twijfel.

(beetje eigen leed meenemen, mag wel he!?)

XOP, dan zal Pocahontas toch heus eens naar het Hoge Noorden moeten of jij naar het gesellige Zuiden.

Mijn dochters hebben ook wel eens vlechten als ik dat heb en dan zeg ik (standaard, kun je de klok op gelijk zetten): "he! nu lijken we nét moeder en dochters!" En dan zeggen zij: juist ja.... Heul flauw maar ach, dat ben ik.

~rolt de slaapzak in~
Kannieslaapnie en toch jankdag.

Langverhaalkort:

Kjongen moest op sport van Dvdrvn. Eindelijk gevonden wat niet op woensdagmiddag want mijn duurbetaalde opvang.

Ik doe al wat weken di en woe trainingen. Dvdrvn doet zaterdag wedstrijd (wat pas volgend jaar van start gaat).

Dvdrvn komt vandaag ineens naar training kijken. Zegt dat we de zaterdagen delen (ondanks dat knul elke zaterdag bij Dvdrvn is) én de contributie ook (ondanks dat er een afspraak staat: lagere alimentatie in ruil voor schoenen schoolgeld en sport).

Kan ik niet. Hij vindt van wel en beticht mij o.a ook nog van geen verantwoordelijkheid dragen op de puiblieke tribune.

Mijn eindconclusie: Kjongen moet van sport af want kan niet half.

Ik boos, dat hij niet begrijpt dat als ik zeg dat ik niet kán hij denkt dat ik wel kan en wel hierendaarom. Kjongen intens verdrietig.

Ik heb 7 jaar mijn mond gehouden tegen Kjongen over onenigheden. Kan niet meer, omdat knullie nu helaas de consequenties moet dragen.
Bellen vind ik echt niet erg. Ik flirt iedereen door de telefoon heen assutmot.

Helaas moet je soms brieven schrijven, aan instanties omdat telefoongesprekken niet unsoortementvan rechtsgeldig zijn. Kijk, laat ik nou dáar een broertjedood aan hebben.

Bloes, mijn standaardzin is: Zeg kén ik jou niet ergens van? als Kjongen van school thuiskomt. Chipita lacht er tegenwoordig om (ook, Kom je hier vaker, was vandaag om te schateren). Kjongen allang niet meer.

Straatvraag

Wanneer ben je te oud om twee vlechtjes te dragen?
Zolang je je hoofdhaar vlecht, kan dat naar mijn mening heel lang.

Mijn oma had twee hele lange vlechten, die ze opdraaide tot knotjes. Alleen 's morgens liet ze haar vlechten loshangen en dan waren het twee prachtig witgrijze strengen tot op haar middel. Dat vond ik zo prachtig als klein meisje, ik was woest toen ze het op haar 76ste afknipte. Ik heb het nu nog haarscherp op mijn netvlies...als ik bij mijn oma logeerde kwam ze 's morgens mijn kamer in om me wakker te maken (ze was een echte boerin en stond dus op een onmogelijk vroeg tijdstip op...dat is niet erfelijk gebleken!) en dan viel het daglicht via de deuropening op haar silhouet, en leken haar twee vlechten wel twee zilveren zonnestralen. Prachtig!

Maar als je het hebt over ander haar, dan kunnen vlechten al snel niet meer;

Wat wilde ik nou toch typen?
Nog een keer:

Straatvraag

Wanneer ben je te oud om twee vlechtjes in je hoofdhaar te dragen?
Volgens Elvis ben je altijd te oud voor vlechtjes/staartjes. Hij vindt het helemaal niets. Dus.. daar trekken wij ons niets van aan

Sjesus Kjong, wat een ******* die devadervan. Ik snáp wel dat ie geen zin heeft in elke zaterdag wedstrijd, maar als je dan na veel gedoe enz. je kind op een sport hébt, bréng 'm dan ook. En jij doet dat dus al 2x per week met Chipita, begrijp ik? Tsss.. welke sport was het, trouwens?

Ik heb een variatie. Na eigenlijk altijd hoofdpijn te hebben, heb ik nu rugpijn. Heel speciaal. Nadeel is dat ik daar dan weer hoofdpijn van krijg

En ik had gelukkig een goede reden vandaag om met de auto naar het werk te gaan, want wát een K*TWEER!! Elvis heeft vandaag een bedrijfsuitje, iets waarbij bos aan te pas komt.. aaahh. sneu

Met de auto doe ik er trouwens langer over op het werk te komen dan met de fiets. Erg hoor.

Hier was trouwens hét ultimatum op haargebied lange tijd óf elke nacht vlechtjes, óf haar eraf. En nu LD van 't weekend bij een vriendinnetje zal logeren, zal ik er morgenmiddag vast vlechtjes indoen. Ze heeft meestal geen vlechtjes meer, maar echt goed borstelen doet ze ook niet. En dan komt ze dus met een enorme klit achterop d'r hoofd terug.

Ik ga van 't weekend zeilen, geloof ik. Er is in elk geval wind genoeg.

Pimpel, fijn dat je werkplek in elk geval leuk lijkt!

Toedels
Later is nu
vlechtjes zijn leuk! Momenteel heeft KK ze ook weer regelmatig in en het staat haar zo eigenwijs. IOs ze ook natuurlijk, dat scheelt .

Ik vind jouw verhaal van je oma mooi mims, zilvergrijze zonnestralen, wauw.

Shitzooi kjong, wat sneu voor kjongen. Zielig hoor. Hoe vond chipita het op de creche?

Pim, wat rot dat je zo`n moeite hebt om weg te gaan bij je kindjes. wel fijn natuurlijk dat het een leuke baan lijkt, maar toch. Rotmomenten lijken me het!

Hier alles weer in een iets rustiger vaarwater qua kindergedrag. Of een iets sterkere mama , dat kan ook. Wordt echter volledig opgeslokt door gedrag van mensen waar ik tegenaan loop bij het organsiren van een vrijgezellenfeest, niet normaal!

Bellen leuk,maar wanneer ik dat wil. Kan inderdaad ook erg geen zin hebben, maar ben niet zo dapper als pimpel dat ik dat dan eerlijk zeg. Moeite met instanties bellen heb ik helemaal niet.

Gisteren eindelijk de klinische les gegevn, was een succes. Dat hebben we ook weer gehad.

Ik ga eens even aan de koffie, iemand er ook zo`n trek in?

O, en voor ik het vergeet, wat een prachtige fragmenten!!!! Ik kijk nooit filmpjes, maar ben blij met deze tips van jullie.
trouwens: foto van mopsey met vlechtjes?!
Mijn haar is niet echt geschikt voor vlechtjes, het is nogal dun. Maar ik vind dat het op elke leeftijd kan.
Ik had vroeger zo'n buurvrouwtje (ze was heel klein) met zilvergrijze vlechten, opgedraaid als knotjes, net als de oma van Mims. Ze is bijna 100 geworden, maar moest haar vlechten ook laten afknippen toen ze in de negentig was. Ze kon ze zelf niet meer maken, dus het was puur uit praktisch oogpunt.

Ik dacht trouwens dat LD's haar aardig kort was, maar die kan ook alweer vlechten?

Kjong, wat klote dat dvdrvn zich nu weer onder gemaakte afspraken uit probeert te wurmen. Dat 'ie dan niet begrijpt dat hij een kinderhart breekt, ipv alleen jou dwars te zitten.
anoniem_23885 wijzigde dit bericht op 20-09-2007 10:34
Reden: moest nog woordje bij
% gewijzigd
Goeiemorgen vrouwen,

Hoe plak je hier plaatjes?

Wilde een onbewoond eiland de Kroeg in sleuren om alle stomme ex-en op te droppen. Nah ja, visualiseer er maar op los.

Mims, hoe gaat het, verhuis-gewijs? Bij iedere doos moet ik aan je denken. (dat klinkt kinky-er dan ik bedoel)

Vlechtjes bij volwassen vrouwen.. daar is jaren geleden nog een leuke heftige discussie over geweest hier op het forum, mbt werk geloof ik. Of je als volwassen vrouw op je werk aan kon komen met 2 heidi- vlechten. Vind ik zelf van niet maar hee, ik vind je niet minder lief als jíj dat wel leuk vindt. (en *&@&# , vergeet steeds de smilie-reactie-scherm aan te zetten..)

Oh mén, waar blijft de tijd!!! Net vriendinnen onverwachts op koffie gehad, daarvoor druk bezig geweest met inhoud kledingkasten in vuilniszakken en dozen proppen, je wil niet weten hoe het huis eruit ziet nu. Ondertussen haalt een vriendin nu voor mij een flinke hoeveelheid ijsjes bij de supermarkt voor Noah en Yentl om straks te kunnen trakteren, ligt Levi net op bed dus kan ik weer niet verder met inpakken.. Maar dat geeft niks, want het is alweer tijd om de kinders uit school te halen.

Inderdaad, mooie link van die opera-zangert-talent-show. Dacht dat er iets gruwelijks uit die mond zou komen, maar nee, dat was even verrassend!

En nu rennen..

Eetze!
Mijn Ex was ok vandaag. En is het wel vaker. Soms. En hij houdt van Zoon. En hij doet op zijn manier zijn best. Ik heb zo vaak op hem gekankerd (terecht overigens, vind ik dan zelf), dat ik vind dat het positieve ook genoemd moet worden.

(Tegelijkertijd hou ik er altijd rekening mee dat het weer zomaar om kan slaan, ben ik altijd op mijn hoede en baal ik slechts een keer of 24 per dag dat ik een kind moet delen met iemand waarmee ik liever helemaal niks deel en die dat ook niet met mij wil, laat staan het mooiste dat we beide hebben. Maar binnen dat gegeven gaat het momenteel redelijk.)

Bambi: succes met de dozen meid. En Mims natuurlijk ook. En fijn dat de tafel vast geschroefd is, dat scheelt mij ook zorg en nachtrust . Succes met rijden vanmiddag, doe voorzichtig.

Bellen: ik kon het vroeger beter dan nu. Zakelijk bellen: geen punt, ik lul iedereen vriendelijk onderuit, poeier ze beleefd af als nodig en krijg vaak lief voor elkaar wat ik wil. Privé bellen: moet ervoor in de stemming zijn. Tegenwoordig vaak 's avonds gewoon te moe voor nog oeverloos kletsen, terwijl ik er wel van hou. Als iemand dan fysiek aanwezig is kom ik door die moeheid heen of zo, als er een telefoon tussen zit lukt dat vaak minder goed.

En staartjes/vlechtjes; sja. Aan mijn hoofd geen polonaise (duhuh...) en soms vind ik het echt heel stom staan (geblondeerd gecoupesoleild 45+ zonnebankbruin 2 speelse staartjes en kirrend jeugdig lachen erbij) maar vaak ook heel leuk. Zonder ook maar iemand voor het gevlechte dan wel bestaarte hoofd te willen stoten: ik associeer staartjes/vlechtjes met 'meisje', en ben in puur uiterlijke waardering denk ik meer van het 'vrouw(elijke)'. En wat ik adar nou precies mee bedoel weet ik eigenlijk niet zo precies uit te leggen, dus ik druip nu maar af en ga nog eens een rondje koffie zetten...
Eigenlijk een veeeeeel te mooi eiland, voor die Exen! Maar he, als al die eikels daar met elkaar gaan zitten eikelen, zien ze die schoonheid vast niet....

Vlechtjes..... Bij kids hartstikke leuk, bij volwassen vrouwen iets minder, alhoewel er wel types zijn die het heeeel erg leuk staat. Zelf doe ik er niet aan; een dikke vlecht achterin staat bij mij erg Saai, en meerdere slaat de plank echt volkomen mis. Dus.... mocht Lieke ooit stil willen blijven zitten om ingevlochten te worden, dan mag ik eerst wel weer eens flink oefenen! Bloes, hoever woonde jij ook alweer bij mij vandaan?

Gatsie, Dreamer, nu ook nog rugpijn. Bah. Groot gelijk dat je de fiets niet hebt gepakt; wat een klotenweer hier!! En KOUD!!
Ik heb geloof ik alles wel gehad qua haardracht, van ultrakort tot billenlang en redelijk recent zelfs nog permanent, van donkerbruin/zwart via rood naar hoogblond en van staarten naar knotjes en vlechten tot los. En bij alle deze haardrachten voelde ik me de ene dag vrouwelijker dan de andere, en hetzelfde geldt voor meisjesachtig. Ik heb me héél meisjesachtig gevoeld met mijn ultrakorte piekhaartjes. Dat ligt bij mij meer aan de kleding en nog meer aan de bui, dan aan het haar op mijn bol.

Maar eigenlijk, eigenlijk ben ik een echte tuttel. Staartjes, knotjes, vlechtjes, opgestoken.... zolang ik maar niet hoef te fohnen. Dat vind ik dan weer gedoe.

Exen op een eiland...Alcatraz was ook een idee geweest!

Laten we hopen dat Mansey zich vanmiddag weet te gedragen.

Bellen..privé kan ik het prima, maar "zakelijk" (zei de bijstandstrekker) vind ik véél moeilijker. Zit nu al de hele ochtend aan te hikken tegen een telefoontje naar de KPN vanwege het omzetten van de aansluiting op Hero's naam naar de mijne. Niet eens de inhoud van de boodschap, maar puur het regelen an sich, ik heb daar zo'n hekel aan.

Tja, verhuisdoostechnisch is er en klein probleempje..ik heb mijn hoeveelheid boeken onderschat.... Heb nu 10 boekendozen, en haast geen verhuisdoos meer over. Zaterdag met bloedspoed de boekenkasten verhuizen, deze inruimen en met lege dozen weer terug naar Oudehuis. Ofzo. En anders zijn er nog vuilniszakken. Boodschappentassen. En oh ja..mijn handtassen. Ik kan ook al mijn handtassen vullen. Oh, dan redt ik het gemakkelijk.....:)
Wat wilde ik nou toch typen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven