Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
Jeetje, gecondoleerd Xop!

Ik vind dat zo'n stom woord en ook niet leuk als mensen dat zeggen als er iemand is overleden die ik lief vind/had, dat ligt vast aan mij. Misschien míjn trauma, opgelopen door de juffrouw die te telefoon aannam toen ik het onmogelijke deed: melden aan de uitvaartonderneming dat mijn moeder was overleden Ze riep op een Met-de-assistente-van-dokter-van-de-Ploehoeggggg!-manier "Gecondoleerd met het verlies! in mijn oor. Au.

Heftig zeg, zoveel verdriet in één keer. Bah. Hele dikke knuffel voor jou, lieverd!

Bij Mims zijn zojuist TWEE klusjesmannen gearriveerd! Ben er helemaal blij van! Moet goed komen met dat huis van haar.
Tjeumig Xop, na twéé plotselinge overlijdens, mag je best wel even ego-en

Sterkte zeg!

Later is nu
Ego-en mag wat mij betreft ten allertijden. Altijd maar rijtjesposten is nixnieleuk in een Kroeg.
niehiet?

Lieve xop, wat een verdriet zeg, meisje heel veel sterkte..... Ben er stil van.

Wat fijn dat er bij mims 2 klusjesmannen zijn gearriveerd! Ben benieuwd naar het resultaat!

Lil, wat vermoeien zeg zo`n meisje , KK kan bij vlagen meerdere keren l naast mijn bed staan `s nachts (stil, dat wel, maar ik wordt er wel wakker van en moet haar dan naar bed dirigeren). Dat vind ik al vermoeiend, ,laat staan zo`n brulsessie midden in de nacht! Een heuze sabatical?

Hier al een actieve morgen: GG zijn bed verschoond (3e nacht op rij door luier gelekt, grrr), was gedaan, 2e was erin,alle tassen ingepakt, 1 1/2 kilo saté in de marinade gekwakt, ondertussen de vaatwasser uitgeruimd. Nu nog de saté rijgen en grillen en ondertussen stofzuigen. Dan de middag nog gezellig doorkomen met grut en dan een weekendje naar Drenthe. Poeh, ben al moe, mag ik koffie drinken en in mijn boek duiken?
Ach jee, Xop, dat is nogal wat, een tante én opa die zijn overleden.. sterkte voor jou en de familie. Heftig.

Een weekendje naar Drenthe, Bent? Tuttut, dat doet allemaal maar.. Lekker joh. Zou ik ook wel zin in hebben.

Zeg, dames, hebben jullie zin om vólgend weekend lekker met z'n allen een huisje aftebreken erop uit te gaan?
Voor Alex, even tijd voor ontspanning, Zennnnn... adem in, adem uit!

Bentetje, veel plezier in Drenthe. Weet je al in wat voor soort huisje je komt? Weerverwaxhting is in ieder geval droog en zondag zelfs nog zonnig. Ik zou zo weer mee willen!

Xop toch meisje, wat een heftige week zo met al dat familieverdriet. Sterkte met alles regelen en doorkomen!

Mims en Bam: Heel veel succes met verhuizen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Zal alle positive energie jullie kant opkomen opdat iedereen goed tilt en vrolij blijft en jullie zelf niet instorten. (ik heb hekel een verhuizen en projecteer dat dus hierbij op jullie ).

Verder hug voor iedereen hier die extechnisch, opvoedtechnisch en/ofwerktechnisch er eentje kan gebruiken. Voordat ik beticht wordt van rijtjes

Gelukkig benik niet de enige getrouwde hier. Gefeliciteerd nog met trouwdag Alex! Zal ik wat bekennen? Ik ben vandaag twaalfeneenhalf jaar getrouwd. Dat klinkt best serieus he? Ik kom er niet eens toe verleidelijk voor de tv (Medium!) te gaan zitten vanavond. Lief komt om half 7 thuis, ik moet om kwart voor 7 naar werk. Romantisch he? Dat er vanochtend een roos en klein cadeautje op de eettafel stond was wel een verrassing. Dat maakte moederdag en verjaardag van dit jaar weer goed Grinnik. door opmerking van mijn ouders afgelopen weekend kreeg ie door wat voor dag het vandaag zou zijn. Heeft ie toch maar mooi vijf dagen onthouden! Voor de verandering heb ik eens helemaal niets geregeld voor hem. Toen ik er achter kwam dat ik vanavond/nacht moest werken en zondag hele dag (7 - 17) en dat we zaterdag vol zitten met activiteiten van Meis d'r kinderfeestje zag ik wel in dat avondje weg ofzo er even niet in zat. En ben in de drukte van de afgelopen week (werken, zieke kindjes, moeie mamma en infobijeenkomst nieuw werk) amper aan iets anders toegekomen. Zal mijn mannelijke kant wel zijn die naar boven komt. Wel eens leuk dat het andersom is. Heb besloten dat ik ook nu niet schijnheilig alsnog iets ga regelen voor hem vandaag. Later dan nog maar eens iets verzinnen.

Wat moest ik trouwens veel bijlezen hier. Geen wonder dat we de meeste berichten van de pijler hebben!!!
is de info bijeenkomst van nieuwe werk hetzelfde werk als bloesem doet? Ik werd namelijk vanmorgen aangesproken of ik niet nog meer van die leuke vriendinnen had .

Riant hè, deze maand ben ik 3 van de 4 weekenden weg, zalig! Bam, het lijkt me helemaal leuk volgend weekend, dat red ik nog wel .

Mimsey en bambi, heel veel succes met verhuizen, zal zeker aan julie denken en op jullie proosten!

De sate is klaar, het ruikt hier zo heerlijk in huis! Ik ga zou de kinders van school halen en moet ook nog naar de kapper. Denk dat ik in het dorp maar een broodje eet ter verhoging van de feestvreugde, scheelt me weer broodjes smeren!

Tioetje, wat ga je nou doen met het pratijtje van meis?

Meave hoe is het nu met je neef (toch?) en zijn vrouw die laatst hun kindje verloren?
nee ik weet niet zeker welk huisje, wel een grote, 8 persoons ofzo? Het is naast een speelweide. welk nummer zat jij ook alweer? Ik ga in elk geval op zoek naar een zandloper!
Wat zal het hier rustig zijn dan, van 't weekend

2 verhuizenden (sterkte!)

een paar gewoon weg (ikke ook )

eh.. en meestal is het sowieso rustig in het weekend..

Op voorhand voor de achterblijvers: sorry

alvast een voorraadje voor van 't weekend.. neem het ervan!

Ik heb trouwens vandaag (weer) eens gegoogled op een oud Amerikaans vriendje van mij (die inmiddels homo blijkt, terwijl hij indertijd, als rechtgeaarde Amerikaan, eerder homofoob was..) en nu naar zijn bar een email gestuurd. Ben benieuwd of ik reactie krijg

Toedels
Later is nu
quote:bentetje schreef op 21 september 2007 @ 11:27:

is de info bijeenkomst van nieuwe werk hetzelfde werk als bloesem doet? Ik werd namelijk vanmorgen aangesproken of ik niet nog meer van die leuke vriendinnen had .

quote:bentetje schreef op 21 september 2007 @ 11:28:

nee ik weet niet zeker welk huisje, wel een grote, 8 persoons ofzo? Het is naast een speelweide. welk nummer zat jij ook alweer? Ik ga in elk geval op zoek naar een zandloper!Hmm, wij zaten niet echt aan een "speelweide", hoewle er wel gras was en speeldingen... is die van jullie een kinderbungalow? Anders dan is het een ander huisje. Zouden de bewoners van huisje 553 de afgelopen week ook de sauna in zijn geweest?
Okay, ik heb spekkies, roze paarse glitter knutseldingen om bloempotjes mee te versieren, roze tafelkleed en servies, taart en potgrond en bloemenzaadjes komen morgen nog, heb roze kinderchampagne, en minirozekatoenentasjes die we ook nog kunnen versieren om mee naar huis te nemen, ballonnen, dvd's, een tuin, een helpende man en een dochter die er zin in heeft. Moet lukken dan toch, morgen???

We hebben niks blauws.

Gelukkig maar

een van de gastjes is allergisch voor blauw! Echt!
Zeg, de achtergrond mevrouw van deze week, die is toch niet voor real he? Die mond doet me denken aan Jack Nicholson in een filmrol. Ziet er gefotoshopt uit. of zou het echt zijn???
Toet! 12,5 jaar!!! Gefeliciteerd, hoor!! Da's een Echt lustrum, toch? Koperen bruiloft, of hoe heet het ook? En leuk dat er wat leuks op je te wachten stond, vanochtend....

En thanx voor medeleven. Doet wel goed!

Lil; een sabbatical......... ik heb er al vaak aan gedacht. En ik ga het ook vast eens doen. Life's to short om altijd heul veul te werken c.q. het hartstikke druk te hebben.

Succes met nadenken over keuzes....... isse moeilijk......

Ha, Dreamer, ook ambtenaar zeker? ... Ook hier moeten we bij klachten naar een persoon. Niet zelf klagen...da's natuurlijk veel te snel en te direct. Neee.... veel beter om een klachtenpunt te hebben, die vervolgens heel veel later het verkeerde verhaal tegen de verkeerde persoon doet. Daardoor kost bijv. het vervangen van een TL-buis hier ongeveer 1 maand.... Neeee, da's echt heeeeel efficient werken......
Ha, Driem en TOet hier terwijl mijn scherm openstond.... Driem; met die kast red ik het wel hoor, dit weekend.

Ooohhh... en Toet; volgens mij komt het hartstikke goed, morgen!!
Er komt zo een meneer opmeten voor de vervanging van de dakkapel. Die hoeft dan toch niet de rest van het huis te zien he???

***gaat op zoek naar kabouters en/of huishoudgen***
Gewoon bedekken met de mantel der liefde, Toet

Ja, Dream is ambtenaar.

Ook een eigenwijze ambtenaar. Ik vind namelijk zelf dat dingen die verzameld moeten worden, het beste naar de balie cq secretaresse kunnen gaan. Lijntjes via 1 persoon in de vorm van spin in web en dergelijke. Maar nee, wij doen dat via de leidinggevende, die dat dan in z'n zoveel schalen hoger gaat verzamelen en doorgeven aan iemand anders in nóg een schaal hoger. Da's efficient.

Maar goed

nog een half uurtje en deze ambtenaar heeft weekend :-)
Later is nu
quote:Bloesem schreef op 21 september 2007 @ 09:49:

Ego-en mag wat mij betreft ten allertijden. Altijd maar rijtjesposten is nixnieleuk in een Kroeg.

Aangezien jij altijd graag alle foutjes verbeterd ziet, wilde ik je deze niet onthouden, Bloes.

Jemig Xop, wat triest en ellendig allemaal! Heel veel sterkte met, naast alle verdriet, alles te regelen enzo. Getsie, wat een hoop gedoe en stress.

Meave, hoe istie??

Bam, zeker heb ik zin in volgende week!!!
Toet, van half tot kwart voor, daarin kun je best een kwikkie doen hoor. Voor 12 en halve minuut, of 12 en halve seconde, net war je zelf zin in hebt, et voilá, een kadootje.

Ik heb er ook zin in.
Hehe, ik kon eindelijk AK in en wil Pimpel even bedanken voor meedoen met Ongelijke Sokkendag. We gaan er een jaarlijks terugkerend fenomeen van maken!

En in AK zag ik ook jongste Hertje. Halllllooooooooo, sinds wanneer is die opeens zo overtuigend peuter en baby af. Kanonne(n)!!
quote:kjong schreef op 21 september 2007 @ 16:52:

Toet, van half tot kwart voor, daarin kun je best een kwikkie doen hoor. Voor 12 en halve minuut, of 12 en halve seconde, net war je zelf zin in hebt, et voilá, een kadootje.

Hmmm, zal ik dat dan maar doen? Goede tip!

OVER EEN WEEK GAAN WE AL OP SLEMPZUIPMOEDERWEEKEND!!!!!!!!!!!!!!!
Jaaa, en ik ga dit weekend ook al. Flauw he?

2 *** weekenden.

Oh , heerlijkheid

moet nu alleen nog taspakken en alwéér een Rushmore wegwerken. Hoe komt dat toch steeds? Ben eerder naar huis gegaan van 't werk om alvast met Rushmore te beginnen, maar Elvis had de was vanmorgen te laat aangezet en daardoor was ie nog niet klaar. Tuurlijk lág er al was, van 1 trommel vol geen Rushmore, maar om nou al te beginnen en dan nóg een trommel later te doen (waar nou net vanalles inzit wat ik nodig heb, zoals pyjama.. goh, kwam vriendin gisteren nog even mee, heb je die wel bij je?)

Dus.. ben eerst in bad gegaan en heb boek uitgelezen, zodat ik me niet het hele weekend af hoef te vragen wie al die moorden gepleegd heeft. Pfoei. Wel zo rustig.

Tot later

(misschien wel Veel LAter, dus alvast:

Mims, heel veel succes en sterkte met het verhuizen van 't weekend meid! (f)

en

Bambi: heel veel succes en sterkte met het verhuizen van 't weekend! (f))

(schreef ik toch bijna week-eend )

toedels!
Later is nu
Later is nu
tsss

zwarte pieten verhuizen óók al

Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven