Clomid, wie ook?

16-01-2007 20:19 2285 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bij deze het nieuwe deel!
even een kort berichtje om te zeggen dat ik aan jullie denk en duim voor jullie!

kus gansje
Pff, Snoopy, vervelend he zo met die waardes, dat je nog niet weet waar je aan toe bent? Toch zou ik inderdaad wel positief blijven als ik jou was. Mijn gyn houdt hoger dan 10 aan voor een goede eisprong, dat zal ze toch ook niet voor niets doen? En uit het verhaald van Gemini, blijkt ook wel dat een waarde van 21 hoog genoeg moet zijn. Ik heb alle hoop dat je een goede eisprong hebt gehad (en dus misschien wel zwanger bent!!!)

Gemini, heel veel succes vandaag. Hopelijk krijg je goed nieuws!

MissFine, heel veel succes bij de volgende ronde! Nu gaat er vast wel iets gebeuren....

En Gansje, hoe is het eigenlijk met jou en dat kleintje in je buik? Hoe ver ben je nu eigenlijk? En wil je van tevoren graag weten of het een jongen of meisje is?
heel kort, heel goed nieuws, heb eisprong gehad! (bij mij waarde 47,1, heb dat nog even speciaal nagevraagd)
Super Gemini! Er breekt dus een spannende tijd voor je aan! Het zonnetje schijnt weer hier (letterlijk ook trouwens )
He meiden!!!!

Gemini, wat een goed nieuws zeg! Je progesteron is echt heel hoog, dus een supergoede eisprong! Jouw nod is begin volgende week toch? Mijn duimen gaan lekker door draaien hoor!

MissFine, fijn dat je lekker op tijd ongesteld bent geworden! Laat nu de clomid maar eindelijk z'n werk doen!

Gansje, lief dat je even laat weten dat je aan ons denkt, doet me goed!

Ik had op een ander forum gevraagd over progesteronstijging en had de volgende site doorgekregen: http://www.ivf.nl/follikeldynamiek.htm

Het progesteron is daar een week na de eisprong 14 en 3 dagen daarvoor 8, dus bijna het dubbele. Mocht mijn eisprong inderdaad 2 dagen later zijn geweest (en ik had al 1 dag te vroeg laten prikken), dan zou mijn progesteron ook bijna verdubbeld moeten zijn. Dus 2x21=42, maar dan dus iets minder, maar dat is wel ruim boven de 30. Ik vind het nu toch wel weer erg spannend worden!

We wachten maar even af, als het gaat zoals altijd, word ik morgen een beetje ongesteld worden en dan zaterdag echt. Mocht het later zijn, dan ga ik met de gyn overleggen of ik wel aan clomid moet, want dan was mijn progesteron misschien wel goed genoeg. Clomid kan wel geen kwaad, maar als het niet echt hoeft, liever niet.

Morgenvroeg richting Texel, heb er echt zin in! Er zijn natuurlijk meerdere redenen om niet ongesteld te willen worden, maar hoop het ook echt niet omdat ik de vorige keer zo'n buikpijn had gehad... toen was mijn progesteron wel een stukje hoger, misschien dat dat nog invloed heeft? We zullen wel zien, maar ik hoop met goed nieuws te kunnen komen maandag/dinsdag (al geloof ik er niet echt in, mijn borsten beginnen weer op een andere manier pijn te doen, betekent niet veel goeds denk ik...).

Een heel fijn en zonnig weekend iedereen!

Liefs,

Snoopy
Snoopy, ik heb net die link bekeken en ik las hem anders dan jij. Jij had het over een Progesteronwaarde die 8 was en een week later 14, dus bijna een verdubbeling. Ik had hem zo bekeken: Als je waarde eenmaal boven de 14 is, is het goed. Maar goed dat spreekt inderdaad wel weer tegen wat er tegen jou is gezegd in het ziekenhuis. Het blijft dus gewoon nog heel spannend! Mijn duimen draaien overuren voor jou en Gemini!
Snoopy, heel erg fijn weekend, hoop ook zo dat je menstruatie lekker weg blijft!!!!! Ik duim me de blaren op mijn vingers voor je!

Hier weer een beetje terug op aarde gekomen, tuurlijk is het nu wel spannend, maar dit is al weer zo'n stap vooruit dat ik daar al erg blij mee ben!

Lekker vrij vandaag, heerlijk met dit weer!
******* meelezer breekt even in.......

Gemini, spannend meis!! Ik duim heel hard voor je!! Ik blijf je een beetje volgen hoor, ben erg benieuwd hoe het allemaal gaat met je!! Maar het likt nu allemaal in ieder geval geweldig positief, wéér een enorme stap vooruit meid!! Wow!!!

Hier alles goed, Hidde is alweer een half jaar, wat vliegt de tijd!! Weet nog zo goed hoe spannend het allemaal was met mijn veel te grote ei.... Meiden, moed houden hoor!!

Liefs Ayla

..................... en ze gaat weer *******
lieve Ayla, wat leuk dat je me nog steeds volgt. *;!!!!!!

Weet nog als de dag van gisteren dat je zwanger werd, en jullie mannetje is nu al weer een half jaar. Jeetje miena!!!!

Alles verder wel oke, de mm trekt soms een hele harde wissel op me, soms gaat het heel erg goed, soms is het allemaal een beetje veel. Maar stapjes vooruit zorgen ervoor dat ik nog steeds hoop blijf houden, dus wie weet wordt dat wel ooit beloond!

Dank jewel voor je inbreekberichtje, echt heel heel erg leuk!!!!
Wat een goed nieuws gemini! een eisprong! :D Ben erg blij voor je.

Snoopy, hoop dat je niet ongesteld wordt!

Carpe Diem, wat leuk dat je vraagt hoe het met 'ons' gaat! Ik voel hem/haar nog niet maar groei wel redelijk volgens mij. Volgende week weer naar de verloskundige. Ben benieuwd. Ben nu 18 weken. Alweer bijna op de helft! Het gaat erg snel, vind ik.

Ik duim voor jullie allemaal meiden!

Veel liefs en een heel fijn weekend,

Gansje
Snoopy, mijn duimen draaien nog steeds overuren voor je! Ik hoop zo dat het raak is!

Gemini, wanneer is jouw NOD-dag eigenlijk? (weet ik tot hoe lang ik voor jou in ieder geval moet duimen :P)

Gansje, op de helft al bijna! Wow he, ik kan me gewoon met geen mogelijkheid voorstellen hoe dat moet voelen. En bij 20 weken krijg je een echo toch? Wil je dan zien of het een jongen of meisje is?
He meiden!Zit lekker op een terrasje met de pda, ze hebben hier draadloos internet. Het is hier heerlijk!Bedankt voor het vele duimen, nog geen spoortje van menstruatieen temp hoog!Tot snel maar weer!Liefs,Snoopy
Hoi meiden,

Was zo nieuwsgierig dat ik maar getest heb, was negatief (en ik keek er ook weer helemaal niet van op eigenlijk), dus Snoop, alle duimen draaien in dubbele stand voor jou nu. Je klinkt erg goed, ik hoop het zooooooooovoor je!!

GAnsje, wat gaat dat snel zeg! Leuk om van je te horen!
Snoopy, wat spannend! Hopelijk vind je gauw weer een terrasje met draadloos internet, want ik ben supernieuwsgierig! Voorlopig duim ik nog even door!

Gemini, wat balen van je negatieve test! Was je niet te vroeg met testen? Kan het daar niet aan liggen?
quote:

Gemini, wat balen van je negatieve test! Was je niet te vroeg met testen? Kan het daar niet aan liggen?

Ben nog niet ongesteld.......wie weet!
He meiden!

Ben ik weer en..... zwanger! Kan het nog niet bevatten en vind het nog doodeng, maar probeer er vertrouwen in te hebben. Ben het hele weekend vaag misselijk geweest en last van mijn borsten, maar wilde bewust nog niet testen, wilde wachten tot thuis. Ik had het wel gevoel dat ik zwanger was, door de kwaaltjes, maar durfde het echt niet te geloven. Was ook erg bang voor een negatieve test, maar wilde het vanmiddag toch echt weten. Na een lange rit vandaag (files...) heb ik thuis meteen getest (matcare) en een lichte streep! Had al vaker met Matcare getest, dus dit was wel duidelijk. Morgen even de gyn bellen voor mijn (lage) progesteron, ik weet niet of dat nog invloed kan hebben, dus voor de zekerheid maar even bellen en dan misschien bloedprikken. Over 3 weken een afspraak met de gyn ivm licht verhoogde bloeddruk en dan eis ik natuurlijk een echo! Voor nu maar alvast proberen te genieten en hopen dat het goed is en blijft gaan.

Gemini, voor jou blijf ik duimen hoor! Had eigenlijk heel erg gehoopt dat er hier al goed nieuws van jou stond...

Kom morgen weer hier, nu lekker slapen!

Liefs,

Snoopy
Snoopy, wat een geweldig nieuws! Meteen al bij de eerste keer een eigen eispong raak! Te gek! Van harte gefeliciteerd! Ik kan me voorstellen dat je het nog niet echt kunt geloven, maar inderdaad, een vaag streepje bij matcare, is gewoon zwanger! Super!

Nou, Gemini, hopelijk is het voor jou ook raak! Dat zou helemaal te gek zijn!
Snoopyyyyyyy! WOW MEID, wat goed zeg! Gefeliciteerd, helemaal geweldig!

(volgens mij wordt het nu een kerstkindje?)
Helaas kan ik je goede voorbeeld niet volgen, ben ongesteld geworden. Moet zeggen dat ik er best wel oke mee was, maar nu ik lees dat jij zwanger bent, had ik toch graag met je mee willen zwangeren
Snoopy gefeliciteerd! Dat is nog eens goed nieuws :D

Vandaag is mijn laatste dagje Clomid, dan gaan we dus weer afwachten...

Eind mei naar mn gyn en kijken wat er dan gezegd wordt :D
Gemini, wat balen dat je niet kunt meezwangeren met Snoopy, ik had het je absoluut gegund. Maar ja volgende maand weer een nieuwe kans, kan je in ieder geval 8 maanden met haar meezwangeren

MissFine, voor jou breekt nu het wachten weer aan. Eerst maar weer wachten op een eisprong en zo ja, dan weer wachten. Pfff, wordt wel vervelend he, dat wachten? Ik ben nu ook aan het wachten of er een eisprong aankomt. Tot nu toe merk ik nog niets wat er op wijst, maar ik zit pas op dag 10, dus het kan nog....
wachten blijft zoooo belangrijk idd!!!

Op ei, op menstruatie (soms handig, hoef je niet op te wekken als je dan toch niet zwanger bent) op bevruchting, op zwangerschap en daarna het lange wachten of alles goed gaat, echo's etc etc. poeh eh, wat een geduld moeten we allemaal hebben!!!!:)
He meiden!

Bedankt voor jullie lieve reacties! Gemini, balen dat je ongesteld bent geworden, had graag samen met jou 'gezwangerd'. Hopelijk kun je wel meteen door met spuiten, moet je morgen voor een uitgangsecho of ben je al geweest?

MissFine en Carpe Diem, voor jullie dus spannend nu, of er een mooi ei gaat komen! Ik ga voor jullie duimen!

Gansje, dat gaat ook hard zeg... 18 weken alweer. Je zal de kleine wel gaan voelen binnenkort, lijkt me echt geweldig!

Met mij gaat het goed, ik had vanochtend nog gebeld over die progesteronwaarde, maar de assistente zei dat het niet uitmaakte, omdat ik zwanger ben. Ik ben er nog een beetje onzeker over, maar denk dat ik gewoon lekker moet wachten tot 4 mei, dan heb ik een afspraak bij de gyn, nog maar 2,5 week dus. Zo lang ik geen enkel bloedverlies heb, denk ik dat ik me geen zorgen hoef te maken wat betreft het progesteron.

Verder was ik vanochtend een beetje misselijk, maar als ik regelmatig wat eet (waar ik dan helemaal geen trek in heb), gaat het beter. Ik ben al lang blij dat ik wat kwaaltjes heb eigenlijk... Ik ben ook al een beetje van de schrik bekomen, had vanochtend nog een keer getest en natuurlijk weer positief, wel iets donkerder.

Het idee dat ik had van het wachten, eerst op een ei, dan op je nod en nu dan op een (hopelijk goede) echo, dat klopt helemaal. Het gevoel van onzekerheid is bij elk wachten ongeveer hetzelfde, want ik ben dan wel zwanger (en erg blij dat ik blijkbaar zwanger kan raken), maar de onzekerheid blijft nog even.

Liefs,

Snoopy
He Snoopy gefeliciteerd zeg. Echt super dat je zwanger bent.

Gemini balen dat je ongesteld bent geworden (maar ik kan je hand schudden ik ben vandaag ongsteld geworden, wel keurig een cyclus van 28 dagen)

Vanmiddag ga ik naar het ziekenhuis om te bespreken of we voor de IUI gaan. Heb een goed gesprek gehad met mijn man en we hebben alebei een goed gevoel over IUI dat we besloten hebben om er voor te gaan. Ben er zo van overtuigd dat we op die manier zwanger worden. Dus vanmiddag gaan we horen wanneer we beginnen en hoe de procedure is.

Jullie horen wel hoe het geweest is vanmiddag.
Snoopy, helemaal logisch dat je nu nog wat onzeker bent. Zou ik ook wel hebben. Je bent er nu al zo'n tijd mee bezig geweest, dat het haast onwerkelijk voelt. Maar hopelijk kun je toch al een beetje genieten.

VrouwvanM, wat spannend dat jullie besloten hebben te gaan voor IUI. Ik zou hetzelfde hebben gedaan in jullie geval. als je al zo lang Clomid slikt en wel een eisprong krijgt, maar niet zwanger wordt, wordt het tijd voor een verdere stap. Hoe was het gesprek bij de gyne en wat wordt het plan de campagne?

Ik ben nog steeds in de wachtfase. Vorige maand voelde ik me er heel opgewekt onder en was ik er eigenlijk niet zoveel mee bezig, maar ik merk dat ik er deze keer veel meer aan denk. Daar baal ik van, want ik heb het gevoel dat als ik zorgelozer ben, dat het dan misschien beter gaat lukken. Ik hoop natuurlijk dat ik het hartstikke mis heb en dat ik deze maand een goede eisprong heb en dat ik zwanger wordt! :) Pfff, maar dat wachten valt niet altijd mee....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven