Clomid, wie ook?

16-01-2007 20:19 2285 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bij deze het nieuwe deel!
oeps wat een spelvouten en grammaticaal ook al zo slecht
Ja Nurse, dat roep ik inderdaad!!!!!

Lieve Snoop, ik schaam me diep:-$ ! Ben zoveel met mezelf bezig dat ik helemaal vergeten ben om je te feliciteren .....Dus alsnog van harte gefeliciteerd en heel veel jaartjes erbij (met mini!) Hoop dat je een fijne dag gehad hebt vrijdag?

Hier word ik gek van mezelf....Ik heb afleiding nodig....
anoniem_47194 wijzigde dit bericht op 02-12-2007 11:23
Reden: iets duidelijker geschreven!
% gewijzigd
Ooo jaaaa.... schaam schaam schaam

Van harte gefeliciteerd alsnog met je verjaardag Snoopy!!!!!

Ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad samen met vriendlief!! Gezellig de laatste loodjes door gebracht met je familie. Ging het allemaal wel een beetje. Met verjaardagen heb je toch altijd wel de neiging om alles perfect te willen laten verlopen he. Constant maar rennen voor hapjes en drankjes. Heb je nu toch hopelijk niet gedaan he!

Gisteren waren we nog even op een verjaardag. Vriendin van ons is nu 22 weken was ook daar. Alles gaat goed. Staan we met een paar meiden aan een tafeltje zegt ze ineens dat ze niet lekker wordt, nou trekt ze me toch helemaal wit weg. Staat een beetje te duizelen op haar voeten. Is ze even de tuin in gelopen voor wat frisse lucht, ben ik er maar meteen achteraan gelopen. Ik vond het maar niks. Had ze ook flinke buikpijn, krampen. Geen harde buiken want die heeft ze wel vaker gehad. Even buiten gestaan weer naar binnen, maar hield ze toch niet lang vol. Toen heb ik haar maar meteen naar huis gebracht. Hopelijk gaat het nu wel weer wat beter. We dachten eerst misschien de drukte en warmte. Maar later thuis bedacht ik me dat ze misschien wel een laag HB heeft en daarom ook zo duizelig was. Maar dat verklaart natuurlijk niet de krampen en buikpijn. Ik hoop dat het nu weer beter met haar gaat!

Echt vervelend want zij heeft tot nu toe zo ontzettend veel last gehad van haar zwangerschap. Begin echt hele dag door kotsmisselijk en maar blijven spugen. En nu weer veel last van die harde buiken. Terwijl ze toch nog wel even moet.... En als klap op de vuurpijl nu ineens zo slecht eraan. Zielig hoor.

Tja zo kan het dus ook gaan he. Dat hoor je niet zo vaak dat iemand zich zo slecht voelt. Zij voelde zich er ook nog eens hartstikke rot onder. Had liever daar willen blijven, maar dat ging ook niet...

Nou meiden ik ga nog ff lekker wat tv kijken in bed. Genieten van de luie zondag!
He meiden!

Bedankt voor de felicitaties! Geeft niets hoor dat het een beetje later is, ik belde vrijdag mijn nichtje om te vragen waar ze waren (onderweg) en hoe laat ze zouden aankomen, want wij waren nog in de stad, zegt ze opeens: gefeliciteerd! Ik zo van, oh ja, ik ben jarig en daar komen jullie natuurlijk ook voor... Maar was verder heel gezellig (de lunch ook), mijn vriend heeft lekker alles gedaan en ze weten hier de weg in huis, dus daar hoefde ik me niet druk om te maken. Heb 's ochtends een appeltaart gebakken en 's avonds hebben we chinees gehaald, ik vond het wel best (en zij ook, hadden ze al lang niet meer gegeten). Was alleen vergeten dat chinees niet meer zo goed valt, dus heb de nacht erna grotendeels op de wc doorgebracht . Wat er nog over is, eet mijn vriend vanavond op, ik begin er niet meer aan . Stom he dat je dat soort dingen vergeet, echt dom, maar goed.

Nurse, op mijn werk is ook iemand zwanger die telkens wel wat heeft gehad. De eerste 20 weken kotsmisselijk en ze was de eerste 12 weken 8 kilo afgevallen... daarna last van haar gewrichten, kon niet meer lopen en daarna jeuk over haar hele lichaam erbij. Ik hoop voor haar dat ze snel gaat bevallen, ze is de 12e uitgerekend. Ik kan de mail van mijn werk lezen, dus ik kijk een paar keer per week of er alweer nieuw babynieuws is! Kan inderdaad heel goed dat het Hb van je vriendin laag is, die van mij was altijd heel laag toen ik bloeddonor was, ik geloof dat de grens 7,4 ofzo is, heb ook weleens op 6,8 gezeten, mocht vaak dus niet geven omdat het te laag was, nu is het telkens heel erg netjes! Zat voordat ik zwanger was rond de 9,5, met 11 weken op 8,8 en bij 31 weken op 8,4 geloof ik.

Over haar buikpijn, ik heb rond die tijd heel veel last gehad van mijn darmen die in de verdrukking kwamen, werd er ook heel naar van. Misschien dat zij dat ook heeft? Wordt na een aantal weken weer minder, heeft bij mij met vlagen zo'n 6 weken geduurd. Las het laatst ook van iemand anders die rond de 20-25 weken was, dus komt vaker voor. Harde buiken heb ik rond die tijd ook wat last van gehad, kan ook weer door je darmen komen. Gelukkig heb ik er nu geen last van, aan de andere kant, nu mag er wel wat gaan rommelen wat mij betreft, mag vanaf vandaag thuis bevallen! Enige tip tegen harde buiken die ik verder kan geven is genoeg rust nemen en goed gezond (proberen te) eten. Ik eet al een hele tijd haast geen groente, maar wel heel veel fruit, was ook goed volgens de verloskundige. Zitten wel meer suikers in, dan maar een paar kilootjes meer, beter dan geen vitaminen eten.

Gemini, nog even volhouden hoor! Ik hoop zo dat al die spanning niet voor niets is! Kan me goed voorstellen dat je even heel erg met jezelf bezig bent, zou ook helemaal geweldig zijn als je op de valreep toch nog zonder IUI of IVF zwanger wordt...

Nog een fijne zondag meiden!

Liefs,

Snoopy
snoopy, natuurlijk nog van harte!

en meiden, sterkte met afwachten, spannend!! wat een zenuwslopend gebeuren steeds weer he?...

over de wit wegtrekkende vriendin:

Tussen de 15 en 20 weken zwangerschap zijn de wanden van je bloedvaten wijder, terwijl de hoeveelheid bloed nog niet heel hard is toegenoemen. Als je dan lang gaat staan, op een feestje of in de rij bij de kassa, blijft t bloed in je benen staan en krijgen je hersenen te weinig zuurstof, waardoor je flauw kunt vallen.

Ik ben toen ik 20 weken was ook een keer omgevallen op een feestje. Schrok me lam, meteen naar huis en vk gebeld. Maar t kan voor de baby geen kwaad, en zo lang je niet op je buik valt is t dus niet erg. De truc is om je benen in beweging te houden. Rgelmatig op je tenen gaan staan en met je benen schudden, zodat t boed blijft stromen.

(zo, dan weten jullie dat vast :-)) )
Hey meiden

Twinkel zoals ji het beschrijft zou het heel goed kunnen van dat flauw vallen. Toen zij nl even naar buiten liep en dus meer beweging had ging het iets beter. Ze is trouwens thuis meteen in bed gaan liggen en heeft er gelukkig geen last meer van gehad.

Snoop die collega van je heeft dus ook zoveel last van haar zangerschap. Echt vervelend he. Is toch iets waar je van wil genieten. Maar met zoveel kwaaltjes kan ik me voorstellen dat je af en toe heeeeeeeel veel moeite hebt om te genieten.

Gemini heb je je nog kunnen bedwingen geen test te doen? Knap van je hoor!

Hier een zieke nurse. Ben namelijk of zwanger of een buikgriep te pakken! En neig zelf meer naar dat laatste helaas. Heb de laatste tijd vaker dat ik 's avonds voor het naar bed gaan misselijk wordt. Overdag geen last, maar alsof het eten niet goed valt lijkt het wel. Gister avond ook weer. Op zich ging het wel en ben ik makkelijk in slaap gevallen. Maar werd vannacht hartstikke misselijk wakker. Twee keer diarree gehad maar dat is nu al weer gezakt. Had wel steeds kokhalsneigingen, maar er kwam niks gelukkig. Toch maar naar het werk gegaan. Heb me de laatste paar maanden toch al een paar keer ziek moeten melden wat ik helemaal niet van mijzelf gewend ben. Ben normaal 1x per jaar ziek en dat was het meestal wel. Dus vond dat ik toch maar naar het werk moest. Nou daar aangekomen meteen maar tegen de collega's gezegd dat ik niet lekker was. En als ze me misten ze wisten waar ik was Liep daar dus steeds met kokhalsneigingen maar kwam verder niks. Ben ik een collega bij een patient aan het helpen loop ik even van de kamer weg om iets te pakken komt me dus wel alles naar boven. Stond gelukkig naast een badkamer met wc..... Tja toen maar linea recta naar huis gegaan. Iedere keer als ik nu wakker werd wel ontzettend misselijk tot nu. Is de eerste keer dat ik vandaag wakker werd en niet meteen misselijk was. Aangezien ik er toch wel veel last van heb gehad lijkt het me onwaarschijnlijk dat het van een zwangerschap komt.... Zo snel kan je toch niet al last hebben van het HCG lijkt mij. Heb het weekend pas mijn NOD. Afwachten hoe het verder ontwikkelt.

liefs
He meiden,

Nurse, ik vrees dat het inderdaad buikgriep is, hier heerst het ook nogal. En zo misselijk zijn een week na een bevruchting is denk ik ook niet logisch. Ik ben erg blij dat ik tot nu toe alleen maar verkouden ben, al gaat dat nu ook langzamerhand (na zo'n 3 weken) weg.

Die collega van mij, haar man werkt er ook en zit wel eens bij ons op kantoor, die zat mij soms echt aan te staren wat ik allemaal naar binnen werkte . Aangezien zijn vrouw nog geen beschuitje binnenhield... Ik vind echt dat zij er goed mee omgaat, ze geniet echt wel van dat kleintje in haar buik. Van haar zwangerschap op zich zal ze wel niet genieten...

Over mijn verjaardag, de meeste mensen om mij heen zijn het vergeten hoor . Iedereen is blijkbaar ook meer bezig met mijn zwangerschap, dan met mij. Ik vind het niet erg, ben er zelf ook niet erg mee bezig geweest. Alleen degenen die het vergeten zijn, voelen zich nogal lullig, kan ik me ook wel weer voorstellen.

Hier verder alles goed, lekker rustig aan en morgen weer APK bij de verloskundige.

Liefs,

Snoopy
effe heel erg aan het balen, volgens mij net ongesteld geworden.....
Huh, nu al??? Ik hoop dat het toch nog een innesteling is... . Maar ik wil je ook niet teveel hoop geven, kan me voorstellen dat je goed baalt.
O Gemini wat balen zeg. Is het echt al goed door gezet? Anders kan t natuurlijk ook innesteling zijn wat Snoop zegt. Ik blijf voor je duimen!

Snoopy morgen de APK haha. Volgens mij voel je je nu toch wel goed of niet? Tenminste niks meer gehoord over de helse nachten. Hopelijk is dat nu ook wat voorbij. Kan je goed gaan uitrusten. Want je slaap zal je nu wel hard nodig hebben. Nog even en je kan 's nachts voorlopig niet meer doorslapen

Ja denk eerlijk gezegd ook dat het gewoon een buikgriep is. Voel nog steeds dat mijn buik van slag is. En als je zwanger bent is het toch meestal wel na het spuug uurtje voorbij dacht ik.

Volgens mij gaat het een echte griep worden. Alles doet me pijn.... mijn rug is killing...

Zo duik snel weer mijn bedje in.
nog steeds alleen bruinverlies.......toch nog beetje hoop!

Nurse, beterschap!
Gemini, we blijven met je meehopen hoor!

Nurse, beterschap inderdaad, buikgriep is echt niet leuk... maarre, je kan natuurlijk alsnog zwanger zijn he . Nu weet je helemaal niet meer wat je moet voelen, misschien scheelt dat...

Hier gaat het inderdaad wel lekker, ben wel moe, maar slaap wel goed, dus dat is wel fijn. Komt denk ik toch doordat ik wat rustiger aan doe. Kijk wel uit naar de slapeloze nachten straks (zeg ik nu he), lijkt me zo raar en bijzonder. Ik hoop dat de borstvoeding lukt, lijkt me echt helemaal geweldig en zo natuurlijk en gezellig, maar daar zal ik wel een iets te romantisch beeld van hebben, we zullen zien.

Het voelt alsof de baby trouwens helemaal is ingedaald, druk op mijn blaas en ik begin steeds meer te waggelen omdat er iets in de weg lijkt te zitten. Zal je zien morgen dat het helemaal niet is ingedaald . We zullen zien. Wel apart vanmiddag, ik voelde onderin iets kriebelen en het drukte ook echt naar buiten, ik denk een handje dat bij het hoofdje zit, maar het zat echt heel laag, heel apart. Of het moet gedraaid zijn, maar ik geloof dat je dat met 36/37 weken wel moet voelen. Voor de rest voelt alles hetzelfde.

Liefs,

Snoopy
~meelezer breekt even in......

Gemini, ik duim voor je hoor, hoop houden!! het kan nog!! zou wel helemaal geweldig zijn!! Ik lees wel wat het wordt!

groetjes en een dikke knuffel voor jou!

Ayla

........ meelezer is weer weg ~
He lieve Ayla!

Wat een mooi ventje!

Morgen maar weer testen (ik had vanmorgen een heel licht streepje, echt heel licht, maar wel te zien!)
En dat zeg je nu pas!!!!!!!!!!!!!

Je bent ook een beetje vroeg met testen, dus zou heel goed kunnen dat je zwanger bent!

Nou word ik helemaal nerveus . Hoop het zo voor je! Duimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduim
Hihi, de duimpjes lopen de hele pagina over...
ja ik weet het, maar ging ervanuit dat het een verloren zaak was........
Geef niets hoor, zelfbescherming is ook wel goed. Gaat het verder nog wel? Je wil niet weten hoe zenuwslopend ik het nu vind, laat staan hoe jij je nu moet voelen...
nee ik voel nu eigenlijk niets meer en dan ineens weer wel juist heel veel en ondertussen maar naar de wc rennen.....ik word gek!!!!!
Pffffff hopelijk is al het gestress straks niet voor niets! Sterkte meid en maar vroeg naar bed dan! Als je slaapt hoef je nergens aan te denken...
Jenig, Gemini wat spannend! Wanneer is je NOD dan precies, woensdag toch? Ohhh, en nu al een heel licht streepje! Ik weet het niet hoor, maar volgens mij moet het helemaal goed komen!
ja, precies twee weken geleden gespoten met pregnyl, dan gaan ze er vanuit dat het 36 uur later springt......dus ik verwacht woensdagochtend mijn NOD
slecht nieuws, manlief heeft naar aanleiding van wat cavia's zeiden, een keer met het venster bewogen van de test....en dan is er geen streep meer te zien, helemaal niets!!!!! niet eens een licht streepje.......alleen de controlestreep

dream on, dream away............
Ik snap niet helemaal wat je precies bedoelt, maar de streep was dus geen streep?

Ik blijf stiekem nog wel hoop houden hoor, zolang het niet doorzet... eerst dus tot woensdag nog maar afwachten. Je zal morgenochtend wel niet gaan testen nu, of wel?
Gemini een streep is toch een streep....? Kan natuurlijk ook zijn dat het gewoon niet meer zichtbaar is nu omdat het al langer geleden is geweest. Na een paar uur best kans volgens mij dat het dan niet meer te zien is. Dus ik zou de hoop nog maar wat vast houden en niet laten varen. Ooo wat spannend voor je!!!! En zo lang dat het alleen maar bruinverlies is, is het ook een goed teken. Collegaatje van me heeft nu en bij haar vorige zwangerschap in het begin veel bruin maar ook helder rood verlies gehad. Maar de echo's laten zien dat het wel allemaal goed gaat. Dus wij blijven hier voor je duimen.

Als je weer een keer test moet je het wel vertellen hier he. Ookal twijfel je zelf nog. DAn kunnen we je steunen bij positief maar ook bij negatief nieuws. Tenminste ik merk wel dat ik veel aan jullie hebt hoor!

Hier gaat alles wisselend. Misselijkheid lijkt iets te zijn gezakt. Maar wel weer veel naar de wc rennen. Ik lees morgen weer verder

Welterusten!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven