Clomid, wie ook?

16-01-2007 20:19 2285 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bij deze het nieuwe deel!
hoi meiden, dank je voor het meeleven, maar ik zie het nu echt somber in. Test van vanmorgen laat nu toch echt maar 1 streep zien, dus het lijkt erop dat venster van de test van gisteren gewoon te hard ingedrukt is geweest ofzo. Ik weet het niet meer, maar baal als een stekker. Als ik nu zo reageer hoe moet dat dan worden als ik met IVF bezig ben........
Ach meis... hehe wat vind ik dat nou zo ontzettend balen voor je!! Ik had het je zooooooo gegund. Merk je wel al wat dat je ongesteldheid meer heeft door gezet of is dat nog hetzelfde als gisteren met wat oud bruin?

Of je nu wel met de IVF bezig bent of niet en het op deze manier probeert. Als het niet lukt is het altijd balen!! Helemaal als je er allerlei toeters en bellen en rare fratsen voor moet uit halen. Dus dat je er nu zo van baalt is toch heel begrijpelijk.

Ik zie nu trouwens pas voor het eerst die spreuk bij je nick staan. Meis daar heb je helemaal gelijk in!

Weet je jullie kindje gaat zich straks zo geliefd en gewenst voelen door papa en mama. Jullie hebben er volgens mij nu al alles voor over. Beeb mag zich strakjes echt geprezen voelen met ouders zoals jullie. En dat die kleine beeb er komen gaat ben ik helemaal van overtuigd! Misschien wel zoals je (moeder)instinct je al aangaf met de IVF. Jullie geduld wordt heeeeeel erg op de proef gesteld, maar zal ook zeker beloond worden!

Hele dikke knuffel!!!! En veel liefs!

Ik denk aan je!
Gemini, jeetje wat balen zeg.... ik geef de hoop nog niet op, maar kan me voorstellen dat jij dat nu wel doet. En wat dat dan straks met die IVF moet worden, ik denk dat dat niet veel uitmaakt met nu. Het is wel een stapje verder, maar je emoties zullen denk ik hetzelfde zijn. En we gaan er vanuit dat het een keer gaat lukken, of het nu zo, met IUI of IVF is! Het komt echt goed meis!

Nurse, fijn dat het wat beter gaat, lekker goed uitzieken hoor. Ik vind buikgriep als je moet overgeven echt verschrikkelijk.

APK voor deze week weer goed, bloeddruk zelfs ietsjes lager terwijl ik nog moest haasten om op tijd te zijn! Baby is helemaal ingedaald en ligt goed vast en zal dus zo blijven liggen. Wel een heel fijn gevoel. Ik had van de 4 verloskundigen degene die ik (samen met nog een ander) de aardigste vind. Hoop dus heeeel erg dat ik haar straks met de bevalling heb, maar dat weet je niet van tevoren. Zij is trouwens Belgisch, net als die ander die ik erg aardig vind, ze wonen in de plaats waar mijn ouders wonen, hier net over de grens. Ze kent ook het huis van mijn ouders en hun oude buren, wel grappig. Ik was de laatste op het spreekuur, dus we hebben even lekker kunnen kletsen, is ook wel eens fijn, want meestal ben ik daar maar 5 minuten binnen ongeveer.

Liefs,

Snoopy
hier geen oud en geen nieuw bloed, maar heb dat een keer eerder gehad en toen zette het een dag later ineens heel erg in, dus ik ga er van uit dat morgen de sluizen echt opengaan!

Snoop, fijn dat je weer bent goedgekeurd en de kleine mooi ingedaald is!

Nurse gelukkig gaat het al wat beter met je!!!!!

En die spreuk heb ik vandaag bij mijn naam gezet:-)
Gemini, zolang het niet doorzet, geloof ik er nog in dat het goed kan gaan. Ik blijf nog even duimen! Gemeen he, hoe lang je lichaam je voor de gek kan houden en laat wachten? Ik word er soms best boos om. Kop op he meis!

Inderdaad mooie spreuk.

Fijn dat je je weer beter voelt Nurse. Wanneer is jouw NOD eigenlijk? Wordt het voor jou nu ook niet spannend?

Snoopy, wat fijn dat je APK weer goed was en dat de kleine helemaal goed ligt. Vind je het nu niet spannend worden?
Ik ben het met CD eens. Zo lang het nog niet door zet houden we de hoopmodus nog even aan staan!

Snoopy fijn dat het goed ging bij de vlos. Ik kijk nog regelmatig op je beebiesite of er nog iets nieuws is. Ben benieuwd hoe jullie kleine beeb er straks uit ziet. Heb ik jullie wel al eens verteld dat ik alles ook bij aan het houden ben? Staat op www.wensbeebie.punt.nl Ik hoop natuurlijk snel zo'n leuke site als Snoopy bij te kunnen houden. Maar aangezien het nu nog niet zover is doe ik het zo lang op punt.nl

Snoop over een weekje natuurlijk weer terug naar de vlos he? Misschien is dat wel niet eens eens nodig!?!?! Voelt het niet ontzettend vreemd dat je over een paar weekjes mama bent? Of voelt het nu eigenlijk heel natuurlijk?

Mijn NOD is a.s. zondag. Maar ik ben zo eentje die geen geduld heeft en niet kan wachten met testen. Vanmiddag dus ook niet schaam schaam.... Negatief natuurlijk. Maaar het is dan ook wel heel erg vroeg he. Tja meer onder het mom van....ik wil het zo snel mogelijk weten en geen dag later. Zal nu wel wachten tot het weekend. Is ok zo zonde van die testen. Maar op de een of andere manier heb ik wel een goed gevoel. Ondanks mijn buikpijn/misselijkheid van de griep enz enz. Ik voel nu eigenlijk helemaal niks waardoor ik kan denken ja ik ben zwanger en juist dat maakt het verschil gek he.... Nou ja afwachten maar....
Gemini, we blijven inderdaad met z'n allen in de hoopmodus! Maar ik snap je twijfels wel, volgens mij wordt je er nu knettergek van...

Carpe Diem, waar zit jij nu in je cyclus, moet je weer bijna voor een meting?

Nurse, ik zal eens op je site gaan kijken, had je nog niet genoemd hier geloof ik. Ik moet zeggen dat ik nu vrij weinig op mijn site doe, zal morgen als ik er aan denk weer een buikfoto maken en erop zetten. Een collega van mijn vriend kijkt er ook regelmatig op en wacht telkens op nieuws en nieuwe foto's . Maar ik denk er vaak gewoon niet aan.... En het erge is, ik doe eigenlijk haast niets op een dag, maar toch vind ik het best zwaar en vliegt de dag voorbij. Maar alles is ook vrij vermoeiend, heb vandaag stofgezogen en de vaatwasser gedaan en vind het dan wel weer genoeg. Lig toch ook veel in bed, want afgelopen nacht ging weer lekker, not. Lag om middernacht op bed en heb daarna elk uur gezien en heel veel wakker gelegen. Had last van mijn maag, 's avonds nog ongeveer een halve liter water op waardoor mijn buik op springen stond en dat wilde dus maar niet weggaan. Was om 12 uur vanmiddag weer mijn bed uit, in totaal 9 uur geslapen denk ik.

Volgende week woensdag weer naar de vlos, ik vind het inderdaad heel vreemd dat we elk moment papa en mama kunnen worden. Het zit nu in mijn buik, maar ik kan me haast niet voorstellen dat er straks een hele baby uit gaat komen, ik vind het heel onwerkelijk. Maar verheug me er heel erg op, ben ook heel benieuwd hoe hij/zij eruit ziet. Zeker omdat mijn vriend en ik er heel anders uitzien, ook qua kleur haar en ogen. En de eerste tijd zal wel zwaar zijn, maar ook zo heel bijzonder, ben zo benieuwd hoe dat gaat zijn. Vind het met vlagen wel spannend, maar ik zie er niet tegenop, ook niet tegen de bevalling. Ik zal wel anders piepen zodra het begonnen is, dat laat ik jullie dan wel even weten tussen de weeen door .

Enne foei, nu al testen . Zou wat zijn als het nu al positief was, maar ja, het kan soms wel. Je hebt nu ook matcare ultra, kan geloof ik al 6 of 4 dagen voor je nod. Maar of dat nu echt goed werkt? Maar goed, nu eerst maar even afwachten weer. Ben wel benieuwd!

Liefs,

Snoopy
hoi!

Zet hoopmodus maar uit hoor, het heeft nu gewoon doorgezet! Vrijdag weer de uitgangsecho om te kijken of ik weer kan gaan beginnen met spuiten.

Nurse, jij bent idd nog erger dan dat ik ben nu al testen...Maar ik heb ook alle stadia al doorlopen (wel allerlei klachten, geen klachten en alles daartussen in,) maar tot nu toe was 'ie niet positief die test!
Shit, Gemini, dat is echt balen! Wat ga je nu doen? Moest je nu nog een keer alleen spuiten of is nu de IUI aan de beurt?

Snoopy, ik zit vandaag op dag 11 en heb de 2e meting achter de rug. Vandaag waren er veel kleine eitjes te zien en 4 iets grotere. de grootste was nu 12x13mm. Vrijdag moet ik weer.
inderdaad nog een keertje alleen spuiten en dan IUI.12x13 is niet slecht voor dag 11! Met een gemiddelde groei van 1,5-2 mm per dag kom je vrijdag al een heel eind!
Aaa Gemini hehe wat klote! Nou ja als het dan toch echt negatief is dan maar ook meteen goed door zetten he. Ben je er snel weer vanaf! Nu nog een kertje en dan de IUI. Die heb je toch helemaal nog niet gehad he? je was erg teleurgesteld dat ze dit eerst nog aanbieden. Maar iets nieuws klinkt ook positief. Als het zo niet lukt dan tenminste iets anders gaan proberen. Ook dan duimen we natuurlijk weer helemaal voor je!!!

CD hopelijk krijg jij vrijdag goed nieuws! Hoop dat er dan een mooi ei staat te wachten om te springen!

Ja ik weet het ik ben echt heel erg met dat testen he haha. Zoals vandaag heb ik me weer heel goed in kunnen houden en dan weet ik dat ik pas over een paar dagen opnieuw moet proberen. Maar als ik zo'n kriebel krijg dan kan ik het gewoon niet laten haha. Tja en als ze hier voor het oprapen liggen wordt het ook wel erg makkelijk gemaakt he. Snoopy ik heb via babybrabbel die van matcare besteld, maar wel de gewone en niet om extra vroeg te kunnen testen. Ik moet ook gewoon wat geduldiger worden!!

En ziek zijn nog steeds niet over. gaat gelukkig weer iets beter, maar van het eten (beschuitje) krijg ik buikpijn of wordt ik misselijk en van niet eten wordt ik ook misselijk...tja wordt moeilijk zo dan he. Gelukkig gaat heldere soep nu wel beter. Gisteren toen ik nog geen beschuiten in huis had met droge Marie koekje geprobeerd. Moet zeggen dat die me nog het beste bevallen haha. Heb ik tenminste geen klachten van. Maar merk wel dat ik weer wat meer puf heb dus ga me straks ook eens proberen te douchen....
Gemini, dus toch echt ongesteld . Het zag er zo goed uit en ik had echt goede hoop! Maar helaas dus, ik hoop toch voor je dat IVF en misschien IUI niet nodig zullen zijn. Maar ik denk voor nu dat je toch ook wel een beetje blij bent dat de onzekerheid weg is, al had je het liever anders gezien...

Carpe Diem, 12x13 is inderdaad netjes, dus dan net na het weekend de IUI waarschijnlijk als het zo doorgroeit? Of doen ze ook IUI in het weekend bij jullie? Lijkt me balen als ze dat niet doen en het net verkeerd uitkomt.

Nurse, tja, geduldiger worden is ook een optie inderdaad . Maar ik snap die kriebel wel hoor. Ik had die de laatste cyclus helemaal niet, omdat ik zo'n gevoel had dat het raak was, maar was zo bang voor een teleurstelling. Maar gelukkig was de test wel positief. Ik voelde me echt anders toen, maar ik hoor ook wel van meiden die niets anders voelden en toch zwanger waren. Het is toch telkens weer afwachten.

Hier weer lekker rustig dagje achter de rug. En het blijf rustig, want we vieren geen Sinterklaas . Vind het wel jammer hoor, maar goed, het zij zo, het kwam niet uit met familie. Eerste keer dat we er niets aan doen. Met kerst gaan we naar Center parcs, als ik me nog goed genoeg voel en als de baby nog niet geboren is natuurlijk. Tenzij het na de kraamweek valt, dan willen we wel gaan als het goed voelt. Maar ik heb ergens het idee dat ik met kerst nog zwanger ben, maar ik hoop eigenlijk dat het over zo'n 1,5 week komt. Heb 16 december in mijn hoofd en laatst hoorde ik weer iemand die die datum bij ons in z'n hoofd had, net zoals iedereen zegt dat het een jongen is. Dat laatste maakt me niets uit, maar 16 december klinkt goed .

Voelde vandaag de baby heel weinig, maar die begint nu weer goed wakker te worden geloof ik. Is toch altijd een beetje eng, maar ik probeer niet meteen teveel te stressen. Het wordt natuurlijk ook steeds krapper van binnen.

Vannacht toen ik naar bed ging wilde ik mijn tandenpoetsen, maar we hadden geen water! Zat al meteen te denken, je zal maar net aan het bevallen zijn en geen water hebben. De meesten gaan wel lekker douchen tijdens de weeen en de verloskundige en kraamhulp hebben ook stromend water nodig. Het zal vast wel ergens in een krantje gestaan hebben (of het was een storing), maar ik hoop dus dat het niet tijdens de bevalling gebeurt . Kan je naar het ziekenhuis omdat je water nodig hebt .

Liefs,

Snoopy

p.s. Ik heb nieuwe foto's gemaakt, ook van de kamer en wat spulletjes, ga ze vanavond waarschijnlijk op de site zetten.
Is inderdaad niet slecht he voor dag 11! Zo had ik het zelf nog niet bekeken :-) In principe doen ze bij ons in het ziekenhuis wel inseminaties in het weekend, maar ik verwacht zelf dat het net na het weekend zal vallen.

Gemini, je zal wel goed balen dat je nu nog 1 x gewoon moet spuiten en dan pas voor iui mag, ik kan me voorstellen dat je er niet meer zoveel vertrouwen in hebt, dat had ik ook op het laatst met de Clomid. Maar je weet maar nooit, je hebt ook een portie geluk nodig.

Nurse, het is ook hartstikke moeilijk om je in te houden met testen. Zeker als je er genoeg in huis hebt. Maar na een tijdje leer je het wel af :-) Het wordt nu wel heel spannend he?

Snoopy, voor jou lijkt het me nu ook heel spannend. Kun je nog eens je site noemen. Ik weet het niet meer en ben wel nieuwsgierig naar wat er allemaal op staat :-)
Fijn dat ze IUI ook in het weekend doen, je weet het nooit he, misschien krijgen die eitjes wel een groeispurt! Ik had op een ander forum eens gelezen dat iemand 2x IUI was misgelopen, omdat het ziekenhuis dat niet in het weekend deed...

Onze site is www.babyhermens.beebiesite.nl Ga er zo even aan frutselen.

Liefs,

Snoopy
Hier een berichtje van mij (is al weer een hele tijd geleden)

Ik lees geregeld mee maar heb niet altijd tijd om te reageren (omdat ik meestal lees op mijn werk)

Allereerst Gemini een dikke voor jou. Balen zeg dat het niet gelukt is. Zat behoorlijk voor je te duimen.

Snoopy voor jou de laatste loodjes......

Hier gaat alles z'n gangetje. Ben vandaag op de helft (20 weken). Voel me prima en begin nu ook wel een buikje te krijgen. Afgelopen woensdag naar de verloskundige geweest en daar was ook alles ok. Bloeddruk was prima en het hartje ging weer goed tekeer. Net voor de kerst gaan we er weer naar toe.

De tijd gaat wel heel snel moet ik eerlijk zeggen.

Ik hoop zo dat jullie allemaal in 2008 zwanger raken (ik blijf in ieder geval duimen voor jullie)

groetjes
Zo VrouwvanM, dat gaat ook hard zeg! Op de helft alweer! Leuk dat je buik ook begint te groeien nu, bijzonder he? Voel je de baby ook al bewegen? Wat dat betreft is de tijd tussen de 20 en 30 weken zo ongeveer het leukste, mensen beginnen aan je buik te zien dat je zwanger bent en je voelt het bewegen, dat maakt het allemaal heel echt. En je voelt je vaak nog fit en je buik zit niet in de weg... alhoewel ik mijn buik eigenlijk nog niet zat ben, wel lastig soms, maar het groeit geleidelijk dus het went wel. Maar zal wel heel raar zijn straks met lege flubberbuik!

Doen jullie ook de 20 weken echo, of hebben jullie die al gehad?

Ik heb de site weer even aangepast, klein stukje in het dagboek en wat nieuwe foto's (kamertje en buikfoto's).

Liefs,

Snoopy
Heel even in de vroege morgen....

Weet je waarom ik ook dacht dat de test positief was omdat ik laatste paar dagen veel last van mijn tandvlees heb terwijl ik nog noooooooit iets aan mijn tanden heb gehad. En ik kan echt voor iedere scheet beginnen te janken.

Nu heb ik vanmorgen om half 6 een test gedaan omdat ik moest plassen en nu wel eens ochtend urine wou gebruiken. Heb eigenlijk niet lang gewacht en weer mijn bedje in gedoken. Nu kijk ik net weer en er staat heel licht een tweede streepje..... Het is eigenlijk nog te vroeg dat weet ik vandaar dat het nu denk ik zo licht is. Vriendlief zat in de auto wou net vertrekken en is naar binnen gekomen. Hij zag het ook staan. Afwachten natuurlijk wat de komende dagen zal uitwijzen van test. Niet dat dit straks ook een foutje ofzo is zoals laatst bij Gemini. Maar mijn hart maakt heeeeeeeeel stiekem een vreugdesprongetje.....

STel dat het echt klopt ben ik natuurlijk heel blij, maar vind het wel voor jullie erg rot . Jullie lieve meiden zijn al zo lang bezig en dan kom ik een paar maandjes geleden hier mijn verhaal doen en is het misschien al raak. Ik hoop dat jullie toch een beetje blij voor me kunnen zijn. Maar begrijp het goed als het niet zo is.

Nou ik kruip weer even mijn bedje in. Misschien is er wel helemaal niks aan de hand en maak ik mezelf gek....

liefs
Nurse echt spannend. Wanneer is je NOD. Ik hoop echt voor je dat als je nog een test doet er weer een 2e streepje is te zien. Ga hard voor je duimen.
jeetje dat klinkt goed zeg!!!!! Normaal zeg ik altijd dat een dunne streep ook een streep is. Sinds deze week ben ik daar een klein beetje voorzichtiger in geworden, maar zo te horen zou dat wel eens goed kunnen gaan!

Tja, het is nu eenmaal zo dat er mensen zijn die wat langer in de mm zitten dan anderen. Ik snap dat je dat eventueel moeilijk vindt, maar dat hoeft echt niet!!!!! Ik ben superblij voor iedereen die het wel lukt om zwanger te worden! Tuurlijk gun ik het mezelf ook, maar een ander ook zeker!!!!!

Wanneer test je weer?

Vrouw van M, jeetje al op de helft! Willen jullie weten wat het wordt?
Gemini ben echt blij dat je het zo goed oppakt!!

Ik ga morgen denk ik maar weer een testje er tegen aan gooien. Als ik me tenminste kan inhouden vandaag Echt veel nut heeft het niet om vandaag nog een keer te testen dus denk dat ik het vandaag wel vol hou hihi.

En ik gun het jou ook zoooooooooooo!!!!! Net als CD trouwens!!!!

Vrouw van M Fijn om te horen dat alles goed gaat. Ik ben nog niet zo lang op dit topic dus weet niet of je in het begn veel last hebt gehad van de zwangerschap. Maar zo te lezen gaat nu in iedere geval alles goed! Fijn kan je heerlijk genieten. Voel je al veel getrappel in je buik?

Ik loop echt om de haverklap naar de test om te kijken of ik het wel goed gezien heb. Maar hij staat er tot nu toe echt nog steeds....heel licht dat wel, maar hij staat er wel.....
Hai,

meiden, wat een emotionele roalercoaster hier!

Ik was er even niet, want kindje ziek, en daarna ik zelf. Ik baal er van datik er niet was om mee te leven...

Gem, wat erg zeg... tja een streep is een streep normaalgesproken. Behalve als je pregnyl hebt gespoten, dat kan valse positieve resultaten geven, ik dacht tot 12 a 14 dagen na de spuit....

Wat jammer meid...

Hoe voel je je er onder....? Lukt t om weer nieuwe moed te verzamelen, en gewoon door te gaan met t dagelijkse leven, of zit je echt even flink in een dip?

Ik weet nog zo goed hoe enorm slecht ik me destijds voelden, toen ik teleurstelling na teleurstelling moest verwerken...

Nurse .... wat super spannend!!! ben ff kwijt of je ook pregnyl had, en hoe lang geleden dat was...(ga zo even terug lezen) Maar anders ben je echt zwanger hoor!!!!
Nurse, ik heb even terug gelzen, jij hebt geen pregnyl gespoten....!

dat ziet er heel goed uit. Maar je hebt als ik t goed lee wel heel lang gewacht met t aflezen van je test. daardoor is t helaas niet zo heel betrouwbaar, want sommige tests geven als ze een beetje zijn opgedroogd sowieso een heel licht streepje... je moet de volgende keer (morgen!) dus binnen 10 min aflezen hoor!

Maar ik duim enorm hard voor je!!!!

trouwens, ik weet een hele goed site met info over zwangerschapsteste en ovulatietests, en de betrouwbaarheid na bv pregnyl e.d. t Is wel in t engels

www.peeonastick.com
hoi Twinkel, fijn dat je je wat beter voelt!

Pregnyl kan idd de test verstoren, maar ik had maar 5000 gespoten en dat moet binnen een week uit je bloed zijn, dus ik ga er van uit dat dat niet voor het streepje gezorgd heeft. Bij 10.000 duurt het twee weken. Hoeveel heb jij meestal? Hier gaat het best wel oke, heb nu ook zoiets dat ik de 2 cycli tot aan de ivf er even doorheen wil jassen. Kan me niet snel genoeg gaan. Verder heb ik heel wat afleiding, deze week zit bomvol allerlei afspraken, dus dat komt mooi uit!
dan zal t niet de pregnyl zijn geweeest inderdaad. Ik heb nooit pregnyl gehad. Ik krijg steeds follikelmetingen en als de gyn ziet dat de eicellen goed groeien gaat ie er vanuit dat ze zelf wel springen. Ik heb ook nooit iui gehad, want t sperma is in orde.

Ik schreef destijds veel op een belgische site en daar las ik vaak dat meiden tot 2 weken na de pregnyl vals positieve teste hadden, vandaar. Maar ik heb geen idee van hoeveelheden.

Ik heb zelf ook eens een licht positieve tset gedaan, en die zelfde nacht begon een hele zware menstruatie. ik denk zelf dat dat een hele prille miskraam was. Ik had daar toen nogal een zware dobber aan... Maar gelukkig werd ik de volgende cyclus écht zwanger!
He meiden!

Zo, het is lekker druk hier!

Nurse, ik vind het wel heel spannend worden voor jou hoor, maar ik dacht ook meteen aan wat Twinkel zei, dat je het binnen een bepaalde tijd moet aflezen. Dus morgen testen en even 10 minuten wachten en dan nog eens kijken! De zenuwen zullen wel door je lijf gieren, het is zo onwerkelijk als de test dan positief is! Ik ga voor je duimen!

Over dat om elke scheet janken, dat had ik op Texel dus ook een beetje, we waren bij de zeehonden en daar zat een vader met een kindje van een paar maanden. Het zag er zo aandoenlijk uit, dat ik er tranen van in mijn ogen kreeg. Maar ik dacht toen eigenlijk dat dat was omdat ik mijn vriend ook zo graag met zo'n kleintje van ons zou willen zien. Maar het viel me wel op, meestal ben ik toch wel redelijk nuchter. De afgelopen dagen begin ik ook om van alles te janken, da's soms leuk, soms iets minder. Als iets me niet lukt, schieten de tranen al in mijn ogen, gaat echt nergens over. We hebben bv. een nieuwe stofzuiger, maar ik zag even niet hoe die slangen in elkaar moesten. Dat wordt me dan al teveel, want dan heb ik eindelijk de energie/zin om te gaan stofzuigen en dan lijkt het niet te lukken... voel me dan net zo'n verwend kind dat meteen begint te janken . En bij ontroerende stukjes op tv of bv. van die babybladen, dan hou ik het ook niet droog. Stond in de Wij jonge ouders (blad van Prenatal) over de geboorte van een broertje, dat het dochtertje als eerste tegen hem zei toen ze hem zag: ik zal goed voor jou zorgen. Was er helemaal ontroerd door, kan het dan zo echt voor me zien.

Gemini, goed plan hoor, die cycli er nu snel doorheen jassen! Die stress van afgelopen cyclus was ook niets, dan maar ervan uit gaan dat het de komende cycli toch niet lukt, dan valt het misschien nog mee. Maar hoop hou je toch, doe je niets aan en is ook wel ergens goed voor, anders hou je het nooit vol. Maar je zegt nog 2 cycli, is dat dan IUI of sla je dat helemaal over? Ben het even kwijt geloof ik...

En geweldig hoe je telkens reageert hoor, ook al zit het je niet mee. Ik gun het ook iedereen om zwanger te worden, als ze maar respect hebben voor de gevoelens van mensen bij wie het niet zo makkelijk gaat. Mijn collegaatje had dat dus niet echt, en dan nog gun ik het haar wel, maar het steekt dan wel behoorlijk, ook toen ik al zwanger was. Zij is voor zover ik weet nog niet zwanger, maar wel met de pil gestopt. Van de eerste was het meteen, zonder eerste menstruatie, raak. Nu was haar eerste cyclus zonder pil een week langer dan met, en ze schoot al in de stress toen ze dus niet na 28 dagen ongesteld werd. Toen vertelde ik haar mijn verhaal, maar dat het waarschijnlijk gewoon ontpillen was. Schoot ze weer helemaal in de stress, terwijl ze mijn verhaal kende, maar ja, toen interresseerde het haar natuurlijk niet, omdat het over mij ging, en nu ging het over haar. En ook al ben ik nu dan wel zwanger, ik kan het heel moeilijk hebben als iemand zo doet. En ik gun haar heus wel een tweede kindje, maar ik zou het helemaal niet erg vinden als het bij haar nu een jaartje duurt. Heel slecht van mezelf dat ik zo denk/voel, maar bij sommige mensen vind ik het wel eens nodig. Laat ze dan maar op die manier beseffen dat het een wonder is om zwanger te raken en niet iets vanzelfsprekends.

Twinkel, weer helemaal opgeknapt en je zoontje ook? Nooit leuk als die kleintjes ziek zijn en al helemaal niet als je dan zelf ook ziek wordt. Voor jou begint het ook op te schieten he, zo met die feestdagen is het zo januari (als mensen dat zeggen schiet ik al bijna in de stress, want in de eerste week van januari hebben we zeker ons kindje in onze armen). Dat is wel het nadeel van vroeg testen inderdaad, dat je een vroege miskraam ook opmerkt. Aan de andere kant, je weet dan wel dat het zwanger worden op zich gelukt is, alleen het innestelen niet. Maar daar heb je op dat moment zelf ook niets aan. Meerderen zeiden tegen mij, toen ik aangaf dat ik zo bang was dat het mis zou gaan: maar dan weet je in ieder geval dat je zwanger kan raken. Is ook wel zo, maar dat was voor mij op dat moment niet genoeg, het moest gewoon goed gaan! En gelukkig is dat ook zo gegaan.

Gister was ik weer laat naar bed gegaan, maar dan slaap ik dus wel goed. Moest vanochtend wel weer vroeg op, want ze kwamen voor de rolluiken. Heb de vaatwasser en 2 kleine wasjes gedaan, probeer het nu echt goed bij te houden, niet dat mijn vriend of de kraamhulp straks achterstallige was kan gaan doen. En tussen de middag een paar uurtjes geslapen en dan ga ik vanavond nog wat schoonmaken in de keuken. Mijn vriend meteen in de stress, want iemand heeft hem gezegd dat als een zwangere keukenkastjes gaat schoonmaken, het er zeer binnenkort aan zit te komen... we zullen zien!

Liefs,

Snoopy

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven