Clomid, wie ook?

16-01-2007 20:19 2285 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bij deze het nieuwe deel!
wakkerworden van krampjes vind ik best hoopgevend klinken! (maar ja, er zijn er ook die dat weken lang hebben, helaas, niet veel ove te zeggen hoe t zal lopen...)

de ananas moet een beetje zacht voelen, net als bij een meloen.

ik had er smoothies van gemaakt: gewoon die hele schijven inclusief hart in de blender met yoghurt en melk en zonodig honing oid. evt. nog banaantje er bij hmmmmmm!

Ik hoop dat de framboosbladthee zn werk ook zal doen.
Ik vond het ook redelijk hoopgevend, maar net wat je zegt, sommige lopen daar weken mee.... Ik ga morgen in ieder geval op zoek naar een mooie ananas en misschien inderdaad maar een smoothie maken als dat hart echt niet te pruimen is. En zometeen ga ik slapen, op hoop van zegen dat het een beetje wil vannacht.

Vanochtend maakte mijn vriend me namelijk wakker, ik zat aan mijn armen te krabben, in mijn slaap dus. Had in mijn slaap mijn handschoenen uitgetrokken... werkt dus ook niet 100%. Maar het grootste gedeelte van de nacht wel, mijn buik is een stuk gladder geworden omdat ik er sinds gisteravond nauwelijks meer aan heb gekrabt.

Truste!

Liefs,

Snoopy
Ja snoopy kan me goed voorstellen dat je bloeddruk wat hoger is dan normaal door dat hele jeuk en krab gedoe! Helemaal als je dan uit je slaap op moet om alles te laten controleren. Zou net zo iets zijn als ze een ander midden in de nacht wakker maken aangezien jij het beste in de ochtend slaapt.

Wel spannend allemaal als ik dat zo lees van die krampjes. Krijg je al veel telefoontjes of er al iets begonnen is? Smmige vrouwen worden helemaal doodgegooid met berichten opmerkingen of er al iets in gang gezet is. Tja en als je zelf echt het gevoel hebt dat ie mag komen lijkt me dat wat minder...

Nou die meiden zijn dus net weg en jullie raden het al....ze weten het...

We waren met de stof bezig alles op maat aan het knippen. En ik moest die van mij zowiezo groter maken dan het patroon. Patroon is wel van mij, maar ik ben afgelopen jaar toch wel wat aangekomen. Tja die rot pil.... Aangezien het wat later begon te worden en de meeste weer op tijd weg moesten zei ik al dat ik morgen wel ff zou kijken hoeveel er van het patroon gewijzigd zou moeten worden. Nee zegt een vriendin doe dat nu maar dan kunnen we die meteen vermaken. Ik zeg o nee hoeft niet doe ik morgen wel. Jawel pas nu maar ff kunnen we die meteen knippen. Dus ik zo heel nonchalant ach nee hoor hoeft niet. Wat ben je soms zwanger?!?!?!?!?!?!?!?!? Tja toen kon ik het niet meer voor me houden... Als het goed is houden ze allemaal de mond en daar vertrouw ik ze ook genoeg in. Dus weten maar een paar in de vriendengroep het.

Probleem zat hem namelijk in de stof. Zoals ie nu geknipt is past het precies. Maar als ik hem iets ruimer ga maken wordt ht moeilijk. Misschien zie je dan wel helemaal niks. Maar je weet het nooit zeker. Hoor en zie zoveel verschillende vrehalen. Sommige hebben met 8 weken al een buik om jaloers op te zijn. Andere met 15 weken nog niks te zien. Zal je zien als ik hem nu knip dat ik dan een buikje begin te krijgen en als ik het wel doe er nog niks te zien is. Dus wil er toch liever nog even mee wachten met het knippen. Zou zonde zijn als die verknipt wordt vind ik.

Nou meiden ik ga me even een cup a soupje maken. Begint wat te borrelen.... ff de misselijkheid voor zijn.

slaap lekker!
En snoopy de ananas gegeten???????
He meiden!

Nog niets aan het handje hier hoor! Heb nog geen puf gehad voor de ananas, dat wordt vanavond. Zit nu wel aan de bitter lemon, vind het niet superlekker, het is zo...bitter . Maar wel lekker fris.

Net bij de huisarts geweest en mijn bloeddruk was 88, dus nog hetzelfde in ieder geval. Heb vannacht zo'n 2 uur geslapen en vanmiddag nog 3 uur, dus helemaal uitgerust ben ik niet, dus met nog meer rust hoop ik mijn bloeddruk in ieder geval zo te houden.

Vannacht weer veel harde buiken en menstruatiekrampen gehad, ook veel in mijn onderrug. Normaal gezien zou ik dat een vervelend gevoel vinden, maar nu is het wel lekker, veel beter dan die jeuk en hopelijk heeft het wat effect. Baby was ook heftig aan het strekken, dan voel ik duidelijk de kont bovenin en het hoofd tegen mijn blaas (au!). Ben superblij dat baby zo lekker beweegt, mijn ouders waren hier even vanmiddag en ze zagen het van een afstand ook en vonden het ook helemaal leuk. Het begint allemaal wat gevoelig te worden, maar dat maakt niet uit, het belangrijkste is dat de baby het nog goed heeft in mijn buik, want dat is dus mijn grootste angst.

Advies van de huisarts tegen de jeuk: bevallen... had niet anders verwacht. Er zijn wel dingen tegen jeuk, maar die mogen juist het laatste trimester absoluut niet, dus dan houdt het op. Het homeopathische middeltje was nog niet klaar, er moest nog wat besteld worden dus op z'n vroegst morgen is het klaar. Ik heb me er maar in berust, kan toch niets anders en is ook beter voor mijn bloeddruk. Vannacht dus ook heel veel wakker gelegen, maar gewoon geprobeerd te rusten en natuurlijk genieten van de baby en de krampen. Jammer dat het nog niet doorzet... maar denk wel dat oefenweeen zijn.

Vanochtend dus wat boodschapjes gedaan, heel rustig aan, maar was toch teveel, moest telkens stoppen met lopen en tillen door pijn in mijn buik. Denk dat baby nog verder aan het indalen is en daardoor overal op drukt en dan met die oefenweeen erbij nog wat meer.

Vriendlief had het plan om vanavond baby eruit te duwen . Ik wens hem (en mezelf...) veel succes...

Nurse, wel leuk toch dat er nu wat mensen zijn die het weten? Wel irritant dat je zo je best doet om er omheen te draaien en dat het echt niet lukt... Ik had toen bij mijn nichtje ook, ik wilde niet liegen, maar wilde het ook niet zeggen. Maar toen ze ernaar vroeg kon ik het dus niet voor me houden... en was toen eigenlijk wel blij dat ze het wist. Kan je het nog met iemand anders delen, mannen zijn toch anders daarin. En mijn nichtje is als een zus voor me en ben achteraf blij dat ik alles met haar heb kunnen delen en we samen voor de familie geheimzinnig konden doen. Want ik wilde het pas na 12 weken iedereen vertellen, maar met 9 weken waren we ook met z'n allen bij elkaar. Was wel heel grappig. En mijn tante is nogal doorvragerig, maar ze heeft het goed voor zich kunnen houden. Belde ze me telkens op als mijn tante weer eens aan het vissen was geweest. Ze was dan ook blij toen iedereen het wist.

Ik krijg zo af en toe wel telefoontjes, de meesten bellen 1 a 2 keer per week en wat collega's bellen/sturen een mailtje zo in de 2 weken. Ben benieuwd hoe dat volgende week gaat, dan krijg ik waarschijnlijk wel de vraag of er al iets aan het gebeuren is. Maar aan de andere kant, het is dan ook kerst, dus misschien is iedereen dan wel te druk daarmee. Ik ben er in ieder geval helemaal niet mee bezig . We gaan naar Centerparcs als ik niet bevallen ben en me goed genoeg voel daarvoor en het niet glad is op de weg (want dan schiet ik zeker in de stress). En dan kijken we per dag wel hoe of wat.

Liefs,

Snoopy
Nou Snoop in ieder geval goed om te lezen dat je bont en blauw gestoot wordt van binnen en het nog fijn vind ook! HAHA. Nee in ieder geval goed dat je niet zo heeeeeel veel last hebt gehad van de jeuk vannacht. Op het laatst heeft die kleinde beeb nog maar zo weinig plaats. Als je hem of haar dan goed voelt is toch altijd weer ff fijn lijkt me. Teken dat alles goed gaat daarbinnen. Eigenlijk is het toch maar een wonder dat zoiets echt kan he. Dat er een klein mini mensje in ons groeit.

O en die huisarts van jou....wat een supertip!! Echt heel erg waardevol he hihi. Daar heeft ie natuurlijk zo lang voor gestudeerd!

Maar als ik lees hoe jij het beschrijft met die oefenweeen... kan dat niet een klein begin zijn? Of is dat ook zoiets dat je oefenweeen ook weken kan hebben? Daar heb ik echt nog helemaal geen idee van!

Ja ik vind het aan de ene kant ook erg leuk dat anderen het ook weten. Waren zo'n leuke reacties. Is gewoon fijn om er niet om heen te hoeven draaien. Alleen wil ik niet dat straks iedereeen het weet behalve de familie. Maar over dikke week weten zij het ook!

Ik heb trouwens ook een account aangemaakt op beebiesite. Vond die van Snoop zo leuk. Zit er nu iedere dag achter de pc ff kijken naar foto's van pasgeboren kindjes. Als jullie willen neem maar eens een kijkje op www.wensbeeb.beebiesite.nl Ik ben er vandaag aan begonnen dus er staat nog niet zoveel op. Maar vind het nu al leuk om te doen!

Nou ik ga eens verder met de pakjes naaien, was ik mee bezig.

liefs
Het is zeker een wonder, zo'n mensje dat in je groeit. Kan me er echt nog niets bij voorstellen als ik een pasgeboren baby zie, dat die van mij er dan ook ongeveer zo uitziet. Is een heel verschil, in de buik of uit de buik, heel ander gevoel denk ik. Ik hou nu al heel veel van dit mensje, maar de echte moedergevoelens, daar kan je je volgens mij nog niets bij voorstellen als je het nog niet hebt meegemaakt. Dat zal Twinkel ook wel beamen denk ik.

Oefenweeen hoeven niets te betekenen, maar zorgen vaak wel voor het wat verweken/korter worden van de baarmoedermond en misschien ietwat ontsluiting, dus wel gunstig voor als het echt begint. Maar er zit nog geen regelmaat in en dan zijn het geen echte weeen. Vind het ook nog niet zo pijnlijk.

Huisarts had wel z'n boeken doorgespit, hij heeft z'n best gedaan . Jammer dat de jeuk daar niet minder van wordt...

Ik zal straks even op je beebiesite gaan kijken, ben benieuwd! Ik heb met 12 weken een betaald account aangevraagd, kan je zo omzetten. Kost geloof ik 20 euro per jaar ofzo? En dan kan je wat meer kwijt. En als je een gratig account hebt kunnen mensen ook niet zoeken op naam, was in ons geval wel fijn omdat Hermens natuurlijk de achternaam is van vriend en baby. Beetje lullig om er dan via zo'n site achter te komen, je weet het nooit waar mensen zoeken..

Ik kijk ook regelmatig naar de nieuwste baby's, deed ik ook al voor ik zwanger was. Raar idee dat onze site daar straks ook bijstaat, het lijkt nog zo ver weg!

Liefs,

Snoopy
Hai hai,

snoopy, ik moest erg lachen om t feit dat jij lag te genieten van je buikkrampen. amet zon mentaliteit komt dat helemaal goed met die bevalling hoor!

Ja, ik herken t heel goed, een raar idee dat er zon mensje in je leeft. Ik kon me met mn dikke buik echt niet voorstellen dat er echt een baby in zat. Maar moedergevoelens hoeven niet te groeien, die zijn er zodra je uk er uit is. En ook dan blijft t veranderen...ik bedcht me vanochtend dat ik me nauwelijks kan voorstellen dat het mannetje dat nu achter de loopwagen door de kamer stapt het zelfde mensje is als de kleine baby die 10 maanden geleden aan de borst in slaap viel... :-)

Nurse, stiekem wel een beetje leuk dat je vriendinnen t nu weten he? Maar t was natuurlijk eigenlijk niet de bedeling dat ze eerder op de hoogte waren dan de opa's en oma's in spe. Maar ach, ze houden t vast voor zich.

Ik ga ff met de was bezig (mijn kesrtvakantie is al begonnen!! :-))
pffff, ik probeer n foto van mijn zoontje op mijn profiel te zetten, maar ik krijg t maar niet voor elkaar.....
He meiden!

Heb afgelopen etmaal zo'n 8 uur geslapen!!!! Ben zo blij!

Gisteravond zoals altijd eerst een uur geslapen (van 12 tot 1), daarna de hele tijd wakker. Lekker in bed gaan zitten, baby wakker gemaakt en zo ongeveer anderhalf genoten. Doe ik dus eigenlijk elke nacht zo... Daarna geprobeerd te slapen, maar om half 4 trok ik het echt niet meer en daar kwamen de tranen weer... had geen puf om uit bed te gaan en beneden verder te huilen, maar wilde vriendlief ook niet wakker maken. Werd hij dus wel, dus hij mij troosten en ik heb lekker bij hem gelegen en hij heeft lekker door mijn haar gekroeld, word ik altijd heel rustig van en ben zowaar in slaap gevallen. En heel knap van hem, meestal valt hij dan snel weer in slaap, maar nu dus niet, hij heeft echt z'n best gedaan en ook tissues gehaald enzo. Voel me dan altijd zo bezwaard, zelfs bij mijn eigen vriend. Terwijl hij het net zo vervelend vind hoe het gaat als ik. Heb van ongeveer 5 tot 7uur geslapen en daarna van 8 tot 14uur. Dus vannacht gaan we het maar weer zo doen. Lekker ritme he? Ik zal blij zijn als de baby er is, ik weet nu dat ik gebroken nachten ook wel vol zal houden, alleen is de kans groot dat ik straks wat lekkerder in bed lig. Zal dan misschien wel pijn hebben, maar dat heb ik echt liever dan jeuk. En daar kan je nog eens een paracetamolletje tegen nemen.

Twinkel, ben heel benieuwd naar je zoontje! Ik hoop dat het gaat lukken in je profiel, anders kan je bv. op mijnalbum een album aanmaken en daar wat foto's in zetten, dat gaat in ieder geval wel makkelijk...

Grappig dat jij dat gevoel ook had, als ik bij anderen een dikke buik zie kan ik me er wel iets bij voorstellen, bij mijn eigen buik eigenlijk helemaal niet. Dat wat er straks uit komt, hetzelfde is als dat er de hele tijd ingezeten heeft.

Liefs,

Snoopy
aha Snoopy, dat is beter nieuws! En je lichaam maakt zich nu dus echt klaar voor z'n grote taak, waarvoor je uitgeruster moet zijn. Mooi!

Wat heb ik toch een bijzonder raar lijf. Vanmorgen weer fm gehad en ineens zat er iets van ca 20 mm!!!!! Nou ja! Dat zou wel kloppen met die 12 van vrijdag, maar ik moet zeggen dat ik bijna van mijn stoel viel, dat had ik nu weer helemaal niet verwacht! Oftewel vanavond pregnyl en dan verder afwachten, waarbij dit (gelukkig ) de laatste keer is dat we het echt zelf verder moeten doen. Volgende cyclus mag ik met mijn potje naar IUI! Ik probeerde nog of ik dat toch echt niet nu al mocht doen, maar hij trapte er niet in. Raar lijf!
He Gemini!

Nou wees dit keer dan maar blij met je rare lijf! Echt geweldig! Gelukkig had je helemaal nergens op gehoopt, valt het toch een keer mee! Echt heel leuk om te lezen!

Mijn nichtje belde net, ik had haar gister gebeld en had toen haar man gesproken, omdat ze met buikgriep op bed lag. Is gisteravond haar blinde darm eruit gehaald! Is weer een hele andere wending... gelukkig gaat alles nu goed, haar man heeft in ieder geval nu eerst 1 week zorgverlof, is wel handig met 3 kinderen....

Liefs,

Snoopy
wat goed gemini!

sorry,heb ff niet meer tijd... mannetje molt de telefoon....
en twinkel, telefoon nog kunnen redden uitgrijpgrage vingertjes?

Snoop, tja, zo kan je lichaam je dus erg negatief verrassen, heftig voor je nichtje zeg!!!!!
Tja, was wel even schrikken. Haar man had gezegd dat ze wel zou bellen als het wat beter ging, dus dat dacht ik ook toen ze belde. Gelukkig is alles goed en kwamen ze er op tijd achter, ik vind het altijd maar eng.

Vriendlief heeft mentholgel gehaald, schijnt erg verkoelend te werken en lijkt me ook handiger dan mentholpoeder. Dat droogt toch ook een beetje uit en is van je huid af ongeveer als je gaat liggen of kleding aantrekt. Dus we zullen zien vanavond... heb nog niets van de apotheek gehoord dus die bel ik morgen even.

Heb wat nieuwe buikfoto's op onze site gezet, ook een foto van mijn buik met de rode bultjes.
Las net de email van mijn werk en mijn collegaatje die 1 dag eerder dan ik was uitgerekend, is maandag al bevallen! Verdorie, ik wil ook! (was ook het eerste wat ik dacht...)
Gemini wat een vreemd maar toch zeker ook bijzonder lijf van je! Nu weer een groot ei!!! WAUW!!! Tja ze zeggen hardlopers zijn doodlopers dus in dit geval kan dat alleen maar mega positief uitpakken. Dat ei van jou had gewoon ff de tijd nodig! Alles op zijn eigen tempo. Is toch wel een bevestiging voor je denk ik dat je lichaam het toch goed doet. Zo'n mooi ei is voor de IUI straks natuurlijk ook alleen maar goed toch? Enne het was te proberen he voor de IUI HAHA.

Snoopy eindelijk eens een beetje goed geslapen. Wel ff een aparte manier van in slaap komen.... maar het heeft geholpen! Weet vriendlief vanavond ook wat hem te doen staat he! Ik vind dat kroelen zo ook zoooooo lekker he. Kan daar echt van genieten! Ik zal zo naar je site kijken. leuk ook dat berichtje van je!

Twinkel het is inderdaad stiekem leuk dat een paar dinnetjes het ook weten. Maar die houden zeker de mond, daar hoef ik niet bang voor te zijn.

Je kereltje nog in toom kunnen houden? hihi. Nog gelukt met de foto? Zal zo eens kijken op je profiel of ik er iets tussen zie staan.

Vandaag kerstkadootjes gekocht... Wat een onderneming toch steeds weer. Gelukkig was het niet afgeladen vol in de stad!

We hebben meteen bij de xenos 4 fotolijstjes gekocht. Daar doen we dan voor de opa en oma's een tekst in zoiets als: Een fotolijstje voor de liefste opa en oma uit... voor een foto van jullie eerste kleinkind. En voor mijn zusje en zusje van vriendlief komt er in het lijstje te staan: Wil jij mijn peettante worden? Simpel maar toch erg leuk denken wij. Je kan er inderdaad zoveel geld aan uit gaan geven. Maar dat is niet de bedoeling vinden wij. Zoals Snoopy ook al zei, het nieuws op zich is al leuk genoeg!

liefs
Sssooooooo heeeeeeej Snoop wat is ie dik die buik van jou!!! HAHA. Nee je hebt echt een mooie buik. Vervelend van de bultjes enzo nu. Zitten echt overal zag ik. Dat dat irriteert kan ik me goed voorstellen!! Nog ff volhouden meis!
Hoi meiden!

Da's echt een super mooie buik zeg, maar kan me voorstellen dat je idd wel veel last hebt van die uitslag!

Gisteren de pregnyl gezet, was nog wel een beetje vervelend, aangezien ze me de verkeerde naalden mee hadden gegeven. Ze waren echt groot! Volgens mij 2 keer zo lang als wat nodig is, maar ja, ik moest er toch gewoon mee spuiten, had geen keus! Dus toen maar niet helemaal in mijn buik gedaan, maar tijdens het inspuiten ging het steeds dieper. Verder eigenlijk verbazend weinig last van (normaal een beurse plek, nu voel ik niets) maar wel dat ik me constant afvraag of het wel werkt als het dieper wordt gezet....heb ik weer zeg! Dadelijk werkt het gewoon niet! Verder dit keer ook geen controle via bloed, dus ik merk het wel over 2 weken en 1 dag (eisprong wordt morgenvroeg verwacht)

Nurse volgens mij waren de naalden voor intermusculair, ipv subcutaan, terwijl ik ze toch als subcutaan gebruikt heb...heb je enig idee of dat wel kan in je buik zo diep steken zonder iets raars te raken (ja ik ga me nu van alles in mijn hoofd halen, heb verder ook geen controle qua bloedprikken etc en dan zijn 2 weken best lang om je af te vragen of het wel goed is gegaan......)wat een muts ben ik he!
Gemini als je de naalden niet te diep heb ingebracht heb je het zelfde effect als voor sc spuiten. En anders heb je in je buik toch eerst nog een spierlaag zitten waar je dan in gespoten hebt. Je krijgt namelijk niet meteen onder een dun velletje huid al je organen. Ik weet natuurlijk niet precies hoe de werking van de pregnyl is. Maar ik denk eigenlijk niet dat het kwaad kan. Als je medicatie in een spier spuit wordt het wat sneller opgenomen door het lichaam dan in de huid. Net als dat het nog sneller wordt opgenomen als je het in een bloedvat zet. Als je de pregnyl spuit moet je dan ook een beetje terug trekken, kijken of je in een vat zit? tegenwoordig hoeft dat bij bepaalde spuitjes niet meer, maar die zijn dan kant en klaar.

Leuk dat berichtje van je op mijn site! Ben er heel blij mee!

De fotolijstjes heb ik gister avond nog in orde gemaakt. Ze zijn klaar en erg leuk geworden vind ik. Zelfs vriendlief begon te lachen omdat hij het leuk vindt en hij vindt het ook erg spannend worden nu het steeds dichterbij komt.

Vanavond de nachtdienst in. Heb ik al helemaal geen zin in... Zal wel doodmoe zijn.... Vandaag maar lang uitgeslapen, lekker in bed blijven liggen.

Ik heb me gisteren ook aangemeld voor MvM. Via internet, dus zal binnenkort wel gebeld worden voor een afspraak.
He meiden,

Gemini, zoals Nurse al zegt, ik denk niet dat het kwaad kan dat je 'anders' hebt gespoten. Maar mocht je twijfelen, gewoon even het ziekenhuis bellen hoor! Is hun fout toch?!

Nurse, leuk dat de lijstjes zo leuk geworden zijn, ik denk telkens dat het nog lang duurt dat jullie het gaan vertellen, maar het is volgende week al kerst natuurlijk! Wij doen dus niet aan kerstcadeautjes, maar mijn tante heeft wel wat dingetjes gekocht. Ik hoop eigenlijk dat ze die dan kunnen komen brengen tijdens het kraambezoek volgende week... maar ik ga er maar gewoon vanuit dat we dan ook in Centerparcs zitten.

Vandaag weer bij de verloskundige geweest, bloeddruk is nog steeds 90 (3x, dus geen 95 zoals er vorige keer ook bijzat) en urine is nog steeds helemaal goed. Vannacht weer niet geslapen en vanochtend maar heel even, denk 3 uurtjes totaal, maar heel onrustig. Kwam dus helemaal gebroken aan bij de verloskundige en barstte in huilen uit toen ik daar op de bank zat. Op zich wel goed, want ik hou me altijd groot, maar het is ook maar beter dat ze weten hoe ik me voel. Strippen doen ze meestal pas vanaf 41 weken, maar vanwege hoe ik me voel en mijn bloeddruk, wilden ze het wel proberen. Maar mijn baarmoedermond zit nog heel hoog en helemaal dicht, is wel wat zachter geworden. Dus strippen konden ze niet, maar het zegt niets over wanneer ik ga bevallen gelukkig, kan net zo goed wel over een paar dagen zijn. Zaterdag komt de verloskundige langs om weer mijn urine en bloeddruk te controleren, ze vonden maandag te laat, willen het goed in de gaten houden. Dus ik zal voortaan wel om de dag moeten komen. Ben allang blij dat ik goed in de gaten gehouden wordt en het tot nu toe stabiel blijft.

Verder geniet ik nog erg van de baby in mijn buik, die beweegt gelukkig nog lekker veel en goed.

Heb gister trouwens het wiegje opgemaakt, echt zo schattig! Begint zo steeds dichterbij te komen...

Liefs,

Snoopy
Fijn snoopy dat je bloeddruk toch nog redelijk goed was! En je urine helemaal top! Gelukkig dat ze je zo goed in de gaten houden. Is toch fijn dat ze dit zelf allemaal doen en je nergens om hoeft te vragen.

En dat je je ff laat gaan bij de vlos is toch helemaal niet erg. Ze zullen zo aan het einde vast en zeker vaker een a.s.moeder bij hun hebben zitten die er ff door heen zit. Mag toch!! En in de tussentijd lekker genieten van die kleine die nog druk aan het zwemmen is!
Wat goed Nurse, moeders voor moeders!!!! Kan ik weer pregnyl spuiten!!!! Dus alvast dankjewel!

Dus jullie denken dat het geen kwaad kan....gelukkig maar!

Snoop wat fijn dat je zo goed in de gaten wordt gehouden! Bloeddruk en urine lijken nu gelukkig redelijk stabiel, houden zo meissie!
snoopy jammer dat je nog niet gestript kon worden... maar goed nieuws van e bloeddruk!

ik hoop echt voor je dat t nu snel zal gebeuren...en in de tussentijd wens ik je heel veel geduld toe!

gemini, die pregnyl werkt vast zo ook wel. en volgensmij is t sowieso alleen maar een extra steuntje in de rug. zon mooi groot ei springs ook wel vanzelf, alleen de timing zou dan wat minder exect zijn. Dus voor de zekerheid nog wat extra kluswerk de komende 2 dagen??

Ik heb de hele dag een soort menstruatieachtige buikpijn. geen idee wat er gebeurt in mijn ichaam. Maar ik reken op niks, ik ken die fratsen zo langzamerhand wel.
Twinkel hoever in de cyclus zit je? Zou het wel wal wat kunnen zijn??? ZOu natuurlijk erg leuk zijn als je naar de gyn gaat en blijkt dat je al zwanger bent. Maar zoals je zelf ook zegt, die rare fratsen.... ze maken je helemaal gek!!

Nou ik heb dus nachtdienst gehad en geprobeerd om goed te slapen. Normaal gesproken lukt dat ook meestal wel behalve nu dus.... Eerst begint de ellende dat vriendlief pas later op hoeft, laat die de wekker tig keer gaan!!! Dan weer telefoontje door vriendin en net belde MvM voor een afspraak. helemaal wakker nu, maar moet straks echt ff slapen want anders houd ik het nooit vol! Vannacht was al erg....

Snoopy ik voel helemaal met je mee na die slapeloze nachten! Voordeel van jou is wel dat het komt door die hard groeiende beeb, bij mij echter irritante vriend en telefoontjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven