Clomid, wie ook?

16-01-2007 20:19 2285 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bij deze het nieuwe deel!
MissFine, hoe gaat het met de 150 mg Clomid?

Vrouw van M, alles goed?

Nurse, gaat het beter met de halve dagen nu?

CD, hoe gaat het met jou?

Twinkel, we hebben al even niets gehoord, alles goed?

Art lees je nog lekker mee?

Snoop hoe gaat het met jou en je meissie?

Tijd voor weer wat actie hier meiden, ik ben telkens op zoek naar wat afleiding en andere verhalen (de wachtweken zijn echt niet leuk!!!), maar het is zo stil!
Hoi gemini, met de clomid gaat het goed alleen ander probleem heb het sinds 2 weken erg in mn rug de laatste week zelfs zo erg dat ik foto's en alles heb moeten laten maken. De doc wilde me hele sterke pijnstillers voorschrijven waarbij ik niet zwanger mag worden. Heb ervoor gekozen deze pijnstillers niet te nemen. Moet volgende week naar mijn gyn en wil het eerst even overleggen wat zij het handigst vind om te doen.

Vind het ook zo zonde weer een maand te laten schieten zeker omdat mn lichaam eindelijk een beetje normaal doet :D
Jeetje, dat is ook een heftige keuze waar je voor stond zeg. Maar nu heb je dus nog steeds heel erg veel pijn, is het vol te houden? Hoop dat het snel wat beter gaat!
Het is behoorlijk de pijn. Ze denken dat het misschien om een beginnennde hernia gaat, kan straks bellen voor de uitslag.

Best ff vervelend dus :(
ennnn, weet je al meer? Hoop zo dat het geen hernia is......
op de foto's was niets te zien, maar dat zeiden mn huisarts en fysio al dat een evt hernia alleen op een MRI te zien is.

Kortom moet vanzelf overgaan :( moet nu dus pijnstillers innemen en hopen dat het ineens weg is...

Schiet niet echt op dus maar gelukkig kan het verder met alles geen kwaad ( de pijnstillers )

Mocht ik over 3 weken nog zijn pijn in mn rug hebben dan wordt ik doorverwezen naar een neuroloog...
he he wat vervelend missfine! Rugpijn kan echt zo ongelooflijk pijnlijk zijn.

Mocht je nou naar de neuroloog moeten gaan (al hopen we natuurlijk dat het niet zo lang duurt). En hij of zij schrijft je medicatie voor, zou ik toch ff met je gyn overleggen of je die idd gewoon kunt nemen. Artsen zijn niet allemaal op de hoogte van bijwerkingen van hun medicatie en de gyn weet dat wat dit betreft denk ik toch het beste.

Maar hopelijk ben je er snel vanaf!

Goed warm houden. Misschien zo'n rode lamp?

Succes!
ik hoop ook voor je missfine dat het snel beter voelt!!!!!!!!!!!
Gemini ik kan me voorstellen dat je afleiding nodig hebt.

Is het nog wel een beetje vol te houden en hoeveel dagen moet je nog 'wachten' voordat je mag testen?

Hier gaat alles z'n gangetje. Lotte is nu 7,5 week oud en is vandaag een beetje hangerig. De bv gaat ook goed ze is inmiddels ruim drie pond aangekomen sinds haar geboorte (weegt nu ruim 5 kilo). Ze is een vrij vrolijke baby (veel lachen en geluidjes maken). Het is anderen wel opgevallen dat ze mama goed in de gaten houdt. Moet wel zeggen dat het wel raar is nu we met z'n drietjes zijn. Wel heel leuk ik hoop zo dat jullie dat allemaal snel mogen meemaken. Het is wel wennen in het begin, maar o zo leuk.

Ik zal wat meer op het forum schrijven (voor de afleiding

Geniet nog van het mooie weer.
Missfine jij sterkte met je rug. Wat vervelend dat je daar zo'n last van hebt.
En dames hoe zijn de ontwikkelingen hier op het forum????
Nieuwste vers van de pers ontwikkeling is dat de cryoterugplaatsing niet gelukt is......
He Gemini wat rot voor je zeg. Een dikke

Hoe gaat het nu verder? Moet je nu enkele maanden wachten?
Hoi dames ben ik weer even...

Gemini vind het zo balen voor je wat gaat er nu gebeuren?

Hier gaat het gelukkig stukken beter met mn rug.... kan weer uit de voeten :D

Morgenochtend moet ik naar mijn gyn om te kijken of er weer een mooi eitje aan het groeien is... laat jullie erna weten hoe het was! En thnx voor jullie lieve berichtjes!
Ik hoop dat het eitje mooi zijn best doet MissFine!

Fijn dat je rug al beter voelt!

Hier al bij de arts geweest en ik ga meteen door naar de volgende ronde. Als het goed is ruimt mijn lichaam zelf de boel op door het stoppen van de oestrogeenpilletjes en over 2 weken moet ik op controle. Als het er dan goed uitziet, mag ik weer beginnen met de gonal F!
Zo ben geweest ben vandaag pas op dag 13 dus ze zag nog niet veel wel zagen we aan de linkerkant 2 wat grotere eitjes, aangezien ik morgen op vakantie ga kan ik niet op dag 16 of 17 terug komen dus heb weer wat testjes gekocht om te kijken of ik een eisprong krijg deze keer...

Kortom weer afwachten dus maar heb er best een goed gevoel over! :D
Gemini wat rot voor je!!

Zal zeker voor je duimen bij de volgende ronde! Eigenlijk nog best snel dat je weer aan de Gonal F kunt toch. Hopelijk blijft alles nu in deze stijgende lijn zich ontwikkelen want het is niet het gewenste resultaat maar wel al positief geweest de afgelopen weken. Succes!!!!

missFine Ook voor jou iets gunstiger nu je minder last hebt van je rug! Fijn zo! Zal ook voor jou duimen dat de eitjes goed hun best doen!!!
MissFine, fijne vakantie!!!!!

Nurse, thanks!
Bijna zwangerschapsverlof toch Nurse?

Hoe is het verder met iedereen????
Nog drie weken en dan begint mijn verlof! en ben er ook echt na aan het uitkijken! Begint goed zwaar te worden en dat merk ik ook goed. Ben met halve dagen op het werk bezig en dat scheelt ook al veel. Merk ik toch dat ik sneller bij kom na het werk en ook 's nachts beter slaap omdat ik niet wakker lig van de pijn aan de banden. Kamertje is ook ver klaar. Muurschildering die ik zelf gemaak heb ziet er super leuk uit! Ben er trots op haha.
Was al nieuwsgierig gaan kijken naar de muurschildering bij je foto's, maar ik zag 'm nog niet staan. Leuk dat je dat zelf gedaan hebt!

Hier heeft mijn lichaam groooooote schoonmaak gehouden, dus ik hoop dat alles er volgende week goed uitziet!
Gemini, ben ff een tijd hier niet geweest, ik dacht dat je voorlopig nog niet toe zou zijn aan een nieuwe poging en nu zie ik dat je de cryoplaatsing al achter de rug hebt. Wat ontzettend jammer dat het niet gelukt is. Bij een cryoplaatsing zijn de kansen wel kleiner, toch? Gelukkig kun je al snel weer verder.

Met MissFine gaat het ook z;n gangetje zie ik, super zeg! Kom maar op met weer een mooie eisprong!

VrouwvanM inmiddels al bevallen. Jemig, wat gaat het toch snel, leuke naam, Lotte, en wat fijn dat alles goed gaat!

Met mij gaat het goed. Wij hebben de behandelingen even stopgezet, dus even nieuts nieuws te melden. Het ziekenhuis gaf ons met IUI nog weinig kans en de laatste keer eindigde ik met 6 enorme cystes. Daarvan waren er bij de laatste controle nog 2 over. Dus maandag weer voor controle en hopelijk zijn ze dan weg. Dan zetten we onze pauze nog even voort. We staan namelijk op de wachtlijst voor ICSI in oktober. Dus tegen die tijd vast weer mee spannends te melden.
Gemini wat goed van je lijf dat het de grote schoonmaak uit zichzelf heeft gehouden! Wanneer moet je volgende week weer naar de gyn? Als dat goed gaat kun je met de Gonal F beginnen?

CD ook wel ff goed voor je lijf om te pauzeren denk ik. Steeds met alles zo bezig zijn is geestelijk en lichamelijk toch vermoeiend. Nou heb je dat er natuurlijk graag voor over. Maar straks kun je weer vol goede moed beginnen! Zal voor je blijven duimen!

Gemini ik heb de foto van Olaf de muurschildering op de site gezet. Zijn tot nu toe maar twee van het kamertje erbij gezet. De rest volgt wat later. Ben er heeeeeeeel blij mee! Hopelijk kunnen jullie snel ook van die creatieve uitspattingen laten zien!!!
He CD! Wat fijn om weer van je te horen, maar wat jammer dat het de laatste keer zo mis is gegaan met de cystes zeg! En wachten tot oktober...aan de ene kant erg lang aan de andere kant wel lekker even een rustperiode. Toch moet ik zeggen dat ik blij ben dat ik steeds geen wachttijd heb voor ivf. Ik zeg gewoon dat ik wil beginnen in de kliniek en ik ga beginnen!

De cryoterugplaatsing stelt op zich niet heel veel voor. Je hoeft niet te spuiten ofzo, weinig controles, alleen die spanning bij het wel/niet goed ontdooien (kans 1 op 2) en de spanning bij de wachtweken ( kans 1 op 7) vielen ons erg tegen. Mijn gevoel zegt dat ik door moet gaan nu, en ik ga dat nu ook maar even doen. Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ik mijn lichaam dit keer goed heb voor de punctie (vorige keer 2 keer gestopt ivm overstimulatie voordat het de derde keer goed ging). Daarna ga ik even tijd voor mezelf nemen. Het hakt er best wel in, maar op een vreemde manier helpt het actief bezig zijn me juist door moeilijke tijden heen, beetje dubbel....

Nu mag ik dinsdag terug en als het goed is, mag ik in principe meteen beginnen met gonal F. Toch wacht ik dan een paar dagen, aangezien we volgend weekend een lang weekend weg gaan en ik dan niet om de dag op controle kan.En dat maakt dan ook verder niet uit.

Nurse, Olaf is echt leuk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wow wat heb je dat goed gedaan zeg!!!!!!!
Nurse je verlof schiet al op. Kijk je er een beetje naar uit?

CD goed van je dat je een rustpauze neemt, voor je het weet is het oktober.

Gemini ik neem m'n petje voor je af hoor. Wat jij allemaal mee moet maken zeg!!! Ik hoop zo dat je snel zwanger bent en dat je daar lekker van kunt genieten.

Hier gaat alles z'n gangetje. Vanochtend heeft Lotte haar eerste inentingen gehad (kan zeggen dat dat niet echt leuk was). Ze heeft flink gehuild zeg maar gegild en mama moest zelf bijna huilen ik vond het zooooooooooooooooo zielig . Het gaat nu wel beter met haar en ze is ook druk aan het spartelen en aan het lachen en zelfs weer lekker aan het kletsen tegen me .

Ze is ook weer flink gegroeid. Ze weegt 5470 gram en dankzij mijn bv. Even heel ego maar ben best trots op mezelf.

Nurse ga jij ook borstvoeding geven of liever niet?

Nou dames ik wens jullie alvast een fijn weekend.

Liefs.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven