Clomid, wie ook?

16-01-2007 20:19 2285 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bij deze het nieuwe deel!
Gisteren zei mn gyn nog dat het misschien handig was om wat van die LH testjes te kopen om te zien wanneer mijn eisprong is. Gisteravond gelijk een test gedaan en hij gaf aan dat ik binnen de 24 en 36 uur een eisprong moet gaan krijgen.

Ook heb ik sinds vanmorgen weer pijn in mn hoofd, wat ik ook de eerste dagen had toen mn ei aan het groeien was! Vind het nu dus echt superspannend omdat het deze keer zo voor het 'eggie' voelt!
Gemini echt super zeg. Van harte gefeliciteerd. Echt super voor je.

Snoopy ik ben inderdaad al bevallen (3 weken geleden). We wilden thuis bevallen maar ik was al anderhalf uur aan het persen en het schoot niet echt op. De persweeen werden ook minder dus zijn we naar het ziekenhuis gegaan. Daar kreeg ik weeenopwekkers (en de kleine zou met de vacuum komen, maar gelukkig was dat niet nodig). We hebben een gezonde dochter (zelf had ik een vermoeden dat we een jongen zouden krijgen). Ze heet Lotte. Alles gaat goed. Ze kan behoorlijk huilen, maar dat hoort er allemaal bij. Ze krijgt borstvoeding en dat gaat wel aardig goed.

Hoe gaat het met jou en de kleine? Krijgt ze nog borstvoeding?

MissFine voor jou ga ik ook heel hard duimen en ik hoop dat jij de volgende bent met goed nieuws
Vrouw van M, gefeliciteerd!!!!!!!

Fijn dat alles goed is met Lotte!

Miss Fine, jeetje wat spannend zeg!!!!! Succes met het klussen;-)

Nurse, wat grappig, had ik helemaal niet aan gedacht nu, maar ik heb idd altijd gedacht dat IVF nodig zou zijn voor mij om zwanger te worden. Vandaag nogmaals een digitale test gedaan en die zegt nog steeds zwanger. Ik vertrouw het nog steeds niet, ga morgen en dinsdag nog testen. Als het morgen goed is, gaan we toch al de ouders+zus inlichten (moederdag he!)
Gemini ik kan me voorstellen dat je het nog niet gelooft, maar je hebt nu weer getest en positief is positief. Wanneer zou je eigenlijk van het ziekenhuis mogen testen?

Wel leuk dat je het je ouders en zus gaat vertellen. Ook wel op een leuke dag (moederdag).

Vind ht echt super voor je hoor! Je bent nu al zo lang bezig. Ga er lekker van genieten (maar volgens mij ga je dat ook zeker doen
van de kliniek mag ik pas op dinsdag testen, dus als het dan nog goed is, dan kan ik weer zenuwachtig worden voor de echo op 29 mei.......

Dat genieten, dat lukt af en toe, tussen de onzekerheid door
Over en uit:

Testte een half uur geleden op de digitale clearblue "niet zwanger"
Oh Gemini,

Wat oneerlijk.....................

Sterkte.
dankjewel Elmootje!

Nu weer blik naar voren en op naar de cryoplaatsing!
He? Dat meen je niet! Hoe kan dat nou? Betekent dit dat je een vroege miskraam hebt? O, wat erg! Het is echt niet eerlijk!

Heel veel sterkte, meis.
JA, zo zou je het waarschijnlijk wel kunnen noemen, vind ik. Verder nog geen bloedverlies of wat dan ook, alleen het zwangerschapshormoon gaat verder uit mijn lichaam nu....niet leuk, maar het geeft wel duidelijkheid en na de laatste dagen, is dat bijna een opluchting.......
Ach lieve Gem wat klote! Ik kan me voorstellen dat de duidelijkheid dan wel weer fijn is..maar toch liever de andere duidelijkheid. Misschien een schrale troost..; je was stiekem toch wel even zwanger! Dat gaat gewoon nog een keer lukken hoor meis! Knuffels voor jou :-)
He he Gemini wat ongelooflijk balen zeg! Zal toch wel een flinke domper zijn. Moet je nu toch weer eerder naar de gyn? Of wat wordt er nu gedaan?

Vind het echt knap van je hoor hoe je hier door heen slaat!

Dikke
Ach, lieve Gemini, dit is wel heel oneerlijk......

Een hele dikke knuffel voor jou!

Liefs Ayla
Dankjwel meiden! Tja, het is echt balen en zwaar klote, maar ik kan er niets aan doen om te veranderen....Over het algemeen gaat het hier goed, maar af en toe, een paar keer per dag, heb ik het even heel moeilijk. Ik ga morgen naar de gyn bellen en proberen om zsm een afspraak te maken, zodat we ook snel met de cryocyclus kunnen starten, aangezien er 1 bevruchte eicel is ingevroren en die in principe eerst moet worden opgemaakt. Wel heb je het risico dat 'ie niet goed ontdooid, maar het is wel een extra kans!
Wat klinkt het toch raar en onwerkelijk allemaal he. Invriezen en ontdooien... Maar allemaal waard als het een droom helpt uitkomen! Zoveel mogelijk op zo'n rare manieren. Oke als je er ovre nadnekt is het misschien niet zo raar meer maar in eerste instantie denk je toch wel ff... huh invriezen?

Gemini kunnen ze die cryocyclus meteen starten of moeten ze nu weer ergens op wachten op een bepaald moment in de cyclus?

Krijg je het trouwens ook wel allemaal goed geregeld met werk enzo. Eerst met die follikelmetingen is al zwaar lijkt mij en nu weer met dit erbij. Is ook allemaal op dagen dat je toch meestal moet werken lijkt me. Weten ze op het werk van je situatie zodat ze je er bij kunnen steunen of hou je het liever gescheiden?

En dat je t vaker wat moeilijker hebt zal niemand je kwalijk nemen hoor! Trouwens met IVF vergoeden ze toch maar een bepaald aantal plaatsingen (of is dat tegenwoordig niet meer) Lijkt me toch ook wel weer iets waar je je dan mee bezig moet houden. Petje af hoor voor jullie!!!

IN ieder geval veel liefs!
Thanks Nurse!

Gelukkig werk ik maar 2,5 dag, dat is wel heel erg prettig, zodat ik zoveel mogelijk op die dagen ga dat ik vrij ben. Ook is mijn gyn er op zaterdagochtend, wat extra makkelijk is. Op het werk zijn ze wel op de hoogte, omdat ik het toch niet allemaal geregeld krijg buiten werk (follikelmetingen waren om de dag!), en omdat ze toch merken dat ik met iets bezig ben als ik een punctie heb en me ziek moet melden. Ze leven ook echt heel erg mee!

Ik kan aanstaande donderdag naar de gyn toe, weet niet of ik eerst een menstruatie moet opwekken om de boel schoon te maken, of dat mijn lichaam het met alleen bruinverlies heeft opgeruimd. Verder zou een cryocyclus alleen het nemen van pillen zijn, om een bedje te maken van het bm slijmvlies!
Fijn dat je je hart op het werk ook kan luchten. Scheelt toch weer een hoop. Je collega's kies je niet direct zoals vriendinnen, maar daar breng je toch een hele tijd me door. Erg fijn als ze dan zo mee leven.

Ben benieuwd wat de gyn donderdag zegt. Maar je hebt dus wel al wat bruinverlies gehad. Soort van ongesteldheid? Zal die wel een echo maken om te kijken of er nog iets te zien is van het vruchtje.

Lijkt snel maar weer veel succes bij de volgende poging!!

Hier vandaag regelmatig achter de pc. Eigenlijk te mooi weer voor, maar vandaag best veel last vaan harde buiken. Dus probeer het rustig aan te doen. Heb erg veel gewerkt afgelopen twee weken en steeds maar korte periodes vrij gehad. Gisteren op het werk al veel last van harde buiken en vandaag eindelijk vrij en lijkt alsof mijn lichaam dan nog niet tot rust is gekomen. Is ook eigenlijk te weinig dan. Moet daar wel mee oppassen. maar goede balans vinden is toch wel moeilijk....
Doe je wel voorzichtig met jezelf???

Hier ondertussen ongesteld geworden, lichaam is met de opruiming begonnen!!!!
Toch fijn dat je lichaam dit wel vanzelf gedaan heeft! Alle beetjes helpen denk ik dan maar. Nog ff en dan kunnen jullie weer voor de volgende ronde aan de slag. Of heb je voor jezelf nu eerst ff wat tijd nodig om dit een plaatsje te kunnen geven?

Heb gisteren op het werk aangegeven dat ik uit de avonddiensten wil. Had het gisteren echt ff helemaal gehad. Ik had al veel rugpijn en wou liefst nog wat uurtjes opnemen en op tijd naar huis toe. Stonden we met allemaal collega's ingepland die door ziekte maar paar uur ingepland staan. Bleven we uiteindelijk maar met paar man over. Dus nog niks van terecht gekomen. Zelfs nog half uur langer gebleven.... In de auto had ik vriendlief aan de telefoon en zat echt te brullen. Ben blij dat ik dit nu heb aangegeven. Meestal gaat het goed, maar als ik me dan ook niet goed voel moet er wel ruimte voor zijn om wat aan te kunnen passen en in de avonddiensten is die er niet. Voel me er wel goed bij. En op het werk reageerde ze gelukkig ook allemaal positief!
Hier ff een minder dagje. heb me vanmorgen ziek gemeld op het werk. Heb de hele nacht veel pijn aan mijn rug en buik gehad. Geen buikkrampen maar alsof ik enorme spierpijn heb. Als ik wil draaien in bed lig ik te kreunen alsof ik 80 jaar ben... Denk dat ik teveel gedaan heb. Als het buikkrampen waren of constant harde buiken had ik de vlos gebeld. Gelukkig niet nodig geweest. Denk dat mijn lichaam toch echt ff aan wil geven dat ik teveel doe... Zal de vlos mrgen ook wel zeggen.

Nu eerst maar eens goed uitrusten. Als ik er zo over nadenk vind ik mezelf ook wel dom dat ik zo lang zo hard door ren... Maar die goede balans is zo moeilijk. En dan weet je dat er zoveel zieken op het werk zijn en dat ze dus alle handjes kunnen gebruiken. Dit is denk ik toch wel even een waarschuwing. En nu ook goed naar luisteren. Ben benieuwd wat de vlos er morgen over zegt.

Meiden hoe is het bij jullie?
Oops Nurse, da's toch echt een signaal van je lichaam wat je niet mag negeren.....luister goed naar je lijf!!!!!!!!

Ik hoop dat het snel wat minder wordt!

Hier gaat het redelijk. Bijna jarig dus meer daar mee bezig qua plannen etc. Verder wel al met medicijnen bezig voor de cryo terugplaatsing. Ik hoef nu alleen pilletjes, da's ook wel een keer fijn. Nu is het afwachten hoe mijn lichaam gaat reageren (hoeft alleen maar een dik baarmoederslijmvlies te zijn) en of de cryo goed wil ontdooien (50% kans dat dat goed gaat). Oftewel blijft het spannend!
Ben weer terug van een paar dagen weg... vind het erg jammer voor je gemini maar we gaan gewoon weer duimen dat het de volgende keer raak is! :D

Hier nog alles zn gangetje, als het goed is heb ik morgen 2 weken geleden een eisprong gehad (dmv de clomid) nu afwachten dus of ik zwanger ben of ongesteld ga worden. Ga gewoon van het laatste uit heb mn nieuwe clomid kuur ook al in huis gehaald. Baal alleen een beetje omdat de voglende keer dat ik evt een eisprong moet gaan krijgen ik op vakantie ben en dus niet weet of de clomid deze keer aan gaat slaan ...
Dank MissFine!

Hoe is het met jou? Merk je iets? Heb je al getest? Spannend!!!!
Ja MissFine...al getest?

Temperatuur je ook 's ochtends? Dan heb je toch wel een indicatie of je een eisprong heb als je op vakantie bent. Niet zo zeker als follikelmetingen maar in ieder geval iets. En juist als je op vakantie bent gat het vaker goed volgens mij. Ben je lekker ontspannen en relaxed, even wat minder aan de dingen denken.

Gemini hoe is het met jou? Gaat het al de goede kant op met je baarmoederslijmvlies? Moet je daar nou ook zo vaak voor terug naar de gyn als met de FM?

Hier gaat het iets beter. Merk echt wel dat als ik iets gedaan heb meteen mijn banden beginnen te protesteren... Gisteren personeelsuitje gehad. Aan paar activiteiten niet mee gedaan. Was te vermoeiend. En ook op tijd naar huis gegaan. Erg jammer maar was helemaal kapot. En heb vandaag ook nog eens een vrijgezellenfeestje. Doe dan ook rustig aan en ook op tijd weer naar huis. Niet zo fijn maar zal wel moeten.

Gisteren ff baaldagje gehad. Baalde enorm van die klachten enz maar gaat nu alweer stuk beter!

Meiden fijn weekend!
Nee ik temperatuur helemaal niet, alle bij mn gyns zeiden dat dat niet nodig was, bij de eerste heb ik daar zo mijn vraagtekens bij maar in mn gyn nu heb ik wel erg veel vertrouwen... hier verder nog niets... nog niet ongesteld elke keer als ik naar het toillet moet ben ik zenuwachtig hahahaha ik ga er natuurlijk gewoon van uit dat ik ongesteld word dit weekend of erna.... ook dat zal al mooi zijn want dan is het de eerste keer dat ik uit mezelf ongesteld wordt... maar ja we hopen natuurlijk ook wel een klein beetje veel op iets anders :D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven