Clomid, wie ook?
zaterdag 24 mei 2008 om 16:34
gewoon testen dan meissie, dan weet je waar je aan toe bent!!!! Ik hoop voor je mee!
Nurse, fijn dat het iets beter gaat! Ik kan me voorstellen dat je baalt dat je last hebt van alle kwaaltjes, maar gelukkig weet je uiteindelijk wel waar je het voor doet....hou vol!!!!!
Hier gaat het rustig aan. Gelukkig hoef ik idd niet zo vaak terug, even afwachten hoe mijn lichaam het doet. Tot nu toe al wat progressie, dus nu moet ik dat vast zien te houden!
Nurse, fijn dat het iets beter gaat! Ik kan me voorstellen dat je baalt dat je last hebt van alle kwaaltjes, maar gelukkig weet je uiteindelijk wel waar je het voor doet....hou vol!!!!!
Hier gaat het rustig aan. Gelukkig hoef ik idd niet zo vaak terug, even afwachten hoe mijn lichaam het doet. Tot nu toe al wat progressie, dus nu moet ik dat vast zien te houden!
zondag 25 mei 2008 om 14:22
ben ik weer...
Is het nog niet te vroeg dan om een test te doen ? Ik heb als het goed is gisteren 2 weken geleden een eisprong gehad... Ben trouwens nu nog steeds niet ongesteld...
Het kan natuurlijk ook nog dat mn eisprong toch op het laatste moment niet doorgegaan is en ik daarom nu niet ongesteld wordt... Alhoewel die testjes die ik gekocht had om je eisprong te 'meten ' wel aangaven dat ik een eisprong ging krijgen... Kortom ben voor het eerst sinds lange tijd weer een beetje zenuwachtig
Is het nog niet te vroeg dan om een test te doen ? Ik heb als het goed is gisteren 2 weken geleden een eisprong gehad... Ben trouwens nu nog steeds niet ongesteld...
Het kan natuurlijk ook nog dat mn eisprong toch op het laatste moment niet doorgegaan is en ik daarom nu niet ongesteld wordt... Alhoewel die testjes die ik gekocht had om je eisprong te 'meten ' wel aangaven dat ik een eisprong ging krijgen... Kortom ben voor het eerst sinds lange tijd weer een beetje zenuwachtig
zondag 25 mei 2008 om 15:42
Gemini, wat goed dat het de goede kant opgaat met je baarmoederslijmvlies! Hopelijk gaat dit zo door en ontdooit de cryo goed, zodat je wel weer een terugplaatsing hebt! Hoe doen ze dat nu verder dan? Wat voor pillen slik je voor de cryobehandeling? Want jij hebt toch ook geen duidelijke cyclus van jezelf? Hoe houden ze dat dan in de hand?
Missfine, testen jij! Je moet dat nu gemakkelijk kunnen doen hoor! Ik ben heel benieuwd!
Missfine, testen jij! Je moet dat nu gemakkelijk kunnen doen hoor! Ik ben heel benieuwd!
zondag 25 mei 2008 om 20:31
Miss Fine, je kunt vanaf de eerste dag dat je eigenlijk je menstruatie kon verwachten testen, en bij sommige tests nog eerder! Betekent dat jij dus echt al kunt testen nu!!!!!!!!!!!
TESTEN DUS!!!!!! (ik ben ook zoooooooo benieuwd!)
Het niet hebben van een eigen cyclus is nu niet erg, dmv oestrogeen wordt het baarmoederslijmvlies dikker gemaakt. Dit zijn pilletjes. Een paar dagen voor de eventuele cryoterugplaatsing moet ik dan weer beginnen met de bolletjes inbrengen in de schede, dit is hetzelfde als ik na de punctie gehad heb, dit is progesteron.
TESTEN DUS!!!!!! (ik ben ook zoooooooo benieuwd!)
Het niet hebben van een eigen cyclus is nu niet erg, dmv oestrogeen wordt het baarmoederslijmvlies dikker gemaakt. Dit zijn pilletjes. Een paar dagen voor de eventuele cryoterugplaatsing moet ik dan weer beginnen met de bolletjes inbrengen in de schede, dit is hetzelfde als ik na de punctie gehad heb, dit is progesteron.
zondag 25 mei 2008 om 20:38
zondag 25 mei 2008 om 20:55
zolang er geen bloed is, is het een positief teken! Zowiezo zou ik het met ochtendurine doen, dat geeft veel beter aan als je zwanger bent ivm de concentratie van de urine. En een digidinnetje van mij heeft 1,5 jaar terug tot 3 dagen na haar NOD iedere dag een neg test gehad, totdat het de dag later pos. was. Niet meteen gaan wanhopen, voor nu blijft het spannend!
maandag 26 mei 2008 om 22:28
Voor de zekerheid woensdagochtend maar dan heb ik voor mijn gevoel lang genoeg gewacht en kan ik daarna het ziekenhuis bellen om te vragen hoe we nu weer verder moeten... Heb vlak voor het weekend wel ontzettende pijn in mn rug gekregen zo erg nu zelfs dat ik bijna niet kan lopen. Vriendlief zei ook al dat misschien daarom mn ongesteldheid niet doorzet, weet niet of dat kan maar het is heel lang geleden dat ik zo'n ontzettende rugpijn had.... Misschien is het een teken hahaa ik houd jullie op de hoogte....
dinsdag 27 mei 2008 om 21:10
Oo wat spannend missFine!!! ben het helemaal met Gemini eens. Pas als je begint te vloeien is de hoop vervlogen maar tot dan zou ik echt nog gewoon blijven hopen en duimen hoor! Sommige vrouwen hebben gewoon heel vroeg een positieve test terwijl andere dat pas heel laat hebben. Er is dus nog niks verloren en ik blijf voor je duimen!
Gemini hoeveel mm moet je baarmoederslijmvlies zijn? en wat is het nu bij jou of weet je dat nog niet? Misschien gekke vraag maar dat ontdooien gebeurt dat snel of duurt dat een paar dagen? Is ook zo zonde als je verwacht dat het dik genoeg is en de cryo ontdooit en dan blijkt dat het niet dik genoeg is.
Heb je al en idee wanneer je weer een terugplaatsing kan verwachten?
Hier gaat het iets beter. Vanaf vandaag ga ik niet meer zoveel werken. NU steeds dagen van 4 of 5 uur werken en dan naar huis toe. Vind het wel wennen want het lijkt alsof het niks is. Maar als ik dat een paar dagen achter elkaar doe is dat ook wel weer genoeg geweest. Moet er gewoon maar aan toegeven dat het nu minder goed gaat. Nog zo'n 6 weken en dan begint het verlof!! Kijk er nu wel echt naar uit!
Gemini hoeveel mm moet je baarmoederslijmvlies zijn? en wat is het nu bij jou of weet je dat nog niet? Misschien gekke vraag maar dat ontdooien gebeurt dat snel of duurt dat een paar dagen? Is ook zo zonde als je verwacht dat het dik genoeg is en de cryo ontdooit en dan blijkt dat het niet dik genoeg is.
Heb je al en idee wanneer je weer een terugplaatsing kan verwachten?
Hier gaat het iets beter. Vanaf vandaag ga ik niet meer zoveel werken. NU steeds dagen van 4 of 5 uur werken en dan naar huis toe. Vind het wel wennen want het lijkt alsof het niks is. Maar als ik dat een paar dagen achter elkaar doe is dat ook wel weer genoeg geweest. Moet er gewoon maar aan toegeven dat het nu minder goed gaat. Nog zo'n 6 weken en dan begint het verlof!! Kijk er nu wel echt naar uit!
donderdag 29 mei 2008 om 09:55
hoi dames,
nou test is gedaan helaas weer negatief, was er nou ook niet zozeer vanuit gegaan dat ik gelijk zwanger zou zijn maar omdat ik opzeker die eisprong gehad heb waarom wordt ik dan niet ongesteld uit mezelf
Net gelijk maar even mijn gyn gebeld kan daar dinsdag terecht...
Ik snap gewoon niet wat er nu fout gegaan is....
nou test is gedaan helaas weer negatief, was er nou ook niet zozeer vanuit gegaan dat ik gelijk zwanger zou zijn maar omdat ik opzeker die eisprong gehad heb waarom wordt ik dan niet ongesteld uit mezelf
Ik snap gewoon niet wat er nu fout gegaan is....
donderdag 29 mei 2008 om 23:03
Omdat de gyn dat tegen me zei dmv de echo's die gemaakt zijn en ik had van die testen gekocht waarbij je kon zien dat je een eisprong krijgt.... maar ik heb nieuws ik ben namelijk vanavond voor het eerst uit mezelf ongesteld geworden!
Dus ik heb opzeker een eisprong gehad en kan nu over 5 dagen weer een kuur clomid gaan innemen. Moet het natuurlijk wel echt doorzetten de komende dagen, als dit het geval is ga ik dinsdag niet naar mijn gyn toe maar dan maak ik gewoon voor over 12 dagen een nieuwe afspraak omdat er dan weer een echo gemaakt moet worden om te zien of er deze keer weer een mooi eitje wil groeien! Superspannend weer dus
Ben weer een beetje opgeluchter
Dus ik heb opzeker een eisprong gehad en kan nu over 5 dagen weer een kuur clomid gaan innemen. Moet het natuurlijk wel echt doorzetten de komende dagen, als dit het geval is ga ik dinsdag niet naar mijn gyn toe maar dan maak ik gewoon voor over 12 dagen een nieuwe afspraak omdat er dan weer een echo gemaakt moet worden om te zien of er deze keer weer een mooi eitje wil groeien! Superspannend weer dus
vrijdag 30 mei 2008 om 14:58
Heel lang geleden dat ik hier een bezoekje gebracht heb!
Ik hoop dat het goed met jullie gaat.
Met ons gaat alles goed. Zoonlief is alweer 9 maanden en het is een ontzettend vrolijk, lief en makkelijk mannetje. Het is echt genieten.
Wil de dames die in de MM zitten heel veel sterkte en succes wensen en de zwangeren onder jullie geniet ervan!
Ik hoop dat er op dit topic over een tijdje alleen maar zwangere vrouwen zijn!
Liefs Gansje
Ik hoop dat het goed met jullie gaat.
Met ons gaat alles goed. Zoonlief is alweer 9 maanden en het is een ontzettend vrolijk, lief en makkelijk mannetje. Het is echt genieten.
Wil de dames die in de MM zitten heel veel sterkte en succes wensen en de zwangeren onder jullie geniet ervan!
Ik hoop dat er op dit topic over een tijdje alleen maar zwangere vrouwen zijn!
Liefs Gansje
zaterdag 31 mei 2008 om 11:06