Co-sleeper?

24-10-2018 22:17 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik overweeg een co-sleeper te kopen, omdat ik baby (3 weken) steeds in en uit de wieg tillen ‘s nachts een gedoe vind. Baby slaapt nu vrijwel hele nachten gewoon in bed bij mij. Peuter ligt ook nog wel eens bij ons ‘s nachts, waardoor het nogal krap kan worden. We hebben al een flink bed en man wil geen familiebed :hihi: dus kwam ik bij een co-sleeper uit. Wie heeft hier ervaring mee?

Ben vooral benieuwd naar:

- Was het makkelijk te bevestigen en zit het stevig? (Wij hebben een boxspring.)

- Hoe lang past een baby er ongeveer in?

- Kan je nog echt dichtbij je baby liggen? (Neus tegen neus bij wijze van)

- Kan je liggend voeden terwijl baby erin ligt of is het anders in ieder geval makkelijk baby weer terug te ‘schuiven’?

- Zijn er nog bepaalde merken / type co-sleeper die jullie aanraden?

Ik hoor graag jullie ervaringen / tips!
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Alle reacties Link kopieren
Ja en een goede, vind ik. Hij is wel echt samen slapen gericht, dus niet voor mensen die bij een griepje een keer hun kind op hun kamer hebben.
Alle reacties Link kopieren
Hier is co-sleeper ook de beste aankoop ooit geweest. Ik kon ook moeilijk uit bed komen de eerste tijd dus na een paar weken toch zo'n ding gehaald.
Wij hebben de chicco next to me, volgens mij is de we-too ongeveer hetzelfde.
Goed op hoogte van bed verstelbaar plus in een kleine helling te zetten tegen reflux/spugen.
Baby is nu bijna 7 maanden en past er nog net in.
Hij is ook heel makkelijk in en uit elkaar te zetten dus ook heel fijn om mee te nemen als reisbedje.
Alle reacties Link kopieren
Fiorah schreef:
27-10-2018 17:43
Ja en een goede, vind ik. Hij is wel echt samen slapen gericht, dus niet voor mensen die bij een griepje een keer hun kind op hun kamer hebben.
Ik ga eens kijken!
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Alle reacties Link kopieren
TheeMuisje schreef:
27-10-2018 18:31
Hier is co-sleeper ook de beste aankoop ooit geweest. Ik kon ook moeilijk uit bed komen de eerste tijd dus na een paar weken toch zo'n ding gehaald.
Wij hebben de chicco next to me, volgens mij is de we-too ongeveer hetzelfde.
Goed op hoogte van bed verstelbaar plus in een kleine helling te zetten tegen reflux/spugen.
Baby is nu bijna 7 maanden en past er nog net in.
Hij is ook heel makkelijk in en uit elkaar te zetten dus ook heel fijn om mee te nemen als reisbedje.
Ja volgens mij hetzelfde idee + functies, ben erg benieuwd hoe het gaat vanavond! Vind het wel jammer dat ie er misschien maar 6-8 maanden in kan, maar kan altijd nog het ledikant dat we hebben staan ombouwen tegen die tijd :-D
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven