Darmkrampen

28-02-2012 10:39 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn zoontje van bijna 4 maanden heeft nu al 2 maanden darmkrampen. Die beginnen tussen 3.00 uur en 5.00 uur. Hij krijgt al fv sinds z'n geboorte.

Wij hebben infacol geprobeerd. Abc en nog een vitaminepoeder. We zijn nu sinds een week met Nutrilon Omneo begonnen. Maar ook dat maakt nog geen verschil.

Ook ben ik al 2x met mijn zoontje bij een osteopaat geweest.

Wie heeft nog een tip?
Hier ook een kindje met darmkrampen, maar bij ons is het sinds ik gestart was met nutriton. Moest ik geven van het cb ivm spugen. Nou, ik neem nooit meer wat aan van het cb hoor! Wat een drama met die nutriton. 2 Dagen lang een huilend kind gehad, uit wanhoop maar naar de huisarts gegaan. Moest meteen stoppen met de nutriton, dit lag veel te zwaar op de maag. En moest gewoon minder voeding gaan geven, want ik gaf blijkbaar teveel en ze liep dus gewoon over zeg maar. Vandaar het spugen.

Inmiddels ben ik sinds donderdag met die nutriton gestopt, maar haar poep is nog steeds net klei. Daarvoor had ze 3 poepbroeken op een dag, nu maximaal 1 en dus heel stevig. Ze heeft nu ook moeite met poepen, je ziet haar persen zeg maar. En dus die krampen erbij sinds ik met die nutriton gestart was. Dat is nu nog steeds niet over helaas, ondanks het geven van infacol en avent flessen. Hier is het vooral tussen 5 en 8/9 een drama. Dan blijft ze huilen en is ontroostbaar bijna. Ja, met haar speen in gaat het goed. Maar zodra die uit valt begint ze weer. Die nutriton komt er hier niet meer in in ieder geval! Ik had liever een spugend kind dan wat ze nu heeft hoor...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven