De 2005-kippen kakelen rustig verder!!

01-07-2007 12:57 2827 berichten
Alle reacties Link kopieren
En nu op naar een meeting!
Jaimie, fijn dat je het zo leuk hebt gehad! Carnaval was al nooit zo mijn ding, dus vandaar dat ik het nu helemaal niets meer vind. En dat was juist het ergste, die vrienden hebben juist wel kinderen en zijn normaal erg van de regelmaat, dus daarom viel het me zo tegen van ze. Ik heb dit jaar maar een nieuwe outfit aangeschaft want dat clownenpak van 15 jaar geleden ging écht niet meer. Ik ben vanaf nu dus de komende 15 jaar een echte flower powergirl, compleet met wijduitlopende pijpen. Midaman is niet zo van het verkleden en houdt het bij zo'n foute roze bloes. Daan heeft inmiddels al wel 5 verschillende pakken dus hij kan kiezen.
Zo, ik heb een ochtend voor mezelf! De kids zijn op het kdv, carnaval vieren en Midaman moet alleen vanmorgen werken. Ik ga dus dadelijk een keer heerlijk ongestoord aan de poets. Morgen zijn we alle vier thuis en woensdag gaan we met Daan naar Plopsaland, dus die dagen komt het er niet van. Donderdag weer werken, dan zijn (als het goed is) de mensen die ontslagen zijn er ook weer, dus ben benieuwd wat voor een grafstemming er dan heerst. (ik weet niet of ik verteld had dat die mensen gewoon moeten komen werken tot de ontslagvergunning binnen is én dan nog moeten uitwerken, soms nog wel 4 maanden!)

Zo ik ga wat doen, want voor je het weet is het alweer half 1 en dan gebeurt er niets meer, denk ik.

Nikki, krijg je nu woensdag de uitslag? Ik moest er ineens aan denken en dacht dat je de 25e de uitslag krijgt, spannend!
Ik krijg morgen uitslag, dus dat is wel heel spannend, heb vandaag een hele drukke dag, over half uur komt de makelaar om de woning te taxeren. En dan om half 12 met Redmer naar de KNO arts en vanmiddag krijg ik visite van iemand die op zich wel geintresseerd is in ons huis. Dan misschien vanavond nog sporten en dan is de dag ook zo weer om.

Carnaval heb ik ook niks meer maar ja kan eigenlijk niet oordelen want heb het nog nooit gevierd, wij vieren hier Pinksteren heel uitgebreid, dan is het gewoon eigenlijk kort gezegd 4 dagen zuipen. Dus een korte carnaval, zonder verkleden.
Oh morgen al! Fijn dat je vandaag zo'n drukke dag hebt, dan heb je wat afleiding. Ik ga voor je duimen!
Goedemorgen kippen!

Nik, ik steek een kaarsje voor je aan en duim voor een goede uitslag!

Wij zijn gisteren naar Mega Mindy geweest! Er is enorm ellende geweest met de kaarten, vorig jaar juni al betaald, een brief gekregen dat er een datum verzet was en we opnieuw moesten bellen. In die tijd gingen we op vakantie dus mn zus heeft erachteraan gebeld, dat zijn weken van bellen geweest. Gisterochtend dacht ik, ik ga lekker met ze naar zo'n overdekte speeltuin, even razen na die dagen slecht weer. Wordt ik om half een gebeld dat we om 4 uur in het theater moeten zijn! Dus kids in de auto gestopt, Mini nog een uurtje laten slapen, Kaatje deed ook even haar ogen dicht in de auto, dus ze waren helemaal fris! Uiteindelijk heb ik mn zwager meegesleept naar de voorstelling, Lief was gewoon aan het werk, we zaten in een loge, in een soort bakje, supergoede plekken, maar twee voor en twee achter, das niet handig als je alleen moet met twee kinders.En uiteraard zaten we allemaal naast elkaar! En zat er een bij mamma op schoot, dus achteraf had ik toch alleen gekund...

Maar goed, we waren er en het was leuk! Mida, ik heb nog aan je gedacht! Toby (vond jij toch een leuke vent?) kwam het podium op en ik dacht ik fluit even. Net als de rest van de mamma's in het publiek, te grappig!

Kaatje heeft de gehele voorstelling met haar mond open gezeten en Mini vond de liedjes erg leuk! Nu zitten ze heerlijk het dvdtje te kijken wat we gister hebben gekocht en moet Kaatje haar pak uit de wasmachine, want ze is helemaal idolaat van Mega Mindy!

Mida, klinkt leuk de carnaval... grappig dat je er niet van houdt, ik dacht dat iedereen van beneden de rivieren van hield. Is je huis schoon geworden?

Kik, hoe is het, alles wel?

Snico, hoe is het in je buik?

Jaimy, fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad met carnavallen!

Hier wordt het alleen in het dorp gevierd waar Snico werkt, ik heb er nooit wat aangevonden.

Ik ga wat doen, ik heb spierpijn van die indoor speeltuin en de tuin opruimen, ga me even rekken en strakken ofzo.

Toedels!
Oh ja Toby!

Klinkt leuk, Daan vindt Mega Mindy ook leuk hij wil vaak Mega Mindy spelen. Dan ben ik MM en hij is mijn opa.

Nee hoor, niet iedereen hier houdt van carnaval, ik denk dat het 50/50 is zeker de helft hier doet er niets aan. Ja goed gewerkt gisteren, mijn hele benedenverdieping gepoetst en boven ook gezogen.

Dadelijk als Tim weer wakker is gaan we even zwemmen, dat kan lekker met zijn vieren, dan heeft Tim ook iets leuks. Ik voel me soms een beetje schuldig dat we met hem nog niet zoveel leuke dingen kunnen doen, maar ja zijn tijd komt nog wel.

Nikki, ik denk aan je!
Nog geen Nikki nieuws???
Hey lieverds!

GOED NIEUWS!!!

BEN SCHOON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Het hele verhaal komt nog wel heb nu even geen tijd, veel visite en veel bloemen echt zo lief.

Heb zolang naar dit nieuws uitgekeken, en nu het zo is, is het zo onwerkelijk.......

Nikki, ik ben zooo blij voor jullie!!
:worship :

geen woorden voor.... wat geweldig!!!!!!!!!!!
hi meiden,

zal ik me even opnieuw voorstellen? Mijn excuus, maar ik heb het zo druk met de studie. Ik vind het erg veel werk en dan nog de twee dagen stage, de kindjes en het huishouden. Ik ben eigenlijk wel elke avond bezig met de studie. En je doet eigenlijk erg weinig op 1 avond. Ik heb nu wel aangegeven dat ik iets meer op school wilde doen, tijdens mijn stage, en dat was goed. Dus vandaag veel kunnen doen. Hopelijk scheelt me dat een hoop tijd thuis.

Vanavond kom ik hopelijk even langs en reageer ik even uitgebreid op iedereen.

xx

Supergoed nieuws! Ik was eigenlijk een beetje bang om te kijken, maar gelukkig voor niets! Ik ben echt heel blij voor jullie

Kikkie, is niet erg hoor, wij snappen wel dat je nu even druk bent met andere dingen. En die studie is gewoon belangrijker. Hoe is het met R, is hij weer helemaal het mannetje?

Vanmorgen zwemmen was erg leuk. We zijn naar het zwembad geweest waar Daan gaat lessen, daar waren we eigenlijk nog nooit geweest. Maar we gaan dit vaker doen, ze vonden het allebei erg leuk. Tim was wel vrij snel moe, een goed uur was genoeg. Ik ben weer druk met de strijk, dus ik ga snel verder ik wil eigenlijk op tijd naar bed.

Nikki, wat een gewelig nieuws!!!!!!!!!!

Gefeliciteerd. Wat zal jij lekker slapen vanavond!

Dikke kus, snico
Damn, ik heb net een potje zitten janken bij het topic van Arc, heeft iemand dat gevolgd? (Kikkie, ik heb jouw reactie gezien) Zo oneerlijk dat zo'n kleintje niet verder mag leven.

Daan heeft zich prima vermaakt vandaag bij Plopsa Indoor, het was niet groot, zeker niet te vergelijken met Plopsa de Panne. Maar we zijn van 11.00 tot 16.30 binnen geweest en we hadden nog niet alles gedaan, dus een prima dagvulling. Alleen is hij onderweg naar huis in slaap gevallen, hij heeft drie kwartier geslapen denk ik, en nu kan hij natuurlijk niet meer in slaap komen. Ik ben al 3 keer naar boven geweest, een slokje drinken, de knuffels goed zetten en nog een keer plassen. Zal je zien dat ik hem morgen als hij naar het kdv moet bijna niet wakker krijg.
Hallo

Mida, heerlijke dag gehad dus. Ik had verhalen gehoord dat het niet zo leuk was, maar jij vond het dus prima? En wat leuk dat je vlak bij Hasselt woont, ik vind dat zo'n leuke stad. Wij gingen vroeger daar altijd vlak in de buurt op vakantie.

Jaimie, leuk zeg dat je carnaval aan het vieren bent geweest. Heb je al een oproep gekregen voor Dtje haar school? Ruben heeft hem net vorige week gekregen. Spannend hoor vind ik dat.

Cola, meis, hoe is het met je buik? Wat leuk dat je naar Mega Mindy bent geweest. Klinkt echt leuk.

Snico, hoe is het met je? Gaat het allemaal lekker?

Nikki, hoe zijn deze dagen? Heel onwerkelijk?

Mida, ik heb het topic van Arc gevolgd, vreselijk he. Zo ontzettend oneerlijk, zulke dingen.

Ik heb vandaag een hele rare dag, alsof ik geen grip op de dag heb. Alles loopt in de soep, en de magnetron ging stuk. Monteur kan pas 18 maart komen, geweldig. Best lastig met flessen maken etc.

Met R gaat het lekker, hij is goed opgeknapt en we zien echt verschil aan hem. Hij is veel fitter, eet heel goed, en heeft rode wangen. Echt een groot verschil! Heerlijk om te zien.

Vrijdag gaan wij een weekendje weg met vrienden, erg veel zin in. We gaan naar Parc Sandur van Landal.
De dagen zijn inderdaad heel onwerkelijk, heel bijzonder. Heb er zolang naar toegeleefd om dit te horen, en dan hoor je dat, pfff.

Heb een blog gemaakt op mijn hyves, dus kunnen jullie het daar lezen.

Maarreh wanneer gaan we meeten? Misschien leuk om ergens een high tea te doen, op een zaterdag?
ja meeten! leuk leuk leuk!

lijkt me erg leuk idee nikki. (ahum ik val in herhaling)
Meeten met of zonder kids?
ik vind het allebei leuk, met kids misschien iets praktischer realiseerbaar?
Hoi,

High Tea mét kinderen lijkt me geen succes (met die van mij niet tenminste ), maar het idee vind ik leuk! Iemand een idee waar? Ergens in het midden van het land, Amersfoort, Apeldoorn? Is dat voor iedereen te doen (Nikki?)?

Kikkie, ik kan me voorstellen dat als je Plopsaland de Panne in gedachten hebt dat de Indoor tegenvalt. Maar ik had al gehoord dat het niet te vergelijken was en had me er niet te veel van voorgesteld. Eerlijk gezegd vond ik het wel duur (16 euro), maar voor Daan was het prima. En Hasselt was toch iets verder weg als gedacht, een uurtje rijden. Ik was er eigenlijk nog nooit geweest, dus weet verder niets over de stad zelf.

Fijn dat het zo goed gaat met R! Dan merk je dat je de goede beslissing hebt genomen.

Veel plezier dit weekend, het wordt mooi weer heb ik gehoord.
Nu ik er over nadenk is het misschien wel leuk om zonder kinderen te meeten, de vorige keer waren we te druk met de kinderen in de gaten te houden en hebben we weinig tijd gehad om te kletsen.
Ik ben op zich ook wel voor , zonder kids, ondanks dat ik ook wel nieuwsgierig ben naar jullie kindjes, misschien op een zaterdag ergens in Amersfoort?
Of wie zijn kindjes wel mee wil nemen kan dat natuurlijk, ik denk dat ik het niet doe, en als ik het doe neem ik Myrthe mee, met Redmer wordt het geen succes. Maar wat Mida zegt, je bent dan toch meer met kids bezig.....
Ik vind het een heel goed idee. Als ik een kind meeneem is het inderdaad Dtje, maar ik neem haar alleen mee als er ook andere kindjes meegaan. Zonder is ook prima, hebben we echt tijd om met elkaar te kletsen. Zaterdag is prima. Maart zit alleen wel al vol .
uhm 18 april...?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven