De 2005-kippen kakelen rustig verder!!

01-07-2007 12:57 2827 berichten
Alle reacties Link kopieren
En nu op naar een meeting!
zit nu te denken wel kindjes allemaal in april jarig zijn, is Dtje niet jarig in april en Daan en Tim? Of zit ik er nou heel erg naast, sorry anders.
Daan is 11 april en Tim 13 april jarig.

De 18e is hier nog vrij.
Kippies!

Nik, supermooie uitslag! Hartstikke mooi! Voor jou ook een dansje gedaan. Geniet er van! Duizend kusjes voor jullie!

Ik kan niet zover vooruit plannen ivm mijn rooster, ik hoor steeds een week of 4 max van te voren wat ik werken moet. Maar regel maar een date, dan horen jullie alleen wat later of ik erbij ben.

Ik ga mn boodschapjes doen, kom snel weer even buurten!
Sje is 9 april jarig, Dtje 11 mei. De 18e kan ik ook.
Leuk, ik heb er al helemaal zin in
Oke dus dan doen we 18 april? Snico en Kikkie?
Ik zal ze even een berichtje sturen op hyves, volgens mij komt dat eerder aan. Dan kunnen we het definitief maken en dan maar hopen dat Cola niet hoeft te werken.
hello!

18 april is voor mij ook ok!!! Leuk, leuk! Als jullie geen kindjes meenemen dan doe ik het ook niet, en anders alleen R.

Ik was een weekendje weg dus had het nog niet gezien. Het was erg gezellig, we hebben het super gehad, samen met vrienden.

Dus nu snel uitpakken, en dan even jantje beton lopen met R voor zijn schooltje.
O heerlijk een weekendje weg! Ik ben Sje op bed aan het leggen, meneer komt er nu iedere keer uit met zijn nieuwe bed dus het is elke avond prijs en 's morgen half 6/6 uur....GAAAAP!

Ik heb eens zitten googlen vandaag en kwam op de site terecht van Brazzerie Abrona in De Meern. De Meern ligt vrij centraal, en ze hebben er High Tea en speelfaciliteiten voor de kids. Evt een optie voor als we mét kids afspreken? Of deden we dat nou niet?
Hoi meiden,

Jaimie, ik zie op de site dat de high tea alleen voor gezelschappen vanaf 20 personen is. Enneh ik denk dat als we zoiets gaan doen dat ik Daan liever niet meeneem, dan loop ik hem constant te corrigeren. Dan moet hij te lang te braaf zijn .

Ik zal zo ook eens gaan zoeken.

Kikkie, leuk om te horen dat je een fijn weekend hebt gehad, altijd lekker zo'n weekendje weg. Ik heb er ook nog 2 in het vooruitzicht 1 met mijn familie en 1 met mijn schoonfamilie.
hey meiden,

ik heb de laatste tijd weinig puf om wat te doen...onpasselijk de ganze dag. Maar goed, dat hoort erbij hè. Ik denk dat ik de 18e wel kan, moet effe aan nico vragen of ie er is. JHullie horen snel.

Ga slapen, ben bekaf,

kus
ik zeg, zonder kinderen. Wel jammer, want ik wil jullie kindjes graag zien, maar zoals dit weekend waren we ook met vrienden met kinderen en je spreekt elkaar toch niet echt.

We kunnen misschien ergens uitgebreid gaan lunchen? In amersfoort ofzo?
Dit is misschien ook een optie?http://www.houtrust.com/page/3518AF/High%20Tea.html

Moeilijk zeg om zoiets te zoeken als je niet bekend bent in die omgeving.
Ik ben er eigenlijk ook wel voor om zonder kinderen af te spreken. Lunchen vind ik ook goed hoor, maakt mij niet uit. Ik zag ook al ergens een workshop tapa´s maken voorbij komen, ook leuk. Maar ik vind eigenlijk alles wel leuk.

Snico, jammer dat je je zo rot voelt! Maar je weet waar je het voor doet hè, dat maakt veel goed.

Ik ga ook zo naar bed, Tim houdt ons goed wakker de laatste tijd. We komen maar niet bijgeslapen.
Dat vind ik ook een leuk idee, tapas maken! Jammer dat we zonder de kids af spreken, ik ga graag met Dtje op pad, maar ik begrijp het wel. En zo kunnen we elkaar 100% aandacht geven!
Hoi hoi,

Ontzettende bedankt voor jullie mooie bloemstuk, echt super! Zo lief!

Ik ben op zich ook wel voor om zonder kids af te spreken en dan met name om wat Kikkie ook zegt, je kunt elkaar gewoon spreken, zonder dat je ook met kids bezig moet zijn.

Tapas maken lijkt me ook leuk, high tea-en ook. Misschien anders een topic openen leuke high tea locatie in omgeving Amersfoort, Apeldoorn? Hoe ver is dat eigenlijk voor jullie reizen?
Je hebt hem dus ontvangen! Graag gedaan in elk geval.

Voor mij is het 1,5 uur rijden. En voor jou?

Dtje is op de psz, Sje op bed, snel even door het huis waaien want het is me toch een rommeltje.
Nikki, je hebt het dik verdiend!

Een topic openen is misschien wel een goed idee, voor mij is het ook een klein 1,5 uur rijden. Is het voor jou wel te doen die afstand, merk je nog dat je sneller moe bent?
voor mij is het ongeveer een uur rijden. Ik vind ook alles best en leuk. leuk nikki dat je het zo leuk vindt je boeket. Dat heb je dik verdiend.

Hier weer zieke kindjes. T heeft weer middenooronsteking. Dus moet morgen KNo arts bellen. Zal denk ik alsnog een buisjes verhaal gaan worden. maar nu loop ik op de feiten vooruit.

R is ook snotverkouden. Ik werd vandaag door de juf van de PSZ aangesproken dat hij het echt niet meer naar zijn zin heeft. Dus ik haal hem er waarschijnlijk af voor die paar weken nog. Hij is de oudste en verveeld zich. Ik snap dat hij straks op school ook dingen moet, maar ik vind dit nog vrijwillig en hij vindt het echt niet leuk meer. HEt ene na het andere vriendje verdwijnt richting basisschool.
Voor mij is het dik 2 uur rijden, maar dat geeft niet. Mijn vermoeidheid wordt steeds beter. gelukkig.

Kik, jammer dat R het niet naar zijn zin heeft, M vindt het dan nog leuk om te moederen over de kleintjes, althans dat vind ze. Maar toen zij op de pszaal was ze ook de eerste die richting basisschool gaat. Ze vind het wel echt leuk, maakt steeds meer nieuwe vriendinnetjes, en gaat of er komt bijna wel elke dag iemand om mee te spelen. Zeg soms ook echt nee hoor, het hoeft van mij niet elke dag.

Cola, werd je vanmiddag nog gebeld door iemand die verkeerd verbonden was hihi, dat was ik. Ik wou mijn moeder bellen, maar blijkbaar belde ik jou, en ik was eigenlijk in gedachten dat ik er zo raar van op keek dat ik een Cola aan de lijn had, dat ik het niet eens door had. En toen hing ik op en toen keek ik welk nr ik had ingetoetst en zag Cola viva hihi. En ik vond het ook zo raar om weer te bellen. Mutsig niet?
quote:nikki81 schreef op 03 maart 2009 @ 20:28:

Mutsig niet?

Een beetje kippig

Kikkie, jammer dat T weer ziek is, misschien idd beter dat ze toch geholpen wordt. En ik snap wel dat je R thuis wilt houden, nu mag het nog, straks moet hij gewoon.

Tim is zo goed aan het oefenen met kruipen, het gaat steeds beter. Net ging hij ook voor het eerst zelf zitten en hij wil steeds gaan staan, het gaat zo hard ineens
hello,

nou T moet vrijdag voor buisjes. Heel erg snel dus.

Daarnaast heb ik vandaag de juf gesproken van de peuterspeelzaal, waarom R het niet meer naar zijn zin zou hebben. (ze belde zelf, omdat ik aangevraagd heb of hij er eerder afkan) Toen liet ze terloops even vallen dat hij vorige week ook weggelopen was. WAT???? Ik wist dus van niets. Hij was de klas al uit, en was bij de deur om naar buiten te gaan, totdat een andere moeder hem in de kraag gevat heeft, van heeeee volgens mij zit jij bij mijn zoontje in de klas, dus kom maar eens mee.

Ik baal er enorm van dat ik dat nu pas hoor!!!! Ze zei nog iets in de richting van "ja we zien je natuurlijk ook niet zoveel meer" maar ik of kikkieman hebben hem vorige week steeds opgehaald, dus ik vond dat echt onzin. Het zit me zoo niet lekker. Maar gelukkig is het volgende week vrijdag zijn laatste keer. Vertrouwen is een beetje weg. Want dit is niet mijn enige ding op het lijstje.

Nikki, lekkere actie haha.

Mida, heerlijk zeg dat Tim het zo goed doet. Gaat hard nu he!
Wat vaag Kik, zoiets moet toch gewoon gemeld worden, belachelijk.

Dus vrijdag T buisjes, hoop dat ze het heel goed doet.

Jemig Mida wat gaat Tim hard, ongeloofelijk zeg.

We hebben een leuke vakantie gezien, morgen gaan we boeken, 15 dagen naar Kreta met zijn 4tjes. We zouden eigenlijk met vrienden, maar we willen een week samen dus wij gaan weg en zijn dan een week alleen en dan komen hun zijn we een week samen, gaan wij weer weg en zij zouden nog een weekje blijven, maar is allemaal erg moeilijk. Dus dan maar volgend jaar. Wel jammer hoor, we hadden het vorig jaar ook al gepland, maar we zijn nu gewoon te laat met boeken, om zoiets in echt leuk complex wat nog redelijk betaalbaar is te vinden. En zij zitten ook vast aan de schoolvakantie en voor hun komt een 2 week vakantie dan bijna op 3000 euro, dus tja dan moet je het wel echt een leuk complex vinden. En uiteraard willen we graag vanaf Eelde, maar ja dat is natuurlijk ook niet meer haalbaar in de schoolvakantie.
Kikkie, hoe gaat het met T?

Ik heb geen flauw idee hoe dat gaat, is het een dagopname onder narcose?

Wat ráááár dat de juf van de psz niet heeft gezegd dat R weg wilde lopen! Dat kan echt niet in mijn ogen, en kunnen ze daar gewoon naar buiten lopen dan? Bij ons op het kdv moet je op een (hoge) knop drukken om naar buiten te kunnen.

Lekker Nikki naar Kreta! Wanneer gaan jullie? En waar op Kreta? Voor mij is het lang geleden, maar het was wel een heerlijke vakantie. Wij waren daar in 2 weken eigenlijk nog niet klaar.

Mag ik nog een keer opscheppen?

Toen we Tim donderdag naar het kdv brachten kroop hij maximaal 4 "stapjes" achter elkaar, toen we hem 's middags ophaalden kroop hij zo de hele kamer door! Hij kruipt nu de hele dag en wil overal aan gaan staan, hij heeft Daan zijn keukentje vandaag al 3 keer over zich heen getrokken. Die gaan we dus maar even weg zetten. Nu is het afgelopen met de rust, want ook Daan zijn speelgoed is nu binnen bereik en dat is voor Daan ook wennen. En ook de keukenkastjes zijn errug interessant, wel weer wennen hoor, Daan weet natuurlijk precies waar hij vanaf moet blijven.

Is het nu definitief de 18e april? En wat doen we nu met of zonder kids? Waar, wat en hoe laat?
hello!

Mida, wat goed zeg van Tim! Die fase ben je dan echt alweer even vergeten he. T is ook watervlug, als R naar de wc moet en ik hem help, kruipt ze al tussen mijn benen door en hangt ze al aan de wc bril, of is ze achter mijn rug al bezig om de trap op te klimmen. (of de diepvries open trekken en ik het niet door hebben, ook erg grappig die ontdooide spullen)

Nikki, oh wat lekker Kreta! Is het gelukt met boeken zoals jullie willen?

Met T gaat het hartstikke goed. De ingreep viel heel erg mee, al moet ze natuurlijk wel even onder narcose. HEt was echt lopende band werk. We moesten voor de ok wel heel lang wachten, omdat het kindje voor T al een wat ouder meisje was, waarvan ze niet wisten hoe ze haar onder narcose wilden brengen. Dat duurde dus wel even, en dat is niet de leukste plek om te wachten.

Ze kwam heel vrolijk uit de narcose, en het leek wel of het haar gelijk opluchte. Ze is nu zoooo vrolijk. Iets wat we helaas te weinig van haar gezien hebben de afgelopen tijd, dus het is heerlijk om te zien. Er komt ook gelijk al troep uit haar oor, dikke zwarte (!!!) prut. Niet te geloven toch.

Wat mij betreft 18 april, alleen zonder kinderen, in amersfoort en dan in het centrum of bij het station afspreken? of een centrale parkeergarage afspeken waar we allemaal parkeren? En van daar uit kijken wat we kunnen doen?

Ik ga ook nog wel even googlen. Zal ik jullie dan eindelijk eens ontmoeten??!! Leuk, leuk, leuk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven