De 2005-kippen kakelen rustig verder!!

01-07-2007 12:57 2827 berichten
Alle reacties Link kopieren
En nu op naar een meeting!
En als je dus helemaal in het noorden van Nederland woont is het 2 uur en 40 min met de trein en kost het 40 euro. Dus ik ga lekker met de auto hihi.

18 april gaan we niet lijnen, kan ik me nu alweer verheugen op lekker eten. En buurvrouw 7 kilo kwijt in 3 weken, jemig wat vooor dieet is dat???

Mida hoe gaat het met Tim?

Had nog even achter eventuele nieuwe baan aangebeld, volgende week woensdag zijn de gesprekken van 2 interne kandidaten, mocht daar niks uit komen belt hij mij. Hij waardeerde het wel dat ik had gebeld, dus ik zeg ja ik ben ook echt serieus interesse. Het lijkt me zo'n leuke baan. En de arbeidsvoorwaarden zijn ook gewoon super. Heel wat beter dan waar ik nu zit.

Jamie hoe gaat het met jou met het werk?

En bij jou Mida?
Voor mij is het 2 uur à 31 euro. Aan benzine en parkeergeld ben je het ook kwijt. Boek mee en het komt helemaal goed! Ik reis via Rotterdam, ben om kwart voor 12 op Amersfoort.

Leuk dat iedereen komt (Cola??)!!

Als we weten of iedereen komt kunnen we reserveren. Ik heb er zin in!! En nee, dan lijn ik niet hoor haha!!!

Snico fijn dat alles goed gaat in je buikie!!!
Helaas, toen hij net uit bed kwam had hij weer 39,5. Weer niets gegeten, alleen een toetje. Net ook maar een halve fles en ik heb hem nu weer op de arm want hij wil niet slapen.

Daan is vanmiddag op de terugweg ook in slaap gevallen en heeft op de bank 1,5 uur liggen pitten, dus die ging ook pas met de nodige moeite slapen.

Bij ons op het werk is het weer een beetje rustig, iedereen is nu wel aan het idee gewend dat we van 19 mensen afscheid moeten nemen. Inmiddels zijn de meeste ontslagaanvragen goedgekeurd en zijn er zelfs al mensen weg die nog veel snipperdagen hadden. Ik denk dat er nu iedere week wel iemand weggaat en dan is als het goed is over 2 maanden bijna iedereen weg die zijn ontslag heeft gekregen. Degenen die mogen blijven hebben genoeg werk, dus ik denk niet dat er nog meer mensen wegmoeten.

Ik ga even kijken of ik Tim in bed kan gaan leggen.
snico, prima plan om met de trein te gaan. Vind je het leuk als ik richting jou kom? Moet je me anders even mailen via hyves, met je telefoonnummer en waar je nou precies woont. Ik ken het parkeerterrein bij de bristol bedoel je die? En hoelaat?

En spreken we dan bij het station af met z'n allen. En uiteraard ga ik niet lijnen dan.

Ik heb vandaag voor mezelf laarzen voor 150 euro gekocht. ahum. Ik vond die laarzen zo mooi, maar ik pas ze nooit. maar deze wel! Dus haleloeia, inladen die hap. Hoe ik dat bekostig zie ik dan wel weer haha.

Nikki, spannend van je die baan. Ik hoop voor je dat die andere twee het verknallen. :-)
Hé ik dacht dat jij geld ging verdienen in plaats van uitgeven

Mijn laarzen kostten ook bijna 150 euro hoor, dat ben je nu eenmaal gewoon kwijt voor een paar goede laarzen.

Ik ga snel slapen, ik geloof nog niet dat het een relaxte nacht gaat worden
Sterkte Mida!

Sorry voor de korte berichtgeving maar ik ben de hele avond al bezig met de voorbereidingen voor morgen. Alleen. Jaimieman is pokeren :( .
kik, heb je gehyved!
jamie, gefeliciteerd met Sje! 2 jaar, ongeloofelijk.

Balen dat je de voorbereidingen alleen moet doen, heb je dat ook aangekaart bij jaimieman?

Wat mij betreft gewoon resereven en gewoon voor allemaal en dan zeggen dat er 1 (cola) o.v.b. is?
Christea´s tea 22,50

christea s hele assortiment

kunt u proeven: scone met

jam en clotted cream, taart,

luxe koek, cake, brownie,

truffel, fudge, hartige scone,

kleine sandwich, halve

quiche

met een grote pot thee.

Deze dan reserveren?

er is nog 1 goedkopere van 15,90 en dan nog 1 van 10,90
ik zou zeggen, deze doen....maar ja ik ben dan ook zwanger....
Haha, ik ben niet zwanger, maar zou ook voor deze gaan.

kom later terug, Tim wil de laptop slopen.
ik ben ook niet zwanger en mijn voorkeur gaat daar ook naar uit.
helemaal goed!

jaimie, gefeliciteerd met je kleine mannetje! En grote man, op zijn flikker gegeven?

Snico, tweede links bedoel je zeker tweede rechts ofniet? anders zit ik namelijk op de treinrails :-)
quote:kikkie1 schreef op 09 april 2009 @ 20:36:

helemaal goed!

Snico, tweede links bedoel je zeker tweede rechts ofniet? anders zit ik namelijk op de treinrails :-)oeps..........inderdaad 2e rechts..... (1e rechts is meteen na t "viaduct', 2e rechts is vrij direct na de geluidsschermen. Brede straat, met plantsoen in t midden. Ik woon aan de , effe denken hihi, rechterkant van de straat. Grote boot in de vensterbank.
goh dat jij een grote boot in de vensterbank hebt, had ik niet gedacht,

Jamie, leuke dag gehad?

Vind het wel spannend hoor om jullie allemaal te zien, ik heb jullie nog nooit gezien irl, dus spannend.....
Nou schrik dan maar niet van mijn verschrikkelijke brabantse accent.

Nikki, reserveer jij?

Jaimie, beetje laat maar alsnog gefeliciteerd met je zoon! Hebben jullie een leuke dag gehad? Hebben jullie het vandaag ook gevierd, of komt het feest dit weekend?

Ik heb de boodschappen ook binnen, wij vieren het zondag.

Vannacht viel mee, ik ben er 1 keer om 4 uur uit geweest omdat hij zo hoestte. Vanmorgen had hij weer een beetje verhoging, dus toch maar met een zetpil naar het kdv gebracht. Om 13.15 werd ik gebeld dat hij niet wilde eten, niet drinken en dat hij weer 38,5 verhoging had. Dus ben ik hem gaan halen. Daan zou vanmiddag naar de bassisschool gaan oefenen en daarna naar de BSO. Dus ik ging hem om half 5 halen, zat hij gewoon op zijn "oude" groep! Dus ik zeg tegen hem, hoe was het bij juffrouw Suzanne? Daar ben ik niet geweest, zegt hij. Zijn ze dus gewoon vergeten om hem naar school te brengen! Ik heb er maar niet moeilijk over gedaan, maar eigenlijk was ik best boos. Ik had het 's morgens nog gezegd.
jeetje mida, daar zou ik ook wel even boos om worden geloof ik. Hoezo waren ze dat vergeten dan?

En inderdaad een brabant accent, hihi, ik ben benieuwd. Ik vind het ook erg spannend om jullie te ontmoeten. Ik ken natuurlijk jaimie en snico al wel, maar verder niet!

Snico, ik ga op jacht naar een grote boot:-) Volgens mij weet ik het nu wel.

Ik heb een leuke dag gehad vandaag op school, we hadden vossenjacht. maar man o man wat vermoeiend. Mijn groepje was bloedfanatiek, dus sjeesde er continue vandoor. En aangezien ze pas een nieuwe letter van de woordpuzzel kregen als het groepje compleet was, moest de juf zonder conditie, toch echt rennen, op haar nieuwe laarzen van 150 euro door het natte gras en de modder. :-) En onderweg moeders tegenkomen die dan leuk zeggen "kom op juf, rennen" "haha de juf is straks tien kilo lichter" haha grapjassen.
Het was een beetje een hectische dag op het kdv, 's morgens een excursie naar de geitjesboerderij en Daan zijn afscheidsfeestje. Maar dan nog, er was duidelijk afgesproken dat hij 's middags naar school zou gaan en daarna naar de bso, wat dus ook niet is gebeurd. De juf van de bso liet wel duidelijk merken dat ze het belachelijk vond. Ik ben nog wel even naar zijn juf op school gelopen, die was er gelukkig nog en eigenlijk had zij het ook niet in de gaten gehad. Dus ik zal er maar niet te moeilijk meer over doen, het is nu toch gebeurd.

Kikkie, klinkt als een leuke maar vermoeiende dag. Had je geen zere voeten met je nieuwe laarzen? Het zou ook niets voor mij zijn, al dat rennen.

Ik ben vanmorgen met Tim naar de huisarts geweest, hij blijkt een fikse keelontsteking te hebben. Geen wonder dat hij niet wil eten en drinken. Ze hoorde ook "iets" op zijn longetjes en daarom moet ik volgende week nog even terugkomen om nog een keer te laten luisteren. Ik heb heb een abkuur meegekregen en dat zou binnen 2 dagen moeten werken. Vandaag ging het al een stuk beter, alleen vanmorgen nog wat verhoging en vanmiddag weer een normale temperatuur.

Ik kijk er ook naar uit om jullie te ontmoeten, de vorige keer vond ik het wel leuk dat we elkaar toch wel meteen herkenden. Ik was er als eerste en zat al een minuut of 10 te wachten toen Snico aankwam, maar ik wist meteen dat ze het was.
Oh ja en wat een heerlijk dag weer vandaag!

Ik ben gewoon verbrand, geen moment aan gedacht om te smeren. En aangezien Tim een gat in de dag heeft geslapen ben ik bijna de hele dag met Daan buiten geweest.
En nog eentje omdat het mijn 1000e berichtje is
Dank jullie wel voor de felicitaties! We hebben het klein gehouden, naaste familie en naaste vrienden. 9 mei vieren we het in 1x voor allebei de kinders. Ondanks dat is hij toch al goed verwend! Vandaag heeft hij het op de andere groepvan het kdv gevierd.

Wij waren allebei vrij en we hebben flink gewerkt!! We gaan de vijver dichtgooien namelijk. Er staat wel een hek omheen maar Sje is zo'n boef die klimt overal op of in. Met Dtje ging het wel goed maar nu gaat hij dus dicht. Het is nog lang niet klaar, morgen komt mijn vader helpen en ga ik verkassen naar mijn moeder met de kindjes. Anders lopen we alleen maar in de weg. Hopelijk wordt het weer zo'n lekkere dag, mijn ouders hebben een geweldige tuin en speelbos vlakbij dus dan vermaak ik me wel!

Mida ik herken je reactie, ik zou er waarschijnlijk ook niet boos op hebben gereageerd maar het wel zijn!!! Echt stom dat ze dat waren vergeten. Hoe gaat het nu met Tim? Wanneer was Tim nou jarig> Daan toch de 11e, ik dacht Tim de 18e? Dat zal wel niet want dan hebben we de date!!

Ik ga ook voor dat lekkere arrangement. Hopelijk is er nog plaats. Wie wilt reserveren?

Kik als ik jou zo hoor heb je echt een fantastische baan! Leuk zeg dat je de sprong hebt gewaagd. Hoe gaat de studie?

Nik ik hoop dat het wat wordt met die baan! Goed dat je laat zien dat je geinteresseerd bent, dat maakt een goede indruk natuurlijk.

Snico leuk dat jij ook komt!!
Ach die arme Tim! Arm manneke!! Hopelijk slaat de ab kuur snel aan!

Sje heeft bijna dagelijks een flinke bloedneus, echt niet leuk meer. Ik moet nu een week lang 2 maal daags druppelen maar de week is om en het helpt niks. Waarschijnlijk moet hij naar de kno arts, die branden het dan dicht (!?) . Dat wordt wat, die houdt nooit zijn hoofd stil.
Hè bah Jaimie, dat is ook zielig! Wat branden ze dan dicht? Maar ja steeds die bloedneus is ook niets.

Slim om die vijver dicht te gooien, ik zou het er ook niet op hebben. Mijn ouders hebben ook een flinke vijver in de tuin en die hebben er een soort rek inliggen zodat er niemand in kan vallen.

Tim is maandag jarig, de 13e.
O de 13, dan zijn ze echt dicht op elkaar geboren hè. Jullie vieren het ook samen zeker?!

In je neus komen een aantal bloedvaatjes samen en dat is een gevoelig plek. Dat branden ze dan dicht (lekker vage omschrijving maar ik weet ook niet meer wat de huisarts nou precies zei haha.)
Ja, we vieren het morgen samen.

Daan was erg blij met zijn "nieuwe" fiets (2e hand gekocht voor 30 euro, maar weet hij veel ). Hij heeft er de hele dag mee in de binnentuin gespeeld. We hebben vandaag verder eigenlijk niet veel bijzonders gedaan, hij heeft iets lekkers uitgezocht in de winkel en hij mocht kiezen wat hij wilde eten (spinazie en vleesje). Hij heeft wel 10 keer gevraagd wanneer nu de mensen met de kado's kwamen, dat is dus nog wel moeilijk te begrijpen.

Met Tim lijkt het iets beter te gaan, hij is weer helemaal vrolijk en de koorts was vandaag ook weer helemaal weg. Het eten en drinken is alleen nog een drama, gelukkig gaat het drankje van de ab kuur er wel goed in, met een spuitje. Ik ben benieuwd wat hij morgen met de taart gaat doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven