De 2005-kippen kakelen rustig verder!!

01-07-2007 12:57 2827 berichten
Alle reacties Link kopieren
En nu op naar een meeting!
Volgens mij stappen jullie op Utrecht cs in mijn trein in!!
quote:nikki81 schreef op 17 april 2009 @ 19:52:

Die van Nikkiman, Mida. Enneh zit je met mij in de trein??? Grappig zeg :-)

.Duh, Snico bedoel ik natuurlijk
Jaimie, wij komen aan om 11.34 op perron 1.

Ik denk dat jij net in een trein later zit, die om 11.45 aankomt op perron1?

Zullen we dan op jou wachten op het perron, dan hoeven we niet te zoeken op het station.
o ja wacht ik keek niet goed. Ik kom idd om 1145 aan op perron 1. Zie ik jullie dan!!!!
Tot zo!!!!!
Ik ben thuis! Om kwart over 7 kwam mijn trein aan.

Ik vond het erg gezellig en ik vind jullie allemaal supermeiden!

Jammer Cola dat je er niet bij was! Hopelijk zijn we de volgende keer compleet.

Jullie ook veilig aan gekomen?
Jaaa, present! Ik was om 5 voor 7 thuis, toen ik in de bus stapte heb ik Midaman gebeld dat ik over een kwartier thuis zou zijn en mijn hele gezin stond me op de bushalte op te wachten .

Ik vond het heel erg gezellig! En leuk dat we nu ook echt de gelegenheid hebben gehad om lekker bij te kletsen, dat had ik de vorige keer toch wel een beetje gemist.

Maar mén wat ben ik verbrand! Ik had niet in de gaten dat het zo erg was, ik heb net maar meteen wat creme gesmeerd.

Cola, jammer dat je er niet was, volgende keer beter?
Oh ja Kikkie, grappig dat je ons steeds met onze nick aansprak . Daar was ik de vorige keer ook zo bang voor dat ik dat zou doen.
Ik was ook om 5 voor 7 thuis, heb wel flink door kunnen rijden, dus dat scheelt.

Ik vond het ook heel gezellig! Toch wel bijzonder he. Toen ik jullie voor het eerst zag dacht net zoals op de foto, logisch natuurlijk maar dat ging er gewoon door me heen!!!

Nu verder ik hou van holland kijken....
Ja gek hè, dat je elkaar nog nooit echt hebt gezien en je elkaar meteen herkent. En dat het meteen voelt alsof je elkaar al jaren kent (wat ook zo is natuurlijk)
ik ben ook weer present! Ik was om zeven uur thuis. Snico en ik hebben nogal wat van perron gewisseld omdat we eigenlijk niet zo goed op de borden hadden gekeken.

Uiteindelijk ging onze trein om 17.55.

Ik vond het echt super gezellig. En jammer dat de dag zo snel alweer voorbij ging. Ik vond het ook heel vertrouwd met iedereen.

Mida, je was inderdaad erg rood geworden, doet het ook zeer?

Wat lief dat ze je stonden op te wachten.

Nikki, fijn dat jij ook weer thuis bent, met die lange rit. Super dat je dat gedaan hebt.

Toen ik hier binnen kwam riep T vanaf haar kinderstoel heel hard Maaaaaaamaaaaaaaa!

R had me ook erg gemist en had me vanmorgen gewaarschuwd dat ik uit moest kijken voor de sneeuw en dat als het ging regenen ik naar binnen moest gaan.
Hè, ik zag jullie toch in de trein stappen rond half 6? Of zijn jullie ook weer uitgestapt?

Gelukkig maar dat we geen sneeuw en regen hebben gezien, anders hadden we naar binnen moeten gaan.

Nee, het doet nog niet zeer, dat zal morgen misschien wel komen. Ik smeer het dadelijk voor ik ga slapen nog een keer in en ga morgen proberen om in de schaduw te blijven als ik bij mijn vriendin in de tuin zit.
ja die trein was het ook uiteindelijk maar die ging dus pas zolaat. Maar ja we zaten lekker hoor. We zijn geloof ik van perron 8 naar 18 terug naar 12 en uiteindelijk naar 19 gelopen. hihi.
Wat zijn jullie toch ook een stel mutsen, zeker te druk met kletsen

Cola, is alles wel goed bij jullie? We waren gisteren een beetje bezorgd omdat we niets meer van je hebben gehoord.
Genieten jullie ook zo van het heerlijke weer! Super niet?

Cola alles goed??
Het weer is hier ook geweldig! De kids slapen allebei. Dtje is vanmorgen voor het allereerst op school geweest, ze moest wel even huilen maar heeft het wel leuk gehad. Ze vertelde zelfs erover.
Ja, heerlijk! Ik ben vanmiddag met Tim gaan fietsen, ik geniet echt van mijn uurtjes alleen met mijn jongste zoon. Daan heeft 3 jaar mijn ongedeelde aandacht gehad en ik vind dat Tim dat ook verdient. Daan is vanmorgen met school op excursie naar een geitenboerderij geweest, toen ik hem kwam halen om 12 uur wilde hij nog niet naar huis!
oh wat gaan ze hard he die oudsten van ons. Allemaal nu bijna naar school.

Dat heb ik ook Mida, ik kan ook zo genieten van die uurtjes met T alleen. Ze is dan ook heel anders, veel rustiger, hoeft ze even niet te strijden.

En wat doet ons jongste moppie vandaag bij opa en oma? .......................juist lopen! Ze loopt. Mijn baby loopt :-)
Mooi! Dat komt goed uit met dat mooie weer, geen kapotgekropen broeken meer. Ik weet nog dat ik erg blij was dat Daan net voor de zomer ging lopen. Ik ben benieuwd wanneer Tim zover is, dat duurt nog wel even vrees ik.

Ik ben vanmorgen met Tim naar het cb geweest, hij is nu 76,4 cm en weegt 9200 gram. Met zijn lengte zat hij precies op zijn lijn, maar het gewicht bleef behoorlijk achter. Niet gek natuurlijk als je bedenkt hoeveel hij ziek is geweest. Verder was alles goed en hij heeft weer 2 spuitjes gehad.
Mida, Tim weegt wat T bij haar laatste bezoek, 4 weken geleden woog :-) Scheelt vier maanden die twee.

Maar nu gaat ze in een keer hard. Ze is onverzadigbaar. Blijft eten.
Dat zou Tim ook mogen doen, wat beter eten. Sinds hij in het ziekenhuis heeft gelegen is het eten een klein drama.

T zit dan wel onder het gemiddelde gewicht, of niet? Tim zat mooi gemiddeld, maar is daar nu onder gedoken.
Niet dat dat erg is, trouwens. Daan is altijd een lichtgewichtje geweest, daarom vond ik het wel fijn dat Tim wat flinker is. Met Daan was ik altijd een beetje gestresst als hij niet goed at, Tim heeft genoeg reserves, dus daar maak ik me minder druk om.
nou wat me nu toch net overkomt....

Ik naar de A&H om mijn spaarkaarten in te leveren voor Eftelingkaarten (we gaan vrijdag met r) kom ik terug bij de auto heb ik een parkeerbon!!!! Hier in dit gat, op het parkeerterrein waar ik al zes jaar parkeer, moet ik in een keer een parkeerschijf leggen!!!!!

60 euro. grrrr, alsnog dure kaarten dus, hihi.

Wie o wie kan ik nog blij maken met zegels? ik heb nog liggen.
Kik wat leuk dat T loopt! Jammer dat opa en oma de primeur hadden maar ja.

Enne, ik heb zelf al 5 kaarten vol dus ik ben voorzien! Wij gaan waarschijnlijk volgend weekend.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven