De 2005-kippen kakelen rustig verder!!
zaterdag 18 april 2009 om 20:44
Jaaa, present! Ik was om 5 voor 7 thuis, toen ik in de bus stapte heb ik Midaman gebeld dat ik over een kwartier thuis zou zijn en mijn hele gezin stond me op de bushalte op te wachten .
Ik vond het heel erg gezellig! En leuk dat we nu ook echt de gelegenheid hebben gehad om lekker bij te kletsen, dat had ik de vorige keer toch wel een beetje gemist.
Maar mén wat ben ik verbrand! Ik had niet in de gaten dat het zo erg was, ik heb net maar meteen wat creme gesmeerd.
Cola, jammer dat je er niet was, volgende keer beter?
Ik vond het heel erg gezellig! En leuk dat we nu ook echt de gelegenheid hebben gehad om lekker bij te kletsen, dat had ik de vorige keer toch wel een beetje gemist.
Maar mén wat ben ik verbrand! Ik had niet in de gaten dat het zo erg was, ik heb net maar meteen wat creme gesmeerd.
Cola, jammer dat je er niet was, volgende keer beter?
zaterdag 18 april 2009 om 21:03
zaterdag 18 april 2009 om 21:31
ik ben ook weer present! Ik was om zeven uur thuis. Snico en ik hebben nogal wat van perron gewisseld omdat we eigenlijk niet zo goed op de borden hadden gekeken.
Uiteindelijk ging onze trein om 17.55.
Ik vond het echt super gezellig. En jammer dat de dag zo snel alweer voorbij ging. Ik vond het ook heel vertrouwd met iedereen.
Mida, je was inderdaad erg rood geworden, doet het ook zeer?
Wat lief dat ze je stonden op te wachten.
Nikki, fijn dat jij ook weer thuis bent, met die lange rit. Super dat je dat gedaan hebt.
Toen ik hier binnen kwam riep T vanaf haar kinderstoel heel hard Maaaaaaamaaaaaaaa!
R had me ook erg gemist en had me vanmorgen gewaarschuwd dat ik uit moest kijken voor de sneeuw en dat als het ging regenen ik naar binnen moest gaan.
Uiteindelijk ging onze trein om 17.55.
Ik vond het echt super gezellig. En jammer dat de dag zo snel alweer voorbij ging. Ik vond het ook heel vertrouwd met iedereen.
Mida, je was inderdaad erg rood geworden, doet het ook zeer?
Wat lief dat ze je stonden op te wachten.
Nikki, fijn dat jij ook weer thuis bent, met die lange rit. Super dat je dat gedaan hebt.
Toen ik hier binnen kwam riep T vanaf haar kinderstoel heel hard Maaaaaaamaaaaaaaa!
R had me ook erg gemist en had me vanmorgen gewaarschuwd dat ik uit moest kijken voor de sneeuw en dat als het ging regenen ik naar binnen moest gaan.
zaterdag 18 april 2009 om 22:09
Hè, ik zag jullie toch in de trein stappen rond half 6? Of zijn jullie ook weer uitgestapt?
Gelukkig maar dat we geen sneeuw en regen hebben gezien, anders hadden we naar binnen moeten gaan.
Nee, het doet nog niet zeer, dat zal morgen misschien wel komen. Ik smeer het dadelijk voor ik ga slapen nog een keer in en ga morgen proberen om in de schaduw te blijven als ik bij mijn vriendin in de tuin zit.
Gelukkig maar dat we geen sneeuw en regen hebben gezien, anders hadden we naar binnen moeten gaan.
Nee, het doet nog niet zeer, dat zal morgen misschien wel komen. Ik smeer het dadelijk voor ik ga slapen nog een keer in en ga morgen proberen om in de schaduw te blijven als ik bij mijn vriendin in de tuin zit.
dinsdag 21 april 2009 om 17:10
Ja, heerlijk! Ik ben vanmiddag met Tim gaan fietsen, ik geniet echt van mijn uurtjes alleen met mijn jongste zoon. Daan heeft 3 jaar mijn ongedeelde aandacht gehad en ik vind dat Tim dat ook verdient. Daan is vanmorgen met school op excursie naar een geitenboerderij geweest, toen ik hem kwam halen om 12 uur wilde hij nog niet naar huis!
dinsdag 21 april 2009 om 21:10
oh wat gaan ze hard he die oudsten van ons. Allemaal nu bijna naar school.
Dat heb ik ook Mida, ik kan ook zo genieten van die uurtjes met T alleen. Ze is dan ook heel anders, veel rustiger, hoeft ze even niet te strijden.
En wat doet ons jongste moppie vandaag bij opa en oma? .......................juist lopen! Ze loopt. Mijn baby loopt
Dat heb ik ook Mida, ik kan ook zo genieten van die uurtjes met T alleen. Ze is dan ook heel anders, veel rustiger, hoeft ze even niet te strijden.
En wat doet ons jongste moppie vandaag bij opa en oma? .......................juist lopen! Ze loopt. Mijn baby loopt
dinsdag 21 april 2009 om 21:49
Mooi! Dat komt goed uit met dat mooie weer, geen kapotgekropen broeken meer. Ik weet nog dat ik erg blij was dat Daan net voor de zomer ging lopen. Ik ben benieuwd wanneer Tim zover is, dat duurt nog wel even vrees ik.
Ik ben vanmorgen met Tim naar het cb geweest, hij is nu 76,4 cm en weegt 9200 gram. Met zijn lengte zat hij precies op zijn lijn, maar het gewicht bleef behoorlijk achter. Niet gek natuurlijk als je bedenkt hoeveel hij ziek is geweest. Verder was alles goed en hij heeft weer 2 spuitjes gehad.
Ik ben vanmorgen met Tim naar het cb geweest, hij is nu 76,4 cm en weegt 9200 gram. Met zijn lengte zat hij precies op zijn lijn, maar het gewicht bleef behoorlijk achter. Niet gek natuurlijk als je bedenkt hoeveel hij ziek is geweest. Verder was alles goed en hij heeft weer 2 spuitjes gehad.
dinsdag 21 april 2009 om 22:28
woensdag 22 april 2009 om 12:57
nou wat me nu toch net overkomt....
Ik naar de A&H om mijn spaarkaarten in te leveren voor Eftelingkaarten (we gaan vrijdag met r) kom ik terug bij de auto heb ik een parkeerbon!!!! Hier in dit gat, op het parkeerterrein waar ik al zes jaar parkeer, moet ik in een keer een parkeerschijf leggen!!!!!
60 euro. grrrr, alsnog dure kaarten dus, hihi.
Wie o wie kan ik nog blij maken met zegels? ik heb nog liggen.
Ik naar de A&H om mijn spaarkaarten in te leveren voor Eftelingkaarten (we gaan vrijdag met r) kom ik terug bij de auto heb ik een parkeerbon!!!! Hier in dit gat, op het parkeerterrein waar ik al zes jaar parkeer, moet ik in een keer een parkeerschijf leggen!!!!!
60 euro. grrrr, alsnog dure kaarten dus, hihi.
Wie o wie kan ik nog blij maken met zegels? ik heb nog liggen.