De 2005-kippen kakelen rustig verder!!

01-07-2007 12:57 2827 berichten
Alle reacties Link kopieren
En nu op naar een meeting!
Ik wil wel reserveren voor 6 personen? De duurste high tea.

Fijn dat Daan zijn fiets zo mooi vond, ook al is het een 2e handse weten zij veel, het hoeft ook niet altijd duur te zijn.

Jullie hebben er in ieder geval mooi weer bij.

Nikkiman kan vanmiddag kampioen worden met voetbal, dus we staan allemaal langs de lijn vanmiddag.
Nou ja zeg vergeet ik je nog te feliciteren, stom! Nog van harte gefeliciteerd met Daan!!! En alvast met Tim, morgen weer een volle dag gepland dus waarschijnlijk geen forumtijd.

Ik heb wel een excuus hoor want we hebben de vijver dichtgegooid, 8 kuub grond samen (met hulp van mijn pa) verreden. Resultaat: spierpijn en geen vijver meer!!Echt afwerken lukt nog niet want de grond moet eerst nog inzakken.

Morgen wat plantjes halen en lekker fietsen, en verder in de tuin werken.

Nikki is Nikkiman kampioen geworden?
Het is je vergeven hoor.

Je hebt hard gewerkt zeg! Respect hoor.

Ja Nikki, zit Nikkiman nu in de kroeg zijn kampioenschap te vieren?

Ik heb even een tip voor de treinreizigers van zaterdag. Het kruidvat had vorige maand een actie, treinkaartjes voor 1 dag onbeperkt reizen voor 12,50. De kaartjes zijn bij het kruidvat helaas uitverkocht, maar op marktplaats staan er nog erg veel. Ik heb net iemand een mail gestuurd om zo'n kaartje te ritselen, scheelt me toch weer 15 euro.

Vandaag hadden we het verjaardagsfeest, ze zijn enorm verwend. De hele kast staat vol met kado's, niet normaal. Het was heerlijk weer, dus lekker alles buiten. Daan heeft zich geweldig vermaakt, met al zijn vriendjes spelen in zijn eigen vertrouwde binnentuin. Met Tim ging het wat minder, het drinken wordt steeds meer een gevecht, ik heb dus vandaag de ORS maar uit de kast getrokken. Daar heeft hij met veel moeite 40 ml van gedronken. Hij plast nog steeds, dus op zich is het nog niet zo erg, maar ik ben wel bezorgd. Als dit dinsdag nog niet beter is ga ik dinsdag al terug naar de dokter en wacht ik niet tot vrijdag.
Nikkiman is inderdaad kampioen geworden, dus dat was wel weer even een gezellig feestje!

Hoe gaat het nu met Tim Mida? En al een beetje overzicht in alle kado's.

Ga nu even reserveren.
is van woensdag tot en met zaterdag open, probeer ik het morgen nog even weer.
Mooi dat Nikkiman kampioen is geworden. Ben je het zelf ook nog gaan vieren?

Met Tim gaat het weer wat beter, gisteren en vandaag heeft hij weer redelijk goed gegeten en gedronken. Hij is weer vrolijk als vanouds. Alleen dat rothoestje blijft, dus ik ben wel blij met die afspraak van vrijdag.

Oh en die kado's ik kan ze niet kwijt in de speelgoedkast, ik vrees dat we nog een gedeelte van "onze" kast moeten opofferen. Ik zal zo wat foto's op Hyves zetten.
Hey girls, ik heb wat op onze Hyves gezet over zaterdag, misschien kunnen we daar de details beter bespreken?!

Nikki dat zal wel feest geweest zijn dan!

Mida, fijn dat Tim is opgeknapt!

Nu ga ik lekker douchen, net klaar met sporten!

mida, nog gefeliciteerd! Hoe was het? Hoe is het met je kleine mannetje? Slim plan van jou, van de treinkaartjes. Heb je toch bijna de high tea er weer uit.

Nikki wat goed zeg kampioen. Leuk feestje geweest zeker!

Jaimie, hard gewerkt! Hebben jullie het allemaal dicht getegeld?

Wij hebben leuk weekend gehad.

We hebben de schutting vervangen, was flink klusje. Daarnaast kwam mijn broer over met de meiden. Voor het eerst sinds het gebeuren. Was erg gezellig. heerlijk om die meiden en mijn broer even te kunnen knuffelen.

Ik heb zin in zaterdag!!!!
Het was inderdaad een leuk feestje! Ik was om 12 uur thuis en Nikkiman om 3 uur.

Heb net toch nog even iemand gemaild via MP over zo'n kruidvatkaartje, ik kan daar toch echt niet voor heen en weer rijden. Heb Christea's al 5 keer gebeld vandaag maar steeds in gesprek..... irritant.
Nikki, dan hoop ik dat je meer succes hebt met de treinkaartjes als ik, want het is mij nog niet gelukt om er 1 te bemachtigen. Ik heb denk ik wel 7 mensen gemaild en ze zijn allemaal al weg of ze willen er meteen 4 voor meer als 12,50 per stuk verkopen.

Inderdaad irritant dat ze steeds in gesprek zijn.

Kikkie, fijn dat je broer en zijn dochters zijn geweest. Is je ex-schoonzus inmiddels een beetje bijgedraaid?

Ik kijk even op Hyves.
Nou mij is het ook niet gelukt hoor, kaartjes zijn aldoor al weg.

Dus denk dat het gewoon met de auto word.
Effe snel: als je mp opent staat er bovenaan een actie van mp zelf, onbeperkt treinen voor 17.95
Ja heb ik gezien, maar dat kan 5 werkdagen duren voordat je de kaarten in huis hebt, dus dat durfde ik gisteren niet meer aan. Anders had ik die zeker besteld, maar ik ben bang dat ik dan maandag dat kaartje pas binnen heb en dan kan ik alsnog een kaartje voor de volle mep kopen.
Ja das waar, ik heb ze maandag besteld en had ze vandaag in huis.
Heb ik ook gezien en ook ik durfde dat niet aan.

Vandaag nieuwe poging om Christea's te bereiken....
Is gelukt ik heb gereserveerd voor 6 personen om half 1, Cola kom je wel of niet? Ik heb je er wel bij gerekend.

Ik kom toch met de auto...ik zie nog even waar ik parkeer. Die man van Christea's had het over bij het gemeentehuis anders zie ik jullie bij Christea's?

xx
Ik heb net nog wat op Hyves gezet.

Hebben we allemaal elkaars mobiele nummer?

Ik denk dat ik wel van iedereen het nummer heb, maar ik zal voor de zekerheid nog even mijn nummer op Hyves zetten, dan kunnen we elkaar altijd nog smssen of bellen als we iemand mislopen.
ik heb t mob nummer van kik, cola en jaimy. Of ik de jouwe heb weet ik niet zeker mida, ik dacht van wel.

Zal voor de securité ook de mijne ff op hyves zetten.

Kik, ik heb je gehyved!

Ik heb er zin in!
ik heb cola ook ff gehyved, voor de zekerheid...
Als cola om 3 uur nog niet heeft gereageerd dan maar 1 minder doorgeven of gewoon zo laten staan?

Ik zet de auto bij het st jorisplein dus dan zie ik jullie bij christea's. Als jullie er eerder zijn ik heb gereserveerd onder mijn achternaam.
Je eigen naam, of die van Nikkiman? Ik weet niet wat we het beste kunnen doen, of je zo'n High tea ook zonder te reserveren kunt doen, anders zou ik zeggen even afbellen. Het is ook een beetje lullig als ze alles voor 1 persoon te veel klaar hebben staan.

Ik pak een trein eerder dan zit ik vanaf Utrecht CS in dezelfde trein als Kikkie en Nikki.

Daan heeft er nu 2,5 dag school achter elkaar opzitten en hij is helemaal op. Hij ligt nu op de bank tv te kijken en gisteren tijdens het eten viel hij bijna in slaap. Volgende week maar even aankijken, anders hou ik hem gewoon dinsdag of vrijdagmiddag thuis
ik heb er zin in!!!!!

ja snico had je mijn nummer?
nope kik, toch niet.....
Die van Nikkiman, Mida. Enneh zit je met mij in de trein??? Grappig zeg :-)

Ik sms wel even als ik geparkeerd ben, spannned he! Heb er wel zin in.

Ik heb wel voor 1 persoons afgebeld, dus voor 5 personen gereserveerd.
Ik heb er ook veeeel zin in!!!!!!! Op welk perron komen jullie aan en hoe laat?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven