De 2005-kippen kakelen rustig verder!!
zondag 12 april 2009 om 12:00
Ik wil wel reserveren voor 6 personen? De duurste high tea.
Fijn dat Daan zijn fiets zo mooi vond, ook al is het een 2e handse weten zij veel, het hoeft ook niet altijd duur te zijn.
Jullie hebben er in ieder geval mooi weer bij.
Nikkiman kan vanmiddag kampioen worden met voetbal, dus we staan allemaal langs de lijn vanmiddag.
Fijn dat Daan zijn fiets zo mooi vond, ook al is het een 2e handse weten zij veel, het hoeft ook niet altijd duur te zijn.
Jullie hebben er in ieder geval mooi weer bij.
Nikkiman kan vanmiddag kampioen worden met voetbal, dus we staan allemaal langs de lijn vanmiddag.
zondag 12 april 2009 om 20:58
Nou ja zeg vergeet ik je nog te feliciteren, stom! Nog van harte gefeliciteerd met Daan!!! En alvast met Tim, morgen weer een volle dag gepland dus waarschijnlijk geen forumtijd.
Ik heb wel een excuus hoor want we hebben de vijver dichtgegooid, 8 kuub grond samen (met hulp van mijn pa) verreden. Resultaat: spierpijn en geen vijver meer!!Echt afwerken lukt nog niet want de grond moet eerst nog inzakken.
Morgen wat plantjes halen en lekker fietsen, en verder in de tuin werken.
Nikki is Nikkiman kampioen geworden?
Ik heb wel een excuus hoor want we hebben de vijver dichtgegooid, 8 kuub grond samen (met hulp van mijn pa) verreden. Resultaat: spierpijn en geen vijver meer!!Echt afwerken lukt nog niet want de grond moet eerst nog inzakken.
Morgen wat plantjes halen en lekker fietsen, en verder in de tuin werken.
Nikki is Nikkiman kampioen geworden?
zondag 12 april 2009 om 22:22
Het is je vergeven hoor.
Je hebt hard gewerkt zeg! Respect hoor.
Ja Nikki, zit Nikkiman nu in de kroeg zijn kampioenschap te vieren?
Ik heb even een tip voor de treinreizigers van zaterdag. Het kruidvat had vorige maand een actie, treinkaartjes voor 1 dag onbeperkt reizen voor 12,50. De kaartjes zijn bij het kruidvat helaas uitverkocht, maar op marktplaats staan er nog erg veel. Ik heb net iemand een mail gestuurd om zo'n kaartje te ritselen, scheelt me toch weer 15 euro.
Vandaag hadden we het verjaardagsfeest, ze zijn enorm verwend. De hele kast staat vol met kado's, niet normaal. Het was heerlijk weer, dus lekker alles buiten. Daan heeft zich geweldig vermaakt, met al zijn vriendjes spelen in zijn eigen vertrouwde binnentuin. Met Tim ging het wat minder, het drinken wordt steeds meer een gevecht, ik heb dus vandaag de ORS maar uit de kast getrokken. Daar heeft hij met veel moeite 40 ml van gedronken. Hij plast nog steeds, dus op zich is het nog niet zo erg, maar ik ben wel bezorgd. Als dit dinsdag nog niet beter is ga ik dinsdag al terug naar de dokter en wacht ik niet tot vrijdag.
Je hebt hard gewerkt zeg! Respect hoor.
Ja Nikki, zit Nikkiman nu in de kroeg zijn kampioenschap te vieren?
Ik heb even een tip voor de treinreizigers van zaterdag. Het kruidvat had vorige maand een actie, treinkaartjes voor 1 dag onbeperkt reizen voor 12,50. De kaartjes zijn bij het kruidvat helaas uitverkocht, maar op marktplaats staan er nog erg veel. Ik heb net iemand een mail gestuurd om zo'n kaartje te ritselen, scheelt me toch weer 15 euro.
Vandaag hadden we het verjaardagsfeest, ze zijn enorm verwend. De hele kast staat vol met kado's, niet normaal. Het was heerlijk weer, dus lekker alles buiten. Daan heeft zich geweldig vermaakt, met al zijn vriendjes spelen in zijn eigen vertrouwde binnentuin. Met Tim ging het wat minder, het drinken wordt steeds meer een gevecht, ik heb dus vandaag de ORS maar uit de kast getrokken. Daar heeft hij met veel moeite 40 ml van gedronken. Hij plast nog steeds, dus op zich is het nog niet zo erg, maar ik ben wel bezorgd. Als dit dinsdag nog niet beter is ga ik dinsdag al terug naar de dokter en wacht ik niet tot vrijdag.
dinsdag 14 april 2009 om 21:22
Mooi dat Nikkiman kampioen is geworden. Ben je het zelf ook nog gaan vieren?
Met Tim gaat het weer wat beter, gisteren en vandaag heeft hij weer redelijk goed gegeten en gedronken. Hij is weer vrolijk als vanouds. Alleen dat rothoestje blijft, dus ik ben wel blij met die afspraak van vrijdag.
Oh en die kado's ik kan ze niet kwijt in de speelgoedkast, ik vrees dat we nog een gedeelte van "onze" kast moeten opofferen. Ik zal zo wat foto's op Hyves zetten.
Met Tim gaat het weer wat beter, gisteren en vandaag heeft hij weer redelijk goed gegeten en gedronken. Hij is weer vrolijk als vanouds. Alleen dat rothoestje blijft, dus ik ben wel blij met die afspraak van vrijdag.
Oh en die kado's ik kan ze niet kwijt in de speelgoedkast, ik vrees dat we nog een gedeelte van "onze" kast moeten opofferen. Ik zal zo wat foto's op Hyves zetten.
dinsdag 14 april 2009 om 21:45
mida, nog gefeliciteerd! Hoe was het? Hoe is het met je kleine mannetje? Slim plan van jou, van de treinkaartjes. Heb je toch bijna de high tea er weer uit.
Nikki wat goed zeg kampioen. Leuk feestje geweest zeker!
Jaimie, hard gewerkt! Hebben jullie het allemaal dicht getegeld?
Wij hebben leuk weekend gehad.
We hebben de schutting vervangen, was flink klusje. Daarnaast kwam mijn broer over met de meiden. Voor het eerst sinds het gebeuren. Was erg gezellig. heerlijk om die meiden en mijn broer even te kunnen knuffelen.
Ik heb zin in zaterdag!!!!
woensdag 15 april 2009 om 17:14
woensdag 15 april 2009 om 20:04
Nikki, dan hoop ik dat je meer succes hebt met de treinkaartjes als ik, want het is mij nog niet gelukt om er 1 te bemachtigen. Ik heb denk ik wel 7 mensen gemaild en ze zijn allemaal al weg of ze willen er meteen 4 voor meer als 12,50 per stuk verkopen.
Inderdaad irritant dat ze steeds in gesprek zijn.
Kikkie, fijn dat je broer en zijn dochters zijn geweest. Is je ex-schoonzus inmiddels een beetje bijgedraaid?
Ik kijk even op Hyves.
Inderdaad irritant dat ze steeds in gesprek zijn.
Kikkie, fijn dat je broer en zijn dochters zijn geweest. Is je ex-schoonzus inmiddels een beetje bijgedraaid?
Ik kijk even op Hyves.
woensdag 15 april 2009 om 20:47
donderdag 16 april 2009 om 11:47
donderdag 16 april 2009 om 21:34
vrijdag 17 april 2009 om 12:50
vrijdag 17 april 2009 om 16:37
Je eigen naam, of die van Nikkiman? Ik weet niet wat we het beste kunnen doen, of je zo'n High tea ook zonder te reserveren kunt doen, anders zou ik zeggen even afbellen. Het is ook een beetje lullig als ze alles voor 1 persoon te veel klaar hebben staan.
Ik pak een trein eerder dan zit ik vanaf Utrecht CS in dezelfde trein als Kikkie en Nikki.
Daan heeft er nu 2,5 dag school achter elkaar opzitten en hij is helemaal op. Hij ligt nu op de bank tv te kijken en gisteren tijdens het eten viel hij bijna in slaap. Volgende week maar even aankijken, anders hou ik hem gewoon dinsdag of vrijdagmiddag thuis
Ik pak een trein eerder dan zit ik vanaf Utrecht CS in dezelfde trein als Kikkie en Nikki.
Daan heeft er nu 2,5 dag school achter elkaar opzitten en hij is helemaal op. Hij ligt nu op de bank tv te kijken en gisteren tijdens het eten viel hij bijna in slaap. Volgende week maar even aankijken, anders hou ik hem gewoon dinsdag of vrijdagmiddag thuis