De 2005-kippen kakelen rustig verder!!

01-07-2007 12:57 2827 berichten
Alle reacties Link kopieren
En nu op naar een meeting!
Oh Kikkie, dat is zuur geld. Toen ik naar de huishoudbeurs ging heb ik ook een bekeuring gekregen voor te hard rijden, ook iets van 50 euro. Altijd jammer zoiets.

Ik kom nooit bij de AH, dus spaar ook de zegeltjes niet.

In ieder geval veel plezier in de Efteling.

Ik ga dinsdag uit eten met een paar collega's. Een van mijn fijnste collega's zat bij de 19 mensen die ontslagen zijn en hij heeft vandaag voor het laatst gewerkt. Omdat we dat niet zomaar voorbij wilden laten gaan hebben we hem uitgenodigd om met een klein groepje lekker te gaan eten. Aangezien dat niet zo vaak meer gebeurd sinds de kinderen er zijn heb ik daar altijd erg veel zin in.
wat fijn mida, dat jullie het zo konden regelen met een etentje. Wat rot dat hij ertussen zat. Hoe is de sfeer op je werk?

En 50 euro voor te hard rijden is ook flink. Ik ben er nog een beetje pissig van. Ik heb iedereen om me heen gevraagd of ze het wisten, en ze wisten het allemaal niet. Zo stom.

Ik heb nu lekker 1,5 week vakantie. Joehoe. Ik had vandaag een goed gesprek met de leraar in wiens klas ik stage loop. Een en al lof. Ik werd er zelfs erg verlegen van. Hij stond erop dat ik in het onderwijs bleef werken :-) en dat de kinderen ook erg blij met me zijn. Echt, voor het eerst in de elf jaar dat ik nu werk, ga ik met een grote glimlach naar mijn werk, heerlijk!
Leuk dat ze zo tevreden over je zijn! Ik denk ook dat als je met zoveel plezier gaat werken je dat overbrengt op de kinderen. Logisch dat ze dan zo blij met je zijn. Kun je nog lang op deze school blijven, of moet je ook nog een keer ergens anders stagelopen? Op het kdv van de jongens is een stagiere, een herintreedster, en dat is ook zo'n geweldig mens. Helaas moet ze binnenkort ergens anders gaan stagelopen, iedereen baalt ervan want ze hadden haar erg graag behouden.

De sfeer bij ons op het werk is een beetje raar, de grote leegloop is begonnen. Iedere week gaan er nu wel meerdere mensen. Aan de ene kant vind ik het heel erg voor de mensen die het betreft, maar aan de andere kant ben ik blij als ze allemaal weg zijn, want dan komt de rust weer een beetje terug. Er zijn ook veel van de mensen die weg moeten ziekgemeld, dan krijg je niet eens meer de kans om afscheid te nemen.

Daan moest net voor het eerst huilen met het naar school brengen . De juf keek me heel streng aan en zei, dag mama. Bah, ik weet zelf ook wel dat ik dan niet te lang moet blijven hangen, ze deed net alsof ik zelf een klein kind was. (Sorry Snico als je dit herkent, volgens mij ben jij ook wel een strenge juf tegen de moeders ) Hij is ook erg moe volgens mij, ik ben eerlijk gezegd blij dat het nu 2 weken vakantie is. Het enige nadeel is dat hij straks na de vakantie misschien weer helemaal opnieuw moet wennen.

Zo, ik ga nu eerst hier iets doen voordat Tim weer wakker wordt.
ECHO!!!

Wat is het hier toch rustig!

Ik heb verder ook weinig te melden, we zijn erg veel buiten geweest. Daan heeft nieuwe schoenen gekregen gisteren en weer viel ik bijna achterover van de prijzen. Ik had op een gegeven moment een schoen van 129 euro in mijn handen , dat ging me toch echt te ver! Nu zijn we in een andere winkel geslaagd voor 89 euro, nog steeds veel geld, maar aan deze prijs was ik al een beetje gewend.

Vanmiddag naar mijn vaders verjaardag en dan is het weekend weer voorbij
Ik ben inderdaad veel buiten geweest, en druk met van alles. Ga mijn verjaardag wat groots vieren met bbq en van alles er op en eraan. Wel leuk maar ja ook wel weer erg druk, maar goed ben al uberhaupt blij dat ik 28 ben geworden dus dat is wel een feestje waard, vorig jaar was het toch allemaal anders.

Kik, wat leuk dat T nu ook loopt, ik vind dat altijd zo gezellig en leuk lijken.

Mida jemig wat een geld voor schoenen ik heb dit jaar redelijk goedkope voor Myrthe 64,95. Maar ook ik heb met schoenen van 104,95 in mijn handen gestaan, maar snel weer teruggelegd.

Gisteravond gbbqd, met vrienden en kindjes, super gezellig gehad. We hebben nog gepokerd, ik kon het niet dus ik was de beginneling, maar uiteraard ook nog gewonnen. Vanochtend aardig brak, na alle roseetjes, en ik was diegene die er vanochtend er het eerst uitmocht. Dus Nikkiman was er om 9 uur en uit en toen ben ik snel er weer ingegaan... even nog 2 uurtjes geslapen.
Nikki, klinkt gezellig! Wij wilden eigenlijk ook barbequen dit weekend, maar omdat onze tuin op het oosten ligt is de zon vrij snel weg uit de tuin, en daarom vond ik het eigenlijk nog net te fris. Ik heb het vlees maar in de diepvries gestopt voor de volgende keer.

Wij hebben dat ook een tijdje gedaan, dat we om de beurt mochten uitslapen. Maar dat is weer een tijd geleden, Midaman gaat nu meestal op zaterdag of zondagmorgen hardlopen en dan moeten we er gewoon vroeg uit.
hey meiden,

even snel, vandaag r zijn verjaardag gevierd, nu moe en voldaan op de bank.

Morgen kom ik gezellig verslag doen, op zijn echte verjaardag :-)
Kik gefeliciteerd met R!!! Leuke verjaardag gehad?

Mida onze tuin ligt op het zuiden, dus dat is heerlijk vertoeven. Ik vind dat zomerse weer zo gezellig he, alles word er een stuk relaxer van, hoewel dat natuurlijk ook weer niet helemaal goed is daardoor heb ik nu 2 wasmanden met wasgoed wat ik nog moet opvouwen en ik moet de badkamer nog doen.....
R van harte gefeliciteerd met je 4e verjaardag!!!!
Kikkie van harte gefeliciteerd met R!

Is hij erg verwend gisteren en vandaag?

Nikki, in deze tijd van het jaar zou ik ook wel een tuin op het zuiden willen, maar in de zomer ben ik toch wel erg blij met mijn tuin op het oosten. Hier is het 's morgens al meteen erg lekker en net als de zon te heet begint te worden rond een uur of 12, dan schijnt de zon in ieder geval niet meer op het huis en we hebben de hele dag wel een stuk schaduw.

Hebben jullie ook zo'n moeite om de kinderen op bed te krijgen? Met Tim is het geen probleem, die drinkt zijn flesje dan tanden poetsen en die leg ik zo in bed en hij slaapt. Maar Daan probeert het altijd zó te rekken, vreselijk. Eerst een verhaaltje (meestal 2), een kus en een knuffel, nog een kus en een knuffel, dan weer een slokje drinken en dan begint het geroep. Ik ben vaak wel een kwartier tot een half uur bezig voordat hij stil is, hij heeft steeds van die smoesjes. Mama, ik wil bij jouhou, mama ik ben ziehiek, mama waarom ga je weheg, mama ik kan niet slapen. GRRRR gek word ik ervan. Ik ga er zo min mogelijk naartoe, maar door de babyfoon zeg ik steeds dat hij moet gaan slapen, maar het komt niet echt aan.
Wij hebben er ook niet echt last van Mida, beide kinderen slapen goed en gelijk in. En wil Myrthe een keer niet dan zeggen we altijd dat ze dan maar een boek moet lezen in haar bed. En meestal gaat dat goed en komen we later op haar kamer en ligt ze met haar hoofd op het boek te slapen, echt lief....

Het is hier vakantie, wat een weer zeg jemig, niks aan. En vorige week was het zulks mooi weer.
nou wat een gezellig weer he....zit me echt te vervelen. R is nu op de wii computer aan het racen en T slaapt. Zit te bedenken wat ik vanmiddag eens zal gaan doen, maar heb al helemaal geen zin in een drukke indoorspeeltuin met dit weer en vakantie. maar ja aan de andere kant moet ik er maar aan gaan wennen, want als ie straks op school zit, kan dat alleen nog maar.

Ik zit nu te denken om maar even te gaan winkelen in A. schoenen voor T kopen. maar voor de kinderen niet super leuk. Irritant dit weer. Zo dat was mijn klaagzang :-)

R zijn verjaardag was geweldig, hij is erg verwend, en heeft heel veel playmobil gekregen. Hij heeft van ons een skelter gekregen en een boek over piraten.

Mida, ik heb met R heel soms wel eens dat hij niet wil gaan slapen, vooral als hij s middags geslapen heeft. Hij heeft op het moment graag een lichtje aan en als hij maar blijft roepen dan zeggen we dat het lichtje uitgaat als hij blijft roepen. Of dat hij geen autootje mee naar bed mag (heeft hij graag) Als het aanstellerij is, dan is het hiermee gelijk over. Soms zeg ik dat hij nog even zelf mag lezen, of nog even met een autootje mag spelen in zijn bed. Als ik dan ga kijken slaapt hij meestal al.

T wil wel eens vervelender zijn met slapen, maar die laat ik gewoon gillen. Ze teigert dan haar hele bed door, maar vaak als ik ga kijken ligt ze toch te slapen.
Iedereen nog leuke plannen voor vandaag? Ga vanmorgen even het centrum in is een soort vrijmarkt. Nikkiman moet gewoon werken, dus ga even gezellig met mijn moeder. En vanmiddag gaan we even bij mijn kleine verse neefje kijken. Had ik al wel verteld dat die geboren is? Nou ja bij deze dus. Vorige week donderdag, vrijdag ook al wezen kijken, maar ja ze veranderen zo snel...
Hé gefeliciteerd Nikki met je neefje, volgens mij had ik het nog niet gelezen.

Wij gaan zometeen met vrienden naar een grote speeltuin hier in de buurt. Picknickkleed mee, en lekker van het zonnetje genieten. Hier is het in ieder geval heerlijk weer!

Ik ga Tim uit bed halen, doei veel plezier allemaal.
Nou wat een domper zeg, die aanslag in Apeldoorn.

We hebben een heerlijke dag gehad, eerst lekker in de speeltuin geweest en later met onze vrienden hier in de tuin gebarbequed. En gelukkig nergens iets van meegekregen. Toen onze vrienden naar huis gingen hoorden we het pas, man wat zijn er toch idioten op de wereld! Ik zit gewoon met tranen in mijn ogen naar de tv te kijken
wat erg...

ik zit met tranen in mijn ogen, vreselijk dit.
joehoe, waar is iedereen?

Cola , is alles goed met je?
Ja rustig hè, zouden ze op ons zijn afgeknapt tijdens ons uitje?

Met dit lekkere weer zijn we bijna de hele dag buiten, Daan is dan helemaal in zijn element, heerlijk is dat. Gisteren ben ik met de kinders, zus en kleine neefje naar de kinderboerderij/speeltuin geweest. Vandaag BBQ bij mijn ouders en morgen gaan we met Daan naar Dip en Dap. Best druk dus. Net heb ik even wat strijk weggewerkt, maar er ligt nog zoveel dat ik morgenavond ook nog aan de bak kan.

Ik maak me ook een beetje zorgen om Cola....
hier ook veel buiten, we zijn twee dagen naar het strand geweest. Ook in de middag van koninginnedag, heerlijk. Gister was mijn vader jarig en vanmiddag ga ik met mijn vader naar Tarzan. Heel veel zin in.

Morgen gaat T weer oefenen op de creche en dan woensdag r naar school. Dan zal er wel een ander leven beginnen.

Ik doe weer eens een poging om af te vallen, maar waarom kan ik nou de motivatie niet voldoende vinden??? Over zes weken gaan we al op vakantie, en ik had de ijdele hoop om dan tien kilo kwijt te zijn. Mag ik opschieten. :-)

Die strijk, erg he. Ik heb ook een hele berg, en strijk altijd eerst de kinderkleding weg, en dan blijft het ergste over. Bleg.

Verder moet ik nodig poetsen, ik loop echt heel erg achter. maar ja als de keuze is, naar het strand of poetsen...

Ja ik maak me ook zorgne om Cola..

Neeee ze zijn toch niet afgeknapt, zulke lieve dames als wij :-)
Jullie hebben het dus ook gezellig druk.

Oei 10 kg in 6 weken, dan mag je nu wel op water en brood . Mijn zusje is begonnen met van die oefeningen in een warmtecabine, maar ze zit dan net zo vrolijk te vertellen dat ze de komende weken zoveel etentjes heeft. Heeft dan ook weinig nut denk ik. Ik merk wel dat ik nu met vakanties niet meer aankom, omdat we met de kinderen toch bijna iedere dag gewoon koken. Eerst gingen we iedere dag uit eten en dan kwam ik toch snel een kg of 3-4 zwaarder van vakantie terug. Maar het blijft een levenslange strijd als je aanleg hebt om dik te zijn.

Vreselijk hè die steeds weer terugkerende huishoudelijke klusjes . Als R straks op school zit heb je weer wat meer tijd voor je huishouden, want T slaapt toch nog een gedeelte van de dag dat ook R op school is. Alleen moet je jezelf dan wel dwingen om te gaan poetsen en niet te gaan forummen (die neiging heb ik tenminste )

Ik heb net lekker een uurtje langer uitgeslapen, dus ik ga me nu maar eens aankleden voordat mijn zusje zo aan de deur staat. Om half 1 moeten we weg voor Dip en Dap, ben benieuwd of het wat is.
Nee hoor niet geschrokken, gewoon druk gehad. Vanmiddag zouden de kids en ik weer voetbalkijken en als afsluiting van het seizoen is er een bbq, maar het giet hier ongeloofelijk. De kinderen zouden al niet mee naar de bbq, mijn moeder gaat hier oppassen.

Kik, 10 kilo in 6 week, ik zou zeggen gewoon proberen. Als je iets lekkers wilt pakken, gewoon aan jezelf denken in bikini, dat stimuleert mij om het dan niet te pakken. Wanneer gaan jullie? Wij gaan 22 juni en ik wil dan eigenlijk 4 kilo kwijt zijn.... Samen proberen, het maximale te halen..... En net wat Mida zegt als je eenmaal aanleg hebt, ik heb dat ook. Het is en blijft altijd een strijd helaas.

Mida veel plezier bij Dip en Dap. En koken jullie altijd op vakantie? Wij als we in een huisje zitten in NL ook wel, maar zoals naar Portugal zometeen, gaan we toch wel elke avond uiteten.... Ben trouwens benieuwd hoe dat met Redmer zal gaan, uiteten....hij zo niet geduldig!!
Hoi meiden!!

Ik ben absoluut niet afgeknapt hoor, integendeel!! Gewoon druk gehad. Het zijn zulke drukke weken hier nu, verjaardagen regelen, verandering van school en kdv en alle administratieve dingen die daarbij komen kijken, het wennen etc.

we zijn 30 april naar de Efteling geweest. Was best druk! Maar wel genoten, het weer was mooi, en de kinderen vonden het superleuk! Toen we thuiskwamen hoorden w epas van wat er allemaal gebeurd was, afschuwelijk! Je zal maar denken, ik ga in Apeldoorn kijken! Wat brengt iemand toch tot zo'n daad??

Hier is het wisselvallend weer, droog om regen. Morgen weer fietsen naar het werk dus hopelijk is het dan droog!

Kilootjes gaan er hier langzaam maar zeker af, sporten gaat goed alleen ik kan niet altijd de discipline opbrengen om ook niet te snoepen. Ik heb ter motivatie een foto van láng geleden op de koelkast geplakt en dat werkt vaak wel moet ik zeggen! Nog 1 suf kilootje en ik zit onder de 70! Hopelijk gaat dat dus deze week gebeuren. Het scheelt in ieder geval al wel een kledingmaat, dat voelt goed!

vakantie geannuleerd..... helaas! Dak vd garage moet echt gemaakt worden. Is zo lek als een gieter.

Fijne dag allemaal!!!!

cola??
Nikki, hé bah dat het zo regent bij jullie, hopelijk valt de bbq niet in het water en is het vanavond droog. Hier is het bijna de hele dag droog geweest op wat kleine miezerbuitjes na. Jullie gaan waarschijnlijk naar een hotel op vakantie, wij zijn de laatste jaren bijna iedere keer in een huisje of stacaravan geweest en ja, dan kook ik meestal gewoon. Meestal omdat de kinderen dat gewoon beter eten én ook omdat het iedere keer weer een beproeving is om ze in een restaurant zo lang stil te laten zitten. De 2 keer dat we met Daan hebben gevlogen zijn we ook gewoon uit eten geweest hoor.

Jaimie, jammer dat je de vakantie hebt moeten annuleren, kreeg je wel al je geld terug? Knap hoor dat je het zo goed vol houdt om te lijnen, ik vind je helemaal niet te dik trouwens!

Dip en Dap was leuk, niet zo professioneel als sprookjesboom maar Daan heeft zich prima vermaakt. Volgens jaar wil ik eigenlijk naar het Studio 100 zomerspektakel in Ahoy, daar komen alle artiesten van studio 100, ik denk dat hij dan helemaal uit zijn dak gaat. Morgen weer werken, ik heb er eigenlijk helemaal geen zin in .
hey!

Ik ben zondag naar tarzan geweest, wat was het mooi! Geweldig. Een vriend van mij, van de middelbare school, danstte er ook in en we hadden al even hyves contact gehad om elkaar misschien te zien.

Na de voorstelling heb ik op advies van de receptie de artiesten ingang opgezocht. Daar heb ik naar hem gevraagd en binnen twee minuten haalde hij mij op. Het was ten eerste super om elkaar weer eens te zien en ten tweede gaf hij ons een rondleiding achter de coulissen, super!

Jaimie, wat rot dat het dak van de garage zo lek is en dat jullie de vakantie hebben moeten annuleren. Heb je al iets gehoord van je werk of je mag blijven etc?

Nikki, ik doe met je mee.! Hoe was de barbecue?

Mida, dus het was wel leuk maar niet zo heel bijzonder? Waar ben jij naar sprookjesboom geweest? Lijkt mij ook erg leuk.

Kikkieman en ik zijn over twee maanden vijf jaar getrouwd, iemand nog een leuk idee om hem te verrassen?
5 jaar alweer, leuk zeg. Weet niet of jullie van sauna enz. houden, maar misschien naar Antwerpen en dan een avondje naar Lakonia, heb je je eigen prive zwembad en sauna. Ik zal eens een link opzoeken.Lakonia Antwerpen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven