De 2005-kippen kakelen rustig verder!!

01-07-2007 12:57 2827 berichten
Alle reacties Link kopieren
En nu op naar een meeting!
Hier ben ik weer terug van de Algarve, we hebben het heel leuk gehad, maar ben toch altijd wel weer blij dat we weer thuis zijn. Heerlijk om van de luxe van thuis te genieten. En wat is je huis dan ineens groot.

Mida wat goed van Tim dat hij het zo snel al weer goed doet. Het kapje van de narcose vond ik ook niks dus mocht Nikkiman van mij dat destijds doen, toen zijn neusamandelen eruit gingen. Werd hij ook naar wakker van de narcose?

Kik, wat een k bericht als je op vakantie bent, thuis al maar als je dan zoiets hoort als je op vakantie bent is nog erger.. En dan ook nog die K-ziekte ontdekken. Gelukkig dan geen uitzaaiigen, hoop dat hij snel aan sterkt en geopereerd kan worden.

Jamie al lekker bruin??? Hoe is het thuis?

Hier gaat het wel redelijk, gevoelens voor ander zijn echt wel aan het afnemen, dus denk dat gewoon iets is van spanning iets nieuws etc. Maar nog kan ik niet met 100% zekerheid zeggen of ik echt met Nikkiman verder zou willen of ik wel echt genoeg van hem houd. En dat is zo klote, helemaal omdat hij wel echt zijn best doet, niet dat hij het weet hoor. Maar we hebben er een paar week terug wel over bepaalde dingen gehad, waar ik moeite mee had en hij in onze relatie. Ik hoop dat het gewoon wel weer goed komt.
Kik, hoe gaat het nu met je vader?

Heb een filmpje op hyves gezet van Myrthe & Redmer die aan het zwemmen zijn...erg leuk, al zeg ik het zelf
Hey Nik, fijn dat je er weer bent!

Ik ga zometeen het filmpje bekijken. Dan ga ik slapen, want met dit weer slapen de kinderen veel slechter als normaal. Ik moet er toch wel en keer of 3 uit per nacht en dat breekt op.

Ik beloof dat ik een andere keer wat uitgebreider reageer.
hi nik, welkom thuis!!

Klinkt als een lekkere vakantie.

Mida, en slaap je al weer iets lekkerder? Het is hier op het moment tussen de buien door naar school fietsen. Wat een verschil he.

Jaimie, las op hyves dat alles stuk gaat, balen zeg.

Hier nog steeds een drukke tijd. Als het goed is mag mijn vader morgen naar huis. Hij knapt elke dag een stukje meer op, maar het zal nog lang duren voordat hij weer de oude is. Hij kan nu zelf naar de badkamer en zichzelf douchen en dan is het klaar voor de dag. Dat moet hij allemaal weer gaan opbouwen. Maar ik ben zo blij dat hij er nog is. Over zes weken gaan ze dan naar die K*&^%^% ziekte kijken in zijn nier. Dat stukje wil er bij mij nog niet helemaal in. Ik weet niet kan het niet uitleggen, net alsof dat niet helemaal is aangekomen en dat ik niet goed kan inzien wat dat allemaal nog gaat brengen. Ik neem de dag zoals hij komt.

R. is aan zijn laatste week school begonnen en heeft allemaal leuke dingen. Feestjes, partijtje, verkleden op school.

Ik heb maandagavond genoten van mijn klas die hun musical heeft gedaan. Geweldig, zo leuk!

Ik ga een klein meisje uit bed halen en me klaar maken om R weer te halen. Hopelijk blijven we dit keer wel droog.
Hoi,

Kik, ik las dat je vader weer thuis is, fijn. Hopelijk knapt hij snel op zodat hij aan het volgende gevecht kan beginnen. Veel sterkte de komende tijd!

Jaimie, weer een beetje over het trieste nieuws van onze held heen? (Michael Jackson, voor de anderen die het waarschijnlijk niet snappen). Ik kan nog steeds als ik een programma over hem zie natte oogjes krijgen, en ik wil alles zien. Ik denk er precies zo over als jij dat ik het zo verschrikkelijk vind dat er nu gedaan wordt alsof hij een soort god is terwijl hij de laatste 10 jaar alleen maar bagger over zich heen heeft gehad.

Nikki, met dit weer ben je weer meteen helemaal thuis hè. Niks nagenieten van de vakantie op je eigen terrasje, maar met de paraplu op pad. Gaat het thuis weer een beetje beter?

Ik ben vanmorgen met de jongens naar de dokter geweest. Tim heeft een paar dagen koorts gehad en greep steeds naar zijn oortje. Hij at en sliep slecht, dus ik wilde hem even na laten kijken, maar hij mankeerde niets volgens de dokter. En ik moet ook toegeven dat hij vandaag ineens weer wat beter ging eten en ook geen koorts meer heeft gehad.

Daan heeft sinds maandag een lelijke plek op zijn been en sinds woensdag precies op de rand van zijn broek een soort open blaar, die steeds groter werd. Krentebaard was de conclusie, ik heb een zalfje meegekregen en als dat niet helpt krijgt hij een AB kuurtje. Ik hoop maar dat het snel werkt, want het ziet er vies en pijnlijk uit.

Hij moet nog 2 weken naar school en dan, VAKANTIE! Heerlijk, over 3 weken vertrekken we ik heb er echt zin in.
hi Mida,

hoe is het bij jou? met de kindjes? Heerlijk he straks op vakantie. Het is er erg leuk en warm!!

Hier verder niet veel nieuws, mijn vader is thuis maar ze zijn nu naar zijn wond aan het kijken, die vertrouwen ze niet helemaal, wordt erg rood, waarschijnlijk een ontsteking.

Wat is het hier stilletjes? met de rest verder alles ok?

Nikki, al weer helemaal gewend aan thuis?

jaimie, hoe is het bij jou? Alles weer gerepareerd?
Hey meiden,

Hier gaat alles zijn gangetje... I zit weer in het buitenland voor zijn werk. Morgen komt hij al weer terug. Verder ben ik druk bezig de zolder op te ruimen. Ik heb de commode en het ledikant, de box, de baby bjorn, en wat kleding al verkocht. Wat gaat er veel tijd in zitten zeg die kleding. Ik doe ook alleen de merkkleding en de mooiste dingen, de rest geef ik aan school/psz/kdv want die kunnen dat wel goed gebruiken.

Thuis gaat het maar zo-zo. Momenteel is het even rustig maar alles hangt aan een piepklein zijden draadje. Augustus gaan we waarschijnlijk een weekje kamperen, ik ben erg benieuwd hoe dat gaat haha.

Morgen intake voor S op de psz. Het is op dezelfde plek als waar Dtje haar bso heeft. Ook met dezelfde leidsters. Na de vakantie gaat hij dan 2 ochtenden. Dubbel gevoel, enerzijds goed voor hem om wat te leren en dan is de overgang naar school straks niet zo groot. Maar ik vind het ook lekker om hem bij me te houden. Ach het is maar 2 ochtendjes per week en 1 keer valt op de dag dat oma hier is.

Kik het zit je vader niet mee hè...woont hij in de buurt? Goh 6 weekjes vrij ik ben een beetje jaloers op je hoor!

Mida, ik ben er nog niet overheen nee.... Ik sta versteld van hoeveel het me doet! Jij ook al bijna vakantie, lekker hè!

Nik hoe gaat het met banenjacht? Leuk filmpje van je 2 waterratten! Wat zijn ze blond, prachtig!

Even opscheppen! Dtje kan zonder zijwieltjes fietsen! Eerst alleen op haar kleine fietsje maar binnen een week ook op de 16 inch fiets! Knap kind!
Wow jaimie wat een knapperd. Goed van haar zeg. R kan het totaal niet boeien, fietsen. Moet hem echt een beetje dwingen.

Wat een werk he, alles op internet verkopen. Ik ben ook bezig en het lukt aardig moet ik zeggen, maar wat een werk!

Mijn vader is vastgehouden in het ziekenhuis, hij heeft een bacterie, maar nog niet bekend welke. Hij is net weer geopereerd, ze hebben zijn wond een stuk opengemaakt en schoongespoeld. Het gevaar wat er is, is dat die bacterie natuurlijk niet bij die kunstaorta moet komen. Maar goed ik ga ervanuit dat het allemaal wel goed komt. (positief blijven he, niet altijd makkelijk)

wel heel sneu voor hem, hij was zooo blij dat hij thuis was.
Balen kik dat je vader weer is opgenomen, kan me voorstellen dat je dat erg sneu vond. Vorig jaar vond ik het ook verschrikkelijk om daar te liggen en nog heb ik veel moeite met de geur die er in het ziekenhuis ligt ik kan er echt wel van over mijn nek gaan, helemaal als ik reuk dat ze met eten bezig zijn. Dat herinnert mij zo aan de chemo kamer echt vreselijk vind ik die geur.

Thuis gaat het wel goed, ik vertel wel wat meer op de groep...

Mida hoe is het met de krentebaard?

Jamie wat goed dat Dtje zonder zijwieltjes kan fietsen, Myrthe boeit het ook totaal niet, we hebben zelfs beloofd als ze het kan dat ze dan een mega mindy pak mag hebben, maar na 2 keer proberen wil ze niet meer oefenen. En ook geen mega mindy pak, want ze heeft wel genoeg speelgoed.

Ben benieuwd hoe jullie weekje kamperen gaat, heb je zelf ook een gevoe van als het dan niet gaat dan maar gewoon ermee kappen of zie je het wel. Ik bedoel niet dat het moet hoor, maar je kan toch niet altijd maar zo blijven doorgaan met je relatie of zie je dat zelf niet zo?

Ik ga even naar de groep..
Nik het is zelfs zo dat ik mijn keuze al heb gemaakt... Ik wil vo0or de kids nog op vakantie gaan en dan is het wat mij betreft klaar. Zo kan je idd niet doorgaan en de papieren voor een huisje gaan deze week op de post.

Kik hoe gaat het nu met je vader? Het is wel tegenslag op tegenslag zeg... Knuf!

Ik ga even op de groep kijken
Jamie wat moedig van je, ik snap dat het hele moeilijke keuze is. Ik ben blij dat het bij mij thuis nu wel wat beter gaat. Jij hebt toch een ideaal beeld voor je hoe je het zou willen voor je kinderen. Maar vind het echt knap dat je voor jezelf kiest! Petje af!

En mijn zelfdiscipline was echt wel moeilijk hoor, ik stond echt wel te twijfelen en ook mede door de spanning. Maar ja het hoort niet en het mag niet en die ene keer was eigenlijk al een keer teveel.
Mida ga je nou morgen op vakantie? ow nee nog een weekje! Lekker hoor. Voor mijn gevoel ben ik alweer aan vakantie toe.

Hoe is het met de krentebaard van Daan?

Jamie wanneer ga jij?

Kik, hoe gaat het bij jullie en hoe is het met je vader?

Hier alles wel goed, ik zit nog steeds wel met mijn gevoels, ik weet zeker dat ik van Nikkiman houd, maar sommige dingen gaan me echt mateloos irriteren. Donderdag ook best woorden gehad, en hij zegt voor mij toch kwetsende dingen en op een of andere manier ben ik dan niet mans genoeg om er wat van te zeggen, ik slik dingen gewoon maar om geen woorden te hebben. Gister en vandaag gaan wel weer goed. Ik vind het zo moeilijk om er over te beginnen omdat ik hem niet kwijt wil het zijn gewoon moment opnames, maar ja wel momenten dat hem gewoon zo'n lul vind dat ik dan liever alleen ben. Misschien is het gewoon wel een fase ofzo waar ik even doorheen moet.

Jamie weet I. van je plannen of hebben jullie dat ook samen besloten?
Ik vertel even verder op Hyves
Hoi meiden

Ik moet nog 1,5 dag werken en ik ben zo aan vakantie toe.....

Ik kan gewoon niet meer de fut vinden om maar iets meer dan noodzakelijk te doen, zelfs hier posten is me gewoon soms teveel, sorry.

Met Daan zijn krentebaard is het goed, op wat kleine plekjes na is het zo goed als weg, maar nu heeft Tim ook een verdacht plekje. Net op en vervelende plek, onder aan zijn oorlelletje. Ik ben dus daar ook fanatiek aan het smeren geslagen. De 2e tube zalf is er alweer bijna doorheen en ik ga iig nog een tube inslaan voor het geval er op vakantie nog wat opkomt.

Ik ga even op Hyves kijken.
Dus vanaf donderdag vakantie, het is je gegund Mida!

Redmer komt de hele tijd met de dvd van de Club van Sinterklaas er aan. Hij vindt zwarte piet zo leuk.

Redmer komt de hele tijd met de dvd van de Club van Sinterklaas er aan. Hij vindt zwarte piet zo leuk.

Fijn het is me 3 keer gegund

Ik hou Daan vandaag thuis van school, hij is ook helemaal op. Vannacht heeft hij slecht geslapen, is zeker 1,5 uur wakker geweest. Dus hij ligt nu nog in bed, laat maar lekker een keer uitslapen dan kan hij er de rest van de week weer tegen hopelijk.
Ach die Daan, het is ook hartstikke vermoeiend hè school en bso. Denise kijkt ook helemaal uit naar de vakantie. Lekker geen school! Hopelijk wordt het een beetje fatsoenlijk weer dan kunnen we leuke dingen doen!!

Lekker zo net voor de vakantie, Mida, die krentenbaard. Ach, hopelijk ben je er dan net vanaf voor je weg moet.

Nik gefeliciteerd met je neefje!!!

Kik je vader is weer thuis zag ik op Hyves, hoe gaat het nu met hem?

Ik ga nú echt eens poetsen, even de keuken doen want dat is hard nodig.....
hi

mida, op mijn hyves wat foto's heb je alvast een voorproefje voor je vakantie.

ik heb niet vele nieuws, ben een beetje bleg vandaag. Nergens zin in haha.
Kik, ik ga zo meteen kijken!

Ik heb er goed aan gedaan om Daan thuis te houden, hij werd om 9.15 uur waker en het was wel half 11 voordat er een beetje leven in kwam. Ik heb hem vanmorgen lekker binnen gehouden en vanmiddag heeft hij wel even buiten gespeeld, maar weer was hij erg moe. We hebben hem dus maar weer lekker vroeg in bed gestopt.
Ik gun het je ook heel graag hoor Mida. Is denk ik idd even goed voor Daan geweest, het is ook niet niks natuurlijk.

Kik, leuke foto's heb je op je hyves staan. Leuk gezinnetje hoor!

Ben terug van de sportschool. Ben weer bezig met niet snoepen, terug van de vakantie woog ik alweer 77, en ben dus nu anderhalf week bezig met niet snoepen en gezond eten, en het resultaat vanmorgen 75. Ben nu ook echt gemotiveerd, dus 70 kilo here we come!!!
Goed zo Nik!! Fitness je of doe je wat anders? Ik ben ook weer bezig, ik zat weer terug op 73 en wil echt die 5 kilootjes eraf hebben nu! Ik ben nu sinds 2 dagen weer goed bezig dus ws nog geen resultaat maar ik ga 29 augustus naar Mysteryland en wil dan graag een bepaalde jurk aan. En die is een maatje kleiner dan ik nu heb.

Dtje is ook bekaf, ze heeft nu vakantie gelukkig. Morgen gaat ze met S mee naar het kdv (bso is niet open) ik hoop dat ze het trekt want óf ze is moe óf ze wordt ziek....

Heeft iemand net Help mijn man is klusser gezien?Wat een arrogante eikel zeg!!

Mida is Daan ook morgen vrij?
Zooo, daar ben ik ook weer eens..... shame on me!

Wel af en toe een beetje bijgelezen, maar gewoon niet de puf om wat te schrijven. Ondertussen ben ik gewoon al 29 weken zwanger dames!! Bijna gaan we aftellen. Nu gaat t weer goed maar een week of 2 geleden ging t niet zo best met me. Veel te veel gewerkt, rugpijn. Veel, heel veel harde buiken, waardoor ik bijna niet meer kon lopen. Paar goeie waarschuwingen van lijf en vk (dreigende ziekenhuisopname) Met als klap op de vuurpijl vorige week zaterdag...Ik was alleen thuis met flirty en werd s nachts wakker met heel erge pijn. En een overbeweeglijk baby. Kon niet meer liggen,zitten staan, whatever en heb t tot een uur of 6 s morgens weten uit te zingen, toen hield ik t niet meer van de pijn.Lekker bijdehand als ik was had ik én de voordeur op de knip én de reservesleutel lag niet op zijn plek. Slim snico, heel slim. En nico was al naar de boot en ik zou een dagje later komen met flirty. Mezelf zo goed en kwaad als t kon,naar de badkamer gesleept en t bad vol laten lopen en werd geconfronteerd met en bijna 4 jarige die briesend van drift (kon er ook nog wel bij) voor me stond te krijsen dat ze niet in bad ging/ lekker om 6 uur in de ochtend.....

De hele zaterdag onder de paracetamol (op advies vk) en zitten met een hotpack op mijn buik. en heel leuk een man die vond dat ikt misschien wel een beetkje dramatiseerde. Bijna een pan spagettisaus over zijn harses gegooid.... en ik moest recht gaan staan van m....heelleuk bedacht, maar dat kon ik nou nét ff niet. Zondag als een heel ander mens opgestaan, alles verdwenen als sneeuw voor de zon.... In de loop van de week vond ik wel dat t gevoel van leven anders/minder was. Zat me niet lekker en hop,naar de vk. Die constateerde een kerngezonde baby, mét hoofd omhoog... Toen vielen alle stukjes op zijn plaats, die pijn die ik voelde was omdat meneer zich omdraaide 180 graden. en toen een zenuw afklemde. Hij lag nl goed...nu dus niet meer. En nog steeds niet.Ik heb ook niet t idee dat ie nog draaien gaat, deed flirty ook niet meer na 29 wk en ga me dan maar weer een beetje voorbereiden op een ks.... maar goed, wie weet we hebben nog 11 weken...

Heb van jullie heftige dingen gelezen...

Kik, knuffel voor jou. Hoop dat t goed komt met je vader!

Jaimy, ook een knuffel, hoop dat je de juiste beslissing nemen kan..

Nikki, ook een knuffel. Ik weet uit eigen ervaring hoe verleidelijk aandacht van een ander zijn kan.....

En mida

Ga naar bed. Ben moeoeoeoe!

x en tot gauw!
Nee, hij moet gewoon naar school. Normaal hou ik hem dan 's middags thuis, maar we kregen net een mail van de klassenmoeder dat de juf graag alle kindjes ook 's middags terug wil zien om ze dan aan het eind van de middag mbv een glijbaan de kinderen de vakantie wil laten inglijden.

Knap hoor dat jullie weer zo met de lijn bezig zijn, ik schuif het nog steeds voor me uit (heb net weer een halve zak popcorn naar binnen gewerkt ).

Ennuh YES IK HEB VAKANTIE!!!!!!!!!!

Heerlijk, hopelijk kom ik een beetje tot rust voordat we vertrekken, want ik ben echt zo ontzettend moe. Daan heeft deze week nog maar 1 nacht goed geslapen, hopelijk verbetert dat ook als hij vakantie heeft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven