De 2005-kippen kakelen rustig verder!!

01-07-2007 12:57 2827 berichten
Alle reacties Link kopieren
En nu op naar een meeting!
Ik heb het gesprek al gehad en voor mij hangt er vanaf of ik eens ben met het salaris. Maar dat krijg ik dus deze week nog te houden wat het salaris precies is. Die halve dag zouden we dan plannen op de maandag en dan zou Nikkiman gewoon thuis zijn met de kinderen en pas weg gaan als ik thuis ben. Dus het ze zouden dan 2 dagen op de creche zijn en 1 dag bij opa en oma. Het werk houdt inderdaad o.a. ook in dat je contacten met klanten moet onderhouden, maar dat is niet de hoofdtaak.

Ben benieuwd hoe Daan zijn schoolreisje vindt. En alvast heel veel plezier dit weekend!
Hey meiden,

Spannend zeg zo'n schoolreisje. Hier gaan ze 2 juli. Ik herken de gemengde gevoelens!! Wat gingen ze doen? Hier gaan ze met de kleuters naar Lolland in Tilburg, zo'n indoorspeeltuin dus ze kunnen ook niet echt kwijtraken. Hoe is het gegaan?

Dtje was redelijk afgebrand maar ze is opgebeleven tot 20 uur dus het viel nog mee. Ze vindt de bso gelukkig heel erg leuk, had ik niet verwacht want ze heeft altijd moeite met het afscheid, zo ook met het naar school gaan. Wat ik stiekem erg leuk vind is dat ze al een paar keer is gevraagd om te komen spelen (wat ik heb afgehouden ivm het wennen aan school) maar ik voelde me wel blij dat ze al vriendinnetjes maakt!

Nikki spannend zeg toch een nieuwe baan. Is het die ene baan bij de bank of iets helemaal anders? Als je het zo kan oplossen met Nikkiman is het perfect! Ik hoop dat het salaris goed uitpakt.

Ik heb ook geen foutmelding meer geahd nu vanavond.

Mida fijne dagen!!!
Iedereen druk? Of moet er gewoon gewerkt worden?

Kik hoe was het gegaan, je eerste dag helemaal alleen voor de klas?

Nik al wat gehoord van je nieuwe baan?
Vandaag heerlijk naar de sauna geweest!! Het was zuk lekker weer!! Ik ben echt flink verkleurd. Het was ook erg lekker om helemaal in je nakie te zonnen hahah!

En morgen gewoon nóg een vrije dag..... waar hebben we het aan verdiend?! Ik ga s middags met D op ziekenbezoek bij een vriendin en later gaan we naar een pannekoekenrestaurant vlak bij. Hebben een mega speeltuin erbij. Kijk maar eens op

www.pannekoeckershuys.nl
hello!

ik kon steeds niet op viva, en ik was er helemaal klaar mee. maar zo te zien doet hij het weer goed!

Jaimie, lekker zeg zo'n dagje weg. Klinkt erg lekker. Ik zou het niet durven denk ik.

Nikki, al wat gehoord? Klinkt als een leuke baan.

Mida, hoe was het schoolreisje?

Hier een zieke T gehad deze week. Maar zo te zien is alles weer goed. Ze was erg verkouden. Geen oorontsteking erachter aan, joehoe.

Mijn dagje voor de klas ging geweldig. Ze hebben me (na braaf tegen de meester te zeggen dat ze lief zouden zijn) uiteraard even uitgeprobeerd, maar dat was snel over. We hebben er ook een leuke dag van gemaakt. Ze moesten wel wat werken van me, maar ik heb ook veel spelletjes met ze gedaan, en we zijn extra naar buiten geweest.

Ik had van mezelf nooit gedacht dat ik zo mee zou durven doen met de kinderen. We gingen het spel moordenaartje spelen. (een kind op gang, een kind in de kring is de moordenaar en knipoogt iedereen"dood", kind van gang moet raden wie het is)

Dat ik dan net zo dramatisch neerstort als de kinderen als er naar me werd geknipoogt haha. Zou ik vroeger nooit durven.

Buiten met ze meegesport en ook dat zou ik eerst nooit durven.

Maar daardoor is de band met deze groep nog sterker. Heerlijk hoor.

Met R gaat het super op school. Hoe gaat het met de andere schoolgaande kindjes?
Hai

We zijn er weer! We hebben een heerlijk weekend gehad. De boerderijcamping was voor Daan de ultieme vakantie, hij heeft het hele weekend staan te scheppen op de zandbult en gereden op de grote skelters. Tim vond de dieren leuker, er waren geitjes, konijntjes, (jonge) poesjes en natuurlijk koeien. Daan had al snel vriendjes gevonden en we hebben er geen kind aan gehad, hij kon vrij over het hele terrein lopen en lekker doen waar hij zelf zin in had. Het mooie weer speelde natuurlijk ook mee, als het de hele tijd had geregend hadden we een andere vakantie gehad.

Ik ga nog even niets doen, want uitrusten is er niet van gekomen de laatste dagen, dan reageer ik een andere keer wel op jullie.
Hello ladies,

Zo, een tijd niet gesproken, maar ik heb t de laatste tijd zó druk gehad. Mijn duo-collega is vorige maand geopereerd en sinds dien even uit de roulatie. Ik heb zelf ingevallen, werk nu even 4 dagen in de week. Een collega heeft de donderdag voor dr rekening genomen. Dus had ik even weinig tijd. Maar goed, nog twee extra dagen, morgen en vrijdag, en dan is t weer klaar. Lekker pinkster vakantie en dan weer gewoon 2 daagjes. Morgen met de oudste kleuters op schoolreis, met groep 1 zouden we dinsdag gegaan zijn, maar vanwege t slechte weer hebben we dat uitgesteld.

Verder goed nieuws, Vandaag heb ik de 20 weken echo gehad, alles zag er goed uit en ook ik volg de traditie..........een jongen!

moest wel ff aan t idee wennen, maar helemaal leuk!

Heb nu wel een zere buik van al dat geduw en gepor, maar dat mag de pret niet drukken! Moet nu alleen ff omschakelen van rose naar blauw. Hahaha!

Ga ff lekker liggen,

tot snel!
Gefeliciteerd Snico met je goede echo! En wat leuk, een jongen. Ik had dat ook ja dat ik moest omschakelen maar wonderwel gebeurt dat snel. Het is de eerste tijd toch vooral een baby, je groeit er vanzelf in mee. Ik vind het welerg leuk om te zien dat bv jongens veel lichamelijker en wilder zijn. En dat met autootjes spelen genetisch bepaald is haha.

Vandaag een migraine aanval gehad, jezus zeg! Heb het 1 x eerder gehad, jaartje of 6 geleden. Goddank kwam mi9jn moeder vandaag oppassen, dus ik kon lekker op bed blijven. Ze heeft zelfs medicatie gehaald de schat! Strkas maar vroeg in de veren want ik vboel me nog niet helemaal fittekes.
Gefeliciteerd met je goede echo Snico! Jongens zijn zó leuk

Goh druk hoor als je dan ineens 4 dagen moet werken, hoe los je dat op met Flirty?

Hè bah Jaimie een migraineaanval, ik heb er gelukkig zelf geen ervaring mee, maar mijn schoonmoeder had het regelmatig dus ik weet hoe ellendig je je dan kunt voelen.

Wat een ander weer ineens zeg, ik vond het vandaag gewoon koud. Gelukkig wordt het in het weekend weer beter.

Ik ga maar weer eens aan de was, gisteren heb ik alle vouwwas gedaan, nu wacht de strijk nog op me (Jaimie, ook weer strijken vandaag? )
Nee, toevallig heeft mijn moeder dat gisteren voor me gedaan!! Bofkont hè!

Voel me nog wat watterig in mijn hoofd en heb nog een lichte hoofdpijn, maar godzijdank gaat het een stuk beter vandaag! Hopelijk duurt het nu weer 6 jaar tot de volgnede!

Wat een tijd heb je zo met de kids op school! Eerst speel ik met S, die daarna zelf gaat spelen (dat vind ik zo'n verschil met de eerste, de tweede is dat toch meer gewend ofzo). En dan heb ik tijd om te poetsen of op te ruimen of te forummen haha!

Nikki heb je nog wat gehoord van de baan?
Ja heb nog wat gehoord van de baan, ik was aangenomen, maar heb het niet gedaan, het was 3,5 dag en met onregelmatige werk van Nikkiman vind ik dat gewoon teveel, en het salaris vond ik ook niet zo bijzonder dat ik daar al die moeite voor zou willen doen.Dus blijf nog een beetje rond kijken.

Snico, wat leuk een jongen, even omschakelen, maar goed wel super natuurlijk!

Jamie ik heb nog nooit migraine gehad, maar het lijkt me echt super vervelend, hoop inderdaad nog voor je dat het nog heel lang duurt.

Ik krijg nog steeds foutmeldingen, nu na 10 keer proberen lukt het maar bevordert het forummen niet zeg!
ik krijg nog steeds die foutmelding, en vind het daardoor ook niet zo leuk meer om hier te komen.

Nikki, wel erg leuk dat je de baan mocht hebben. Ik kan me wel voorstellen waarom je het niet gedaan hebt..

Snico, een jongen!!!!! leuk. Jongens zijn erg leuk en lief. Helemaal leuk. Was alles goed verder?

Jaimie, ach arme, migraine is niet grappig. Ik heb het vroeger veel gehad, nu nooit meer, maar wat een ellende. Knuf voor jou. Een voordeel, de strijk is dan wel weer weg. (grijns poppetje haha want die doen het niet)

Mida, weer een beetje bij met de strijk en was? Wat een vreselijk terugkomende ellende is dat altijd he haha. Je bent echt nooit klaar.

Gister hier een mannetje vreselijk verdrietig en over de zeik. Ik kon niets goed doen. Uiteindelijk kwam eruit dat hij vreselijke buikpijn had voor de voorstelling die ze die middag zouden geven. Arme vent. Zo zielig, voordat ik dat eruit had.....dus ik heb hem lekker thuis gehouden, hij was gelijk een ander kind.

Verder gaat het wel heel lekker op school.

Met T ook alles lekker, die gaat lekker kletsen, en trots dat ze dan is!

Over twee weken gaan we al op vakantie! joehoe. Nikki wanneer vertrek jij?
Hoi

Ik ga het ook nog maar eens proberen, door die foutmelding lees ik nu hoofdzakelijk alleen mee terwijl ik uitgelogd ben. Dan heb ik er geen last van, maar als ik ben ingelogd is het hier ook nog steeds ellende.

Nikki, ik snap ook dat je de baan niet hebt genomen. Wat een luxe om in deze tijd gewoon een baan te kunnen afslaan, dan moet het je vast lukken om ook een andere baan te vinden die wel klopt.

Jaimie, weer helemaal opgeknapt? Heerlijk hè met de oudste op school! Ik kom eindelijk weer eens aan wat huishoudelijke klusjes toe én ik kan nu ook eens iets alleen met Tim doen zonder dat Daan er meteen met zijn snuffert bovenop zit.

Kikkie, over 2 weken al op vakantie! Snel zeg, jij ging toch ook naar Serignán? Dan kun je het vast een beetje voor me verkennen. Ik zie zó op tegen de reis, we vertrekken nl vrijdag voor zwarte zaterdag en we moeten de laatste 400 km nog op zwarte zaterdag rijden. Iemand ervaring met die beruchte dag en reizen in Frankrijk?

Ik heb Daan dinsdagmiddag ook thuis gehouden. Hij was sowieso nog erg moe van het weekendje weg en hij had van maandag op dinsdag erg slecht geslapen (door de warmte, een mug en de onweer), dat het me verstandig leek om eens een middagje lekker thuis op de bank te hangen.

Snico, al een beetje gewend aan het idee dat je een zoon krijgt?

Ik ga maar eens proberen te posten.
Kik, wij gaan 22 juni vliegen en komen de 3e weer. Dus de eerste 2 week voordat hier de zomervakantie begint.

Mida wij gingen ook altijd die kanten op, en het was dan inderdaad wel erg druk. Ik zou het met onze kids nog niet aandurven, misschien als Redmer een jaartje ouder is.

Ik wacht op Redmer die nog slaapt, het is hier volop de pinksterfeesten, een soort van Carnaval zeg maar. Het is nu feest op de dijk met een groot podium, dus we gaan zo naar het strandje wat daar dan is. De 3j's komen en Monique Smit, Kus is er ook. Dus wel even leuk en daarbij komt het is nog heerlijk weer ook.
Kik, wij gaan 22 juni vliegen en komen de 3e weer. Dus de eerste 2 week voordat hier de zomervakantie begint.

Mida wij gingen ook altijd die kanten op, en het was dan inderdaad wel erg druk. Ik zou het met onze kids nog niet aandurven, misschien als Redmer een jaartje ouder is.

Ik wacht op Redmer die nog slaapt, het is hier volop de pinksterfeesten, een soort van Carnaval zeg maar. Het is nu feest op de dijk met een groot podium, dus we gaan zo naar het strandje wat daar dan is. De 3j's komen en Monique Smit, Kus is er ook. Dus wel even leuk en daarbij komt het is nog heerlijk weer ook.
nikki,hoe was je weekend met de optredens?

Mida, ik zie ook wel een beetje tegen de rit op. Maar dat ga ik vooral niet aan kikkieman vertellen, want die heb ik overgehaald om naar frankrijk te gaan. Ik denk dat dat laatste stuk wel meevalt tijdens dat drukke weekend. Maar je kan anders altijd even het franse verkeersbureau bellen?

Ik heb echt zo'n zin de vakantie.

Hoe is het me de lijnende dames? Hier lukt het gewoon niet, baal er erg van.

Cola, hoe is het toch met jou?
Kikkie, ik denk dat ik tegen die tijd een topic open op reizen of er misschien nog mensen tips hebben. Er zijn vast mensen die ieder jaar rond die tijd die kant op gaan, die weten hopelijk hoe we het het beste kunen aanpakken, gewoon over de route du soleil of toch maar binnendoor, vroeg vertrekken of wat later, ed.

Ik zag je topic over de kinderen bezig houden in de auto, vindt R verhaaltjescd's wel leuk? Wij hebben jip en janneke cd's en pinkeltje, dus gewoon voorgelezen verhaaltjes en Daan is er gek op. Ik wil er bij de bieb binnenkort nog een paar halen en kopieren, zodat hij nog wat nieuwe verhaaltjes heeft.
Krijgen jullie ook nog steeds die foutmeldingen..? Pff ik word er echt gek van..

Pinksterweekend was erg leuk, gezellig maar op de dijk met het muziekfestijn was het ondanks het zonnetje toch wel erg fris.

Lijnen gaat hier wel goed, ben 3 kilo kwijt nu, maar laatste zijn pure stress kilo's. Ben een beetje in de war, met relatie Nikkiman en gevoelens voor een ander. Heel bijzonder, en weet eigenlijk niet wat ik wil, moet enz. Ander heeft ook gevoelens voor mij, maar ook een relatie, geen kinderen overigens. pff moeilijk...had nooit gedacht dat mij zoiets zou overkomen, jemig.
jeetje nikki, wat een heftig berichtje...

Kan me voorstellen dat je daar van in de war bent. Weet Nikkiman het ook, of ben je er zelf nog alleen mee aan het worstelen?

Lijkt me heel erg moeilijk om zo iets mee te maken.

Een knuf voor jou.
overigens hier ook steeds foutmeldingen, heel vervelend. Misschien moeten we op de groep verder kletsen? Ook meer prive misschien.
Nikkiman weet er niks van, ander en ik hebben besloten om ons verstand te volgen en niet ons gevoel. Maar vind het wel moeilijk, heb gewoon echt verliefde gevoelens. Hopelijk zijn die na de vakantie weer weg, doordat we eigenlijk geen contact meer met elkaar gaan zoeken.
Hmm, ik moet het afkloppen maar geen last van foutmeldingen vndaag, wel dat ik niet meer op een andere site kan komen na viva.

Ik zit even met mijn oren te klapperen wat een shocking berichtje van jou nikki! Lijkt me onwijs moeilijk!

Lijnen gaat hier even wat minder, er is 3,5 kilo af maar heb mezelf een schop onder de kont gegeven en het gaat nu sinds gisteren weer goed.
Erg 'verstandig' van jullie maar helaas kun je je gevoelens niet uitschakelen... Kun je diegene verder wel ontlopen of zie je hem vaak?
ik schrijf het wel even op de hyves groep...
Heb jullie toch niet weggepest met mijn "rare" bericht?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven