De 2005 kippen willen meeten!

20-03-2010 13:51 349 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op naar de volgende meet
Hai!

Welkom Feesie ik vind het ook prima als je mee wilt schrijven.

Ik zal me even voorstellen, ik ben Nikki 29 jaar. Een dochter Myrthe van 5 en een zoontje Redmer van 2,5. Ik woon in het helemaal in het noorden van Nederland. Ik heb net een nieuwe baan en ga dan 24 uur werken. Ook ben ik getrouwd.

Jamie klinkt goed Dtjes feestje. Zo leuk als je eigen kind helemaal enthousiast is.

Kik, fijn dat de operatie goed is gegaan, nu hopen dat ze de eerste tijd niet meer naar het ziekenhuis moet.

Vorige week weer controle gehad en ben weer helemaal door de keuring moet over 4 maanden terugkomen. 1 juni begin ik bij mijn nieuwe baan. En volgende week hebben ze op mijn oude werk een afscheidsborrel georganiseerd.

Kik, fijn dat de operatie goed is gegaan, nu hopen dat ze de eerste tijd niet meer naar het zkh hoeft.

Nikkiman en ik gaan samen met vrienden naar Jan Smit. Het is hier pinksteren (houdt in 3 dagen lang zuipen zeg maar) en hij treedt op vanavond. Maandagavond ga ik nog met een vriendin stappen. Heb er helemaal zin in.

En meeten in juli lijkt mij ook beter btw
Hoi Nikki, fijn dat alles weer is goedgekeurd! Ben je nog wel erg gespannen voor zo'n uitslag of voel je zelf wel aan dat het goed zit?

We hadden weing plannen voor dit weekend, maar inmiddels zitten we "vol", vanmorgen zijn we uitgenodigd voor een barbecue morgen. En maandag gaan we met vrienden naar een dierentuin, toevallig dezelfde als waar jij bent geweest Jaimie!

Wat een heerlijk weer was het vandaag zeg! En morgen wordt het nog iets warmer zelfs.

Ik heb me vanmiddag weer over een enorm hoge drempel heen gesleurd, ik ben bh's gaan kopen. Ik liep nog steeds met de voedingsbh's rond die ik tijdens de zwangerschap van Tim had gekocht , maar ze begonnen nu écht écht te verslijten dus ik moest wel. Het probleem is dat ik geen beugels meer kan hebben in mijn bh, mijn borsten zijn zo zwaar dat het gewoon enorm zeer doet. Maar ik ben goed geslaagd, ik heb er meteen maar 2 gekocht. Helaas was de maat nog steeds "maat tent", 75H!
Mida,

ik ben van de week toevallig ook geweest voor nieuwe bh's. Wat een drama he. Ik kwam bij prima donna uit, negentig euro per stuk, snif. En ook een heel dure tankini, want ook daar moet ik een beugel in hebben, anders hangen ze op mijn navel. Ik zat op 85G. Snif. Wat een bedrag was ik weer kwijt, ik had er gewoon buikpijn van. Maar ja het is wel nodig. Ik had me laatst in het dorp hier twee bh's laten verkopen van het merk Freya. Leuke modelletjes en kleurtjes en daar ben ik gevoelig voor he, dat wil ik ook wel eens. Maar daar krijg ik toch steeds weer enorme rugpijn van, dus toch weer terug naar Prima donna.

Nikki, wat fijn dat je weer door de keuring heen bent. Dat lijkt me toch weer heel spannend.

Hoe is het verder thuis?

Spannend dat je bijna aan je nieuwe baan begint.

Mijn vader is ook weer door de keuring heen. Hij heeft een botscan gehad naar aanleiding van zijn operatie in december. Gelukkig geen uitzaaiingen, helemaal niets.

Wie gaat er ook alweer wat doen in de grote vakantie? Wij gaan 3 juli op pad naar Bretagne. Ik lees op internet wel veel slechte verhalen over het weer, maar ja we zullen wel zien. Heb er enorm veel zin in.
Kikkie, ik had voorheen ook Prima Donna, maar die zijn allemaal met beugel. Nu heb ik Anita en die waren een stuk prettiger geprijsd, "maar" 55 euro per stuk. Ik had er ook nog eentje aan met beugel die wel prettig zat, maar die kostte 109 euro! Die heb ik dus maar lekker laten hangen.

Fijn dat alles goed was met je vader!

Wij gaan 18 juni een weekje naar Drente en in de grote vakantie (2e week van augustus) nog een week naar Overijsel. Hebben jullie al zo vroeg vakantie?

Wat een fantastisch weer, niet? Gisteren zijn we naar Vlissingen geweest, leuke stad! Vandaag lekker het zwembadje opgezet en liggen bakken in de tuin.

Mida hoe vond je het dierenpark? Is vanaf jullie goed te rijden hè.

O wat heerlijk om jullie vakantieplannen te horen, wij hebben nog geen plannen maar kijken of er een lastminute te boeken is. Als het mooi weer in NL is wordt het Zeeland in elk geval.

Nik wat fijn dat alles goed was met de controle. En hoe reageerden ze op je werk dat je weggaat? Hadden ze het verwacht? Heeft je vertrek trouwens iets te maken met de afgelopen tijd vroeg ik me af? Wel fijn hoor een nieuwe start en uitdaging!

Kik oei oei oei wat een uitgave aan de bh's Maar wel belangrijk dat je een goede bh hebt met zo'n maat. Ik was van de week bij Dtjes klas met trakteren, en ik was ineens genezen. Zo'n drukte, de leuke kinderen braaf op hun stoel en de vervelende kinderen die continu de aandacht vragen en niet luisteren.... Of was dat een momentopname? Lijkt me erg vermoeiend in elk geval zo'n kleuterklas....

Feesie, mijn jongste heeft ook weleens moeten druppelen voor een oogonderzoek. Wij moesten 3 dagen druppelen en het arme kind heeft een maand met wijopengesperde pupillen rondgelopen. Ik vind ons topic altijd met google, als ik op mijn werk ben. Verder heb ik hem aan mijn werkbalk toegevoegd als favoriet. Heb je explorer 8? Dan kun je rechts naast 'favorieten' op een ster met een groene pijl klikken, dan staat hij in je werkbalk.

Verder weinig nieuws....
quote:jaimie schreef op 24 mei 2010 @ 19:44:

Mida hoe vond je het dierenpark? Is vanaf jullie goed te rijden hè.

Het was leuk, maar de afstand valt toch tegen hoor, wij moesten er toch nog een uur voor rijden, helemaal via Venlo en dan richting Nijmegen. Ik vind toch een "gewone" dierentuin met leeuwen , olifanten en giraffen leuker. Maar met dit weer is eigenlijk alles leuk.

Ik ga slapen, ik ben er gewoon moe van.
quote:MIDA schreef op 24 mei 2010 @ 22:29:

[...]

Het was leuk, maar de afstand valt toch tegen hoor, wij moesten er toch nog een uur voor rijden, helemaal via Venlo en dan richting Nijmegen. Ik vind toch een "gewone" dierentuin met leeuwen , olifanten en giraffen leuker. Maar met dit weer is eigenlijk alles leuk.

Ik ga slapen, ik ben er gewoon moe van.

Ja das waar, ik dacht dat we er bij Eindhoven al waren maar toen moesten we nog een stukje.

Ik vind zelf olifanten etc. ook gaaf om te zien, alleen kan ik er niet zo goed tegen om ze zo opgesloten te zien. Dat vond ik ook zo mooi aan dit park, dat het zo natuurlijk was. De dieren zagen er zo goed uit!
Klopt het was wel allemaal natuurlijk aangelegd, vooral dat stukje waar je gewoon tussen de dieren liep (bij de pelicanen) vond ik erg mooi. Ik vind toch de Beekse Bergen en Burgers Zoo de mooiste dierentuinen, tot nog toe.

Is het bij jullie ook nog zo'n mooi weer? Daan is alweer zonder jas lekker buiten aan het spelen, hij heeft vandaag een adv-dag en morgen nog een studiedag.

Vlissingen is leuk hé! Voor jullie ook niet zo ver weg, toch? Wij gingen vroeger vaak naar Zeeuws Vlaanderen op vakantie met hemelvaart en pinksteren, dat is echt een aanrader! Erg veel leuke dorpjes, Cadzand, Sluis, Breskens, Knokke en idd niet zo megadruk op het strand als bij bv Scheveningen.

Morgen de eerste zwemles, ik ben al een beetje zenuwachtig! Daan niet trouwens, die vindt het alleen maar leuk, hopelijk blijft dat ook zo.

Feesie, hoe was het familiebezoek en de verjaardag in Nederland? Jullie hadden in ieder geval geweldig weer!
Lekker hoor zo'n lang weekend voor Daan! Vrijdag hadden ze hier ook vrij, daar kwam ik donderdag achter aaaah! Uiteindelijk is ze bij Sje op het kdv geweest, dat mocht gelukkig!

Ik hoop dat Daan zwemles leuk vindt, Dtje wel. Zo zielig als ze met tegenzin gaan.

Of het weer hier mooi is? Kweet niet, ik zit al de hele tijd op kantoor en hier is het best behaaglijk ;)
Ik moest net zo lachen, er speelt hier een vriendje (voor het eerst), en die stond in de bank. Zegt Denise, Tiiiiiiim, mag jij in de bank staan??? Echt op zo'n toontje zoals ik het altijd aan hen vraag, geweldig!!!

Senna speelt ook met ze mee, leuk want met sommige vriendjes gaat dat wel en met sommige niet. Ik vind het nooit leuk als hij niet mee 'mag'doen van zo'n vriendje, hij woont hier immers en ze zullen het met hem moeten doen. Dtje komt altijd op voor haar broer gelukkig. In zo'n geval probeer ik wat met hem te gaan doen, anders heeft dat vriendje pech ;) .

Ze staan nu lekker op de trampoline, kan ik even poetsen en natuurlijk af en toe laptoppen hihi.
Huh, is het bij jullie droog dan? Hier komt het al de hele middag met bakken uit de lucht! Ik kom later vertellen over de 1e zwemles, nu wil Tim Bumba kijken (op de laptop natuurlijk).
Inmiddels regent het hier ook helaas. Ik ben benieuwd hoe Daan het vond!!
Inmiddels regent het hier ook helaas. Ik ben benieuwd hoe Daan het vond!!
Zo daar ben ik weer.

Het ging echt heel goed! De badmeester was ook een leuke vent, hij deed het erg leuk met de kinderen. Hier moeten de ouders minimaal de eerste 20 lessen mee het water in en je kunt wel raden natuurlijk dat de ouders al meteen helemaal nat gespetterd werden. Hij vond het drijven nog wel een beetje eng, moeilijk om zelf de controle kwijt te zijn. Vrijdag is de volgende les, hopelijk is hij het niet te snel beu twee keer per week.

Zo nu ga ik het laatste deel van Lost bekijken, ik ben alleen dus ik kan lekker huilen. Kijken jullie ook naar Lost? Dat is voor mij echt de meest fantastische serie ooit, ik baal er elke keer weer van als een aflevering is afgelopen omdat het zo spannend is. Maar nu is het helaas echt de allerlaatste aflevering ever.
Ik kijk niet naar Lost maar weet wel een mooie man die daarin speelt Matthew Fox..... zo he, die is mooi!

Jamie je vroeg of dat ene er ook mee te maken had, wel enigzins, via hem ben ook aan die baan gekomen. Maar niet dat hij liever had dat ik wat anders ging zoeken hoor. Hij wist gewoon wel dat ik aan het rond kijken was. Maar voor mij heeft het wel meegespeeld om de baan mede aan te nemen. We hebben er allebei moeite mee, doordat je elkaar toch regelmatig ziet en nu zal het gewoon zijn dat we elkaar eigenlijk bijna niet meer zien. Dus ik hoop dat het dan over zal gaan....

Dat vertelde je al eerder Mida dat de ouders meemoeten, sorry maar ik ben blij dat ik altijd in de kantine mag wachten hahaha. Daar betaal ik die badmeester ook voor dat hij mijn kind leert zwemmen.

Kik, hoe gaat het met Tessa en met lijnen? Ik blijf op 73 kilo hangen, maar goed ben 1.74 dus op zich ben ik wel redelijk tevreden maar 70 klinkt net wat mooier en lijkt ook net iets mooier....

Controles zijn altijd eng en spannend en dat begint al een week van te voren bij me. Dus ben altijd dolgelukkig als ik het goeie nieuws weer hoor.
Zo dus je mag de eerste 20x mee het water in. Dat is hier niet. Nu was het voor Dtje ook helemaal niet nodig geweest, die was al watervrij door het babyzwemmen (met mijn ouders). Ik kan me voorstellen als je kind bang is dat het wel prettig is. Ik ga op zaterdag sinds kort peuterzwemmen met Sje en dat vind ik superleuk! Zoiezo om even wat qualitytime met hem te hebben, en ook om hem aan het zwemmen te laten wennen.

Hoe lang duren de lessen bij jullie? Werken ze met badjes, oftewel op niveau? HIer starten ze met z'n allen op 1 niveau en hoe het verder gaat??? Geen idee, binnenkort even navragen.

Nik ik weeg nu 72 kilo en blijf erop hangen. Aan de ene kant ben ik tevreden, ,maar ik zou zo graag 5 kilo eraf willen, gewoon voor het mooie. Net wat minder buik, en wat minder been. Voel ik me net wat prettiger in mijn kleding.

Je laatste weekje nu op het werk? Hoe voelt dat?

Kik alles goed in huize Kik? Hoe gaat het met je meiske?

Feesie, hoe was je weekend NL? Prachtig weer getroffen!

Snico, hoe gaat het met jou?

Ben nu op m ijn werk, slecht hoor dus ik ga maar verder
Hoi, ik vind jullie weer! Zo stom, ik weet dat er een manier is om een topic aan je favorieten toe te voegen (ik heb al een ander topic in mijn favorietenlijst) maar ik weet niet meer hoe. Die googletip is wel een goede.

Weekend was leuk. Zaterdag verjaardag gevierd op een camping in de Betuwe. Prachtig weer, een heleboel kindertjes dus ik heb de kinderen amper gezien. 's Avonds uiteindelijk weer naar huis gereden, dat was eigenlijk toch het makkelijkst. Zondag weer heerlijk weer, we zijn naar een Kasteeldag geweest in België. Allemaal mensen in oude kostuums, kraampjes met schoonschrijvers, kwakzalvers, oud snoep, boerderijbeestjes, een tochtje in een koets, hartstikke leuk. Het grappige is dat zo'n evenement in NL tienduizenden mensen zou trekken, zodat je over de hoofden kan lopen. En hier was het gezellig druk maar je hoefde amper in de rij te staan enzo, precies goed met kleine kinderen. Zo gaat het altijd, Belgen zijn kennelijk niet zo evenementerig. Maandag hadden we allemaal een overdosis zon gehad dus een beetje thuis rondgekeuteld en eind van de middag nog naar een leuk park geweest.

Ik woon trouwens al ruim 10 jaar in Brussel, ben hier voor mijn werk terechtgekomen. Mijn man is een Nederlander, we waren al samen voor ik hier ging wonen en na een aantal jaren is hij ook naar België gekomen. Inmiddels helemaal gesetteld, huis gekocht, kindjes hier geboren enz. Hoewel Brussel geen erge mooie stad is (heb lang in Amsterdam gewoond, dus de lat ligt hoog) is het er wel prettig wonen. Dus we blijven hier nog wel een tijdje, denk ik.

Ik ga nog eens kijken of ik nu wel kan ontdekken hoe het werkt me de favorieten. Fijn weekend allemaal!
mahna mahna tuduuuudududu
Hèhe, gevonden via de FAQs. Meteen boven de OP zie je een aantal icoontjes, waaronder een hartje met een plusteken. Als je daarop klikt, wordt het onderwerp aan je favorietenlijst toegevoegd (en die kun je dan weer vinden onder 'mijn Viva').
Pfff, we hebben een erg druk weekend achter de rug.

Vrijdag de 2e zwemles, meteen daarna gingen de kinderen bij mijn ouders logeren. Want wij gingen lekker uit eten met vrienden, daarna nog lekker een (verwarmd) terrasje gepikt. De volgende morgen kinderen weer opgehaald want om 13.00 uur kregen we alweer bezoek. Toen het bezoek weg was nog even naar een verjaardag van een vriend en vandaag ook weer bezoek. Tim was ook al niet lekker dit weekend, gisteren had hij ineens 39 graden koorts en hij heeft erg veel moeite met (in)slapen. Het liefste heeft hij dat ik er op een stoel bij kom zitten tot hij slaapt, maar daar wil ik eigenlijk niet aan beginnen. Maar aan de andere kant, normaal slaapt hij wel goed, dus zal er toch wel iets aan de hand zijn, ik denk zijn laatste kiezen.

Nikki, ja dat is die serie! Matthew Fox is idd een lekkertje, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik Josh Halloway nog iets leuker vind

Ik heb trouwens bijna de hele aflevering zitten snotteren, het was zo zielig....

Jaimie, de zwemlessen duren 3 kwartier en bij ons werken ze ook met niveau's, de eerste 2 vooraan in het pierenbadje, niveau 3 achteraan en dan niveau 4 en 5 in het diepe.

Feesie, je weekend klinkt erg leuk. En die kasteeldag klinkt ook goed, mischien nog wel leuker als de dierentuin wat wij gedaan hebben. Misschien toch onthouden voor volgend jaar.

Brussel is inderdaad niet bij de deur, ik ben er nog nooit geweest. Werk je voor een NL's bedrijf of een Belgisch bedrijf?

Morgen weer werken, hopelijk slaapt Tim vannacht wel goed. Ik denk dat ik mijn bed maar vast ga opzoeken voor het geval Tim weer geen zin heeft om te slapen.
Joehoe?! Iedereen lekker aan het genieten van het mooie weer?

Heerlijk hè.

Tim slaapt gelukkig alweer 2 nachten goed. Hij had na de koorts wat vlekjes op zijn buik, dus ik denk de 5e of 6e ziekte. Maar het kan natuurlijk ook gewoon toeval zijn, ik wil het altijd graag verklaard zien als er iets met de kinderen aan de hand is.
Pfffffffffffffff wat een week........ Avond4daagse, deze week Sje voor het eerst zonder speen, kind uit zijn ritme. Elke avond op tot 10 uur. Ik had er vanavond geen zin in, ik ben bij hem gaan liggen en dan slaapt hij zo in. Maar ja dat is het probleem verleggen hè. Morgen maar weer verder (en dan hebben we wéér wat, dus weer uit zijn ritme). Vanaf zondag is het klaar, gewoon weer rekening houden met de kids en het strakke regime in .

Goed nieuws, ik mag een opleiding gaan volgen voor mijn werk! HBO personeelsadministratie! Ik heb de stoute schoenen aangetrokken en heb het gewoon gevraagd., Ze bekostigen alles! Het zijn 2 modules, totaal is het maar een half jaar dus dat is goed te doen. Het is 1 avond per week. Wordt even een pittig half jaar maar dan heb ik wel een diploma, naast mijn HAVO. Ik ben super gelukkig ermee!

Mida, Thjis is it aan het kijken? Ik word er wel verdrietig van, maar mooi om te zien hoe het had kunnen zijn. Ik heb hem in de bioscoop gezien en hij was daar 20 x zo mooi om te kijken.
Wow, fijn Jaimie dat je die cursus mag gaan volgen! Gaat het weer wat beter op je werk nu dan? Want je zei laatst dat er eigenlijk te weinig werk was.

Slaapt Sje nog 's middags? En wil hij gewoon niet slapen zonder speen, of is het een groot drama? Ik vind het altijd heel vervelend als Tim niet wil slapen en Daan wakker houdt. Zeker op doordeweekse dagen, Tim kan 's middags nog bijslapen, maar die kans krijgt Daan natuurlijk niet. Daarom ben ik ook eerder geneigd om Tim zijn zin te geven of hem er weer even uit te halen. Gelukkig gaat het meestal goed.

Natuurlijk heb ik gisteren This is it gezien! Ik werd er idd ook een beetje verdrietig van (heb zelfs stiekum nog een traantje weggepinkt) wat was hij nog goed hè! Zo jammer, ik had zó graag nog een keer een optreden van hem gezien.

Wat een weer vandaag, heerlijk! De kinderen hebben lekker in het zwembadje zetten spetteren en met waterpistolen gespoten. Alleen is het bij ons binnen zo snel erg warm (bij Tim nu 28 gr!) en krijg je die warmte er ook bijna niet meer uit. Maar verder hoor je mij niet klagen hoor
Hoi, ik was jullie weer kwijt want het topic stond toch niet in mijn favorieten (?!) Ik probeer het nog maar een keer.

Jaimie, wat leuk van je cursus. Dapper hoor, het lijkt me pittig om naast werk en gezin ook nog een cursus te doen. Maar het is maar een half jaar, dat is te overzien.

Nikki, ben je ernstig ziek geweest of begrijp ik het verkeerd? Sorry, ik ken natuurlijk jullie achtergronden nog niet. Fijn dat alles goed was in ieder geval.

Ik heb vanochtend nog vlug onze stembiljetten ingeleverd. Vanuit het buitenland mag je per brief stemmen maar die moet woensdag in Den Haag zijn. Vanochtend dus nog maar even bij de ambassade afgegeven (vlakbij mijn werk), en het zou nog net op tijd moeten zijn.

Jammer dat het mooie weer voorbij is, maar we hebben een heerlijk weekend gehad. Zaterdag waren we bij mijn ouders die een grote tuin hebben. Ze hadden een klein badje opgezet voor de kinderen, die hebben heerlijk gespetterd.

Over een maand gaan we al op vakantie, we hebben 2 weken een huis gehuurd in de Dordogne. Heerlijk van alle gemakken voorzien en het is daar echt prachtig.

MIDA, de kasteelfeesten waren op het Kasteel d'Ursel (heeft een website met ook heel veel foto's van het evenement). Het is geen jaarlijks evenement. ik geloof dat ze erover denken om het over twee jaar weer te organiseren.
hey !

Jaimie, wat ontzettend leuk dat je die opleiding mag gaan doen. Erg goed van je dat je dat hebt gevraagd. Hoe is het nu met Sje?

Feesie, klinkt lekker naar de Dordogne. Wij gaan naar bretagne dit jaar, nog 3,5 week en dan vertrekken we.

Mida, ik heb dat ook met T. die wil ook nog wel eens wakker zijn s avonds en R wakker houden. Laatst lag ze zelfs bij hem in bed, zo erin gekropen. R sliep al en schrok zich rot.

Daarom wil ik haar ook nog wel eens sneller haar zin geven inderdaad. Hoe is het met de vlekjes?

Hier is alles goed. R gaat hard op dit moment. Vorige week is hij overgegaan naar badje twee met zwemmen. Erg trots was hij natuurlijk. Ik ook haha.

Verder kan hij nu los fietsen en heeft hij vandaag voor het eerst zelf naar school gefietst. Dat is best nog wel een stukje.

T. is een ander kind sinds de operatie, heerlijk, ze is gezellig, zingt en huppelt de hele dag.

Ik moet zeker weer wat meer aan de studie gaan doen. nog twee examens en ik ben er. Jaimie ik moest erg lachen dat je genezen was na het trakteren in de klas. Ik moet eerlijk zeggen dat kleuters ook niet mijn voorkeur hebben. Ik vind dat echt een vak apart. Mijn voorkeur gaat eerder naar de middenbouw. Ik begeleid een groepje bij R in de klas met spelletjesochtend. Drie meisjes en R. Pfffff. Het is maar een half uur maar ik ben elke keer blij dat ie voorbij is haha.
Jaimie, Jamai is op tv bij de Musical-awards! Je zal wel zitten kijken, of niet?

Feesie, ik zal eens op die website kijken.

Jullie gaan wel regelmatig naar NL, of wonen jouw ouders ook in België? Vind je het niet jammer dat alle familie verder weg woont?

Kikkie, fijn dat het met de kinderen zo goed gaat! Ennuh ik ben het helemaal eens met Jaimie over de kleuters, ik het erg veel respect voor de kleuterjuffen (Snico!). Ik zou gillend gek worden.

Nikki, ben je al met je nieuwe baan begonnen?

Snico, alles goed? We zien je zo weinig hier de laatste tijd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven