De 2005 kippen willen meeten!

20-03-2010 13:51 349 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op naar de volgende meet
ik ben dr bij!
Meiden ff uitleg voor degenen die het gemist hebben.

Er was een post van de angel dat topics met meer dan 2500 posts gesloten moeten worden ivm de snelheid op de kinderpijler. Vandaar dat ik een nieuwe heb gemaakt, de oude heeft een slotje gekregen en staat dan volgens mij helemaal onderaan.

Zo, dan kunnen we weer even vooruit
effe uppen....

Voor de kipjes die t nog niet gelezen hebben ik heb wat op onze haifs gezet..

update: hij is nog steeds in t ziekenhuis, maar t gaat aardig. Zijn geheugen laat m een beetje in de steek. Dat kan verbeteren maar ook zo blijven, ik ga vanmiddag weer even op bezoek met de kids
Snico, hopelijk verbetert het nog. Zjn jullie al een beetje van de schrik bekomen? Ik kan me voorstellen dat je behoorlijk schrikt als je zo'n bericht krijgt en het had natuurlijk ook slechter kunnen aflopen.

Ik krijg volgende week een nieuwe auto! Een kleinere, ik rijd nu in een peugeot 307 en ik krijg nu een suzuki swift, een felblauwe. Tim hoeft nu niet meer in de grote wandelwagen, dus heb ik die grote kofferbak niet meer nodig. Midaman gaat binnenkort leasen, dus dan komt er een grote gezinsauto van de zaak. Ik ben er erg blij mee, ondanks dat ik altijd graag in de 307 heb gereden vind ik een kleine auto toch meer bij mij passen.
Snico jezus zeg wat heftig!!! Ongelooflijk wat jou allemaal overkomt de laatste tijd.... Sterkte .

Mida, wat vind Midaman ervan dat je geen peugeot meer gaat rijden ;) . Lekker hoor zo'n autootje voor jezelf. Fijn dat de kinderen steeds groter worden, je hoeft steeds minder er op aan te passen!

Ik meld me af voor komende week, we gaan een midweekje weg! Ik beloof bij terugkomst bij te komen kletsen!

Liefs!
Ik heb jullie ook weer gevonden, ik ga zo even op hyves lezen. Maar alvast een dikke knuffel voor jou Snico!

Mida een kleinere auto, wel fijner als je idd die wagen toch niet meer mee hoeft. Wij hebben sinds vorige week ook een andere auto, we hebben nu een bmw 1-serie, een zwarte. Erg mooie auto vind ik zelf, maar ja ik ben ook echt een BMW -fan.

Ben gister een nachtje weggeweest met een vriendin, we zijn naar Leeuwarden geweest, ze zou met haar man, maar oppas had afgezegd. Dus vroeg ze mij mee. Erg gezellig gehad, lekker wezen eten en stappen enz.

Kik, hoe gaat het met lijnen en met de studie?

Jamie klote voor je dat er misschien iemand uit moet, wanneer hoor je meer?

Ik zal ook wat vaker schrijven....

En een meeting ben ik ook wel voor..... zeg maar waar en wanneer?
Jaimie, het was zijn idee! We hebben natuurlijk altijd peugeot gereden omdat hij er werkte, maar nu dat niet meer zo is wilde hij een japanner. Die zijn schijnbaar van een betere kwaliteit, ik moet zeggen dat ik hem ook errug leuk vind dus ik heb niet geprotesteerd. Ik zal zo even een foto op de groep zetten.

Veel plezier de komende week, het wordt mooi weer dus dat zal wel goed komen. Waar gaan jullie naartoe?

Nikki, ook weer van de partij! Fijn want we hebben je wel een beetje gemist hoor. Klinkt leuk zo'n onverwachts uitje. Gaat thuis ook alles weer goed?

Kikkie, heb je ons al gevonden???
Kikkie??
Joehoe, Kikkie!

Jaimie heeft wel errug veel geluk met het weer op vakantie. Hoewel ze volgens mij op Texel zit, daar zal het wel iets minder zijn als hier, wij hadden vandaag 21 graden!

Ik kom net van het prijzencircus in de v&d, mén wat een chaos. Ik heb een half uur in de rij voor de kassa gestaan! En niet eens voor mezelf, ik had voor Midaman een polo en voor de jongens ieder 2 t-shirts.
Ik blijf het gewoon proberen hoor, Kikkie heb je ons al gevonden??

Ik ben gisteren bij de weduwe van mijn collega op bezoek geweest, was geen gezellig bezoekje....

We hebben wel gezellig zitten kletsen, maar wat heeft dat gezin veel te verduren. Dit was zijn 2e vrouw en nu zitten de kinderen uit zijn 1e huwelijk (volwassen jongens) enorm te etteren en daarbij heeft ze ook nog eens een torenhoge schuld die ze niet afgelost krijgt. Waarschijnlijk staat binnenkort de deurwaarder aan de deur om alle waardevolle spullen die ze nog hebben mee te nemen. Ik heb zo met ze te doen.......
ben ik weer, gevonden!

sorry erg druk gehad met gedoe ouderlijk huis. Gaat nog niet zo makkelijk allemaal. Moeders weigert alles, is van de medicijnen af en is weer niet goed.

Jeetje mida wat een verhaal van de weduwe van je collega, dat kan ze er nu niet bij gebruiken zeg.

En wat een leuke auto! Lekker hoor.

Nikki, fijn om je weer te lezen. Lijnen gaat voor geen meter. Ik weet niet wat het is, ondanks dat de zomervakantie voor de deur staat, eet ik gewoon lekker door. Stom he.

Studie gaat goed, ik ga in september verder met de Pabo, erg veel zin in.

Hoe is het thuis? Hoe gaat het met de kindjes? Gaat M nog lekker op school?

Jaimie, hoe is het op vakantie? In ieder geval al een paar heerlijke dagen erop zitten. Hoe is het thuis? En met je baan?

Snico, hoe is het nu? Is de vergeetachtigheid blijvend? of weten jullie dat nog niet? Sterkte hoor.

even posten
Kikkie, fijn je hebt ons gevonden. Wat een gedoe met je moeder zeg, wil ze niet beter worden? Dus je gaat toch de pabo doen, goed van je! Moet je dan ook weer meteen stage lopen?

Snico, hoe is het met Nico?

Jaimie, fijne vakantie gehad? Vast wel met dat heerlijke weer!
hey

mida, ze wil wel beter worden denk ik maar steekt een beetje haar hoofd in het zand. Ze vindt de onderzoeken onzin. Ze moet binnenkort weer naar de arts en ik hoop dat hij haar duidelijk kan maken waarom hij die onderzoeken wil doen.

Hoe is het met de kinderen? Hebben jullie binnenkort nog een weekje vakantie? Jullie gingen verspreid toch?

Jaimie, hoe is het op je werk? Heb je al weer iets meer gehoord?

Snico, hoe is het thuis? Al weer iets rustiger?

Nikki, hoe is het nu?

Ik heb de laatste tijd steeds zo'n strijd met T. Met alles hebben we een strijd. Welke kleren ze aanmoet, de sokken, de speldjes, luier verschonen noem het op en het is een strijd.

Als we wegmoeten wil ze perse haar regenlaarzen aan, zo niet, dan hebben we weer een driftbui te pakken. Bij school moet ik haar soms echt meesleuren omdat ze niet meer wil lopen. ppfff lastige fase hoor. Heb soms moeite om mijn geduld te bewaren.
Hoi Kikkie, is het misschien en idee om met je moeder mee te gaan naar de arts, dan kun je er misschien een beetje op aandringen dat ze de onderzoeken laat doen?

Heel herkenbaar die strijd, ik heb het hier ook met Tim, vaak gaat het goed maar heel vaak ook niet. Hij doet gewoon wat hij zelf wil, anders begint hij te gillen of nog erger als hij zijn zin niet krijgt wil hij nog wel eens bijten. Ik heb hem al 3 keer teruggebeten, dat helpt dus niet blijkbaar. Ik weet nog dat Daan ook zo'n periode heeft gehad en dat is ook goed gekomen....

We gaan de 2e week van de meivakantie naar de Belgische kust, en natuurlijk naar Plopsaland. Ik ben nu meer bezig met de verjaardag van de jongens en Daan zijn 1e kinderfeestje. Ik heb een beetje stress, je moet aan zoveel denken. En dan hebben we het nog niet over de kado's gehad, ik kan gewoon niets voor Tim bedenken. Daan wil graag een DS, die krijgt hij als hij het geld van de opa's en oma bij ons kado legt.

Mag ik ook even opscheppen?? Dinsdag hebben we het 10-minutengesprek gehad en ze waren erg blij met Daan, hij was erg gegroeid het laatste half jaar. En hij had een hele goede uitslag van de citotoets (ik weet niet of ze dat bij jullie ook doen). Ik kwam helemaal trots thuis.
Mida je mag altijd opscheppen, tenminste van mij wel. Myrthe maakt ook citotoetsen en heb toevallig vorige week een gesprek gehad en ze doet het ook heel goed. T=och fijn dat je kind het goed doet op school, ze gaat na de zomer ook gewoon naar groep 2.

Kik, die driftbuien ken ik ook wel, en dan met name bij Redmer natuurlijk, van Myrthe ken ik dat niet. Maar goed hier wordt het dan maar gewoon mee nemen onder de arm en dan meer veel gejank en geschreeuw van hem, ik geef hem dan ook gewoon niet zijn zin. En hij zit ook echt regelmatig op de gang, soms heb ik wel een van die dagen dat het nog geen half 9 's morgens is geweest en meneer al 3 keer op de gang heeft gestaan. Hij kan ook echt zijn zus klieren, slaan, duwen enz.

Wat goed dat je hierna de pabo gaat doen. Knap van je!

En jammer dat lijnen niet echt lukt, ook niet dat je weet dat het voor je gezondheid beter is?

Lastig he kado's voor die kinderen Mida, kan Daan zich al dulden voor een DS, Myrthe kan dat niet die wil altijd gelijk alles goed kunnen maar ja dat lukt niet uiteraard, je moet gewoon dingen oefenen. Misschien voor Tim een 3 wieler tracker ofzo? Hebben wij voor Redmer gekocht via joba.nl (tenminste zoiets is het)

Thuis gaat het wel goed, we hebben ook al een paar keer bonje gehad maar dat is soms alleen maar beter dan weten we weer even waar we staan. Ik besef me dat ik wel echt van mijn hem hou en dat ik gewoon graag heel gelukkig met mijn gezin wil zijn. En sommige dingen liggen ook gewoon aan mijzelf. De gesprekken met de psych zijn dan ook wel echt een verheldering voor mij. Je bent toch snel geneigd om in je eigen straatje te praten en ja het ligt ook heus niet alleen aan hem.

Het voelt voor mij gewoon heel lullig dat ik iemand gewoon echt heel leuk vindt, daar kan ik echt mee worstelen. Misschien moet ik dat gewoon accepteren en hopelijk slijt dat dan vanzelf.

Ik heb a.s. donderdag een oriënterend gesprek met iemand over een andere baan. Dus dat is wel spannend, ik hoop stiekum dat het wat wordt, dan zou het sommige dingen een stuk makkelijker maken.

Jamie hoe was je weekje vrij?
Dag lieve meiden,

Weekje weg was hééérlijk!! Het was precies de goede week, qua weer. Windstil, een graadje of 17, 18 dus lekker veel buiten gebivakkeerd! We hadden de fietsen van de kinderen bij dus die crossden lekker over het park. Erg leuk park, met geweldige villa. 10 persoons, met sauna, nog geen 2 jaar oud, flatscreen, mooie keuken nou ja, noem het maar op en het zat erop en eraan. Texel is overigens erg leuk, ik zou er graag een keer naartoe gaan als het écht strandweer is!

Over het werk heb ik het liever niet hier ivm herkenbaarheid maar ik zal straks op Hyves uit de doeken doen wat er aan de hand is.

Nikki, fijn te lezen dat de psych je goed doet! En wat goed dat je de toekomst met Nikkiman ziet zitten!! Jullie komen er vast uit samen. Het is ook niet niks wat jullie vorig jaar hebben meegemaakt, dat komt er nu misschien pas uit. Daar had je toen geen tijd voor in de achtbaan van chemo en ziekenhuis etc. Ik hoop echt dat de gevoelens voor de ander slijten.

Kik wat gaaaaaf dat je pabo gaat doen, ik ben jaloers! Ik zou het ook erg graag willen. Dwarse peuters, haha erg herkenbaar! Al moet ik zeggen dat het hier de goede kant op gaat. Mijn dwars epeuter is steeds meer een mini kleuter aan het worden. Al wil hij erg graag alles zelf doen, wat vaak ook lukt. Maar waar je niet altijd tijd voor hebt hè.... Lastige situatie met je moeder, als iemand zelf niet geholpen wilt worden is dat erg frustrerend, zeker als het om je moeder gaat.

Mida, trouwe schrijfster! Bij jou zitten de verjaardagen er ook weer aan te komen. Vrijdag is S jarig, ik ben dus druk met traktaties (voor kdv én psz), taarten bakken, boodschappen doen etc. Cadeautjes zijn zooooo moeilijk! Wij laten Dtjes fiets overschilderen in zwart-oranje, maar wat ik verder moet vragen.... IK heb maar Duplo gevraagd, daar hebben we te weinig van en hij houdt van blokken bouwen dus op zich is dat wel oké. Hij krijgt dus waarschijnlijk van iedereen Duplo

Snico.... hoe gaat het nu allemaal? Is Nico al thuis? Heeft hij zijn geheugen al ver terug? Weten jullie al wat voor schade er is? Ongelooflijk wat jou overkomt binnen zo korte tijd .

Heel decadent maar ik ben vorige week naar de musical Mamma Mia geweest en gisteren naar Joseph. Joseph is supergaaf, daar zou ik best nog een keer naar toe willen en dan wat dichterbij het podium. (we zaten nu op rij 24..)

Ik ben gestopt met fitness omdat ik het stom vind en het duur is. Nu ga ik sinds kort zwemmen, één keer per week en dat bevalt prima.

Onze katjes zijn 'geholpen', maar het vrouwtje heeft een bult bij haar litteken. Morgen de dierenarts maar bellen, het is niet normaal denk ik. Arm beest, moet ze weer in d'r hokje mee.

Ik sta versteld hoe hard het gaat met zwemles! Hoe snel ze al vooruit gaan. Echt knap!

Afplakken met Sje gaat goed, hij moet 3 uur per dag een pleister op en dat gaat goed. Is wel raar hoor dat afplakken, ik heb het zelf ook getest en je wordt helemaal leip van zo'n pleister op je oog!

HIerbij beloof ik plechtig vaker langs te komen!!!
Nou omdat de dames ongeduldig waren even snel over Daan zijn kinderfeestje, want ik ben gebroken.

Om half 2 kwamen de kindjes binnen, 4 jongens en 2 meisjes. We hebben eerst kado's uitgepakt en daarna kregen ze een plak cake, een slagroombus en heel veel snoepjes, piet piraathagelslag, aardbeien en druiven om hun eigen taartje te maken. Ik moet zeggen dat ze erg hun best deden en dat het mooie taartjes werden. "Ineens" vond ik flessenpost in de wc (nee niet in de pot, bah ), een brief van kapitein roodbaard dat zijn schat was gestolen en of ze hem wilden helpen om de schat terug te vinden. De eerste opdracht was om eruit te zien als een echte piraat, ik had ooglapjes en piratenmutsjes gekocht en de schmink tevoorschijn gehaald. Daarna hadden we een speurtocht, door het park en een stukje bos met allerlei opdrachten. Uiteindelijk stond de schatkist gewoon bij ons in de tuin, met medailles, chocolade munten, pakjes drinken, minidino's en doosjes schatkistjes. Midaman ging toen friet halen terwijl ik de knakworstjes en poffertjes warm maakte. Na het eten nog een ijsje en toen heb ik de kinderen weer naar huis gebracht. We hadden vandaag natuurlijk heerlijk weer, dus dan heb je niet veel meer nodig. Volgens mij hebben de kinderen zich prima vermaakt, alleen was het voor de meisjes misschien iets teveel piratengeweld met al die stoere en vooral luidruchtige jongens.

Oh ja Jaimie, Daan is zondag jarig (de 11e) en Tim dinsdag (de 13e), dus hier ook een drukke tijd. Zaterdag feest voor de familie, maandag trakteren op kdv en bso, dinsdag trakteren op school.

Jij alvast gefeliciteerd met Sje. Ik reageer een andere keer op je vorige post, ik ga nu naar bed.
hey mida,

klinkt erg leuk! Ik had ook een piratenfeestje in gedachten, het lijkt wel of we hetzelfde idee hebben!

Ik wilde zelf ooglapjes maken maar waar heb jij ze gekocht?

Hoe vond Daan het? Is hij goed verwend?
Wow klinkt goed! Ik had ook zoiets in gedachten, alleen dan ridders en prinsessen. Maar Denise nodigt alleen jongens uit dus misschien is piraten beter met het oog op het schminken haha. Hoe lang heeft het feestje geduurt?
Nikki, de ooglapjes hebben ze bij de speelgoedwinkel, 8 voor nog geen 2 euro. De piratenmutsjes bij de action, 99 cent per stuk.

Daan vond het helemaal geweldig en is idd erg verwend.

Jaimie, het feestje was van half 2 tot half 6, maar eerlijk gezegd was de laatste toch echt pas om 6 uur thuis. Piraten is denk ik gemakkelijker omdat daar veel meer dingen voor te koop zijn versieringen, bordjes en bekers ed. De meisjes wilden trouwens geen echte piratenschmink, die kregen een roze litteken, echte lipgloss (van mij) en ze wilden zelf een gouden neusje.

Ik zal als de foto's op de computer staan wel wat foto's plaatsen.
Mida, van harte gefeliciteerd met Daan! Hopelijk hebben jullie een beetje mooi weer. Gisteren was het best goed te doen buiten, we hadden statafels neergezet en er zaten wat mensen binnen en wat buiten, en de kidswaren lekker buiten aan het spelen. Sje heeft veel Duplo gehad, en is er erg blij mee. Ik had zelf een taart gemaakt, met marsepein en een Bumba van marsepein erop. Alleen zelf (bijna) niks van op want ik ben weer eens aan het lijnen . Met succes, want week 1 -3 kilo!

Ik heb nu alleen mega hoofdpijn, ik denk dat de drukte van de afgelopen week er nu uitkomt ofzo?!
hey!

Jaimie gefeliciteerd met Sje!

Mida gefeliciteerd met Daan!

Ik meld me even af voor de komende week, wij gana een weekje weg!
Kik, hele fijne vakantie meid!!
Kik fijne vakantie, maar je bent nu vast alweer terug, waar waren jullie geweest?

Jamie, nog gefeliciteerd met Sje en Mida met Daan en Tim of moest Tim nou nog jarig worden?

Jamie wat knap dat je zelf een taart gemaakt hebt, erg crea hoor, ik ben zelf niet zo crea, ik ben meer van het gemak. Misschien moet ik mezelf er wat meer tijd voor gunnen......

Snico hoe is het bij jullie thuis?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven