De 2005 kippen willen meeten!

20-03-2010 13:51 349 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op naar de volgende meet
Of, met kids, Koningin Julianatoren?
Mij maakt het eigenlijk niet zo veel uit, maar augustus gaat al moeilijk worden ben ik bang vanwege de vakantie.

Kikkie, wat vind jij?
Ik meld mij maar eens...........schaam schaam.

Heb weer eens een hele drukke ontstuimige tijd achter de rug, nou ja zit ik eigenlijk nog in. Vandaar mijn afwezigheid, misschien geen excuus, maar ja het is nu eenmaal zo. En ik ben natuurlijk nooit zo lang afwezig. Mijn baan is extreem druk en chaotisch, moet er erg aan wennen. Maar vind het wel erg leuk. Tevens relatie met Nikkiman weer niet echt super, Meer info op de groep.... had het hier geschreven maar vind dat toch niks. Zoon is 2 week geleden geopereerd aan zijn amandelen en uiteindelijk 2 dagen daarna kreeg hij waterpokken. Dat was wel erg sneu, maar hij is snel weer opgeknapt en heeft van beide niet lang last gehad. Tevens is hij zindelijk zowel dag als nacht dus dat is supergoed!

Over 2 week gaan we een weekje naar Limburg, is wel goed voor ons, hoop dat het ons ook goed doet.

Kik, weer terug van vakantie, je hebt het leuk gehad las ik. En super dat T geen last meer van haar oren heeft.

Jamie hoe gaat het bij jou thuis? Zag nog de foto van Sje op hyves met bril, staat hem onwijs leuk zeg!

Mida, dat werd inderdaad een duur kinderfeestje, ongeloofelijk. Maar ja ze heeft het wel in 1 keer gehad,

Meeting in augustus en september gaat mij niet meer lukken. Sorry. Het maakt mij niet uit met of zonder kinderen en ben voor een zaterdag trouwens! Nikkiman voetbalt op zondag! Maar goed als ik de kinderen meeneem maakt dat niet uit natuurlijk. Maar goed uiteindelijk moeten we wel een knoop doorhakken anders wordt het pas weer volgend jaar ofzo.....
zullen we dan alvast een datum in september prikken? Dan staat ie maar vast. Ik kan alleen het weekend van 11 september niet.

Foto's op hyves.
Kikkie wat een geweldige foto's op Hyves! Het ziet er heerlijk uit, ik denk dat ik die camping in Bretagne maar eens ga onthouden.

Nikki, fijn om weer eens wat van je te horen!

R heeft goed in de lappenmand gezeten dan, maar wel helemaal zindelijk, knap hoor!

Lekker naar Limburg, dat vind ik ook zo'n mooie provincie. Waar gaan jullie precies naartoe?

Fijn dat je nieuwe baan goed bevalt. Ik ga eens op de groep kijken wat je daar hebt geschreven.

September valt af dan? In oktober zijn mijn zaterdagen nog vrij. Maar dan wordt het weer waarschijnlijk al wat minder en is het misschien moeilijker om een leuke (buiten)activiteit met de kinderen te verzinnen. Want om nu met regen door een dierentuin of pretpark te lopen heb ik niet zoveel zin in eerlijk gezegd.
Hmm, ik zie niets op de groep staan?
oeps sorry nik, ik had over je bericht heengelezen.

Wat goed dat R. al helemaal zindelijk is. En die heeft even wat te voorduren gehad zeg. Fijn dat hij nu weer wat opgeknapt is.

MIda, het is echt een hele mooie camping, waren er zo blij mee. Alleen het wordt volgend jaar echt te duur denk ik om naar frankrijk te gaan. Het huisje is volgend jaar duurder (zag ik al) en ik schrok echt van de boodschappen daar. Al met al geen goedkope vakantie geweest.

Kunnen we geen binnen activiteit doen? even geen ideeen maar ik ga nadenken. Misschien skieen ofzo in snowworld, ik verzin maar even wat hoor.
Whaaa als we gaan skieen haak ik af hoor, daar heb ik een klein trauma van

Ik vond Frankrijk ook stervensduur (en stiekum een verschrikkelijk land , maar je komt met een beperkt aantal km's al snel uit in Frankrijk) Eigenlijk zoek ik zo'n perfecte camping in Oostenrijk, daar zijn zowel Midaman als ik altijd als kind ook op vakantie geweest. Wat een heerlijk land is dat, vriendelijke mensen, lekker en goedkoop eten, mooie natuur. ik heb gisteren toevallig 2 folders aangevraagd over vakanties bij boeren in Oostenrijk.
hai mida,

kijk eens bij eurocamp, klik op het huisje wat wij hadden, dan krijg je te zien waar ze die nog meer hebben. Wellicht zit oostenrijk erbij. Als ik het goed heb hebben ze daar wel wat parken.

Moeilijk he om iets goeds te vinden. De tweede camping was echt een afknapper. Ik kan helemaal niet zo goed tegen massa en drukte en dat was het daar dus echt wel. Helaas, toch niet goed uitgezocht. Dat doen we dus ook niet nog een keer.

Ik zal ook eens met je meekijken.

En voor de meeting weer een hightea doen?
al ben ik wel serieus aan de lijn. haha, dus dat is wel weer minder.
Kikkie, ik had al eens op eurocamp gekeken, ze hebben in Oostenrijk maar 2 campings en ik ben toch behoorlijk kieskeurig vrees ik. Sowieso zijn veel campings in Oostenrijk/Zwitserland aan een meer en daar vind ik de kinderen (of eigenlijk Tim) nog net te jong voor. En voor dit jaar zoek ik toch niets meer, dus ik ga me er in de winter wel weer eens in verdiepen

High Tea vind ik een prima idee (lijnen doe je dan die maandag daarna maar weer )
ik gooi er nog maar eens een idee tegen aan, misschien een high tea in het amstel hotel in amsterdam? Erg gaaf en luxe. Heb het een keer eerder gedaan. Is wel denk ik rond de vijftig euro dus niet bepaald goedkoop. Makkelijk te bereiken met openbaar vervoer en voor iedereen centraal?????

Al is voor Nikki niets echt centraal denk ik. nikki als je meer jouw kant op wil vind ik het ook goed.
voor diegenen die het niet kennen, dat is het meest chique hotel van amsterdam waar zeg maar de bekenden logeren.
Ik vind het een prima idee, als het tenminste voor Nikki te doen is.

Voor mij is 50 euro geen probleem en de afstand ook niet, als ik naar Amsterdam ga (meestal voor de huishoudbeurs) parkeer ik altijd in de Arena voor 6 of 7 euro, de hele dag incl. een tramkaartje.

Het Amstelhotel is dat vlakbij het station?
Hai Mida,

het is niet ver maar ook niet te lopen dus denk dat er dan nog een tram genomen moet worden. Maar ik kan het wel precies even uitzoeken.
Heeft er verder nog iemand een mening over de meet?

Jaimie, Nikki, hoe denken jullie erover?

Als we iets willen afspreken moeten we natuurlijk wel een keer de knoop doorhakken

Snico, al terug van vakantie??
Hey meiden,

Als we op zaterdag afspreken, graag wat later op de middag. Ik zit van half 11 tot 1 altijd in het zwembad hier, zwemles met de kids. Dan kom ik daarna gewoon die kant op met de auto, dus als we rond 3 uur afspreken? Of misschien gewoon uit eten met z'n allen als dat te laat is? Amsterdam is leuk, en goed te rijden voor mij.

Maar, ik ga vanaf 22 september weer studeren en ik heb nog geen idee hoeveel vrije tijd ik dan overhoud. Dus het is wel een beetje onder voorbehoud voor mij als het na de 22e september is. Dus voor mij het liefste nog voor die tijd.

Dtje is bij een vriendje spelen en ik ga zo met Sje naar de bieb (of zoals hij zegt, de wiep). Ik ben zelf de boeken van Harry Potter aan het lezen, echt leuke boeken!
Nikki kan nietmeer in augustus en september.......

Wordt toch nog lastig zo.

Jaaa, die boeken van Harry Potter zijn geweldig!

Ik heb de eerste 4 delen gelezen, geleend van een vriendin.

Dat zijn echt van die boeken die je in 1 keer uit wil lezen.

Maar helaas kom ik bijna niet meer aan lezen toe, alleen in de vakantie als de jongens op bed liggen wil ik nog wel eens een boek lezen (want dan is er geen laptop aanwezig ).
25 september zou voor mij nog kunnne, Jamie ben je net begonnne dus misschien dat je dan nog een beetje ruimte hebt? Wat ga je studeren eigenlijk?

Myrthe heeft nu ook waterpokken...... gelukkig niet super ziek van maar ja leuk is het natuurlijk niet. Arm kind,

Laatste weekje werken en dan heerlijk vakantie........
Lastig.... de 25e ben ik natuurlijk gewoon begonnen. Ik vind het moeilijk in te schatten hoeveel tijd erin gaat zitten. De studie belasting is 7 uur per week incl. school zelf (2,5 uur). De overige uren moet ik her en der pakken en ik kan nu nog moeilijk inschatten hoe dat zal gaan. Zaterdag is wel een dag waarop ik 's avonds de mogelijkheid heb om te studeren... Ik denk er nog efkes over na.

Nikki ik ga hbo personeelsadministratie doen.
Pfff pittig hoor, 7 uur per week voor je studie! Ik zou niet weten waar ik de tijd vandaan moest halen, maar ja waar een wil is is een weg zeggen ze wel eens. Ga je dan 1 avond per week naar school?

Nikki, Goh heeft Myrthe nu pas de waterpokken? Wat laat! Ik dacht dat bijna alle kinderen het wel hadden gehad voor hun 4e verjaardag. Hopelijk heeft ze er niet te veel last van en knapt ze snel op.

Waar gingen jullie nu naartoe in Limburg?
Het zal wel even pittig zijn maar gelukkig zijn het maar 2 modules. En als ik nog iets van een diploma wil halen is dit mijn kans, straks heb ik wel een hbo diploma en daar heb ik het wel voor over!!

Nik, is M erg ziek van de waterpokken? Gelukkig heeft ze het ergste gehad voor jullie op vakantie gaan. Hopelijk wordt het weer ook wat beter want dit is echt jammer, eindelijk vakantie na die lange periode van hitte en nu dit weer...

Nog 1,5 week en dan is onze vakantie alweer voorbij. We wilden nog weg gaan maar de auto kostte 1000 euro om te makne dus helaas, daar gaat ons weekje weg.

Morgen ws naar de Efteling.
Wij gaan naar Weert. We hebben iets geboekt bij Roompotvakanties.

En dan willen wel ook nog wel naar de Efteling, Plopsaland enz. Ik vind entree van de Efteling wel giga duur zeg, ongeloofelijk.

Ik hoop ook dat het weer beter wordt, nog 1 dag werken en dan hebben we vakantie.

Myrthe is niet echt ziek geweest, 2 dagen echt last van jeuk maar gaat nu prima. Ze zijn nu ook helemaal uitgedroogd dus het gaat de goeie kant op.

Wat goed Jamie dat je HBO personeelsadministratie gaat doen, ik denk dat naar school gaan beter is dan zelfstudie zoals ik doe, want dat schiet er echt bij in merk ik.
Nikki, ga je naar de Weerterbergen? Daarnaast is een leuke speeltuin, binnen en buiten! En een zwembad, maar die zal op het park zelf ook wel zijn. Weert zelf heeft een leuk centrum en vlakbij is Roermond met een Outletcentre, misschien ook wel leuk.

De Efteling is echt duur, vind ik ook! Ik heb laatst bij Kruidvat shampoo gekocht en nu kan ik 2 kaartjes met 6 euro korting bestellen, dat scheelt alweer. Wil je naar Plopsaland Indoor in Hasselt, of naar De Panne?

Gelukkig is Myrthe weer een stuk opgeknapt.

Jaimie, hopelijk hebben jullie het droog gehouden in de Efteling.

Ik meld me alvast af voor een week, morgen rond 12 uur vertrekken we. Ik zal vanavond misschien nog wel even online zijn, want de jongens zijn vandaag gewoon naar het kdv, dus het meeste is al ingepakt. Wel lekker hoor om een dagje gewoon te rommelen zonder gezeur tussendoor
joeoeoeoehoeoeoeo!

Ben weer terug vakantie! Was erg leuk. Veel plaatsen geweest. Ook op vlieland. Ga eens even bijlezen!

X

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven