de dochter van mijn vriend.

26-06-2011 12:36 84 berichten
Alle reacties Link kopieren
anoniem_127830 wijzigde dit bericht op 26-06-2011 13:12
Reden: .
% gewijzigd
quote:Snormel schreef op 26 juni 2011 @ 12:54:

Dus jouw vriend is een relatie met jou begonnen op hetzelfde moment als dat zijn dochter geboren is?

Dan lijkt me dat hier wel wat meer speelt.Scheelt weer typen...
hij is idd jong vader geworden.

hij is 22 en heeft hij niet helemaal voor gekozen. ze is gestopt met de pil zonder dat hij ervan wist.
Enerzijds klaag je dat het kind kapotte en slecht passende kleertjes krijgt, anderzijds dat ze 150 euro alimentatie "durft" te vragen. Hoezo, loopt ze zelf te feesten van dat geld terwijl het kind armoe lijdt?

Wat is er mis mee om dan zelf wat rompertjes te kopen? Of mag het helemaal niks kosten?
quote:christien1209 schreef op 26 juni 2011 @ 12:59:

zijn ex is bij hem weggegaan toen ze 3 maanden zwanger was.Dat zal ze niet zomaar hebben besloten. Wat voor aandeel had je vriend hierin? Was jij misschien toen al in beeld?
Ga naar de hema of zeeman, koop daar klertjes in de goede maat. Kind komt bij jullie, kleed haar om, als ze weggaat geef je haar de kleren van mama weer aan.Dit probleem opgelost
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
quote:christien1209 schreef op 26 juni 2011 @ 13:01:

hij is 22 en heeft hij niet helemaal voor gekozen. ze is gestopt met de pil zonder dat hij ervan wist.

Dus ze zijn uit elkaar gegaan omdat hij nog geen vader wilde worden.

En ze heeft toegegeven dat ze met de pil is gestopt zonder dat hij het wist of maak jij dat er nu van? Kan me niet voorstellen dat zelfs al zou het stiekem zo zijn dat een vrouw dit toe zal geven!
Het kind is 6 maanden. No way dat mijn kind van 6 maanden uit logeren zou gaan. Zeker niet bij de nieuwe scharrel van ex waarbij ik het toch nooit goed doe.

Bemoei je er niet mee. 6 maanden in een relatie zijn dit jou zaken niet.

Kansloze situatie dit. Meer kan ik er niet van maken.
Hij kan toch ook kleertjes kopen? Misschien vindt zij het wel stom dat ze voor alles moet zorgen.
quote:nlies schreef op 26 juni 2011 @ 13:03:

Ga naar de hema of zeeman, koop daar klertjes in de goede maat. Kind komt bij jullie, kleed haar om, als ze weggaat geef je haar de kleren van mama weer aan.Dit probleem opgelostInderdaad, kost maar een paar euro.
Oh joepie, 22. En jij TO? Ook zoiets zeker?
quote:norma_jeane schreef op 26 juni 2011 @ 12:57:

Ik vind het allemaal heel erg rot voor je hoor, maar toch heeft je topic me aan het lachen gemaakt.

nacht merry's mhuahauhau zijn dat enge dromen over paarden?

Nou..eigenlijk wel

De oorsprong van het woord nachtmerrie heeft te maken met het oude woord mara, dat boze geest betekent. Mara is een ander woord voor alf of elf.[1] In Duitsland wordt een nachtmerrie Albtraum genoemd. Er was ook een godin die Mara heette. 's Nachts kon ze zichzelf in een witte merrie met blauwe ogen en een rood koord om de hals veranderen. Op schilderijen is Mara soms ook te zien. Meestal wordt ze dan gevolgd door negen veulens of heeft ze negen hoofden, want negen was vroeger het getal van de duivel.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Nachtmerrie
wij hebben een kast vol kleding liggen voor haar. in alle kleuren en maten maar waar het mij om gaat is dat het kind zo meegegeven word. en dan mag ik overdrijven maar een kind in de regen meegeven zonder jas in te gek voor woorden!

en ja zodra zij geld in der handen krijgt gaat het op aan haar zelf. dus wilt mijn vriend die 150 euro liever zelf uitgeven aan kleding voor haar.

en nee toen was ik nog niet in beeld. ken hem toen ook nog niet.

ze ging verder met een collega van haar werk
Jij denkt dat een kind alleen kleertjes kost?
quote:christien1209 schreef op 26 juni 2011 @ 13:06:

wij hebben een kast vol kleding liggen voor haar. in alle kleuren en maten maar waar het mij om gaat is dat het kind zo meegegeven word. en dan mag ik overdrijven maar een kind in de regen meegeven zonder jas in te gek voor woorden!

en ja zodra zij geld in der handen krijgt gaat het op aan haar zelf. dus wilt mijn vriend die 150 euro liever zelf uitgeven aan kleding voor haar.

ze ging verder met een collega van haar werkZucht... Bemoei je er niet mee. Je kunt nog zo hard roepen dat je dat niet doet, maar je wekt op mij toch een andere indruk.
En van regen wordt je nat. Niks meer en niks minder.
schande!!! 150 euro voor maar 2 uur? Dat is 75 euro per uur, makkelijk verdiend dus
We krijgen het kind om het weekend??

Die 150 euro is kinderalimentatie, jij hebt er geen zak mee te maken waar zij de kinderalimentatie aan uitgeeft. Het is bij de rechtbank bepaald dat zij 150 euro krijgt, je vriendje kan niet bepalen dat hij het wel aan het kind uitgeeft. Zij zorgt er 12 van de 14 dagen voor en je vriend 2 van de 14.
quote:summerbreeze21 schreef op 26 juni 2011 @ 13:04:

[...]

Nou..eigenlijk wel

De oorsprong van het woord nachtmerrie heeft te maken met het oude woord mara, dat boze geest betekent. Mara is een ander woord voor alf of elf.[1] In Duitsland wordt een nachtmerrie Albtraum genoemd. Er was ook een godin die Mara heette. 's Nachts kon ze zichzelf in een witte merrie met blauwe ogen en een rood koord om de hals veranderen. Op schilderijen is Mara soms ook te zien. Meestal wordt ze dan gevolgd door negen veulens of heeft ze negen hoofden, want negen was vroeger het getal van de duivel.

http://nl.wikipedia.org/wiki/NachtmerrieOw jeetje heel erg bedankt, dit vind ik nou echt leuke info! dat wist ik helemaal niet!
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
Ik vind verder ook wat hier al verschillende keren gezegt is, het is iets tussen ex en jouw vriend.

Jij bent maar zijn nieuwe scharrel.
je vriend kan ook zeggen dat ze een jasje nodig heeft. hij neemt haar ook mee zonder jasje
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:meds schreef op 26 juni 2011 @ 13:10:

schande!!! 150 euro voor maar 2 uur? Dat is 75 euro per uur, makkelijk verdiend dus
quote:christien1209 schreef op 26 juni 2011 @ 13:01:

hij is 22 en heeft hij niet helemaal voor gekozen. ze is gestopt met de pil zonder dat hij ervan wist.hij weet toch waar je condooms kan kopen?
Waar bemoeien die nieuwe scharreltjes van de vaders zich toch mee? Het is tussen de vader en moeder van het kind, verder niet.
quote:christien1209 schreef op 26 juni 2011 @ 13:06:

ze ging verder met een collega van haar werkJij gaat niet over die alimentatie, Moeder is de zorgouder en betaalt veel meer aan het kind dat net zo goed van hem is. Hoe vaak hij het kind ziet staat daar los van. Wat ze verder met haar geld doet is helemaal niet jouw zaak.
en als je het zo moeilijk vindt dat je vriend een kind heeft dan maak je het uit en ga je op zoek naar een andere nacht merry

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven