de dochter van mijn vriend.

26-06-2011 12:36 84 berichten
Alle reacties Link kopieren
anoniem_127830 wijzigde dit bericht op 26-06-2011 13:12
Reden: .
% gewijzigd
Floks: op laten staan! Worden ze vanzelf weer zacht. Is een of ander educatief natuur/scheikundig experiment. Goed bezig jij op zondag!
Beste allemaal.

Ik ben sinds een half jaar met mijn vriend en hij heeft ook een dochtertje van een half jaar bij zijn ex.

sinds de geboorte is het een heel gedoe geweest en zeker ook na dat zijn ex kreeg te horen dat er een nieuw meisje in zijn leven was...

over alles werd moeilijk gedaan.

hij heeft haar wel erkend en die kleine draagt zijn naam. wat goed van hem!

Er werd voor dat die kleine geboren werd afspraken gemaakt. dat zijn dochter om de 2 weken bij haar vader kon zijn dat zij dan ook bij haar vader mocht slapen.

en ik als buiten staander en nog geen moeder kon heel goed begrijpen dat het voor een moeder heel moeilijk kan zijn dat als die kleine bij haar vader zou gaan slapen zij er moeite mee zou krijgen.

maar toen ze zelfs 4 maanden was moest alles gebeuren zoals zijn ex dat wilde.

hij mocht haar zien wanneer het haar uitkwam en als zij een feestje had was hij wel goed genoeg om op zijn dochter te passen. maar slapen ho maar. het hummeltje werd om 12 uur s'avonds over straat gesleept omdat het niet bij haar vader mocht slapen. Wat heb jij daarmee te maken?

mijn vriend wilde zijn kind vaker zien kreeg er nacht merry's van en voelde zich vreselijk down. ook daar trok zij zich niets van aan.

maar ze durfde wel 150 euro allementatie per maand te vragen terweil hij zijn kind mischien 2 uurtjes in de maand zag ??!!! nou ja zeg, wat een geld , ze hoeft niet eens meer te werken van die 150 euro, daar kan ze alles van betalen

hij werd het zat en nam een advocaat, zij kreeg een brief binnen over dat mijn vriend een bezoekregeling wilt en gedeeltelijk zeggenschap over zijn dochter.

ook zij nam een advocaat en het werd steeds gekker.

mijn vriend zou te jong en onervaren zijn? maar ze wilde wel een kind van hem??

hij kon niet voor zijn dochter zorgen en ze was er al achter gekomen tijdens haar zwangerschap dat mijn vriend niet geschikt was voor een baby! maar hoe kan je nou ervaren zijn als het zelf ook haar eerste kind is...

en sinds kort krijgen we haar om het weekend maar vraag niet hoe. We? de vader krijgt haar lijkt me

het word op regen achtige dagen zonder jas meegegeven.

rompers met gaten en veelste kleine kleding. mouwtjes stonden helemaal in haar armpjes. jurkjes die je bij een pop nog niet aan zou doen.

verwassen kleding of we kregen der mee in een pyama en ongewassen.

ik kan het zo gek niet verzinnen.....

ik mag dan zelf geen kinderen hebben maar dat een kind normale kleding aan moet en het beter te groot als te klein kan zitten is van zelfsprekend toch? Dan kan hij toch zelf kleding kopen of denkt hij dat ze alles kan doen van die miezerige 150 euro?

heeft er iemand tips voor ons ?

Ja, voor jou, bemoei je er niet mee, zijn jouw zaken niet

Vriendelijke groeten
Kijk eens aan, Feeks tovert zo de OP terug. Bedankt!
quote:Suze02 schreef op 26 juni 2011 @ 13:21:

Floks: op laten staan! Worden ze vanzelf weer zacht. Is een of ander educatief natuur/scheikundig experiment. Goed bezig jij op zondag!

Ik ga het proberen. Opeten is daarna zeker geen optie meer?

quote:Beauke schreef op 26 juni 2011 @ 12:50:

[...]

Ze hebben beiden een advocaat onder de arm genomen, denk dus dat je verder weinig kunt doen en beter daar de raad van op kunt volgen.Hij is leuk.
Wat eten we vanavond?
quote:Ises schreef op 26 juni 2011 @ 13:14:

[...]

TO heeft net aangegeven dat ze niets aan deze tip heeft. Daarbij kan je er volgens TO alleen maar over meepraten als je het zélf hebt meegemaakt. En áls je het dan zelf hebt meegemaakt, heeft TO alsnog niets aan deze tip.

Nou dan hoeft ze dus niet te zeuren over de moeder want ze is zelf geen moeder en weet er dus niks van

Ik heb zelf trouwens een tijdje alimentatie betaald voor een kind wat ik iedere dag zag, omdat het kind bij mij woonde.

Over kijkgeld gesproken, goedkoopste kijk-kind ooit, 230 euro voor 30 x 24 uur is maar ongeveer 30 cent per uur!
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Als je denkt dat de moeder de alimentatie alleen aan zichzelf besteedt, kun je bij de rechter proberen aan te tonen dat de moeder ongeschikt is voor het moederschap (op grond van de aantoonbare verwaarlozing) en om toewijzing van het kind vragen. Als betrokken ouder laat je natuurlijk niet toe dat je kind wordt verwaarloosd.

Is er geen sprake van verwaarlozing, dan kun je niets doen.

Hier schijnt de zon, ik ga zo wandelen.
Ga in therapie!
Hoe zit dat, Lolapaloeza? Alimentatie voor een kind dat bij jou woonde?
Ga in therapie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven