De Pilstoppers
donderdag 26 maart 2009 om 11:19
NaamLeeftijdNaam kind
+ geb.datum Bijzonderheden
Amy27 30 Sara
(06-09-06)
Brabbel 27 Kaj
(23-01-08)
DDDJ 28 Daphne
(08-06-06)
Frans 29 Milena
(18-03-06)
Bojan
(06-02-09)
Hera27 29 Nick
(18-04-06)
Luke
(01-08-08)
Jacinta 30 Tristan
(08-06-06)
Vera
(04-12-09)
Kayleigh 31 Kayleigh
(18-08-06)
Detlev
(25-11-08)
Nala24 28 Esmée
(14-09-09) Noa1977 30 Lotte
(06-11-06)
Sophie
(19-03-09)
Quintie 27 "Jano"
(24-06-06)
"Jani"
(27-07-09)
Stiertje1971 37 Yannick
(24-08-06)
Twaalf september 31 Ties
(29-06-06)
Fenne
(01-10-08)
Universe Zoon
(06-01-07)
+ geb.datum Bijzonderheden
Amy27 30 Sara
(06-09-06)
Brabbel 27 Kaj
(23-01-08)
DDDJ 28 Daphne
(08-06-06)
Frans 29 Milena
(18-03-06)
Bojan
(06-02-09)
Hera27 29 Nick
(18-04-06)
Luke
(01-08-08)
Jacinta 30 Tristan
(08-06-06)
Vera
(04-12-09)
Kayleigh 31 Kayleigh
(18-08-06)
Detlev
(25-11-08)
Nala24 28 Esmée
(14-09-09) Noa1977 30 Lotte
(06-11-06)
Sophie
(19-03-09)
Quintie 27 "Jano"
(24-06-06)
"Jani"
(27-07-09)
Stiertje1971 37 Yannick
(24-08-06)
Twaalf september 31 Ties
(29-06-06)
Fenne
(01-10-08)
Universe Zoon
(06-01-07)
donderdag 13 augustus 2009 om 11:10
Murning!
Kan de laatste tijd helemaal smelten om Vent. Hij blijft maar vertellen hoe graag hij wilt dat de kleine er is. Liever gister als vandaag.
Dat ‘ie er zo’n zin in heeft en zo.
Vind ik echt lief dat ‘ie zich er nu zo over uitspreekt. Het is nl niet echt een type die veel over baby’s en zo praat. Maar nu wordt het ook steeds echter voor hem.
Ik ga het vandaag lekker rustig aan doen. Helemaal niks afgesproken of gepland. Heerlijk!
Misschien dat ik vanmiddag nog ff bij het touwtrekken ga kijken. Vorig jaar deed de straat ook mee.
Hoop vanaaf weer ff een uurtje mee te gaan naar de feestweek. Is maar een uurtje, maar heb dan toch het gevoel dat ik er geweest ben.
Heb gelukkig vannacht iets beter geslapen. Heb soms het idee een beetje krampjes te hebben. Zal wel voorwerk zijn.
Maar dat is vooral ’s avonds en ’s nachts. Dat vind ik dan wel weer apart.
Misschien zijn het gewoon mijn darmen/maag.
Kan de laatste tijd helemaal smelten om Vent. Hij blijft maar vertellen hoe graag hij wilt dat de kleine er is. Liever gister als vandaag.
Dat ‘ie er zo’n zin in heeft en zo.
Vind ik echt lief dat ‘ie zich er nu zo over uitspreekt. Het is nl niet echt een type die veel over baby’s en zo praat. Maar nu wordt het ook steeds echter voor hem.
Ik ga het vandaag lekker rustig aan doen. Helemaal niks afgesproken of gepland. Heerlijk!
Misschien dat ik vanmiddag nog ff bij het touwtrekken ga kijken. Vorig jaar deed de straat ook mee.
Hoop vanaaf weer ff een uurtje mee te gaan naar de feestweek. Is maar een uurtje, maar heb dan toch het gevoel dat ik er geweest ben.
Heb gelukkig vannacht iets beter geslapen. Heb soms het idee een beetje krampjes te hebben. Zal wel voorwerk zijn.
Maar dat is vooral ’s avonds en ’s nachts. Dat vind ik dan wel weer apart.
Misschien zijn het gewoon mijn darmen/maag.
donderdag 13 augustus 2009 om 18:33
Wat lief dat je man dat zo uitspreekt Nala.
En voorwerk kan heel goed hoor. Dacht vooral 's avonds/ 's nachts omdat je dan tot rust komt.
Spannend hoor, komt nu wel heel dichtbij nog even en je hebt meldplicht
Veel plezier vanavond.
Kayleigh, wauw jij bent druk geweest!! Goed hoor, hoe is het vandaag gegaan?
12-9 hoe is het met de kleine van je collega?
Straks even met de kids op het schoolplein spelen (vlak bij ons huis) kunnen ze even wat energie kwijt.
Fijne avond.
En voorwerk kan heel goed hoor. Dacht vooral 's avonds/ 's nachts omdat je dan tot rust komt.
Spannend hoor, komt nu wel heel dichtbij nog even en je hebt meldplicht
Veel plezier vanavond.
Kayleigh, wauw jij bent druk geweest!! Goed hoor, hoe is het vandaag gegaan?
12-9 hoe is het met de kleine van je collega?
Straks even met de kids op het schoolplein spelen (vlak bij ons huis) kunnen ze even wat energie kwijt.
Fijne avond.
donderdag 13 augustus 2009 om 19:15
Nala, schattig he hoe grote mannen smelten als ze baby's zien of over ze praten. En lekker even dagje niks doen.
Hera, het gaat heel goed met de kleine. De opening die ze gemaakt hebben werkt nog steeds en ze ontwikkelt zich nu goed volgens schema. Verder blijft het in de toekomst afwachten hoe de ontwikkeling verder verloopt. Duimen maar dat het goed blijft gaan.
Vandaag lekker gewerkt, weinig kids dus ook lekker kunnen opruimen en hoop dingen geregeld.
En nu lekker weekend. Ties gaat zaterdag bij mijn broer logeren en dan zondag naar de Efteling. Dus wij lekker alleen met Fenne, lekker dagje alleen met haar. Heeft ze natuurlijk bijna nooit. \Gek eigenlijk, let er wel op dat we af en toe wat alleen met Ties doen maar eigenlijk nooit met Fenne.
Hera, het gaat heel goed met de kleine. De opening die ze gemaakt hebben werkt nog steeds en ze ontwikkelt zich nu goed volgens schema. Verder blijft het in de toekomst afwachten hoe de ontwikkeling verder verloopt. Duimen maar dat het goed blijft gaan.
Vandaag lekker gewerkt, weinig kids dus ook lekker kunnen opruimen en hoop dingen geregeld.
En nu lekker weekend. Ties gaat zaterdag bij mijn broer logeren en dan zondag naar de Efteling. Dus wij lekker alleen met Fenne, lekker dagje alleen met haar. Heeft ze natuurlijk bijna nooit. \Gek eigenlijk, let er wel op dat we af en toe wat alleen met Ties doen maar eigenlijk nooit met Fenne.
donderdag 13 augustus 2009 om 23:06
Normaal gesproken zeg ik geen nee tegen TAART. Maar heb net een patatje op in het dorp. (was nog ff naar de feesttent)
En dat had ik al niet moeten doen. Vind mijn maag niet zo leuk nu.
Ga dus lekker mijn bedje in.
12-9, veel plezier dit weekend.
Ik ga morgenochtend lekker zwemmen.
's Middags naar de braderie en gondelvaart. Is altijd erg leuk!
En dat had ik al niet moeten doen. Vind mijn maag niet zo leuk nu.
Ga dus lekker mijn bedje in.
12-9, veel plezier dit weekend.
Ik ga morgenochtend lekker zwemmen.
's Middags naar de braderie en gondelvaart. Is altijd erg leuk!
vrijdag 14 augustus 2009 om 10:01
Ja Hera, heb gister ook nog mijn best kunnen doen heb alle ramen van binnen en buiten gelapt en flink wat was weggewerkt. En vandaag staat op het programma alvast boodschappen doen voor mijn verjaardag (en een beetje voor kayleighs verjaardag). We vieren het zondag. Verder wil ik eigenlijk ook nog het sp[eelgoed van kayleigh even uitzoeken, zodat er na haar verjaardag weer ruimte is voor het nieuwe speelgoed! Zoveel prullaria er inmiddels weer in de bakken liggen!
Dus mijn dag is weer gevuld, haha! O ja, en kayleigh wil nog graag haar nageks gelakt hebben, zeurt ze al dagen over en ik beloof het ook al dagen, haha. Dus ze zei net al dat we een drukke dag hebben vandaag!
Dus mijn dag is weer gevuld, haha! O ja, en kayleigh wil nog graag haar nageks gelakt hebben, zeurt ze al dagen over en ik beloof het ook al dagen, haha. Dus ze zei net al dat we een drukke dag hebben vandaag!
vrijdag 14 augustus 2009 om 21:15
Kay, kleine Kay d’r nagels nog gelakt?
Jij bent wel een bezige bij zeg, deze dagen.
12-9, ik heb nog veel last gehad van de patat. Helaas.
Heb er iig goed van geleerd.
Vanmorgen lekker gezwommen.
Vanmiddag boodschappen gedaan. Daarna ff op de bank gelegen.
Ook ff naar de braderie/kermis met petekind en schoonzus. Gegeten bij een vriend en de gondelvaart gekeken.
Nu ben ik het wel zat. En zit lekker met mijn beentjes omhoog.
Jij bent wel een bezige bij zeg, deze dagen.
12-9, ik heb nog veel last gehad van de patat. Helaas.
Heb er iig goed van geleerd.
Vanmorgen lekker gezwommen.
Vanmiddag boodschappen gedaan. Daarna ff op de bank gelegen.
Ook ff naar de braderie/kermis met petekind en schoonzus. Gegeten bij een vriend en de gondelvaart gekeken.
Nu ben ik het wel zat. En zit lekker met mijn beentjes omhoog.
zaterdag 15 augustus 2009 om 08:27
Morning!
Wij zijn terug van een midweekje Drenthe bij m'n paps en mams. Man, ze zitten er mooi bij nu. Ze hebben een ander vakantiehuisje dan de vorige keer en ze kijken uit op groen, groen en nog meer groen. En in dat groen staan prachtige paardjes te grazen. Hond vond het er fantastisch. Kon de hele tijd los rondlopen in de tuin en die tuin was wel 50x zo groot als die van ons. Kind vond het ook heerlijk. Lekker bij opa en oma en iedere dag de paardjes worteltjes geven. Vent is steeds gaan vissen in de Drentse wateren en ik heb lekker gerelaxed en veel geknuffeld met Daphne. Naar Kabouterland in Exloo geweest en dat is een echte aanrader. Ik had er niet zo heel veel van verwacht, maar Daphne heeft het geweldig gevonden. Lekker een dagje naar het zwembad geweest in Zuidlaren. En verder gewoon gerommeld. Heerlijk!
En we hebben gemeet met Jacinta! Potverdrie, konden we het toch niet vinden, omdat de navigatie van slag was. Maar uiteindelijk toch aangekomen. Leuk hoor. De Bengeltjes moesten eventjes de kat uit de boom kijken, maar toen ging het goed. Daphne zegt Tlistan in plaats van Tristan, ze kan de rrrrrrr nog niet zo goed zeggen Grappig hoor, om dan iemand eindelijk te zien waar je al zooooo lang lief en leed mee deelt.
Niet bijgelezen, maar Nala, wat fijn dat het meiske gedraaid is!
Tot later
Wij zijn terug van een midweekje Drenthe bij m'n paps en mams. Man, ze zitten er mooi bij nu. Ze hebben een ander vakantiehuisje dan de vorige keer en ze kijken uit op groen, groen en nog meer groen. En in dat groen staan prachtige paardjes te grazen. Hond vond het er fantastisch. Kon de hele tijd los rondlopen in de tuin en die tuin was wel 50x zo groot als die van ons. Kind vond het ook heerlijk. Lekker bij opa en oma en iedere dag de paardjes worteltjes geven. Vent is steeds gaan vissen in de Drentse wateren en ik heb lekker gerelaxed en veel geknuffeld met Daphne. Naar Kabouterland in Exloo geweest en dat is een echte aanrader. Ik had er niet zo heel veel van verwacht, maar Daphne heeft het geweldig gevonden. Lekker een dagje naar het zwembad geweest in Zuidlaren. En verder gewoon gerommeld. Heerlijk!
En we hebben gemeet met Jacinta! Potverdrie, konden we het toch niet vinden, omdat de navigatie van slag was. Maar uiteindelijk toch aangekomen. Leuk hoor. De Bengeltjes moesten eventjes de kat uit de boom kijken, maar toen ging het goed. Daphne zegt Tlistan in plaats van Tristan, ze kan de rrrrrrr nog niet zo goed zeggen Grappig hoor, om dan iemand eindelijk te zien waar je al zooooo lang lief en leed mee deelt.
Niet bijgelezen, maar Nala, wat fijn dat het meiske gedraaid is!
Tot later
zaterdag 15 augustus 2009 om 09:41
Wat leuk dat de meeting met Jac zo gezellig was. Grappig hé om mensen dan in het echt te zien.
Kay, zo hé jij bent goed bezig! *ik heb gisteren de badkamer schoongemaakt en toen vond ik het wel goed hahah*
Nala, weer bijgekomen van gisteren?
Gisteren eerste vergadering gehad dus de kop is eraf
Gisteravond een half uur gesport met mijn nieuwe fitness spel op de wii. Erg leuk en vermoeiend pffff.
Dit weekend een lekker rustig weekendje.
tip voor de mensen die graag uit eten gaan kijk eens op www.restaurantvandeweek.nl
Fijne zaterdag allemaal
Kay, zo hé jij bent goed bezig! *ik heb gisteren de badkamer schoongemaakt en toen vond ik het wel goed hahah*
Nala, weer bijgekomen van gisteren?
Gisteren eerste vergadering gehad dus de kop is eraf
Gisteravond een half uur gesport met mijn nieuwe fitness spel op de wii. Erg leuk en vermoeiend pffff.
Dit weekend een lekker rustig weekendje.
tip voor de mensen die graag uit eten gaan kijk eens op www.restaurantvandeweek.nl
Fijne zaterdag allemaal
zaterdag 15 augustus 2009 om 11:36
Klinkt als een heerlijke midweek DDDJ.
Ik ben vroeger ooit eens in Exloo op vakantie geweest.
Moet je maandag weer beginnen Hera?
Ik ben blij dat het weer ochtend is. Men, wat haat ik de nachten nu.
Ik kan zo slecht in slaap komen.
Vent lag weer te snurken. Die was zo dronken, dat was niet meer normaal. Baalde er best wel van.
En ik maar naar het plafond staren.
Tuurlijk ook tig keer naar de wc. Dus ben lekker tot 10 uur blijven liggen.
Merk echt dat als het licht gaat worden, dat ik dan pas lekker ga slapen…
Ik heb ’s nachts iedere keer krampjes. Doen geen pijn of zo, maar voel het wel. Maar de kleine beweegt nog volop. Zo lekker onduidelijk allemaal hè.
Vanmiddag ff naar de verjaardag van het zoontje van vrienden. Die wordt 1 en ook nog ff naar mijn opa. Zal voorlopig wel niet meer kunnen, als die kleine er is en is toch een mannetje van de dag.
Ik ben vroeger ooit eens in Exloo op vakantie geweest.
Moet je maandag weer beginnen Hera?
Ik ben blij dat het weer ochtend is. Men, wat haat ik de nachten nu.
Ik kan zo slecht in slaap komen.
Vent lag weer te snurken. Die was zo dronken, dat was niet meer normaal. Baalde er best wel van.
En ik maar naar het plafond staren.
Tuurlijk ook tig keer naar de wc. Dus ben lekker tot 10 uur blijven liggen.
Merk echt dat als het licht gaat worden, dat ik dan pas lekker ga slapen…
Ik heb ’s nachts iedere keer krampjes. Doen geen pijn of zo, maar voel het wel. Maar de kleine beweegt nog volop. Zo lekker onduidelijk allemaal hè.
Vanmiddag ff naar de verjaardag van het zoontje van vrienden. Die wordt 1 en ook nog ff naar mijn opa. Zal voorlopig wel niet meer kunnen, als die kleine er is en is toch een mannetje van de dag.
zaterdag 15 augustus 2009 om 12:14
Lekker DDDJ, zo'n weekje drenthe.Hoe zit het met jullie plannen om ook die kant op te verhuizen?
Nala, veel plezier!
Hera, bedoel je www.restautantweek.nl ? Wij gaan nu voor de tweede keer. Erg leuk.
En eerste vergadering weer gehad, niet leuk. Ah, bijna herfstvakantie
Ties zit hier te wachten tot hij vanmiddag wordt opgehaald.
Het gaat goed met zindelijkheidstraining, 2 tot 3 plasjes per dag. Gistermiddag een ongelukje en nu al hele ochtend droog.
Gisteren zelfs in het zwembad op de wc geplast en heel veel, dus hij had niks in het zwembad gedaan.
Wij gaan vanavond lekker buiten gourmetten en morgen iets leuks doen met Fenne, stukje fietsen of zo.
Lekkere plaatjes trouwens hiernaast, valt me nu pas op wat er op staat
Nala, veel plezier!
Hera, bedoel je www.restautantweek.nl ? Wij gaan nu voor de tweede keer. Erg leuk.
En eerste vergadering weer gehad, niet leuk. Ah, bijna herfstvakantie
Ties zit hier te wachten tot hij vanmiddag wordt opgehaald.
Het gaat goed met zindelijkheidstraining, 2 tot 3 plasjes per dag. Gistermiddag een ongelukje en nu al hele ochtend droog.
Gisteren zelfs in het zwembad op de wc geplast en heel veel, dus hij had niks in het zwembad gedaan.
Wij gaan vanavond lekker buiten gourmetten en morgen iets leuks doen met Fenne, stukje fietsen of zo.
Lekkere plaatjes trouwens hiernaast, valt me nu pas op wat er op staat
zaterdag 15 augustus 2009 om 13:44
hahaha, nu zie ik het ook pas. Dacht eerst gewoon delfts blauw
Ja die site bedoelde ik. Deed het vanmorgen uit mijn hoofd. Wij gaan ook voor de 2e keer. Erg leuk (en hopelijk weer lekker )
Super dat Ties zo goed is bezig is met zindelijk worden. Het is super weer om te gourmetten.
Ga nu ook even een stukje fietsen met Luke. Nick is, samen met zijn vader, gras aan het maaien bij zijn oma.
Ja die site bedoelde ik. Deed het vanmorgen uit mijn hoofd. Wij gaan ook voor de 2e keer. Erg leuk (en hopelijk weer lekker )
Super dat Ties zo goed is bezig is met zindelijk worden. Het is super weer om te gourmetten.
Ga nu ook even een stukje fietsen met Luke. Nick is, samen met zijn vader, gras aan het maaien bij zijn oma.
zaterdag 15 augustus 2009 om 16:57
zaterdag 15 augustus 2009 om 19:58
Viel mij gelijk op, de andere, aparte achtergrond.
12-9, wat goed dat de zindelijkheid bij Ties zo goed gaat!
Vanmiddag ff bij mijn opa geweest. Was is die man eigenlijk zielig. Hij is zo dement. Echt niet leuk.
Hij zit alleen maar voor zich uit te staren. Alleen als die je ziet als die binnen komt glimlacht 'ie ff en daarna krijg je geen contact meer met hem.
Vanaaf lekker relaxt bakkie doen bij vrienden. Gewoon hangen op de bank, heerlijk!
12-9, wat goed dat de zindelijkheid bij Ties zo goed gaat!
Vanmiddag ff bij mijn opa geweest. Was is die man eigenlijk zielig. Hij is zo dement. Echt niet leuk.
Hij zit alleen maar voor zich uit te staren. Alleen als die je ziet als die binnen komt glimlacht 'ie ff en daarna krijg je geen contact meer met hem.
Vanaaf lekker relaxt bakkie doen bij vrienden. Gewoon hangen op de bank, heerlijk!
zondag 16 augustus 2009 om 09:42
zondag 16 augustus 2009 om 10:53
Murning!
Ik heb eens heerlijk geslapen. Wat een verademing.
Moest er tuurlijk wel uit om te plassen, maar verder super geslapen.
Dan wordt je wel lekker wakker zeg.
Gister bakkie bij vrienden was gezellig.
Vanmiddag hebben we met allemaal vrienden afgesproken.
Hadden op het oude bedrijf een nog oudere caravan staan en daar dronken vooral de mannen 1 of 2 keer per week een biertje met elkaar.
Maar omdat eind van de maand dat bedrijf niet meer van ons is, moet de caravan natuurlijk ook weg.
Aangezien die ws het kruispunt niet meer haalt, kunnen we em niet verhuizen, dus gaan we em slopen.
Dat gaan we dus vanmiddag doen en daarna bbq-en. Hoop dat het zonnetje nog een beetje door gaat breken. Het lijkt het wel op...
Ik heb eens heerlijk geslapen. Wat een verademing.
Moest er tuurlijk wel uit om te plassen, maar verder super geslapen.
Dan wordt je wel lekker wakker zeg.
Gister bakkie bij vrienden was gezellig.
Vanmiddag hebben we met allemaal vrienden afgesproken.
Hadden op het oude bedrijf een nog oudere caravan staan en daar dronken vooral de mannen 1 of 2 keer per week een biertje met elkaar.
Maar omdat eind van de maand dat bedrijf niet meer van ons is, moet de caravan natuurlijk ook weg.
Aangezien die ws het kruispunt niet meer haalt, kunnen we em niet verhuizen, dus gaan we em slopen.
Dat gaan we dus vanmiddag doen en daarna bbq-en. Hoop dat het zonnetje nog een beetje door gaat breken. Het lijkt het wel op...
zondag 16 augustus 2009 om 17:58
zondag 16 augustus 2009 om 21:00
Eems Kaj drinkt overdag alleen water, hij is niet van de zoetigheid, heel soms een beetje limonade.
Het is niet dat hij verkouden is hoor.. zodra hij geen pufjes krijgt dan gaat hij knorren, ik denk zelf iets van astma ofzo. na de vakantie moeten we weer langs en dan ga ik het wel ff aankaarten want ik denk niet dat dat de bedoeling is.
We hebben nu al een week geen gekke hoestbuien `s nachts gehad.,. ff afkloppen maar wel willen eten helaas. En geloof mij hij eet echt goed, al ben ik wel zoekende hoor wat ik tussendoor moet geven want Kaj is geen brood klant.
jajaj Nala het komt dichterbij allemaal.. hou je tassie maar bij de hand hoor hihihi
Het is niet dat hij verkouden is hoor.. zodra hij geen pufjes krijgt dan gaat hij knorren, ik denk zelf iets van astma ofzo. na de vakantie moeten we weer langs en dan ga ik het wel ff aankaarten want ik denk niet dat dat de bedoeling is.
We hebben nu al een week geen gekke hoestbuien `s nachts gehad.,. ff afkloppen maar wel willen eten helaas. En geloof mij hij eet echt goed, al ben ik wel zoekende hoor wat ik tussendoor moet geven want Kaj is geen brood klant.
jajaj Nala het komt dichterbij allemaal.. hou je tassie maar bij de hand hoor hihihi