De Pilstoppers

26-03-2009 11:19 2443 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdNaam kind

+ geb.datum Bijzonderheden

Amy27 30 Sara

(06-09-06)

Brabbel 27 Kaj

(23-01-08)

DDDJ 28 Daphne

(08-06-06)

Frans 29 Milena

(18-03-06)

Bojan

(06-02-09)

Hera27 29 Nick

(18-04-06)

Luke

(01-08-08)

Jacinta 30 Tristan

(08-06-06)

Vera

(04-12-09)

Kayleigh 31 Kayleigh

(18-08-06)

Detlev

(25-11-08)

Nala24 28 Esmée

(14-09-09) Noa1977 30 Lotte

(06-11-06)

Sophie

(19-03-09)

Quintie 27 "Jano"

(24-06-06)

"Jani"

(27-07-09)

Stiertje1971 37 Yannick

(24-08-06)

Twaalf september 31 Ties

(29-06-06)

Fenne

(01-10-08)

Universe Zoon

(06-01-07)

Frans, hoe is het met Milena? Heeft ze een beetje geslapen? En jij dus ook? Je ziet, iedereen is het er over eens. Het is iets wat ons allemaal had kunnen gebeuren, omdat je je kroost gewoon af en toe wat stevig vast moet grijpen omdat ze niet luisteren/dreigen de straat over te steken/vallen/vervelend zijn/vul maar in. Dat jij je desondanks rot voelt, snap ik wel hoor. Dus nog maar eens een

Hier hebben we last van het uurtje verschil. Daphne was de hele dag uit haar doen en ik moet eerlijk zeggen dat ik ook op apegapen hang. Toch bijzonder hoe zo'n uurtje zo'n verschil kan maken he? Vanmorgen wel lekker gezwommen, maar het was enorm druk. Dus na een uurtje was het ook echt wel klaar. Dan ben je klaar met al dat geschreeuw en gespetter en gedoe. Morgen weer werken. Oh bah. Doe sinds afgelopen week 2 banen in één en dat is pittig. Voor beide functies geldt dat ze eerst in 32/36 uur werden gedaan en nu dus beide 16 uur. En dan toch proberen om 32 uur in 16 uur te proppen he? Sja. Morgen beginnen met een vergadering van zeker 2,5 uur notuleren * gaap * En ik ben gewoon nog steeds zo moe. Ik raak niet uitgerust. Nou ja. Genoeg geklaagd.

Fijne zondagavond allemaal!
Dank jullie wel!

Met Mileen gaat het wel oke nu. Ze gebruikt haar arm niet, wil ook geen mitella. Volgens mij heeft ze weinig pijn, maar is ze bang geworden om pijn te hebben. Zodra iemand naar haar arm wijst, begint ze te gillen. Maar als ze speelt kan die arm toch wel heen en weer enzo. Ik heb haar nu verteld dat de zieke arm beter is als het verband eraf gaat. Ik hoop dat ze dan het vertrouwen heeft om hem weer te gebruiken als het verband eraf gaat.

Ik heb wel eens eerrder Milena's arm uit de kom getrokken . Toen was ze 5 maanden en deden we een aan de armen van lig naar zit trek spelletje. Haar arm is zelfs wel vaker uit de kom geweest, een keer toen ze gevallen was, een keer toen ze zelf een beetje raar yuit de auto klom en een keer toen ze aan een rekstok ging hangen wat even mis ging. Alleen die keren schoot het na een paar uur weer terug. Dus daar hoopte ik vrijdag ook op. Blijkbaar schiet het er bij haar makkelijk uit. Daarom let ik er eigenlijk wel goed op, maar ja vrijdag niet dus.

Bojan is trouwens in zo'n leuke fase. Wat is het toch een onwijs schattig ventje! Hij heeft nu 5 tanden en de zesde staat op springen. Ik zie hem wel, maar voel het puntje nog niet. Hij lacht lekker de hele dag. Vandaag naar de kinderboerderij geweest, hij in de wagen met 2 vesten. Muts op, oeh dan ziet er echt uit om op te vreten. Daar met Milena een pannenkoek gegeten en voor hem had ik een boterham. Hij kon lekker in de kinderstoel zitten en dan zit hij om zich heen te kijken als een prinsje en naar iedereen te lachen en glimmen

DDDJ, werk jij nu 2 fulltime banen in 32 uur?????? Vind je het gek dat je moe bent!

12-9 ik had Milena vrijdag wijsgemaakt dat de zeeleeuwen vrij hadden. Haha het was echt zo druk dat ik er geen zin in had en zo bijzonder is het nu ook weer niet ;)

Ach arme darmen van Esmee (en Nala ).
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Frans, misschien moet je eens met Mileen naar een fysiotherapeut. Ze kunnen niets doen aan overflexibele gewrichten maar door oefeningen kan je het wel beperken. (tenminsten volgens fysio op mijn werk)
Oeh Frans, wat een pech. Mooi dat Milena niet al teveel pijn heeft overigens. Enne ook hier herkenbaar hoor dat je soms iets te boos bent, heb er ook wel eens last van... En daarna spijt dat ik me niet wat beter heb kunnen beheersen, want dat werkt toch vaak beter. Wel lastig zeg voor haar dat haar arm zo makkelijk uit de kom schiet!

12-sept, mooi dat je ouders bijna weer naar huis kunnen! Hoe gaat het met je vader?

Hera, alles goed bij jullie?

Nala, lastig hoor van die darmpjes. Ik wilde laatst die masageolie opsturen, maar kwam erachter dat het niet door de brievenbus past en het dus als pakket verstuurd moet worden en dat is dan een beetje zonde van het geld, kun je het net zo goed zelf aanschaffen, haha!

DDDJ, kan me voorstellen dat je moe bent met zo'n drukke baan nu, is het wel te doen?
Hier erg moe enzo! Heb veel gewerkt en met school ook flink aan de slag om de deadlines te halen, want niet echt gelukt is... Maar goed, we gaan gewoon door!

Detlev is wat uit zijn hum vandaag, dus dat is niet echt gezellig steeds. Is nogal verkouden en wat last van het heen en weer gesleep van de afgelopen week. Dus maar even wat rust ingebouwd vandaag! Moet deze week 2 maar dagen werken en vrijdag gaan we lekker een weekendje weg met vriendenclub en daarna heb ik ook nog de rest van de week vrij, dus even tijd zat om wat bij te komen! Dat is wel een lekker vooruitzicht! Heb ik ook wel even nodig, zit niet echt lekker in mijn vel momenteel, beetje last van de herfstblues geloof ik!
DDDJ, je werkdag overleefd?

Wel pittig hoor, 2 banen in 1.

Frans, gelukkig gaat het wat beter met Milena haar arm.

Is ook niet gek dat 'ie weer uit de kom schoot. Als het al zo vaak is gebeurd.

Is goed hoor Kayleigh. Das idd zonde dan.

Lekker dat je bijna weekend weg gaat. Kan een mens soms goed doen.

Wij zijn bezig voor weekend weg met mijn ouders, zusje en zwager. Eind jan.

Mijn darmen zijn gelukkig weer tot rust gekomen.

Door al dat geschijt van deze week ( ) ben ik gewoon weer een kilo kwijt.

Ben er nu al 14 afgevallen. Nog 5 van de zwangerschap te gaan en dan het liefst nog 5 van de hormoonbehandelingen.

Ik ga zo denk mijn bed in. Heb de hele dag al koppijn en lag net al te slapen in bad.

Esmée vermaakt zich wel. Zitten hier 5 mannen een enge film te kijken.

Zij zit er gezellie bij.
Murning!!!

Werd weer met koppijn wakker. Waar dat nou de hele tijd vandaan komt?

Strakkies kraamvisite en verder heerlijk rustig daggie.

Nu Esmée lekker in bad doen.
Hou je je bloeddruk in de gaten Nala? Anders eventjes aangeven bij VK of dokter hoor!
Denk dat koppijn van vermoeidheid komt.

Ben in al die weken nog niet zo moe geweest...

Vanaag ook helemaal niets gedaan. Kwam echt niks uit mijn handen.
Ik heb aan Jani gesnuffeld vanmorgen! Wat een ontzettende kanjer zeg. Wat een cutie. En zo zoet! Oooh. Daphne heeft haar ook op schoot gehad, daar vroeg ze gisteren al om toen ik haar vertelde dat er ook een baby was

En Daphne en Jano hebben lekker samen gespeeld. Moesten allebei eventjes de kat uit de boom kijken, maar toen hadden ze de grootste lol. Leuk! Poffertjes (Daphne zegt Koffertjes) gegeten samen. Gezellig. Ik zag al foto's op Quint d'r hyves.

Jammer dat je er niet bij kon zijn Frans. Hoe gaat het met Bojan, is de koort al wat gezakt of is het nog een hoopje niks? Beterschap hoor!

Nu klaar d'r mee en lekker bankhangen met Tinkelbell.

Sta in twijfel, wel of niet spetteren vanavond. Spetter-maatje gaat niet en in m'n eentje ben ik toch niet zo heel gemotiveerd. Ik twijfel nog even verder.
Zag de foto's ook al op Quintie d'r Hyves. Leuk hoor!

Hier gaat alles super. Moesten vanmorgen ff naar de kinderarts. Voor nacontrole na de bevalling. Alles was goed. Moet nog wel over 6 weken trug komen. Maar oke.

Ga wel 1 keertje naar de fysio. Esmée is zo druk in d'r bewegingen, dat het kan zijn dat ze zichzelf daardoor wakker houdt.

Gebeurd nu volgens mij nog niet, maar dat kan wel komen.

Ze gaan ons dan uitleggen hoe je moet inbakeren en als het ooit nodig blijkt te zijn, weten we hoe dat moet.

Gaan denk wel van het weekend d'r ledikantje naar d'r kamer brengen. Wij hebben onze slaapkamer beneden en zij boven, dus vonden dit voorlopig prettig. Ook verschoonden we haar in de badkamer beneden.

Ze houdt ons vooral na d'r eerste voeding 's ochtends een hele tijd nog wakker.

Ze maakt dan volop geluiden en das soms wel eens vervelend.

Ook wordt het verschonen in onze badkamer wat krapper. Ze is zo bewegelijk dat ze vaak met d'r knie tegen de kraan aan zit.

Dus straks verilig op d'r commode.

Vind het wel eng hoor, haar niet meer op dezelfde kamer hebben. Maar moeten er beide toch aan gaan wennen.

Verder is Esmée zo zoet vandaag. Iedere keer na een voeding gaat ze weer heerlijk slapen in d'r bedje.

Mams is vanmiddag crea bea bezig geweest.

Soesjes gehaald en die versierd met gesmolten chocolade en muisjes.

Morgen komt de oude straat op visite en zag het niet zitten om 20 beschuit met muisjes te staan smeren.

Verder lekker aangerommeld vandaag.
Hoi,

Oh ik vond het zo jammer dat ik er niet bij kon zijn . Bojan was echt ziek vanochtend, koorts heel verkouden en ontstoken oogjes. Hij heeft tot 12 uur gehuild, daarna goed geslapen en was om een uur of 15 wel weer redelijk te doen. Om 1800 begon het huilen weer, dus naar bed gebracht en daar ligt ie nu. ieder half uur hoor ik een paar huiltjes. Echt zielig. Ik hoop maar dat hij zich snel weer beter voelt, hij is zo vaak ziek de laatste tijd.

Nala, waarom moest Esmee naar de kinderarts? Fijn dat jullie zo'n gezellige dag hadden! Ik heb Bojan ook na een week of 2 op zijn eigen kamer laten slapen. Ik werd echt van ieder geluidje wakkeer en hij maakte best veel geluidjes. Hij vond het geen probleem en ik sliep weer wat beter.
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Frans, de 2 nachten dat we in het zh lagen na de bevalling is de kinderarts een paar keer bij Esmée geweest.

Dit omdat ze erg rood zag en fladderde.

Er zijn toen een paar onderzoeken gedaan of alles goed was. (ijzer, infectie)

Gelukkig was alles goed, maar omdat ze toen is bezocht door een kinderarts, zijn de regels gewoon dat je op nacontrole moet.

Wel een beetje raar dat we nog een keertje moeten, maar vind het ook wel prettig. Wordt er gewoon nog een keertje naar d'r gekeken.

Hoop het voor je dat Bojan snel beter is. Succes ermee!

Hier weer een "mijlpaal". Esmée slaapt voor het eerst 's avonds in d'r bedje!!!

Ze was hiervoor altijd de hele avond wakker, dus wegleggen had geen zin.

Ze ging de laatste tijd steeds meer slapen 's avonds, dus eens geprobeerd haar weg te leggen.

En ze ligt al de hele tijd te slapen!
Murning all!!!

Ik ga Esmée zo ff in bad doen. Die was er weer vroeg bij vanmorgen.

Straks eens de huiskamer soppen. Je kan je naam gewoon in het stof schrijven.
Nala, lekker dat Esmee zo goed slaapt. Bij jou naam in stof schrijven geloof er niks van

DDDJ en Quint, wat een lekker stel hebben jullie samen zeg. Dat past goed samen.

Frans, Bojan alweer ziek, Hij heeft het wel te pakken laatste tijd he.

Hoe is het met Milena?

Eems, stuur je opperdepop nog naar me op?

Willen jullie data's op hyves invullen of even aangeven als je niet mee wil/kan. Want de eerste data gaan nu al bijna voorbij.

Mijn ouders zijn thuis Reis was wel lang geweest maar op zich wel goed gegaan. Ties vond het prachtig om opa in de ambulance te zien. Maar was wel beetje onder de indruk.

Maar allemaal erg blij dat ze er weer zijn!
En nu 12/9? Hoe gaat het nu verder met je vader? Ze hebben daar allemaal onderzoeken gedaan, is er nog iets uitgekomen? En ligt hij dan nu in het ziekenhuis hier?
Ze hebben daar niets kunnen vinden. Hij is nu thuis en moet vandaag contact opnemen met de huisarts.

Hij heeft het hier ook al keer gehad, en je hoeft er hier niet eens voor naar het ziekenhuis. Laat staan dat ze 2 x MRI, ECG, vaatonderzoek, gehoortest en tig bloedonderzoeken doen, je 11 flessen antibiotica geven en een mega lading pillen.
Wat fijn 12-9 dat ze weer thuis zijn. Wel bijzonder dat ze daar dan zo op reageren en in NL niet. Hij is zo te lezen wel heel goed nagekeken.

Nala, fijn dat alles goed was met Esmée bij de kinderarts en dat ze 's avonds in haar eigen bed slaapt. Heerlijk!

Frans, hoe is het met Milena?

Kreeg afgelopen week van een vriendin/collega een geweldige tip over ondergoed voor kids (en ook voor mannen/vrouwen)

www.desamian.nl

We kregen van haar een nieuwe boxershort voor Nick om te proberen en zat echt goed. Van dat micro.... spul.

We zitten nu dus te wachten op de postbode.

Ga nog even wat doen, Luke slaapt en Nick is weg. Dus tot de volgende keer.
Gelukkig heeft Esmée vannacht weer sinds een paar dagen 6 uur achter elkaar doorgeslapen.

Maar verder heeft ze er nog niet zo'n zin in.

Die darmpjes willen wat.

Gisteravond was ze wel helemaal kapot van al dat huilen. En met een huis vol visite, viel ze wel in slaap, door alle geluiden.

Echt waar 12-9, je kon echt je naam in het stof schrijven.

Mijn schoonzus heeft 5 weken geleden de woonkamer gedaan. Sindsdien heb ik alleen regelmatig een doekje over de tafel en de vloer gehaald.

Maar het is nu weer schoon!!!

Super dat je ouders weer thuis zijn. Hoe voelt je vader zich nu?

Ik sla de meeting over. Nog best wel een drukke tijd voor de boeg, dus het wordt em niet voor mij.

Gijs, onze hond heeft weer eens oorontsteking. Dat herkennen we nu na al die jaren wel. Want hij heeft het vaker gehad.

Nu wilden we gewoon het zalfje hebben, anders betaal je weer voor een consult.

Dat wilde de dierenarts niet doen, moeten echt langskomen.

Vinden dat een beetje geldklopperij en dat ook gezegd. Vent gaat nu naar een andere dierenarts. Die doet dat wel.

Nu belde de manager ( ) van die dierenkliniek om uit te leggen waarom ze dit niet doen. En allemaal praatjes om ons niet te laten gaan, maar helaas. Zijn het zo zat daar.

Ik heb een lekker luier dagje vandaag.

Vanmorgen kraamvisite gehad; 2 moeders van mijn oude groep en 1 van die kids.

Daarna nog ff bij Vent wat gedronken op zijn werk. Doen ze altijd vrijdagmiddag.

Straks met mijn mams en zusje shoppen.

Vanaaf weer kraamvisite.
up
Meiden, wat een rust hier zeg...

Hier iemand met buikpijn, ben volgens mij weer ongesteld geworden.

Ga mijn schatje ff in bad doen en dan lekker relaxen tot vanmiddag.

Dan heb ik een crematie.

De buurman van mijn ouders is overleden. Quintie, jij kent hem natuurlijk ook, hij had kanker en ging allemaal wel heel erg snel.

Gelukkig met mijn vaders verjaardag nog ff met Esmée bij ze geweest. Ze wilden haar graag zien.

Heb toch zo'n 15 jaar naast die man gewoond. Dus wil er wel ff naartoe.
Nala, gecondoleerd. En alweer ongesteld, gatver.

Met mijn vader gaat het weer beter nu hij terug is. Alleen heb ik nu Fenne ziek. Ze heeft koorts en flink verkouden maar verder is ze gewoon vrolijk en druk.

Heb een oproep gekregen om me te laten inenten voor werk. Pff vind het maar lastig. Weet ook niet wat ik moet doen als alle kinderen ingeënt mogen worden.
Daaahaaag allemaal,

Het is rustig hier! Was een weekend weg en hoef niet erg veel bij te lezen :-)

12-sept, fijn dat je ouders weer thuis zijn en je vader zich ook weer wat beter voelt! Nu alleen Fenne ziek dus, zielig hoor! Op mijn werk krijgt ook iedereen het drinkende verzoek om je in te laten enten, maar ik doe het niet. Neem nooit de griepsspuit en heb ook nooit de griep, dus mocht ik nu wel een mexicaanse versie oplopen dan is dat jammer. Kinderen laat ik ook niet enten hiertegen. Ik heb daar geen goed gevoel bij, dat ge-ent, maar goed ieder zijn eigen keus natuurlijk!
Ons weekendje weg was erg gezellig. We gingen met een club vrienden. Doen we elk jaar zo'n beetje. Afgelopen keren was kayleigh het enige kindje, maar afgelopen jaar zijn er 3 kindjes bijgekomen, dus dat was wel leuk om te zien! Ben er wel achter dat het nog erger kan op slaapgebied met de andere kindjes. De andere baby's hadden best wat moeite met slapen. En mijn kindjes waren erg zoet en makkelijk! Alleen werd detlev ziek, had hoge koorts, de arme ziel. Het begon op zaterdag en zondag werd het nog een stukje erger allemaal. Was wel lief verder, maar zo ziek was hij nog niet geweest. Vandaag wel aardig koortsvrij, maar wilde nog niet eten, alleen maar drinken en hangen bij mama of slapen. Hopelijk morgen weer wat meer de oude!
En nu ga ik lekker bankhangen en tv kijken!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven