December 2006 - deel 2

18-03-2009 16:22 3729 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tinus

Dat weinig tijd voor elkaar hebben herkennen we hier wel.... Is niet altijd even leuk! Hier helaas de komende tijd geen tijd voor een weekendje weg (operatie vriendlief) en daarna moet ik alweer snel werken (begin juni ergens)

Ach, in augustus hebben we weer vakantie....

Tot nu toe gaat het nog goed met de krampjes vandaag.... hopelijk gaat het vannacht ook goed...

Mette

bah, balen dat je je niet zo lekker voelt... Zouden het zenuwen zijn??? En ik herken dat wel, Joeri heeft ook voelsprieten voor mijn niet lekker zijn of als ik even niet kan reageren (juist als ik Meike aan het voeden ben in de vensterbank klimmen of drinken willen....)

Veel plezier vanaaf in ieder geval enneh, ik houd mijn gsm goed in de gaten morgen!!!

Hier:

Joeri loopt net naar de koelkast, pakt de smeerkaas eruit, zegt dat hij wileten... Kortom, ik ga het eten maken!

(maccaroni en tomatensaus met geruld gehakt!)
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
Nou ik haal net Manu op bij mijn schoonmoeder. Zat hij lamlemdig bij zijn oma op schoot, dwaas voor zich uit te kijken. Hij had maar een uurtje geslapen 's middags en viel op weg naar huis in de auto in slaap. Thuis niks gegeten behalve een paar slokjes kippensoep uit een beker. Getemperatuurd: 39,4. Dus voor morgen maar geregeld dat ik hem bij mijn moeder kan brengen en met mijn baas dat ik een halve dag ga werken. Ik zit morgen net dat mijn collega een dag heeft geruild dus ik moet echt aanwezig zijn, maar ik ga gewoon naar huis als het belangrijkste werk klaar is.

Knor: Nou ik weet inderdaad ook nog niet of een weekendje weg er wel in zit hoor. We zijn van plan komend weekend aan de tuin te beginnen en daar gaat ook best wat geld nog in zitten. Misschien moeten we genoegen nemen met een avondje uit eten? Ook leuk!

Hee, is babymassage niks voor jou en Meike?

Mette: Hè wat rot dat je je weer zo vreemd voelt. Misschien inderdaad toch de spanning voor morgen? Lekker dat Noof vannacht en morgennacht bij je ouders blijft slapen. Hebben jullie lekker je handen vrij voor Mops!

In ieder geval onwijs veel succes/sterkte/plezier/en nog meer goeds voor morgen! Hou je taai, meid!!!
Zo, ik heb net deze besteld voor Manu. Ben benieuwd of het helpt!! Tis in ieder geval een leuk boekje...

Lieve Mette,

Heel veel succes morgen!!!! Ik denk aan je en hoop dat alles super goed gaat... ben zo benieuwd of het nu een jongen of een meisje is!

Veel liefs
Mette; (ook al op hyves langs gewaaid maar hier ook nog een keer) Heeeeeeeeeeel veel succes en plezier morgen !!!!!!

Oef; donderdag middag ok ????
Mette veel geluk voor morgen, wrijf even over dit plaatje en alles sal reg kom!

Afgelopen weekend hebben wij onze aangekochte vouwwagen met voortent opgezet om te bekijken of alles in orde was. Een flinke voortent, waar we met gemak met z'n allen kunnen vertoeven. Er was in de cabine wel iets van het doek uitgescheurd, dat moeten we laten maken.

Met het weekend van koninginnedag gaan we proefkamperen in Nederland. Dan eens bekijken of alle spullen in de auto en vouwwagen past. Vorig jaar hadden we nog een bestelbus die we tot de nok aan toe konden volstouwen, nu is de ruimte wel wat beperkter.

Boyd vond de voortent helemaal geweldig en liep heerlijk rond te banjeren.

Travelcot (babyslaaptentje)

Wij willen een travelcot aanschaffen (zo’n klein slaaptentje voor babies). Er zijn meiden hier die zo’n ding hebben gebruikt. Is het handig? (Nurse, ik heb jouw topic op Viva gevonden hierover)

Marloes

Wat fijn dat je een goede nacht hebt gehad. Amber is wel een volhouder hoor! Maar jullie hebben gewonnen.

Kidon

The Happy Family zijn wij. We hebben ook gewoon veel plezier met en van onze kinderen.

Vooral onder het eten is Boyd zo’n gekkerd. Hij eet dan wel niet goed avondeten, maar hij is des te gezelliger en we moeten vaak om hem lachen. (maar dat is niet de reden dat hij niet eet, hoor)

Kletsmajoor

Volgens mij als het vervanging is van je geiser omdat deze ‘versleten’ is (de afschrijvingstermijn is dan verstreken), en je een nieuwe cv krijgt, hoef je geen huurverhoging te betalen. Maar als ze de geiser willen vervangen voordat deze versleten is, dan moet je wel huurverhoging betalen. (en volgens mij kan je dan wel weigeren voor vervanging).

Heb je servicekosten zitten in je huur wat betreft een geiser? Soms gooien ze dat gedeelte eruit en verhogen daarmee je kale huur.

Maar je Woningbouwvereniging kan je betere uitleg geven.

Nurse

Eize was ook een aangezichtsligging. Dat is wel een pijnlijkere bevalling. En bij thuiskomst heb jij de pizza’s in de oven gedaan? Foei !

Beetje afkolven tegen de stuwing, helpt dat niet? (niet teveel anders maak je weer aan)

Flodder

Genoten van je bad? Toen ik op het laatst liep met Eize, kon ik bijna het bad niet meer uitkomen. Vooral niet als ik het water al had laten weglopen, dan dreef ik niet meer.

Mette

Ahum, even opscheppen: stuitbevalling en aangezichtsligging zonder knip en scheur.

Wat heeft Nova met het andere speelzand gedaan? Bij ons beland het overal in de tuin, dus

wij moeten binnenkort ook aanvullen.

Misschien komt de bevalling wel vanzelf op gang? Ik had de dag voor de geplande bevalling van Boyd ook wat griepverschijnselen.

(ik heb niet het idee dat je dit allemaal nog gaat lezen......)

Ainne

trema: shift-dubbele punt-en dan de letter die je wilt. Lukt dat?

Tinus

He, dat boekje van Bobbi op het potje hebben wij ook. Alleen nog nooit ingelezen, want Boyd ging zomaar vanzelf op het potje. Ach, we kunnen het nog voor Eize gebruiken.
Mette veel succes morgen! Ik hoop dat alles lekker snel gaat en dat jullie snel van mops kunnen genieten.

ik gok op een jongen...

Flodder donderdagmiddag was eigenlijk ook weer volgepland vandaar dat ik nog niet gereageerd had. Maar plannen weer aangepast en je bent welkom hoor!

Voor zover ik weet ben ik alleen thuis met de 3 kinders en de jouwe zijn natuurlijk ook welkom. Het kan ook zijn dat er nog wat nichtjes langswaaien uit school dus laten we maar hopen op mooi weer dat we ze allemaal de tuin in kunnen wieberen.

Donderdag staat dus wat mij betreft, laat je nog even weten of het jou nog uitkomt?

verder laat ik het even hierbij morgen kom ik weer langs

x voor allemaal
Joni ik heb nog een travelcot liggen hier ergens. Nooit gebruikt, nou ja 1x maar beviel mij totaal niet.

Je mag m zo van me over nemen voor een symbolisch bedrag.
Het boekje ´Bobby op t potje´ is hier aangevreten door de meiden...Mis wat blz.

Maar goed, je zou kunnen zeggen dat ie in de smaak viel Hahaha!

Typ nu met 1 hand, ons menneke ligt op mn andere arm, hou t dus kort

Joni:

Die tentjes zijn best wel fijn hoor! Heb zelf wel een eiermatje op maat geknipt die als matras diende, vind het matje wat dr bij zit niets. Lieve en leuke foto´s trouwens!!

Mette:

OOOoooooooh wat spannend!!! Knor; je laat wel meteen iets weten he!?

Oja, heb vandaag niet gekolft, kan t redelijk hebben....

hopeljk gaat t nu steeds een beetje beter

Morgen laatste dag kraamzorg.

Ohjee, hij gaat huilen.

Bye!

xx
Mette, zet 'em op morgen!

Ik gok op een jongen, dat kan ik me juist best wel bij jou voorstellen!

Nou geen tijd/puf meer om verder te reageren.. ben chagrijnig (zal ik ook op HM spuien? ja laat ik dat doen)
o ja Klets, wat een klotestreek van het bureau, wat werken sommige organisaties toch debiel. Hoop dat wat Mette zegt snel kan, storneren ofzo.
Ik neem aan dat het sowieso terugkomt op mijn rekening want het staat er gewoon echt niet op. Ik heb net zo'n verzoek tot terugstorten gedaan bij mijn bank. Ik zou er niet alleen deze maand maar ook volgende maand nog last van hebben want ook die hele maand zou er dan geen geld op mijn rekening staan. Plus alle oplopende rekeningen... dat zou een heel zooitje gaan worden dan.... (adem in... adem uit... )

Lief hoor Nurse met A. op je arm...

Mette ik ben heel benieuwd wat je morgen nou in je armen hebt... een jongen of een meisje.... (ik kan me je eigenlijk ook niet helemaal voorstellen met een jongen maar dat had ik stiekem ook een beetje bij Nurse )

Heel veel sterkte en succes en verliefdheid morgen

Heel heel spannend! Ik wil ook een sms ik wil ook een sms ;)

Joni: Volgens mij waren die gekke travelcot dingen laatst in de aanbieding bij de bijenkorf... Leuke foto's trouwens!

Tinus: Vervelend dat Manu ziek is geworden! Ik hoop dat hij snel weer beter is!
Gisteren was ik zo braaf geweest om bij de studentenbalie te gaan melden dat ik twee tentamencijfers ten onrechte in mijn cijferlijst heb staan (hele vak nooit gedaan) zie ik net een mail met een verzoek om even te bellen want de docent heeft beide tentamens wel op mijn naam én mijn studentnummer gezet

Flaconnetje ik heb nog even een reaaaactie geplaatst voor je op HM (zwaait even naar manlief van Falcon... jij weet lekker toch niet waar het over gaahaat )
jaaa zit ik op de tribune.. is er nog niets. spannend

ondertussen zit ik met 2 huilende kinderne. caper wil het tasje van Renske afpakken en Renske wil geen kleren aan. Gezellig
jaaa zit ik op de tribune.. is er nog niets. spannend

ondertussen zit ik met 2 huilende kinderne. caper wil het tasje van Renske afpakken en Renske wil geen kleren aan. Gezellig
*zwaar illegaal vanf mijn werk*

ZE HEBBEN EEN ZOON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hij heet Stef Thijmen, weegt 3815 gram en is om 9.24 geboren. Alles gaat goed!

Ik begreep dat Knor de newsflash hier zou plaatsen maar deze trotse tante kon niet wachten

Ik ben zooooooooooooooooo ontzettend blij, hij is nu al de allerleukste neef die ik heb! Ik ga straks in mijn pauze naar het zh en dan kom ik vanavond nog wel even langswaaien hier.

xx Een Heul Trotse Tante Selma
Ja!!!!!!!!!!!! Gefeliciteerd voor de hele fam!

Toch een ventje!! Leuke namen!

GEFELICITEERD

Selma duim, ik kan me voorstellen dat je niet kon wachten om dit super nieuws te brengen, dank je!!
Lieve lieve Mette,

Heel veel succes vandaag met je bevalling. Ik denk aan je en gun jou en je familie heel veel geluk, gezondheid en al het moois wat komt kijken bij een nieuw wonder in jullie midden!!

Lieve andere meiden,

Joni wat een mooie foto's weer van je kanjers! Wat is Eize een ander mannetje om te zien dan Boyd he?

Grappig om te zien vind ik dat.

Leuk hoor camperen, ik wil dat ook wel een keer gaan doen. Gaan jullie ook nog naar het buitenland dit jaar?

Mainecoon, dikke knuf voor jou, wat een verandering in jullie leven zo in ene.

Gelukkig heb je MW, en kun je hart luchten wanneer nodig.

KM, nog steeds lekker aan het rennen? Ik vind daar nou geen reet aan. Vind het knap dat jij jezelf zo kunt stimuleren.

Ik heb gister weer bodypump gedaan en de spierpijn is nu gelukkig minder dan de eerste keer.

Ben wel lekker fanatiek bezig.

Wat vervelend dat ze zomaar dat geld hebben afsgeschreven, echt belachelijk!!!! Er is niks vervelender dan zo moeten vechten om rond te komen, zeker met een kleine. Dikke knuf ook voor jou.

Nurse, meis, wat een mooi bevallingsverhaal weer.....

Dat verhaal van die VK met die vinger in het mondje, gek he?

Ze zal wel raar gekeken hebben toen. Maar fijn dat je zo rustig bleef. Kan me voorstellen dat je toch even schrikt.

En dan na de bevalling een heel huis voorzien van pizza

Heerlijk hoor, dat je er toch zo doorheen fietst, zo makkelijk.

Hoe reageert R op A?

Is ze al een beetje aan het moederen?

Knor, wat een mooie foto's, had ik dat al gezegd eigenlijk??

Hoe gaat het nu met je BV? Wat meer op gang?

Vervelend als je daar onzeker van wordt, gelukkig is ze gewoon aangekomen, dus dan zal het toch wel goed zitten denk ik.

Leuk dat verschil tussen Joerie zijn gewicht en die van Meike.

Wat schattig dat Joeri zo lief voor zijn zusje is he? Zou ik echt van smelten hoor

Indian, wat een mooie foto's van jou en je gezin......

Wat lekker dat je het zo leuk hebt gehad, maar wat zal je geschrokken zijn van die val. Dat is normaal gesproken al niet leuk, maar helemaal niet als je gaat trouwen

Vogelpoep, brengt dat geen geluk??????

Anyway, nog van harte gefeliciteerd met je huwelijk, en de efteling is zoooooooo leuk.

De rest zwaai ik even naar, want ik doe het uit het blote koppie

Hier gaat alles lekker. We zijn van het weekend weer naar oud valkenveen geweest, wat is dat toch leuk, zeker met lekker weer.

Dylan is nog steeds lekker aan het kletsen gaat met de dag vooruit.

Ik ben nog steeds bestellingen aan het doen voor de zaak en dat is nu bijna klaar. Ik wil ook weer een baby, ze hebben zulke leuke nieuwe dingen weer.

Goed oefenen maar

Ik ga nu even eten, dikke kus voor iedereen.

XXXXXXXX
Nou moeeee heb ik alweer verkeerd gegokt!

Wahaaaaay, Noofje heeft een broertje!! Mette, Tris en Noof, van harte gefeliciteerd met jullie nieuwe aanwinst! Ben zó blij voor jullie!

Selma, bedankt, en dit mag heus wel van je baas hoor!

Wooooooow Mette, Tris en Nova, GEFELICITEERD met

Stef Thijmen!!!! Wat leuk een ZOON!!!!!!

Jeeeey Mette, Tris en Nova gefeliciteerd!

Fijn dat alles goed gegaan is. Mooie namen weer hoor.
Ik zat net toevallig op hyves en las al een berichtje dus had stiekum op je hyves gekeken Selma Duim en toen kwam ik hier en toen las ik dat je hier gepost had! Geweldig!!! Enneh, voor dit soort dingen mag je zwaar illegaal internetten hoor!!!

Mette, Tris en Noof, gefeliciteerd met jullie zoon en broertje!!! Leuke namen!!! Joepie!!!!
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
Gefelciteerd met de geboorte van jullie zoon Mette en Tris en met je broertje Nova!!!

Oh nou kan Stef straks ook aan het blauwe theeserviesje met stippels :p

Helemaal leuk leuk leuk!!

Wel even wennen hoor van die meisjesmoeders ineens met een zoon!
YAHHOOEOE!! DAAR IS IE DAN!!!!!!!!!

Gefeliciteerd met jullie zoon Stef! Owww wat gaaf zeg!

Van harte proficiat heel Mette Familie!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven