December 2006 - deel 2
woensdag 8 april 2009 om 13:02
Gefeliciteerd Mette met jullie zoon! Echt super Selma Duim dat je ons even komt bijpraten, jij ook gefeliciteerd met je nu-al-favoriete-neefje!
Kom straks nog even terug, heb het heel druk gehad de afgelopen dagen en er is hier een stofexplosie geweest lijkt wel! Komende dagen ook drukdrukdruk dus ik ga even profiteren van 2 slapende kinderen!
woensdag 8 april 2009 om 13:10
HEe Loewyz: we moeten nog even mailen! Ik zie net dat er nog maar een paar zijn met nog maar 1 regeltje achter hun naam... boehoe!
By the way: Willen Nurse en KM ook dat de tabel wordt aangepast met de namen van hun kinderen?
Manu was vanmorgen trouwens weer koortsvrij. Ik had met mijn moeder afgesproken dat ik hem alleen zou brengen als hij nog ziek was. Ze heeft het best druk met opa dus toe ik zag dat ie vanmorgen weer fris en fruitig was, heb ik hem maar naar het kdv gebracht. Ze hebben nog niet gebeld dus het zal wel goed gaan!!
By the way: Willen Nurse en KM ook dat de tabel wordt aangepast met de namen van hun kinderen?
Manu was vanmorgen trouwens weer koortsvrij. Ik had met mijn moeder afgesproken dat ik hem alleen zou brengen als hij nog ziek was. Ze heeft het best druk met opa dus toe ik zag dat ie vanmorgen weer fris en fruitig was, heb ik hem maar naar het kdv gebracht. Ze hebben nog niet gebeld dus het zal wel goed gaan!!
woensdag 8 april 2009 om 13:31
Ja Tinus, dat zag ik ook, boehoehoe! Jij, Klets, Mainecoon en ik hebben maar 1 regeltje. Hoe staat het ervoor, zit je weer in de spannende wachtweken?
Mette en Tris en Noof,
VAN HARTE GEFELICITEERD MET DE KOMST VAN STEF!!!
Heerlijk een ventje erbij! Joehoe, had ik nu wel gelijk
En een flinkerd is hij! Fijn dat het zo vlot ging vanochtend. Nu een goed herstel gewenst!
Mette en Tris en Noof,
VAN HARTE GEFELICITEERD MET DE KOMST VAN STEF!!!
Heerlijk een ventje erbij! Joehoe, had ik nu wel gelijk
En een flinkerd is hij! Fijn dat het zo vlot ging vanochtend. Nu een goed herstel gewenst!
woensdag 8 april 2009 om 13:48
Ik wil de feestvreugde over Stef niet bederven, maar ik moet het even kwijt.
Helaas heb ik vanmiddag het verdrietige nieuws gekregen van mijn vriendIn dat ze na 15 weken zwangerschap haar 1-eiige tweeling is kwijtgeraakt. De bevalling is opgewekt en ze heeft ze op de natuurlijke weg moeten laten geboren worden. Ik heb even met haar meegejankt. In december heeft ze ook al een miskraam gehad (met 10 weken) en nu dit er weer overheen.
Maar ze klonk gelukkig wel positief en wilde wel weer zwanger worden.
Oef
Je woont niet echt bij mij in de buurt, anders was ik de travelcot wel komen halen. Opsturen is ook niet goedkoop geloof ik.
Kidon
In juni gaan we 3 weken naar Zuid Frankrijk. Eize en Boyd zijn zeker verschillende jongetjes. Leuk is dat.
woensdag 8 april 2009 om 19:35
woensdag 8 april 2009 om 20:54
Ben brak. Floortje slaapt al nachten lang kut. Maandag met Timo in het zh geweest en hij zit weer verstopt dus daar gaan we een heel traject mee in. Laxeren, kleien met een pedagogisch medewerker
en naar de fysio. Allen in het zelfde zh. Vandaag expres de bso gebeld om te melden hoe en wat en dat ze hem wat extra in de gaten houden, kom ik hem halen, zijn ze hem helemaal de hele dag vergeten te verschonen !! Heb even duidelijk laten merken dat ik dat niet leuk vond. Snap dat het even wennen in hoor weer zo'n luier maar ik had juist nog gebeld om ze er aan te herinneren. Nou ja, ga zo maar even door. En hier heel erg aan het opruimen/schoonmaken dus kom mijn tijd wel door 
Maaaaaaarrrrr, morgen eindelijk een date met Oef !!!! Leuk leuk !! Ik zal foto's maken.
Ohhhh, ik ga zo heerlijk met een boekje in bad !!!!
Maaaaaaarrrrr, morgen eindelijk een date met Oef !!!! Leuk leuk !! Ik zal foto's maken.
Ohhhh, ik ga zo heerlijk met een boekje in bad !!!!
woensdag 8 april 2009 om 21:06
Oooooh wattissie mooi! En klein en adorable en lief! Mette voelt zich prima (nou ja prima, zo ver als dat kan ) en met Stef gaat het super. Hij drinkt al uit de borst en is helemaal relaxed.
Nova had ook een hilarische opmerking; toen Tris met Noof binnenkwam, Mette had Stef op de arm, en haar boven haar kersverse broertje hield vroegen ze 'En? Wat hebben we hier?' Kijkt ze om zich heen en zegt ze; 'Oooh beschuit!!' Lekker ding!
Deze trotse tante zwaait weer af hier, geniet van al jullie kindjes en baby's!
Knor, ik ga jou ook even zoeken op Hyves
Nova had ook een hilarische opmerking; toen Tris met Noof binnenkwam, Mette had Stef op de arm, en haar boven haar kersverse broertje hield vroegen ze 'En? Wat hebben we hier?' Kijkt ze om zich heen en zegt ze; 'Oooh beschuit!!' Lekker ding!
Deze trotse tante zwaait weer af hier, geniet van al jullie kindjes en baby's!
Knor, ik ga jou ook even zoeken op Hyves
woensdag 8 april 2009 om 21:40
haha die Noof. Fijn om te lezen dat alles goed gaat met de nieuwe aanwinst.
Joni wat verdrietig voor je vriendin. En nee we wonen niet bij elkaar in de buurt maar opsturen is misschien goedkoper dan een nieuwe kopen?
Flodder ik zie je morgen. Leuk. Hou je dr wel rekening mee dat je hier voor je t weet een kind de fles zit te geven, of, beter nog, een luier staat te verschonen? Ben namelijk alleen thuis morgen dus iedereen boven de 10 krijgt een taak toegewezen
Joni wat verdrietig voor je vriendin. En nee we wonen niet bij elkaar in de buurt maar opsturen is misschien goedkoper dan een nieuwe kopen?
Flodder ik zie je morgen. Leuk. Hou je dr wel rekening mee dat je hier voor je t weet een kind de fles zit te geven, of, beter nog, een luier staat te verschonen? Ben namelijk alleen thuis morgen dus iedereen boven de 10 krijgt een taak toegewezen
woensdag 8 april 2009 om 21:50
Ik heb mijn vriendin vanochtend maar heel kort gesproken, ze ging namelijk net naar bed om te slapen. Dus de echte details weet ik niet.
Maar de hartjes van de babys waren niet goed en ze waren dus al overleden in haar buik. Zelf heeft ze er 'vrede' mee dat de natuur heeft beslist en dat ze niet zelf die beslissing heeft moeten nemen als eerder was gebleken dat de babys niet goed waren.
Oef
Bedankt voor je aanbod, maar we zijn nog even in beraad of we er eentje willen hebben. Misschien nemen we nog wel de kinderwagenbak mee. Het is maar voor 1 jaartje dat we hem nodig hebben.
Maar de hartjes van de babys waren niet goed en ze waren dus al overleden in haar buik. Zelf heeft ze er 'vrede' mee dat de natuur heeft beslist en dat ze niet zelf die beslissing heeft moeten nemen als eerder was gebleken dat de babys niet goed waren.
Oef
Bedankt voor je aanbod, maar we zijn nog even in beraad of we er eentje willen hebben. Misschien nemen we nog wel de kinderwagenbak mee. Het is maar voor 1 jaartje dat we hem nodig hebben.
donderdag 9 april 2009 om 09:59
Oh Joni wat erg hoor van die vriendin. Tuurlijk is het de natuur maar dat is zo zakelijk bekeken. En al de tweede keer. Hoe kan je de volgende keer nog vertouwen hebben dan ?? Jeetje.....
Oef; geeft helemaal niet, kan ik weer even wennen/oefenen
En ik zei al tegen P dat hij misschien wel met me mee terug kan rijden
Oef; geeft helemaal niet, kan ik weer even wennen/oefenen
En ik zei al tegen P dat hij misschien wel met me mee terug kan rijden
donderdag 9 april 2009 om 12:06
Joni: Ik dacht ook meteen wat Floddertje schrijft dat het wel heftig als je al 2x een miskraam achter elkaar krijgt. Eentje is al verdrietig maar na 2x lijkt me dat je zo onzeker wordt.
Selma: Wat geweldig dat je ons op de hoogte houdt van Mette en Stef. Hilarische uitspraak van Nova ook! Die gaat ze vast nog haar hele leven horen, haha!
Flodder en Oef: Veel plezier vandaag!
Hier: Manu heeft pijn aan zijn voetje. Ik weet niet precies wat er is gebeurd, maar zijn leidster vertelde gisteren al dat hij pijn aangaf. Inderdaad loopt hij een beetje mank en als ik zijn voetje onderzoek is het telkens au au. Ik denk dat ik het maar even aankijk. MIsschien een beetje gekneusd ofzo.
Verder heb ik ruk geslapen. Gisteravond pas om 23.30 in bed vanwege de cursus. Manu werd wakker ondanks dat ik heeel zachtjes deed. Helaas... Niet meer te troosten dus maar weer bij ons in bed. Grrmbl, dat is al de derde keer deze week.
Vanmorgen was hij om 5u klaarwakker en zat om een fles te zeuren. Gelukkig ging hij wel weer even slapen toen we vertelden dat het nog te vroeg was, maar om 6.30 ging JP's wekker alweer. En nu heb ik koppijn en ben ik een beetje brak...
En ik baal want Jp is vanavond weer weg (Autorai) en we leven de laatste tijd echt langs mekaar heen. Gemiddeld 3 avonden per week dat een van ons alleen thuis is met Manu. Ligt niet alleen aan hem, ook aan mij maar ik vind het wel ongezellig.
Gelukkig bijna paasweekend, dan is Jp lekker 3 dagen thuis.
Ik ga Manu in bed leggen.
Selma: Wat geweldig dat je ons op de hoogte houdt van Mette en Stef. Hilarische uitspraak van Nova ook! Die gaat ze vast nog haar hele leven horen, haha!
Flodder en Oef: Veel plezier vandaag!
Hier: Manu heeft pijn aan zijn voetje. Ik weet niet precies wat er is gebeurd, maar zijn leidster vertelde gisteren al dat hij pijn aangaf. Inderdaad loopt hij een beetje mank en als ik zijn voetje onderzoek is het telkens au au. Ik denk dat ik het maar even aankijk. MIsschien een beetje gekneusd ofzo.
Verder heb ik ruk geslapen. Gisteravond pas om 23.30 in bed vanwege de cursus. Manu werd wakker ondanks dat ik heeel zachtjes deed. Helaas... Niet meer te troosten dus maar weer bij ons in bed. Grrmbl, dat is al de derde keer deze week.
Vanmorgen was hij om 5u klaarwakker en zat om een fles te zeuren. Gelukkig ging hij wel weer even slapen toen we vertelden dat het nog te vroeg was, maar om 6.30 ging JP's wekker alweer. En nu heb ik koppijn en ben ik een beetje brak...
En ik baal want Jp is vanavond weer weg (Autorai) en we leven de laatste tijd echt langs mekaar heen. Gemiddeld 3 avonden per week dat een van ons alleen thuis is met Manu. Ligt niet alleen aan hem, ook aan mij maar ik vind het wel ongezellig.
Gelukkig bijna paasweekend, dan is Jp lekker 3 dagen thuis.
Ik ga Manu in bed leggen.
donderdag 9 april 2009 om 14:51
Annie ooi, dat heb je stil gedan! Ik hoor geen huilende babys!
Hier even snel want heb eigenlijk geen tijd, moet nu snel een boodschap voor Meike weer gevoed moet en daarna gaan we Joeri halen...
Ze zouden hem vandaag niet laten slapen op het kinderdagverblijf op ons verzoek, afgelopen maandag en donderdag (dagen dat hij daar zit) lag meneer na 21:00 uur nog niet te slapen! En dat terwijl ik Meike om 20:00 uur moet voeden, en meneer ligt er uiterlijk om 19:30 uur (soms nog iets vroeger) en slaapt hij binnen 5 minuten!
Nou, nu snel een boodschap, misschien vanaaf nog even tijd!Het begint nog te regenen ook, en dat terwijl we de hond ook nog uit moeten laten!!! GRMBL!!!!!
Hier even snel want heb eigenlijk geen tijd, moet nu snel een boodschap voor Meike weer gevoed moet en daarna gaan we Joeri halen...
Ze zouden hem vandaag niet laten slapen op het kinderdagverblijf op ons verzoek, afgelopen maandag en donderdag (dagen dat hij daar zit) lag meneer na 21:00 uur nog niet te slapen! En dat terwijl ik Meike om 20:00 uur moet voeden, en meneer ligt er uiterlijk om 19:30 uur (soms nog iets vroeger) en slaapt hij binnen 5 minuten!
Nou, nu snel een boodschap, misschien vanaaf nog even tijd!Het begint nog te regenen ook, en dat terwijl we de hond ook nog uit moeten laten!!! GRMBL!!!!!
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
donderdag 9 april 2009 om 15:39
Hoi!
Selma:
Niet dat ik je niet geloof maarrrrrrr:
Wij willen foooottooowww´s van die knapperd!
En wat een geweldige uitspraak van Nova! Hahaha!
Knor:
Relax meis, relax
Oef:
Haha! zet Flodder maar aan t werk ja! Jullie veel plezier morgen!
Anne Ooi:
Thanks!:-d
Enne, hier is geen mens wakker geworden van je felicitatie
Tinus:
Beterschap met t voetje van jullie Manuel! R. had vandaag ook last van dr voetjes, wat blijkt nu; dr nieuwe schoentjes (met zo´n bandje over dr wreef) schuurt waardoor t pijnlijk wordt op een gegeven moment.
Ik baal er wel van... ze heeft ze cadeau gekregen van ons mam (zijn ze samen weze kopen) en waren nogal prijzig (91 euro)
Weet niet ofdat ze nu nog te ruilen oid zijn
Hier:
Stuwing is zo goed als bijgetrokken!
Ons menneke doet het verder prima maar heeft nog wel een omgedraaid ritme.. ´s nachts is ie niet weg te leggen in zn wieg oid... pas wanneer hij bij mij/ons mag liggen is ie tevreden.. drinkt wat aan de borst en slaapt weer.
Nu vind ik het wel een beetje eng dat ie bij ons in bed ligt, heb al geprobeerd om hem op een aankleedkussen tussen onze hoofden in te leggen maar dat pikt ie ook niet, wilt echt contact met me.
Ik slaap nu dus al een week met 1 oog half open en mijn nachtkastlampje aan
Oh, de meiden zijn wakker!
Kussss!