December 2006 - per 5/1/2010

05-01-2010 10:56 2508 berichten
Alle reacties Link kopieren
Link naar vorig deel:

december 2006

WieKind(eren)GeborenNieuwsFalcon"M"21-nov-06 Marloes"J"

"A"03-mrt-03

29-nov-06 Knorretje"J"

"M"03-dec-06

15-mrt-09 MainecoonDavina05-dec-06 Indian RoseStijn

Sophie07-dec-06

16-jun-08 Oef"B"

"D"&"R"10-dec-06

02-feb-09 Mette Mare"N"

"S"12-dec-06

08-apr-09 SannieRenske

Casper23-mrt-05

13-dec-06 TinusManuel

Emilie13-dec-06

07-jan-10 FloddertjeTimo

Floortje

Pepijn06-mrt-05

19-dec-06

03-mei-09 The Nurse"R"

"Y"

"A"20-dec-06

08-dec-07

01-apr-09 Kletsmajoor"Y"26-dec-06
Dank voor de doekenadviezen! Het is helemaal nieuw voor me maar ik vind het erg comfortabel zitten. Alleen vond Manu het niet leuk dat ik hem even niet kon optillen toen hij zich pijn had gedaan.

Het knopen viel best mee met het boekje erbij. De andere knoop-manieren zagen er wel heel ingewikkeld uit dus die laat ik maar voor wat ze zijn.

Mette: Hoe deed je die beentjes dan? Als een soort kleermakerszit in de doek of juist meer omhoog?

Mijn zus heeft een zoontje van dezelfde leeftijd als Stef en die slaapt ook zo onregelmatig. Lastig hè?

Nurse: Hoezo? Wat is er dan met mijn hoofd??? Dit is gewoon mijn carnavalspak. Ik ga verkleed als zwart vierkantje

Enne... 'wat lijkt ze al groot'!!! Dat is Manuel hoor, dat gozertje op het bed. hihihihi...

Irritant zulk peutergedrag hoor. Manu was gisteren ook de heeele dag aan het stieren. Maar ja, die heeft een goed excuus want die is net grote broer en moet nog een beetje wennen denk ik.
Zou ik bijna het belangrijkste vergeten: Emilie lacht!! Echt echt echt! Ik dacht eerst een stuipje want ze is pas 4 weken maar nee het is echt een heel echt lachje!!

En nog meer goed nieuws: Mams mag vanmiddag eindelijk naar huis. Hoera!

Nova zong gister heel serieus: Kumbayaaa meneer, Kumbayaaa.

Ik lachen, wat een toeval, daar hadden we laatst hier over gehad. Dacht wel, hoe komt ze daar nou opeens aan?

Zet ik net de tv aan, op babytv, jaaaa hoor, daar heeft ze het van. Een heel lied in het Nederlands: kumbayaaa Mijn Heer, Kumbayaaa.

Zegt ze in trance kijkend naar de tv: ik vind dit zooo'n mooi lied.

Ze is een échte Elly!
Aah wat lief Tinus, foto!!!

Fijn dat je mams naar huis mag, top!
quote:floddertje1 schreef op 05 februari 2010 @ 12:05:

Maarre, wat drinken die van julliie ? Pepijn weigert sap en drinkt nu 3 flessen van 210. Lijkt mij wat weinig ? M drinkt 1 papfles van 210 en een melk van 150 en een sapbeker op 1 dag
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
En, yeah! mama tinus mag naar huis!!!!
Nursie/Flodder, bedankt, maar jeetje wat een verschil, A. is dus van 8.30 tot 13.30 wakker, en Pepijn slaapt alleen maar. Haha!

Nou ja, nu heeft hij weer 2,5 uur geslapen, dus dat zal wel weer een gevalletje van jammer worden vanmiddag.

Maar ik ben er helemaal niet bedenk ik opeens, we hebben winterfeest op het kdv van Nova en Stef, en ik ga met Nova heen en Stef naar m'n ouders. Aaah dan zitten zij met hem..
Goed geregeld Mette

Ga nu snel douchen en M. gaat me helpen met mn oksels

Y. is ie nu op bed aan het leggen, A gaat er straks ook in en R. planten we voor de tv

Tot zo nog even!

xx
Stef drinkt: 's morgens 180 cc 's middags 100 en 's avonds 180cc, en nog wat roosvicee overdag.

Volgens het cb moeten ze met 9 maanden nog 500cc melk krijgen, maar dat was meer een richtlijn zei ze.

Ik ga tafel dekken.

Was het weer eens tijd Nursie?
*niet kijken als je aan het eten bent*

Nursie: of moet M. je ook nog helpen met het scheren van je DV? Een soort fullbody scheren? Dan zou ik zeker R. even voor een filmpje zetten, eer M. dan klaar is...

Nu ga ik echt tafel dekken, haha!
Even een vraagje...zijn er meer die via mozilla firefox op viva komen?

Ik heb namelijk sinds gister middag een heel raar beeld met steeds het viva logo tussendoor...???

Met internet explorer geen probleem??
Wat is het gezellie hier!!!!
Wij hebben net gegeten, M slaapt en J en ik hebben er net een cake gemaakt die nu in de oven staat!

Enneh, Nursie, jakkiebah!!!
Ja Marloes, ik heb ook Firefox. Geen problemen hier, maar ik heb een Apple, dus misschien een andere versie.
Oh enneh, Tinus, wat heerlijk Emilie zo in de doek te zien hangen......vond ik met M ook zo lekker..... Ik vond die rekkende doek lekkerder op de een of andere manier... Ieder zijn meug!

En Kletsje, wat ben je toch lief dat je telkens je doeken uitleent!
Ik heb die rekkende doek nog niet gebruikt eigenlijk. Vond deze gewoon mooier Ben benieuwd!
Gezellig hier!

Ik heb het retedruk op mijn werk maar lees tussendoor even mee.

Tinus, heerlijke foto met je kinderen. Fijn dat je moeder weer thuiskomt! nu nog een lang herstel... wat vervelend hoor..

Nurse, werk ze vanavond! Trouwens niet gek dat A geen bv drinkt om 13:30 als hij al een glas koeienmelk op heeft om 12 uur! Je kunt dat wisselen dus (als je dat zou willen).

Mette, haha, een Elly, daar ben je dan maar mooi klaar mee! Ik heb hardop gelachen hier (en heb nu dat liedje in mijn hoofd..grr). Heb je de Supernova al in huis?

Knorretje, mmmmm een cake.

Marloes, ik heb ook Firefox, thuis op mijn Apple maar hier onder Windows. Ik denk dat je internet gewoon even moet afsluiten en weer opstarten? Of onder 'Beeld' of 'View' even zoomen? Ik heb op mijn werk wel eens dat de letters ineens heel klein zijn, dan kan ik weer uitzoomen. Maar het logo loopt niet door.

Nou ik ga weer aan het werk. Moet vandaag toch echt mijn recensie inleveren (zou ik rond 1 januari al doen....).

Dagdag!
inzoomen dus
Marloes: Ik had het gisteren heel even dat ik allemaal rare blokjes kreeg met vivavivaviviaetc... na f5 was het weer gewoon bij mij.

Gisteren was viva ook heel even offline wegens werkzaamheden of zo dus misschien zijn ze er nu nog steeds wat minder opvallend mee bezig.

En sla dit maar over gaat namelijk wéér over de ov-chipkaart

Ik heb gisteren helemaal uitgezocht hoe het nou precies zit met die ov-chipkaart. De tijdelijke ov-chipkaart werkt namelijk alleen bij GVB en RET etc. waar er dus poortjes gebruikt worden. Bij connexxion werkt ie niet en is hij weer geldig in combinatie met de papieren ov-kaart van vorig jaar. Alleen dat snappen die buschauffers dan weer niet dat ik een ov-chipkaart heb die niet werkt. Gelukkig nog maar een paar weekjes wachten op mijn ov en als er maandag nou weer een zeikchauffeur is die er niets van snapt dan reis ik gewoon tot ik mn chipkaart heb met de trein en de metro. Heb ik ook geen last van gezeik

Ik had gisteravond toen wel mn jus aan laten branden en het stond helemaal blauw in de kamer...

Falcon: Had jij dat ook dat je je studie tegen het einde steeds interessanter vond worden? Het begint nu pas echt leuk te worden eigenlijk en steeds meer stukjes vallen toch op zn plaats.

Mette: Ik heb echt ook hardop zitten lachen om Nova en dat liedje!
Klets, ja ik was een laatbloeier, pas na drie jaar of zo werd ik serieus en ging er een studie bij doen. Heb zes jaar over de eerset gedaan en toen twee jaar later de tweede afgerond. En mijn zusje net zo, die heeft nu haar tweede master afgerond en wil nu toch ok wel een PhD gaan doen.. en ze is 28.

Wat een gek*t met die OV kaart.. Ik had het met mijn voordeelurenkaart (is ook een OVchipkaart), het duurde maar en duurde maar... ben er een paar keer achteraan gegaan en toen kreeg ik er ineens twee in bus! Haha, heb nu een reserve kaart dus. Sannie had daar ook al problemen mee.
Nu trouwens al koemelk? Ik dacht dat dat pas met een jaar mocht?
Ben trouwens in de korte-antwoorden-fase, J en M willen aandacht...grmbl...

Heb er even helemaaaaal geen zin in...M hoort nu te slapen maar dia gilt de hele bende bij elkaar dus die heb ik er maar uit gehaald....en heb daar zoooo geen zin in om straks een sjaggerijnig wijffie te hebben....moet ook ongesteld worden, kan weinig hebben nu dus...
Falcon: 8 jaar aan de studie en wel 2 studies zelfs Dan heb je dus eigenlijk gewoon netjes 4 jaar per studie gedaan.

Ik ben nu echt wel klaar met die studie hoor. Ik doe nu wel wat extra in de minorruimte omdat dit het laatste jaar is dat ik fulltime student ben.

Y. loopt nu heel hard te janken omdat de tv uit moest. Heeft echt héél lang aangestaan omdat ik bezig was met de afwas etc. en dan nóg lopen zeiken als ie uit moet

Ben benieuwd hoe Y. het zou doen op een week zonder tv. Waarschijnlijk hetzelfde als ik zonder internet
Ja maar Klets, de tweede studie was een studie van 2 jaar, samen dus 6 jaar.

En Y snapt het verschil niet tussen 10 minuutjes kijken en twee uur, denk ik.

Arme Knor.. (grijns). Nee joh, heel begrijpelijk dat je geen zin hebt in gezeur! Ik heb dat zelfs al na mijn werk, dan wil ik even lekker rustig zitten maar dan is M in een stuiterbui.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven