December 2006

06-11-2007 20:07 8911 berichten
Alle reacties Link kopieren

hier kun je het vorige topic terugvinden
casper moet altijd nog bellen als we aan de telefoon geweest zijn.. En sjagrijnig dat hij is, als we eerder ophangen.. Gesprekken zijn nog niet zo veel zeggend, maar wel leuk..

Verder vandaag in de sneeuw geweest. Eerst wilde casper niet.. Hij werd net wakker, maar ja het was al 4 uur, dus het was zijn enige kans.. En tuurlijk, een half uur later wilde hij er niet uit... sneeuwpop gemaakt, sneeuwballen gegooid, heerlijk...

gefeliciteerd M en Boyd.. Lekker verwend, leuke dagen gehad?? oh ik zie dat Boyd, eigenlij knog even moet wachten...

zo, nu nog even mijn fotokaartje gaan halen.. Kijken of de sneeuwfoto's gelukt zijn, en wie weet een kerstkaart...
Oef jeetje dat klinkt als een flinke buik al meid! En je hebt nog 3 maanden te gaan zo ongeveer geloof ik. Tsja ik zou er niet aan moeten denken met Davina in een hotel te verblijfen. Dat kind heeft echt geen zitvlees dus heerlijk als ze lekker buiten rond kan rennen en ook als het regent heeft ze nog genoeg ruimte om te spelen. Ik vind het zelf heerlijk dat camperen (wel met beetje luxe), maar het hangt ook wel erg van de camping af die je kiest vind ik.

Wij hebben hier trouwens een nieuw woordje. Een "bilpad" hihihihihi. Leuk al die bijzondere dieren in Davina's dierenboekje.
Laptop hier is stuk (ook zo'n vervelend virus dat rond waait hier). Dus ff vanaf werk beetje bijgelezen maar niet echt tijd om te reageren. Later !!
Goedemorgen!!

@Oef, een buik van 39 weken?????? wow... en je moet nog eventjes!! Maar goed je krijgt er dan wel gelijk 2 in ene keer.

Merijn krijgt behang van kids@home, collectie campside (plaatje mag ik niet kopieren op internet beetje jammer weer).

Redelijke natuurtinten, donkergroen, lichtgroen, lichtblauw, wit en donkerrood. Printje van het behang: dennenboompjes, uiltjes, hertjes, eekhoorntjes, wolkjes. Autobehang werd al snel dat CARS gebeuren en dat vind ik dus helemaal niets he. Merijn moet ook nog 2 worden, dus mag nog wel een beetje kinderlijk zijn. Als hij over een paar jaar naar een groot bed gaat (ipv zn juniorbed) dan schilderen we z'n kamer wel weer over met iets wat hij dan heeft uitgekozen.

Verder niet zo veel hier... ben aan het werk, heb om 9.30 uur een afspraak met degene die mijn werk strakjes voor 5 maanden gaat overnemen. Dus ben weer even weg!!

BYE!
Loewyz! Je bent hier ineens weer vaker de laatste tijd. Mij lijkt dat Cars behang ook vreselijk. Klinkt heel interessant dat nieuwe behang van Merijn.

Gisteren ben ik met Yora naar Ballorig geweest. Zo'n overdekt speelparadijs. Geweldig om nu met Yora als excuus weer in de ballenbak te mogen liggen, te klimmen en van de glijbaan te mogen . Ze vond het echt harstikke leuk samen met Dean dus ik wil zeker vaker gaan. Mij lijkt het ook best leuk hoor om bijvoorbeeld Mainecoon, Oef of Sannie in de ballenbak te zien liggen

Joni: Hoe was het feestje van Boyd? Wat heeft hij allemaal gekregen?

Falcon: Klinkt leuk die puzzel van die olifant. Ik ben helemaal in een hebben, hebben, hebben bui.

En alle zwangere dames: Ik wil foto's zien van die toeters!
O, dat valt mee vanaf vrijdag is het nog best bij te lezen!

Ik zit op de helft, gelukkig was het weekend niet zo druk!

Joni, hoe was het feestje?

oef, jammer dat Brian weer veerkouden is, zeker omdat hij er slecht door slaapt...ik hoop dat het snel weer over is!

Zo, dat klinkt heftig nu al zo'n grote toeter!

Falcon, nee ik heb het pak niet van de kruidvat, maar ze hebben daar inderdaad vaak wel leuk spul!

Klinkt leuk M zijn feest!

A1mee en Mette, ik ga zeker foto's maken en filmen , dus die houden jullie tegoed!

Is het gelukt met de kachel?

Klinkt leuk dat restaurant!

mette, hoe was het weekend alleen met Noof?

mainecoon, mooie vouwwagen zeg!

loewyz, toch wel prettig om te weten dat het nog steeds een meid is!

klinkt leuk dat behang van merijn!

Nurse, en is m thuis vandaag?

Sannie, waren de foto's leuk?

Flodder, belen dat de laptop kapot is...hopelijf is hij snel weer gefixed.

Yora, H is gisteren ook weer met de kids naar zo'n binnenspeeltuin geweest, het blijft leuk!

Verder geen nieuws eigenlijk, heb alleen maar gewerkt en moet nu ook weer gan, want moet nog even tanken.

Tot de volgende keer maar weer!
Hoii!

Ik ben weer thuis, ben gister ook maar blijven slapen bij m'n ouders, het was zo gezellig.

Vandaag gewerkt, want morgen heb ik de 20 weken echo. Ben benieuwd!

Tris heeft een leuk weekend gehad, is helemaal brak

Fijne avond allemaal!
Hoi allemaal,

leuk hoor, al die speciale plaatjes met felicitaties (tovenaartaart is mooi zeg).

M is gister voor het eerst weer in bad geweest! Hij was al wel eens in de gootsteen geweest bij opa en oma en op mans papadag, maar nu met nieuwe badstiften (cadeautje van tante) wilde hij het wel weer proberen. Eerst alleen staan maar op een gegeven moment zat hij lekker te spetteren.

Oef, is je buik alleen groot of merk je nu ook dat de zwangerschap zwaarder is? Of zou het met indalen pas dat gevoel geven van 39 weken (dat je zo'n 'steen' tussen je benen hebt zitten, zeg maar).

Wat is Brian vaak verkouden/ziek geweest! M is wel altijd verkouden, maar dat is meestal een onschuldige snotneus. Nooit ontstekingen gelukkig.

Nurse, was uit eten ook leuk/lekker? Hoe gaat het nu met slapen? Wij hebben een paar goeie avonden en nachten gehad, maar nu heb ik hem er waarschijnlijk te vroeg ingelegd, want hij zit alweer een uur te spelen/babbelen/huilen.. geen drama verder.

Tinus, is je internetverbinding nog niet goed? Vervelend zeg.

Loewyz, gaaf zo'n echo. Heb je een dvd met de hele opname? Wij hebben dat bij M ook laten doen, je kon meteen zien dat hij precies op z'n vader leek (zijn schedelvorm), heel grappig. Ik viel trouwens flauw tijdens die echo omdat ik op mijn rug lag op een harde bank en toen kneep M die bepaalde ader af. Heel bizar.. de echo was dus geen leuke ervaring voor mij (gelukkig hadden we een dvd). De echoscopiste liet me toen verder op mijn zij liggen.

Leuk ook om weer met een nieuw kamertje bezig te gaan.. ook voor Merijn.

Ha Mette, je bent helemaal nauwelijks thuis geweest dus. Veel plezier bij de echo morgen!! Al blijft de screeningsecho wel een beetje spannend natuurlijk. Willen jullie het geslacht weten?

Nou, dit was ut weer..

Groetjes Falcon
viel BIJNA flauw, moet het zijn. Ik werd zo zwart voor mijn ogen dat ik maar alarm sloeg, en de echoscopiste herkende het meteen.
Snel bijgelezen maar geen puf om uitgebreid te reageren...

M. was idd thuis vandaag en we hebben toch een hoop gedaan in en om t huis!

Van stallen winterklaar maken tot de babykamer op een haar na klaar hebben.

(jahoe! ik kan behangen! )

De nachten hier gaan op het dramatische af...

*zucht*

Ohja, en Roxanne krijgt vlekjes die verdacht veel lijken op de waterpokken ben benieuwd ofdat t echt de waterpokken zijn...

Mette:

Heel veel succes én plezier gewenst morgen

Nou,goed,ik laat t hier bij.

Kuss en fijne avond allemaal!
De versiering is allemaal gelukt. Had ook weer een fotocollage gemaakt van elke maand vanaf zijn 1e verjaardag tot nu. Na zijn slaapje zag hij dus alle slingers van Bumba. Moest alles aanwijzen en 100x Bumba zeggen.

Om 14.00 kwam de visite. Best wel veel mensen, 15 in totaal en dan ook nog 3 kinderen.

Boyd vond zijn kadootjes geweldig. Vooral het uitpakken en hij wilde ook meteen dat de verpakking open ging zodat hij er mee kon spelen. Zelfs de kruiwagen moest in elkaar worden gezet. Hiermee rijdt hij nu heel stoer door de kamer.

De taart met 2 kaarsjes blies hij heel netjes uit.

Ons kado, de stofzuiger, vindt hij ook geweldig. Na de visite gingen we stofzuigen en Boyd met zijn eigen stofzuigertje erachter aan. Ik ruimde de stofz op in de kast, en zijn stofz moest er ook bij! Geweldig.

In ieder geval is het een geslaagd feest geweest. Verdere kadoos, garage, duplo dinosaurus, smurfenboekje, ander lego, autootjes voor buiten, kruiwagen, dvd bob de bouwer.

Nou, ik weet niet wat er met Eize is. Vanaf 16.00 is hij erg onrustig, veel huilen en lijkt wel alleen maar eten te willen. Na 22.00 is het dan weer rustig en gaat hij slapen, nadat hij bijna elk uur aan de borst heeft gehangen. Dan slaapt hij wel weer de hele nacht door tot 6.00. Het lijkt wel alsof hij 's ochtends de nacht moet inhalen en 's middags al begint met clusteren voor de nacht. De voeding van 23.00 maar weer invoeren en kijken hoe dat gaat.

Pfoe, wordt wel moe van de hele dag Eize voeden. Internet maar eens afstruinen of ik nog wat wijzer kan worden hierover.

Mainecoon

De moeheid is er gelukkig niet, ondanks dat ik al vanaf 5.30 op was ivm voeding Eize en Boyd die om 6.30 al wakker was.

Wij moeten de handigheid van een vouwwagen volgend jaar gaan testen.

Yora

Zo'n speelparadijs is fantastisch. Van mijn werk wordt daar altijd Sinterklaas gevierd. Kunnen de kinderen eerst lekker spelen, dan komt Sinterklaas met kadootjes en dan kunnen ze weer spelen.

Boyd vond het ook geweldig afgelopen zaterdag.

Falcon

Wat lekker dat M in bad ging.
Ha Joni, jullie ook een leuk feest gehad dus! Grappig he, de eerste verjaardag is vooral mijlpaal voor de ouders, maar de tweede heeft het kind al veel meer door. Vieren jullie het de 27e ook nog of vind je dat te verwarrend?

M stofzuigt ook lekker met mij mee (en ramt ook heel hard tegen de kist (salontafel) zoals ik ) Hou niet van stofzuigen.

Dat vele drinken van Eize lijkt mij echt zo'n fase van productie opkrikken, heel herkenbaar. Dat gebeurt in de eerste drie/vier maanden vaker, toch? Je moet je er maar aan overgeven.. Wanneer moet je weer aan het werk? Dan is het nog vermoeiender natuurlijk. Niet altijd even leuk he, bv. Dronk hij trouwens om 23:00 uur al niet meer? Da's best snel!

Nurse, he wat k*t die nachten..... Wel leuk dat de babykamer bijna af is. Foto? Wanneer heb jij de 20-weken echo ook alweer? Of zeg ik iets doms en had je die al gehad?

Doei, Falcon

(ik heb duidelijk niets te doen vanavond, nou ja heb wel wat te doen maar kan me er niet toe zetten.. moet solliciteren)
Mette, jeetje ook al weer de 20 weken echo, wat gaat dat hard!

Hoe was het?????? Foto's!!!!!!!

Falcon, wat goed dat hij weer in bad is geweest, nou volhouden!

Wat eng dat je bijna flauw viel tijdens de echo....gelukkig kon je het nog aangeven!

Hup solliciteren jij!

Nurse, leuk dat het kamertje al weer bijna klaar is!

Balen van die nachten, ik hoop maar dat Roxanne niet de waterpokken krijgt....aan de andere kant je hebt nu toch rotnachten, dan heb je dit ook maar vast gehad!

Joni, leuk dat de verjaardag helemaal geslaagd was!

Ging net Amber naar het kdv brengen, hangt er een briefje dat er bij de andere babygroep de ramen zijn ingegooid, dus dat er allemaal glas lag waardoor de 2 babygroepen bij elkaar zaten. Ik kon Amber dus gelijk doorbrengen naar de peuters, waar ze toch al weer zou gaan wennen, maar nu dus een hele middag.

Weten jullie trouwens wat de gewoonte is, Amber viert donderdag haar verjaardag op het kdv bij de babygroep en gaat daarna echt over naar de peuters, maar is het dan ook de gewoonte om in 2 groepen te tracteren of alleen in haar oude groep?
Wat is t rustig hier!

Mette! Hoe was de echo? Is het een jongen of een meisje? Of wilden jullie dat niet weten??

Ik heb voor Yora de treinbaan van Duplo van de speelotheek geleend. Na alle verhalen hier.

Heb ik thuis die hele treinbaan in elkaar zitten 'puzzelen' komt Yora langs lopen, ziet al die 'troep' en gaat alles weer netjes uit elkaar halen en terug in de doos stoppen. Deksel erop. Zo! zegt ze. Volgens mij heeft Yora in ieder geval dus nog geen interesse in treinen.

Joni: Leuk dat het feestje leuk was. Jij hebt nu dus wel al batterijen voor die stofzuiger? Ik zag trouwens laatst bij de Handyman die hele leuke stofzuiger met die ogen in kindereditie!! Boeehoeehoee die wilde ik dan eigenlijk hebben!

Ik heb gisteren weer mijn ringsling teruggeruild met iemand van het doekenforum. Ik ben helemaal gelukkig om weer eens een andere geit gespot te hebben.

A1mee: Ik zag je naam ineens voorbij komen op Hyves in dat lijstje van Zijn dit ook vrienden van je? ofzo? Ik heb geprobeerd je toe te voegen:p

En heel erg bedankt hoor voor dat marktplaatstipje van je. Not! Ik heb zoveeeeel leuke dingen gezien die ik allemaal wil hebben hebben hebben. Ik heb een gigabak duplo gekocht met trein/dieren/raamppjes/deurtjes etc.

En nog iets van smartville. En dan ben ik nu helemaal klaar voor heel 2009 ook met speelgoed.

Marloes: Hoe vind jij de kwaliteit van het speelgoed van de speelotheek? Ik heb ook de koekjespot geleend maar die klinkt een beetje alsof ie op hol geslagen is. Ik weet natuurlijk dat er door heel veel kindjes mee gespeeld wordt en dat het best goedkoop is maar ik vind het vaak niet heel schoon en echt overgebruikt.
Nou Marloes! Volgens mij zitten we gewoon altijd tegelijk op t forum :p
Jep, t zijn de waterpokken.

Ze heeft dr gelukkig geen last van zover ik kan merken.

Nu maar hopen dat Yasmine ze ook meteen krijgt zodat we dr met sinterklaas vanaf zijn anders kunnen we niet naar ons oma en dat zou wel jammer zijn.

(voor degene die t niet weten, waterpokken wordt veroorzaakt door t zelfde virus dat gordelroos veroorzaakt.... jaja, dr is nog wel iets blijven hangen van dr opleiding bij deze TBM/Nurse )

Marloes:

Ach, wat kan t jou schelen, tracteer gewoon heel t kdv

Hoe vond ze t bij de peuters?

Joni:

Fijn dat t feessie zo geslaagd was!

Falcon:

Jaaaah! een hele stomme vraag, niet goed meegelezen he!? Heb de echo namelijk zo´n 2,5 week geleden gehad.

Enne, nee kan geen foto plaatsen van t kamertje,dan zou ik t geslacht verklappen

Yora:

Hallo geitie! *zwaai*

Mette;

Hoe was deecho geweest!?

Denk aan jullie!

Zo, en nu weer aan de gang,moet het konijnen/caviaverblijf voorzien van een nieuw slot en dan de cavia´s nog zien te vangen die los door de wei rennen...

Zal een leuk gezicht zijn, ik met een schepnet achter die beessies aan haha!!

Kuss!
Yora

Bedoel je deze van Playskool?

Falcon

Donderdag op de creche trakteren en daarna koffie drinken met mijn ouders. Nog even 2 kaarsjes op de taart om uit te blazen voor de video. Was zondag mislukt.

Ik hoef pas op 5-1 weer te werken.

Nu sinds ongeveer 2 weken hoeft Eize geen 2 voedingen meer per nacht. Nu krijgt hij rond 22.00 en slaapt door tot 5.00 uur, dus ook als sinds de afgelopen weken (hij is nu 11 weken). De nachten zijn dus wel heel goed, maar overdag is het even weer anders.
Hoii meiden,

even ego:

Vanmorgen de 20-weken echo gehad, en ooooo wat krijgen we een leuke baby!! Alles erop en eraan, en volgens de echomevrouw was het een echte floepert Ging alle kanten op.. Gelukkig is de placenta van de uitgang (13 weken) naar de achterkant geschoven.

Ze vond dat de baby een opvallend schattig klein mopsneusje had, en dat had Noof ook Dus de werktitel van de baby is Mops

En ze vond ook dat de baby errug goed gelukt was

De controle daarna was ook weer prima , 23 dec. de volgende controle.

De echofoto's zijn ook leuk, kan ze alleen niet hier plaatsen..

Fijne avond!
Even kort want ik zit met Yahnoa op mijn arm... Vandaag naar het CB geweest: Y is nu 64 cm en weegt alweer 7.120 gram! Prikjes vond ie natuurlijk niet leuk en vanmiddag was hij er ook een beetje naar van. Kaya is ook even bekeken. Ze is nu 90 cm bij 12.2 kg. Volgens de arts is ze lang en slank voor haar leeftijd *jaloers*

Verder zijn we nog steeds met de fles aan het worstelen. Na een hoop gedoe heeft hij net toch een fles op, maar man wat geeft dat toch steeds een drama...

Ga nu ff bankhangen.

Tot later!

Mette:

Fijn dat alles goed was!

Enne, is dr een piemelotje gesignaleerd??

A1mee:

wat een geklooi kan dat zijn met een fles hè?

Succes dr mee!

Fijne avond iedereen!

Ohja, morgenvroeg heb ik een afspraak bij de HA, heb nu al een hele tijd een gruwelijk hardnekkige wrat op de nagelriem van mn duim die zeer doet en bloedt als ik em stoot.

Wil hem dr nu afgesneden hebben!

Groetjes!

xx
a1mee; wat een slanke den haha. Volgens mij is Floor nu iets van 14 kg bij 81 cm hahaha. Kleine dikkop :-)
Hmm, dan hangt Roxanne dr ergens tussen in met dr 92 cm en ongeveer 13,5 kilo
oeps Nurse.. niet goed onthouden dus. Dat komt doordat je ons ook niet vertelt of het een piemeltje heeft, dan blijft het niet hangen

Wat heb je het toch druk met je beessies! Zijn de waterpokken dus doorgebroken? Heeft ze veel last? Oei, dan zal Yasmine ook wel worden aangestoken.. (hoeft niet natuurlijk, M heeft de eerste ronde waterpokken op de creche ook doorstaan). Sterkte ermee!!

Mette, super! Lief zo'n neusje als Nova.

Ik moet vrijdag naar het CB, ben heel benieuwd hoe zwaar en lang M is, ik heb werkelijk geen idee (hij heeft maat 86 van kleertjes nog, en maat 22 schoenen. Hij lijkt sprekend op zijn vader, maar heeft mijn dikke voetjes en tenen

Marloes, dank voor schop onder mijn kont. Ik heb binnenkort een soll. gesprek, wish me luck!

ps ik geloof dat ik sommigen van jullie heb gespot op hyves tussen Yora's vriendjes. Grappig hoor.. Yora, zat je tegen twee tegelijk te kwekken? Ik snapte er niks van ineens de zin 'hebbuh hebbuh hebbuh', hahaha. Ja speelgoed en boekjes kopen is erg leuk he!

Bye! welterusten
Hi allemaal,

Ik wilde even melden dat ik nog leef. Tis gisteren te druk geweest op het werk om te kunnen reageren. Ik heb een beetje bijgelezen en ik las dat Mette alweer de 20-weken echo heeft gehad. Sjeees wat gaat dat toch rap! Fijn dat alles goed was, Mette!

En Roxanne de waterpokken, vervelend zeg. Beterschap!

Bij ons gaat het wel oke. Alleen heeft Manu een beetje diarree en daardoor hele rode billen. Hopelijk houden ze het goed bij vandaag op het kdv, met de zalf die ik heb meegegeven. Het mannetje moest vanmorgen heel hard huilen toen ik hem wegbracht. Rot is dat, dat ben ik niet gewend...

Ik moet snel aan de slag. Hopelijk heb ik later vandaag nog ff tijd.

Loewyz: tot morgen!

X
Nou ik had vanmorgen om 9 en 10 uur een afspraak maar voor half 9 hebben ze allebei afgebeld.. dus mooi even tijd voor het forum.

Mainecoon met een peuter in een hotel lijkt me ook niks. Voordat Brian er was gingen we meer met de rugzak en ver vliegen en dat vind ik nu echt niet meer te doen dus ik vind voorlopig al prima om een huisje ergens te huren. Of een ingerichte sta-caravan wat Tinus altijd doet. Dat lijkt me ook wel wat.

Flodder balen van je laptop-virus. Moet ie ook overgeven en hoesten? het heerst he? ;)

Loewyz ja een buik van 39 weken ongeveer. Nou ja misschien 36 als ik nu de foto's van de vorige keer erbij zoek lijkt t daar meer op. Iig grooot.

Cars vind ik ook niet leuk voor die kleintjes. Klinkt wel heel leuk dat behang. Wij doen helemaal geen echt thema of zo voor Brian. Als hij ietsje groter is mag hij zelf wat op de muur schilderen van ons.

We gaan nu wel een soort 'huisje' maken op zn kamer. Hij heeft een kamer met een schuin dak en dan achter de schotten maken we dat huisje. Ook leuk denk ik.

Wat de babykamer betreft die wordt eenvoudig. 2 bedjes een commode en een stoel en dat is het wel zo'n beetje. En dan is ie ook wel vol.

Yora haha ik wil best in die ballenbak hoor. Lijkt me leuk. Ik krijg alleen zo'n beeld van geschrokken kinderhoofdjes boven de ballen uit op het moment dat ik mezelf in de ballenbak werp. Gaat vast een ballen-vloedgolf veroorzaken.

Haha die treinbaan. Nope die kan je terugbrengen. Die is bang dat ze dr hele leven moet ov-en. Misschien een auto proberen.

Mette wat fijn dat de 20 weken echo goed was!! Blijft toch een beetje spannend wel. En *even super cliche* wat gaat de tijd hard he? Ook alweer 20 weken. Ik ben 26 weken vandaag. nog 2 weken en dan heb ik de eerste mijlpaal gehaald.

Lieve werktitel Mops!

Falcon zooo je bent wel gezellig veel aanwezig hier zeg. Ik vond mn zwangerschap tot een week geleden niet zoveel anders. Nu wordt het wel wat zwaarder ja. Van mij mag dat indalen nog wel even wachten. En de laatste controle lagen de kinders allebei met het hoofdje omhoog dus van indalen is nog lang geen sprake gelukkig.

Nog aan t solliciteren geweest?

Ik ga je straks even opzoeken op hyves. Niet dat ik mn hyves enigzins bijhoud maar het is wel leuk om af en toe foto'tjes te kijken en zo.

Maat 22 schoenen vind ik geen dikke voetjes en tenen hoor.. Brian heeft maat 25. En aan de andere kant dikke tenen zijn weer beter dan lange tenen.

Nursie zo zeker goed gebruik gemaakt van M zn vrije dag. Leuk om te doen he behangen. Balen van de waterpokken. Ik heb ook al 2x gedacht dat Brian ze had maar tot nu toe nog niets.

Heeft de cavia jacht wat opgeleverd?

Joni leuk dat het feestje zo geslaagd was. Heb jij nou extra lang verlof? of lijkt dat nou zo?

He Marloes wat voor crimineel dorp is dat eigenlijk zeg. De ramen ingegooid ;) Gelukkig kan Amber op de andere groep terecht. Hoe ging het wennen?

Ik heb geen idee van kdv gewoontes ik begin er net een beetje in te komen.

A1mee jammer dat de fles zo moeilijk gaat. Je hebt natuurlijk al andere speen enzo geprobeerd?

Ik heb t gemist zeker maar ik dacht dat je nog op de bv zat.

Hai Tinus! Wanneer komt dat internet bij je thuis aan?

Nou verder hier alles zn gangetje. vAnavond de sint en verjaardags kadootjes bestellen samen met mn zus. Doen we via het internet en dan bezorgkosten delen wel zo handig.

Brian is eigenlijk wel gewend nu op het kdv. Het gaat goed. Is nog sneller gegaan dan ik dacht.

Ik ga wat huishoudelijks doen hier.

x

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven