December 2006

06-11-2007 20:07 8911 berichten
Alle reacties Link kopieren

hier kun je het vorige topic terugvinden
Dank jullie wel, da's lief! De eersten die ons feliciteren zijn jullie! (nou ja, op de leidster van het kdv na).

Hij vond zijn cadeau geweldig (de vrachtauto met oplegger en autos' erin). Dat ding is zo groot dat hij erop kan zitten. Ik moest moeite doen om hem zijn broodje nog op te laten eten..

Van mij kreeg hij nog een mooie houten puzzel van de wereldwinkel (olifant met jong), als tegenhanger van al het plastic geweld :D

Tot later!

O ja, Sannie, wat jammer voor Casper dat hij het circus heeft gemist.

Falcon; van harte gefeliciteerd met M. zijn verjaardag!! Jee, de eerste officiele peuter in ons clubje!

O ja nog even over HM. We hebben daar in het verleden wat problemen mee gehad, daarom hebben we toen afgesproken 'nieuwe' leden bij Viev, eerst een tijdje mee te laten schrijven voordat we daar toegang geven. Er staan namelijk ook behoorlijk heftige en privacygevoelige informatie op.

Niets persoonlijks dus tegen jou, we hopen gewoon dat je een tijdje mee blijft schrijven, zodat we je ook op HM toe kunnen laten.

Vanmorgen Tris op de trein gezet, die gaat vanuit zijn oude woonplaats met de auto naar Limburg. 8 mannen in een CP huisje Bier, kaarten en bier en kaarten

O ja, mijn moeder voelt zich vandaag goed! De vorige kuur was ze er zo ziek van, en normaal is het ook zo naarmate ze meer kuren gehad heeft. Daarom hadden we er nu ook op gerekend dat ze nog zieker zou worden. Niet dus!

We hebben de boodschappen al in huis, maar ik ben fruit vergeten, dus maar weer terug vanmiddag..

Nursie; hoe was je nacht gegaan?
Yora, haha, dankjewel.

Mette, ja, ook dat heb ik meegekregen (heb dit topic altijd zeeeer nauwkeurig gelezen en ik vind 'forumrellen' wel grappig om te volgen, al weet ik natuurlijk niet hoe de vork precies in de steel zat toen). Ik snap het heel goed hoor, dat is precies waarom ik zo huiverig ben met mijn prive-info. Maarrrr jullie kunnen mij met alle hints nu wel vinden op you tube dus (en tsja, net zo nauwkeurige onbekende meelezers als ikzelf was dus ook ).

Fijn dat je moeder zich niet zieker voelt dan vorige keer. Rot is die chemo..

Dit forum is erg slecht voor mijn arbeidsproduktiviteit.. moet mezelf wat meer discipline bijbrengen.
Ja Falcon, hint dan eens verder hoe je te vinden bent op Hyves ofzo
Zo...

ben klaar met dichten en rijmen!!! (nou ja, misschien nog wat bijschaven her en der...) Zijn terug te lezen op HM!

Nu snel verder met de vloer eruit halen in Joeri's kamertje...

Joeri slaapt sinds gisteravond bij ons op de kamer, zijn kamer zijn we aan het kaalplukken voor volgende week als er verbouwd gaat worden....wat een puinhoop!!!

njilreM, gefeliciteerd met je 2e verjaardag!!!!
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
Voor M, Falcon en man/vriend

Floddertje,

Als ik een nacht kon doorhalen met Boyd was ik die dag erna altijd veel moeier. Een ander ritme dan ineens.

Maar wel lekker dat ze heeft doorgeslapen en jij kan bijtanken.

Ik weet wat je bedoelt met dat suikerspul. Oja, glazuur zegt Falcon.

Falcon

En jij zegt dat je niet creatief bent? Leuk idee die cakes en smarties!

Marloes

Vingerpoppetje is ook leuk. Je kan ook het uiteinde van de lange vinger of soepstok in de melkchocolade dopen en dan in de hageltjes.

Tinus

Gelukkig dat Manu er niet te onrustig van is geworden. Hoe gaat het nu met hem in jullie nieuwe huis? Ben je zelf al een beetje gewend?

Mette

Fijn dat het deze kuur beter is met je moeder.
Hallow!

Ten eerste:

M. :

HIEPERDEPIEP! Van harte gefeliciteerd!

Ben hier vandaag nog niet eerder geweest omdat ik aan de babykamer aan t klussen ben, vanmiddag de wand voorbehandelen zodat ik van t wknd kan gaan behangen

De nacht, nou, ben dr om 00:30 en 5:00 uitgemoeten voor Yasmine en om 7:00 voor Roxanne.

Denk dat ik me er maar bij neer ga leggen....

Verder, ze kwamen dr om 8:00 uit bed.

Ben nu even strikt een schema aan t aan houden van: 8:00-13:00 wakker

13:00-15:00 slapen

15:00-20:00 wakker

Mochten ze ooit es een keer later op bed liggen dan komen ze dr toch om 15:00 uit.

Nu ga ik hier beneden maar es een beetje bijruimen, heb net een klink op een geschilderde deur gezet en gaatjes in de te behangen wand geplamuurd en zodoende mn aanrecht nog niet opgeruimd.

M.is alweer onderweg naar huis, was eerder begonnen vandaag dus hebben we zometeen alweer lekker wknd met zn alle

Morgen gaan M. en ik trouwens lekker uiteten, heb dr zin in!!

Posten en aan de gang!

xx
M. GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!!!! ALWEER 2 jaar... time flies!!!

@Nurse, volgens mij kan jij zo het baantje van Quinty Trustfull over nemen bij eigen huis en tuin. Jeetje... hier ben ik niet zo handig hoor, althans misschien kan ik het wel, maar het komt niet eens in mij op om zoiets te gaan doen als Merijn ligt te tukken hahaha...

Verder niets gelezen... even snel tussen door op t werk. Heb nog een hoop liggen dus................... ga gauw weer. Fijn weekend meiden!
Zo, nu even de tijd nemen om te reageren!

Yora

wel vervelend dat je niet op elke pc op Hm kan! Maar ja, voor privacy moet je soms wat over hebben!

En wat is het genieten he dat Yora nu zo goed in haar eigen bedje slaapt?

Sannie

wat vervelend dat jij en Casper nu ook ziek zijn! Maar ach, een ontslakkingskuur zo nu en dan kan geen kwaad! :-)

Hier ook een megadriftkikker hoor, heb ik nu al de hele dag zowat gehad...gelukkig kan Joeri ook heel erg lachen vooral als hij de kieteldood krijgt!

Trouwens, Joeri eet al 3 dagen slecht, maar goed, ik vind dat niet zo erg hij krijgt op zich genoeg binnen en ik denk dat het nu door de verkoudheid en het hoesten komt. Ach, komt vanzelf wel weer goed denk ik...

Jammer dat het circus in het water (nou ja, water?) is gevallen... Volgende keer beter. Renske heeft zich wel vermaakt?

Nursie

Hier ook druk aan het klussen, alleen dan nog steeds aan de afbraak en nog geen opbouw! Kan niet wachten tot ik beide kamertjes en onze slaapkamer weer opnieuw kan doen!

Onze kamer wordt helemaal wit en dan met die livingcolors lampen voor de kleur!

Voor Joeri's kamer en smurfin ben ik er nog niet helemaal uit maar ik denk bij Joeri blauw als hoofdkleur en bij smurfin verschillende rozetinten...

Floddertje

wat fijn dat Floortje heeft doorgeslapen! Yeah!!!! Wat heerlij om weer een hele nacht door te kunnen slapen1 Ben blij dat je ervan genoten hebt!

Van dr Oetker heb je die zakjes met kant en klaarglazuur.

Hier ook een snotneus Joeri. Neus blijft lopen van hem, en ik maar afvegen! Ja, wat waait het hard he? Hier lag de tuin ook al vol met al het tuinspul door de hele tuin...

Falcon

tja, nog even geduld voor HM!

Je kunt er wel op hoor, maar dan nog niet op onze priveplek...

Leuk is dat he die voorpret van kamer versieren enzo! Leuk! Verheug me er ook alweer op! En op kerst, allemaal lichtjes in huis!! Heb nu voor de wc al een spray met kerstgeur! Hihihi! (heb zo'n automatisch sprayding, weet de naam even niet)

Balen dat M niet lekker meer slaapt 's avonds....Met Joeri tot nu toe geen problemen...

*zoekt meteen hout om af te kloppen*

Glazuur en dan van die hageltjes is ook leuk! Smarties vind ik nu nog een beetje eng ivm verstikkingsgevaar, of ben ik nu een tuttebol?

Leuk dat M zijn cadeau leuk vond!

Marloes

klinkt ook als een lekkere traktatie! Misschiend at ik voor thuis muffins met glazuur doe, hadden we laatst bij een verjardag van een neefje en we (Joeri en ik) hebben zitten smullen!

Jeetje wat gaat het al snel dat Justin alweer een badje verder mocht! Goed hoor!

Nog lekker gedoucht?

Tinus

gecondoleerd met je oude oom... Fijnd at Manu verder geen last heeft gehad van het kinderdagverblijfavontuur! Enneh, flink boos worden op de provider en anders ee andere kiezen! Kan niet hoor alleen op het werk internetten, we missen je!

Mette

wat een heerlijk relaxed weekend~! En dan zondag een naar bier-en-sigarettenrook-ruikende man terug krijgen, kan ik me al heel erg op verheugen! *blegh*

Fijn dat je moeder zich goed voelt! Ik wil trouwens wel lid worden van je hart-onder- de-riem-hyve maar ik dacht dat je het misschien raar zou vinden... Maar ik denk wel aan jou, je zussie en je moeder hoor!

ah, altijd fijn als je nog iets vergeten bent te halen met boodschappen...gelukkig is het bij jullie ook niet al te ver!

Joni

ja, dat herken ik wel, kun je eindelijk door-of uitslapen, ben je veel moeier als normaal! Raar he?

Al helemaal gewend aan 2 kids om je heen?

Nurse

ben benieuwd naar jullie behang!

en wat een nacht weer! al valt het nu nog mee, of heb ik het mis? Geniet maar van het uiteten gaan!!!

(goed idee!!!)

Loewyz

wat doe jij dan als Merijn ligt te tukken? Ik doe soms wat klusjes en soms internetten... Verschilt per dag. Hoe voel jij je nu trouwens? Wij schelen echt 4 weken precies volgens mij, ik krijg verlof op jouw uitgerekende datum!

Zo, en nu nog heel even relaxen dan Joeri eten geven en dan naar bad brengen en dan ga ik met mijn meoder nog even shoppen voor de sint..... Wat een gedoe, elk jaar neem ik me weer voor wat eerder te beginnen, maar ben elke ker weer te laat! Nu nog voor de "groten" wat halen zoals en douchespulletje of een sjaal maar ja, wat nou voor de mannen?? Ook maar douchespul of zo... of een playboy?

Moet ook ngo een kadootje kopen voor een vriendin die haar verjaardag zondag viert met een hightea...zat te dneken aan een pandorabedel, altijd leuk! (misschien mezelf ook nog even verwennen met een nieuwe bedel!)
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
Falcon gefeliciteerd met M.! Ik ben een beetje moe en daarom niet zoveel op het forum te vinden. Bovendien heb ik ook weer een bui dat ik boeken verslind. Heb Life of Pi uit was echt een heel goed boek. Ik vond het einde ook super! (Zal niks erover zeggen verder voor het geval andere mensen het boek nog willen lezen. Wat ik overigens wel kan aanraden!) En nu ben ik in het derde deel van een trilogie bezig: WarCraft War of the ancients van Richard A. Knaak. Erg spannend en leuke trilogie. Maar ben daardoor niet zo veel op het forum en ben ook niet echt bijgelezen verder. Ga zo eens kijken wat er op tv is, heb een beetje hoofdpijn door het vele lezen hihi.
Meiden ik ben moe, moet de komende 4 dagen werken (werk er normaal (dus de laatste jaren) niet meer dan 2 achter elkaar

dus zal wel wennen zijn, heb een dienst geruild, vandaar dat het nu een keer zo uit komt....

Ga er niet te laat in, want de wekker gaat weer om 6:00.

Ben net met Justin een cadeautje voor Amber d'r verjaardag wezen kopen (stofzuigertje en nog wat groente e.d voor de keuken waarvan hij niet eens wat dat ze hem krijgt). Hij zag toen zelf weer het verkleedpak van mega Mindy, waarvan hij al tijden roept dat hij het wil....toen we pas sint inkopen deden zagen we het nergens, maar hij wil het zo graag dat we net maar een ander cadeau zijn gaan ruilen voor dat pak, want anders stelt sint hem denk ik echt teleur....ik zie het al echt voor me Justin in zo;n pak...maar het staat echt boven aan zijn lijstje...
Allemaal moe hier, lees ik. Wat is het moederschap toch mooi....

Knorretje

Ben al helemaal gewend aan de 2 kinders. Toevallig dacht ik er vanmorgen nog aan dat Eize er al heel snel bijhoort alsof hij er altijd al is geweest.

Het is zo'n heerlijk mannetje. Zo tevreden en huilt alleen als hij honger heeft of zich verveelt in box of bed. (goh, zou hij op Boyd lijken?) Je zult straks zien met jouw 2e kleintje dat het heel anders is dan bij een 1e. Veel relaxter en je maakt het bewuster mee.

Marloes

Wij geven Boyd ook de stofzuiger zondag. Ben benieuwd hoe hij erop reageert.
Even zwaaien hier.

Falcon gefeliciteerd met M!

Knor wc-fris met kerstgeur?

Tinus fijn dat Manu niks heeft overgehouden aan zn kdv-brand avontuur.

Mette fijn dat je moeder zich beter voelt.

Flodder wat lekker kan dat zijn he? 'opeens' een doorslaapnacht. Hopelijk blijft het even zo.

Nurse ja misschien inderdaad maar neerleggen bij het huidige ritme. Een strikt schema kan even geen kwaad denk ik. Misschien helpt t 'snachts ook.

Nou dat was het even zo snel uit mn hoofd.

Wij hebben echt een behoorlijk gebroken nacht achter de rug. Brian is nu hartstikke verkouden en slaapt daardoor slecht.
Zo, taart is klaar. Jemig wat moet je veel glazuur maken om het een beetje dekkend te krijgen. Ik heb bosvruchtenhagel geplet met poedersuiker en dan aangelengd met water. Een roze taart dus.

De smarties zijn voor de grotere kinderen die komen, maar de smarties zijn trouwens ook veel kleiner dan vroeger.

Dank jullie wel allemaal voor felicitaties! Eg lief.

Nurse, leuk, de babykamer! Gaat het goed? En slapen de meiden? M hebben we er nu maar heel laat ingelegd en nu gaat het goed. Ik denk dat de middagslaapjes niet meer zo lang moeten zijn. We gaan hem voortaan om 3 uur wakker maken.

Mette, wel lekker af en toe het huis alleen met Nova, of niet? Man was vorige week met broers naar de Lama's, ook zo'n mannenweekend.

Knorretje.. kerstgeur? wat is dat, dennen? of gebraden vlees?

Heb je lekker geshopt of was lastig om zoveel cadeautjes ineens te vinden? Hoe is het met jouw zwangerschap? Ik hoorde net van een vriendin die drie weken na mij was bevallen dat ze in mei de tweede krijgt. Het is echt aan de lopende band lijkt het wel (maar ik let er natuurlijk op omdat ik zelf ook wel zin heb).

Joni, jij bent er al helemaal aan gewend dus, de tweede? Je klinkt relaxed, fijn. Werkte jij trouwens ook en wanneer moet je weer beginnen? Vieren jullie dit weekend Boyds verjaardag of de jouwe ofzo?

Marloes, haha, mega mindy. Ben je bij kruidvat geweest trouwens? Ik heb daar laatst zoveel leuk speelgoed gezien, heel veel hout (heb snijfruit gekocht als cadeautje voor sinterklaas op de creche).

Werkze, trouwens, ja, vier dagen is wel veel ineens, vooral in de zorg.

Mainecoon, vooral lekker doorlezen!! Sinds ik op het forum zit mee te lezen (al wel zeven jaar ofzo) lees ik veel minder boeken, het is zo verslavend..

A1mee, werk je in Nederland en woon je dan vlak over de grens?

Ik heb nog een paar maanden in Antwerpen gewoond by the way.

Yora, ik ben niet te vinden op hyves, heb net geprobeerd mezelf te zoeken (wist niet dat er zoveel meiden met dezelfde naam in G rondlopen!), maar als je in de adresbalk van de browser mijn echte voornaam achterstevoren intypt + je (verkleinvorm) erachter zet (en .hyves.nl), kom je op mijn profiel en kun je me toevoegen. Snap je hem ?

Ik merk wel of ik binnenkort een bericht krijg..

Oef, vervelend dat Brian verkouden is, is hij dat vaak? Lastig met slapen he..

Nouw, ik ga maar eens naar bed, nog even radio luisteren (Sannie, dat doe ik altijd tussen elf en twaalf 's avonds, radio 1)

Doei! Welterusten
anoniem_66920 wijzigde dit bericht op 21-11-2008 23:24
Reden: iets over hyves toegevoegd
% gewijzigd
Falcon: gefeliciteerd met Njilrem's 2e verjaardag!

Speciaal voor hem een hele speciale taart:

Oei... geen tweede scherm geopend en een geheugen als een vergiet...)

Oja, Marloes: ik eis een foto van Justin in zijn megamindy-pak

en verder weet ik het niet meer, dat krijg je als je snel wat leest tussen de bedrijven door, blijft het niet echt goed hangen haha!

Kaya vond de sneeuw trouwens helemaal geweldig! Mijn pa komt zometeen ook hier heen (moeders is er al) en die neemt onze oude slee mee Heb er helemaal zin in, jeugdsentiment!

Straks gaan we de kachel echt plaatsen, het zal dan wel koud worden in huis (dak ligt dan even open) dus ik ga dan met Kaya naar buiten, sleeën en mezenbollen ophangen. Heb gisteren een emmer met 60 bollen gekocht dus daar kunnen we dan wel eventjes mee vooruit.

Gisteren trouwens echt iets leuks gedaan! In Eindhoven is het oude Phillips-terrein nu gedeeltelijk in gebruik voor oa horeca. In de oude machinekamer is nu een tijdelijk restaurant gevestigd. Je zit daar dus tussen de hele oude grote machines te eten. Heel bijzonder (en koud) met een onwijs speciaal menu. Ik had het vegetarische verrassingsmenu en omdat ik zelf amateurkok ben wordt ik zelden verrast, maar deze keer dus wel! Echt heerlijk gegeten. Alles ayurvedisch dus anders dan anders... linkje

Echt een super avond gehad. Helaas minder geschikt voor kleine kinderen, maar echt de moeite waard om oppas voor te regelen en een stuk voor te rijden!!!

hmmm... Yahnoa vindt de viva saai

Ga even met m spelen!

Falcon; veel plezier met het feestje!

Aimee; ligt er bij jou veel sneeuw? Hier alleen een klein laagje vanmorgen maar dat is nu alweer weg. Veel plezier met de slee!

Marloes; whaha, o wat heerlijk, Justin in een MMpak! Super dat je dat voor hem gekocht hebt! Kun je filmen als hij het krijgt?

Oef; een beetje bij kunnen slapen? Heb je trouwens al wat foto's van je huis voor op HM? Ben nieuwsgierig!

Meiden, ik hou het kort, want ik ben natuurlijk alleen, en moet nog van alles doen.. Noof ligt nu even in bed. Ze heeft in haar schoen een waterverfdoos met speciale kwasten gehad, die ze ook met rechts goed kan vasthouden. We hadden al een kleurplatenboek van de Sint en ze is zo zoet mee geweest! Ze houdt sowieso van aan tafel spelen, kleien, verven, tekenen enz.

En ze is zo een half uur zoet ermee! Wel als ik erbij zit hoor, anders vindt ze het niet gezellig

Straks Sinterklaas vieren met onze vriendinnengroep. Eerst met kindjes en mannen (zonder die van mij...) daarna gaan de kindjes met de mannen mee (en breng ik Noof naar m'n ouders toe) en gaan we met de meiden verder Sint vieren.

Ik slaap vannacht ook bij m'n ouders, gezellig! Heb al gehoord dat ook ik m'n schoen mag zetten

Tris belde vanmorgen, hij had gister de pokerpot gewonnen Trots dat ie was, whaha!

Noof wilde natuurlijk ook met haar papa bellen, zo schattig zo'n 'gesprek', werd afgesloten met een dikke lebberkus op de telefoon; *smak* doeiii papa!

Zo weer genoeg over m'n leuke kind , ik ga wat doen hier..

Tot morgen lieverds!
He dames ik ga binnenkort wel weer wat socialer doen hoor maar wou toch even melden dat wij vandaag een vouwwagen hebben aangeschaft (dat wil zeggen 5/6 van schoonmoeder gekregen!)

foto (Ahum het is de vierde uit het rijtje. Ik kan niet direct linken naar die pagina schijnbaar en plaatje direct plakken hier ging ook niet).

Een paar weken geleden waren we bij mijn schoonouders en toen flapte mijn schoonmoeder er in enen uit dat we een vouwwagen van haar zouden krijgen. Den en ik zaten daar dus echt zo op de bank hihihi. Ze ging er verder niet op in toen, maar via de email wat uitgewisseld qua ideeen en vandaag zijn we dus gaan kijken en hebben gelijk aangeschaft ook. We zijn er zo ontzettend blij mee! Is de jamet Louisiana die we vorig jaar hadden gehuurd (alleen dit is de 2009 jubilee uitvoering) en dat is toen zo goed bevallen.
Ben vriendjes met Yora('s mama)! (hyves)

Poe hee, iedereen is weg.. dat was druk (en nog niet eens al onze broers/zussen waren er, gelukkig niet, past echt niet).

Het was heel leuk, M snapte echt dat er iets met hem was, en cadeautjes uitpakken kan hij zelluf wel.. hij heeft hele gave dingen gekregen, maar veeeeeel, ik kan wel een creche beginnen (wat speelgoed betreft dan, ik zal het niet van pedagogische kwaliteiten moeten hebben vrees ik).

De grote ton duplo en nog wat kleine dingen van duplo, een houten parkeergarage (van karwei), en nog wat kleinere spulletjes.. erg leuk allemaal. Ik moet echt een tweede kind voor al dat speelgoed :-D

Mette, gezellig dat aan tafel spelen, M wil vaak puzzelen of met autootjes aan tafel, vind ik een heerlijk moment in het weekend, ontbijten met hem. Heb je het leuk gehad met je Sinterklaasavondje? Heerlijk is deze tijd he.. wij vieren het met mijn ouders en broer/zussen zondag de 7e bij ons, dan kan M lekker in zijn eigen bedje.

A1mee, wij zitten op een vegetarisch kookclubje, 1 x per maand ongeveer. Laatst hebben we paddestoelen geplukt onder begeleiding, en geproefd. Was leuk, ik zou in het vervolg eenkhoorntjesbrood en kastanjeboleet wel herkennen. Bij de groep was ook een vrouw die vedish(??) kookt, maar dat was zooo'n vervelende vrouw (evangeliseerde op een akelig toontje voor haar yoga en meditatiepraktijk met klankschalen , en ik ben allergisch voor evangeliserende mensen).

Vandaag wortel-sinaasappelsoep en courgettesoep gemaakt.

Mainecoon, zow! leuk!

Ik zit heel erg over vakantie na te denken, zoals wij altijd gingen kan niet meer met kind.. toen hij 6 maanden was zijn we nog met vrienden naar Rome geweest (dat was erg grappig, Italianen zijn gek op blonde baby's met blauwe ogen..) maar toen sliep hij nog lekker in de kinderwagen overdag. Daarna zijn we nog een paar keer in een huisje geweest, maar dat vind ik vermoeiender dan thuis blijven.. niet echt vakantie voor mezelf. Een camping is toch echt het leukst voor een kind, dus we moeten maar eens een ingerichte tent ofzo gaan huren (had jij dat niet Tinus??). Naja, kan nog wel even wachten.

Ik ga op de bank,

Bye!
hey meiden, ben ik weer eventjes.

Vandaag 3d echo gehad. Over duidelijk geen piemeltje gesignaleerd, dus we krijgen echt een kleine meid.

Maar ze was een partij eigenwijs. Ze ligt al met dr hoofdje beneden, maar daar lagen ook 2 armen en een been bij. Ik heb zelfs een foto dat ze met dr tenen bijna in dr neusje zat... haha.

Verder was het prachtig. Was elk euro centje waard (bij Merijn niet gedaan).

Ook hebben we behang uit gezocht voor Merijns nieuwe kamer. Hij zou een auto kamer krijgen, maar dit is toch iets veranderd... Ben wel blij dat we daar nu ook over uit zijn, deze week schilderen (doen wij s avonds als Merijn ligt te pitten) en dan verwacht ik met een week of 2 zijn nieuwe meubeltjes, waaronder een juniorbedje. Ben erg benieuwd hoe dat zal gaan.

@knor,

als Merijn overdag ligt te slapen doe ik meestal even een huishoudelijke klus, stofzuigen, dweilen zoiets. Laatste half uurtje moet ik dan echt even bijkomen hoor... en lig ik lekker op de bank uit te puffen. Maar over het algemeen voel ik me prima eigenlijk. Mijn buik is duidelijk een stuk kleiner dan bij Merijn rond deze tijd. Maar dat was dan ook een duidelijke 9 ponder... en hoe voel jij je??

Mijn verlof begint trouwens officieel 14 januari, maar 19 december is mijn laatste werkdag al (we hebben 'verplicht' kerstvakantie op de faculteit hier). Dus nog maar 4 weekjes werken.

@Mainecoon, leuk een vouwwagen!! en nou lekker kamperen... (komend voorjaar??)

Ik ga even lekker bankhangen en zappen. R. is de deur uit en Merijn ligt al een tijdje op 1 oor.

Fijn weekend nog verder allemaal!!!!
Loewyz nee we halen de wagen pas in juni op (scheelt stallings kosten) en gaan in juli naar frankrijk. Heb er al helemaal zin in!

Falcon ja kamperen is echt super en zeker met een vouwwagen. Het slaapgedeelte staat zo dus als de kleine het zat is tijdens het rijden dan kun je gewoon stoppen op de eerst volgende kamping en dan de volgende dag weer verder. Dus bijna net zo makkelijk en comfortabel als een caravan alleen met veeeeel meer ruimte (ja ja ik ben fan haha).
De 2 jongens in bad gedaan en liggen alle 2 te slapen.

Ben nu bezig met het versieren van het huis, omdat om 14.00

Boyds verjaardagsfeest begint. Alles in het thema van Bumba, daar is hij weg van op dit moment.

We zullen zien hoe het vanmiddag gaat lopen en hoe hij zijn kadootjes vindt.

He Joni ik hoop dat jullie een leuk feestje hebben gehad! Je zult wel moe zijn nu.
Hey meiden,

Pfff, we hebben toch een drukke (maar gezellige dag gehad! )

Hebben bij M. thuis alvast sinterklaas gevierd met/voor zijn opa en oma... we zijn daar heel de dag geweest met de meiden, hebben daar ook ´s middags geslapen enzo..

Opa en oma (93 en 87 jaar) vonden t geweldig en de meiden ook

Na t slaapje hebben we nog lekker in de sneeuw gespeeld, leuk hoor!!

Morgen is M. misschien thuis ivm het weer.... ben benieuwd ofdat ie daadwerkelijk thuis blijft.

Fijne avond allemaal en tot snel!

p.s.

Hopelijk een leuk feessie gehad Joni!
Joni is het feestje leuk geweest?

Falcon Brian is niet vaak verkouden meer gelukkig. Het eerste jaar is hij heeel veel ziek geweest. Om de 2 weken ongeveer. 3x oorontsteking gehad en een hoop koorts en zo. Nu was het al weer even geleden.

Jammergenoeg lag hij gisteren weer echt te gillen van de oorpijn :( Maar het rare is dat hij overdag nergens last van heeft dus waarschijnlijk geen ontsteking maar meer dat hij vol snot zit.

Vanavond hebben we m maar niet in bad gedaan en tot nu toe lijkt het goed te gaan met slapen.

Leuk dat het feestje geslaagd was!

A1mee Brian vond de sneeuw vandaag maar niks. haha vooral errug koud. Is het gelukt met het plaatsen van de kachel?

Klinkt best leuk dat tijdelijke restaurant. Wel een beetje ver voor ons.

Mette neeej zaterdag niet bij kunnen slapen want Brian wilde niet slapen 'smiddags. 's avonds lag hij dr wel lekker vroeg in. Om half 8 sliep hij. Heerlijk ook voor ons zo'n vroege avond. Jammer genoeg werd hij een uurtje later wakken met heule zielige oorpijn. Nou ja verder had ik het al bij Falcon geschreven.

Ik heb nog geen foto's gemaakt van het nieuwe huis. Zo af is het nou ook nog niet. maar ik ga ze zeker maken en dan zet ik ze ook op HM.

Tris weer heel thuis gekomen?

Leuk he dat telefoneren van de kinderen.

Brian pakt regelmatig zn telefoontje en dan zegt ie. Pappa bellen. Dan voert hij een namaak gesprek wat meestal eindigd met: ja ja nee nee ok dag tot zo!

hahhaha Dus zo klink ik blijkbaar als ik aan het bellen ben.

Mainecoon mooi kadoo van je schoonmoeder!

Ik heb alle vakanties vroeger gekampeerd met tent en vouwwagen maar op een of andere manier zie ik het mezelf nu niet meer doen. Ik heb voor t laatst gekampeerd toen we in nieuw-zeeland waren geloof ik. Dat is nu.. 6 jaar geleden.

Loewyz leuk zo'n 3d echo he? Geen auto kamer voor Merijn dus. Wel een ander thema of gewoon een gezellig rommeltje.

Grappig dat jouw buik nu veel kleiner is. Bij mij is ie al enorm. Vergelijkbaar met die van brian bij 39 weken ongeveer.

Verder alles goed hier. Hopelijk is Brian binnenkort weer van de verkoudheid en alles af. Nog geen van de kdv besmettingen binnen. Oww ik hoop zo dat hij ze niet krijgt. Vooral die luizen dat vind ik zo smerig. En zo'n gedoe ook altijd.

Mn buik groeit heel erg hard op dit moment. Echt al vegelijkbaar met een 9 maanden buik niet normaal. Heb ook al een paar keer de vraag gekregen of ik binnenkort moest gaan bevallen.

Ik ga nu echt snel een foto maken en aan jullie laten zien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven