December 2006

06-11-2007 20:07 8911 berichten
Alle reacties Link kopieren

hier kun je het vorige topic terugvinden
Nou nog een keer proberen om Manu en Casper te feliciteren! Dit weekend liep elke keer mijn pc vast als ik hier probeerde te reageren met een taart.

Casper en Manu gefeliciteerd!! En omdat dit zo'n mooie taart is vind ik dat jullie best samen kunnen doen :p

Ik heb een nieuwe hobby gevonden! Taarten bakken:p Of in ieder geval ik wil ook zo'n mooie taart bakken:

Wow wat een mooie taart, Yora! Dank je wel!

MEETINGNIEUWS: Ik heb op Hm een voorstel gedaan. Willen jullie daar reageren wat je ervan vindt?
Oef: Fijn dat Brian weer een beetje opknapt. Ik denk dat je makkelijk op twee weken kan rekenen voor hij weer wat actiever is en eetlust heeft. Bij mijn moeder duurde het wel een maand voor ze zonder te hijgen de trap op kon lopen, en dat terwijl ze best een goede conditie heeft en ook nog twee x in de week sportte. Bij een klein mannetje als Brian zal het ook best wel een flinke impact hebben gehad. Geef het maar de tijd.

Je kan ook altijd zijn verjaardag pas over twee weken vieren. Hij weet toch niet wanneer hij jarig is toch??

Balen van je rugpijn! Wat ga je vanmiddag doen, waarvoor je naar buiten wilt? Iets voor jezelf of iets wat moet?

Sannie: Ja tuurlijk, Casper ook van harte!! Grappig te lezen dat ie ook een treinset en een grote graafauto heeft gekregen.

Manuel heeft verder ook nog een mooie gereedschapskoffer gekregen van Bosch, die je als een soort werktafel kan neerzetten op pootjes. Heel fijn, hij hamert nu de hele tijd op mijn meubels en muren... nou ja. Verder nog leuke boekjes (die van de mol met poep op zn hoofd!) kleren, een hele leuke zigzagbaan voor autootjes en een mooie vrachtwagen (vragege, zegt Manuel)

Ik heb nu, met sinterklaas meegerekend, zeker wel 500 extra onderdelen in mijn huis liggen, haha!

Mette: Jullie ook een geslaagd feestje gehad gelukkig! Kon Nova het een beetje volhouden?

Nurse: Leuk hoor dat je zo hebt genoten van je man en meiden bij de kerststal. Klinkt heel leuk, jammer dat wij niet zoiets hebben in de buurt.

Hier: Ik ben nog steeds allemaal ideeën aan het verzamelen voor de zomervakantie. Jp wordt helemaal gek van me, haha! Ik heb ook steeds weer een ander leuk plan, maar tegelijkertijd weet ik niet zo goed wat ik wil. Jp maakt het niets uit zolang we maar niet te ver hoeven te rijden, dus hij laat het aan mij over. Op zich wel leuk dus, maar er is zoooveel aanbod! Nu heb ik weer een hele leuke gite in midden-Frankrijk op het oog. Een klein campinkje waar ze ezeltjes hebben, rust en natuur. Lijkt me heeeerlijk!! Alleen twijfel ik of een weekje naar een grote camping met meer voorzieningen ook niet leuker is voor Manuel.

Dus misschien doen we wel allebei: een weekje rust en een weekje camping met zwembadcomplex...
Hey meiden

Wilde even komen vertellen dat ik nog leef hoor. Kom alleen niet toe aan (bij) lezen en reageren. Het hele weekend hebben we familie over de vloer gehad (neven en nichten met kinderen). Was enorm gezellig maar ook heel erg druk. Iedereen bleef slapen dus het was erg laat geworden. Gelukkig sliepen de meiden samen op 1 kamer en dat ging tot half 9 goed

Yahnoa is nog steeds heel erg hardcore de fles aan het weigeren. Wordt er echt verdrietig van, hij is dan zo overstuur en ik kan niks voor hem doen. Lief is heel erg geduldig maar na een uur rondsjouwen met een krijsend kind op je arm wordt je ook niet echt vrolijk. Gisteren van pure ellende hem maar een soort van cupfeeding toegediend maar omdat hij zo wild doet, goot lief er steeds (per ongeluk) teveel in zijn mondje, wat weer tot verslikking leidde. Nou ja, hij is nu weer wakker dus ik ga m maar uit bed vissen.

Voor alle jarigen (sorry dat ik niet eerder hier was):

Brian, Nova, Casper en Manuel:

Denk wel aan jullie hoor, alleen ontbreekt het me echt aan de tijd.

x

Ik werd vanmorgen zelfs wakker met een blauw oog Zie er echt niet uit, maar heb geen pijn!

Wij hebben ook een gezellig druk weekend achter de rug, zaterdag verjaardag van mijn pa en mijn (stief)broertjes en gisteren hadden we hier het huis bomvol voor H zijn verjaardag!

Vanavond een avondje van mijn werk sinterkerst! eten en daarna een cadeauspel! Altijd gezellig!

Kreeg net het bericht dat de moeder van mijn stiefmoeder overleden is, ze heeft een paar weken geleden te horen gekregen dat ze lymfeklierkanker had, maar wou geen behandeling meer, ze zou nog hooguit 6 maanden hebben. Ze was zelf helemaal klaar om dood te gaan en dat heeft het proces denk ik zo ontzettend versneld, wat weer heel moeilijk is voor mijn (stief)moeder.....zaterdag is de begrafenis.

Leuk dat alle verjaardagen zo geslaagd waren de afgelopen dagen!

Nurse, leuk zo'n levende kerststal!

Ga zo even op HM kijken!

Sannie, zal je altijd zien dat ze dan wel gaan poepen!

oef, nee ga ze er ook echt niet zo maar uit laten trekken, maar kreeg de indruk dat hij echt onder de indruk was van wat hij zag daar van binnen, dus heb ook niet heel veel goede hoop....

Fijn dat het weer een beetje beter gaat met Brian, kan inderdaad best een lange nasleep hebben hoor zo'n longontsteking.

Balen dat je nu last van je rug begint te krijgen, het is ook een heel gewicht wat je mee moet zeulen heel de dag!

Heb je nog wat leuks gedaan vanmorgen?

Yora, mooie taart! Ik wil wel een foto hoor als het je gelukt is!

Tinus, ga zo ook voor jou even naar HM!

Wij zijn ook hard aan het oriënteren voor de zomer, maar dan voor nederland...we zijn er ook nog niet uit.

A1mee, balen ze gdat hij nog steeds zo de fles weigerd...kan me voor stellen dat je er flink wanhopig door wordt! sterkte meid.
tinus: even zo, want ik kan op hm niet reageren. Leuk! Wil ook wel komen, alleen wanneer was t ook alweer? (zit nu op cursus op gsm te netten, vandaar even zo) kan wel lezen op hm alleen niet reageren
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
He meiden,

Oef; Noof is er de vorige keer wel zeker zo'n 5 weken zoet mee geweest. Je merkt nu aan haar dat ze sneller buiten adem is, en dat ze snel moe en geprikkeld is.

Gister was achteraf ook teveel van het goede, want ze is nu helemaal nergens.

Maar zo ziek als Brian is ze nu ook niet geweest. Wel hoge koorts en heel benauwd en behoorlijk apatisch. Bij Noof zat het in haar rechterlong, tot onder het midden geloof ik. Misschien heeft Brian wel een zwaardere ontsteking.

Vorig jaar had Nova het ook erger, was ze veel zieker, nou ja vooral zwakker dan dat ze nu is. Nova knapte nu al best snel op van de abkuur. Vorig jaar had ze 3 kuren nodig voordat het over was, gelukkig sloeg het toen wel aan, anders had ze aan het infuus gemoeten.

Ik laat het hier even bij, Tris is een dagje vrij dus ik ga even gezellig doen
A1mee; is het echt fles weigeren of is er iets met de melk dat hij niet kan verdragen ?? Om even wat te noemen hoor, niet om je bang te maken. Maar gezien ik nu alleen maar thuis ben lees ik weer veel blaadjes als ouders van nu enz en daar stond een artikel ook over een kindje dat niet at en alleen maar gilde. Zij kregen alleen de voeding er in als ie sliep. Die bleek toch allergisch voor koemelk. Of geef jij bv in de fles ?? Dan loop ik weer te raaskallen :-). Nou, vervelend is het wel. Knap dat jullie zo volhouden !!!! Knuffel !!

Marloes; blauw oog ??? FF wat gemist geloof ik......

Manuel en Casper; Gefeliciteerd !!!!!! Fijn dat het leuke dagen waren !!!!

Hier langzaamaan weer wat beter. Niet aan het werk. Morgen ook nog niet. Dan hoop ik woe een halve dag werken, donderdag echo en kerstlunch op het werk, vrijdag en zaterdag verjaardag Floortje en dan 3 weken VRIJ !!!!!!!! Heerlijk !! Leef er echt naar toe !!

Zit nu te lang (au au ), stiekem even werk mail bekeken en beantwoord enz. dus moet weer ff wat gaan doen. Doei doei
Knorretje: We hadden het weekend van 24/25 januari als optie. De 24e lijkt mij het leukste, dan is het zaterdagavond en kunnen (de meesten van ons) zondagmorgen uitslapen, dus dan is het niet zo erg als de kindjes na het avondeten pas naar huis gaan.

Ik ben trouwens wel heel benieuwd naar je verbouwing. Vlot het al een beetje? Foto's!!!

A1mee: Wat onwijs balen dat Yahnoa nog steeds de fles weigert. Heb je al eens een lactatiekundige gebeld?

Mette: Kan me goed voorstellen dat Noof nu helemaal op is, na zo'n druk weekend.

Marloes: Men! Wat een verschrikking dan, dat zelfs je oog blauw is!

Ik wil niet meer in NL op vakantie, vanwege de regenachtige ervaring in N-Holland anderhalf jaar geleden. Misschien als Manu wat ouder is en zich beter gaat vermaken met boekjes, knutsels en vriendjes. Weer twee weken in een caravan van 2 bij 2 zitten met een peuter (toen een baby) zie ik niet zitten.

Maar ja, in Frankrijk kan je ook vette pech hebben met het weer natuurlijk.

Floddertje: Nog steeds zo'n pijn joh?! Is het al beter?

En als je nog maar zo weinig hoeft te werken kun je net zo goed alvast vakantie gaan vieren!!
Haha, da's waar !! K ga nu warme choc met slagroom maken hmmmmmm

Nova, Casper en Manuel, nog van harte gefeliciteerd met jullie verjaardagen! Heb al gelezen dat jullie flink verwend zijn, zo hoort het ook natuurlijk

Hier even ego hoor, Stijn is bijna weer helemaal beter. Hij hoest nog wel flink, maar is erg vrolijk en gezellig. Maar Sophie is al sinds donderdag ziek Heel veel huilen, snotteren, hoesten en hijgen. En heel weinig drinken. Haar temp schommelt tussen de 38,5 en 39,5. Het is gewoon een hoopje ellende. We zijn vrijdag al met haar naar de ha geweest, maar hij kon niets voor haar doen. Vanmorgen ben ik weer geweest, want het wordt eerder slechter dan beter. Haar longen en oortjes zijn goed, dus hij denkt dat ze een griepje te pakken heeft. En dat moet ze gewoon uitzieken. Maar wat is het dan moeilijk combineren met 2 kids. Sophie hangt het liefste de hele dag bij mij op schoot, maar dat kan natuurlijk niet want Stijn wil ook z'n aandacht. René is sinds gisteravond half twaalf al aan het werk en het ziet er niet naar uit dat ie snel thuis komt.

Ik weet niet of jullie het gelezen hebben over die brand in Workum in Friesland. René is dus de ambtenaar in die stad die de zaken moet coördineren... Twee meisjes zijn erbij omgekomen, verschrikkelijk! René heeft het er ook flink moeilijk mee. Die wil ik nu dus ook niet teveel belasten. Morgen blijft hij thuis van z'n werk dus dan is Sophietje lekker bij haar papa! Kan mama gewoon werken en Stijn naar het kdv.

Veel liefs
Pfff, veel geschreven weer zeg!

Oef:

Hihi, ja das weer wat anders he, blij zijn met een poepluier

Fijn dat jullie manneke toch wat op lijkt te knappen

Wat heb je zoal gedaan toen jullie mam even kwam oppassen? iets speciaals of gewoon lekker een frisse neus gehaald en ergens op een bankje mensen zitten kijken?

Tinus:

Oohh, de zomervakantie! Is nog zover weg maar wel al leuk om dr mee bezig te zijn lijkt me.

Wij gaan volgend jaar niet weg denk ik....hebben dan net dr een nieuwe spruit bij.

Yora:

Gave taart hoor, laat je jou creatie ook zien als ie klaar is? ben benieuwd!

Verwacht dan zo´n foto hè?

A1mee:

Heel veel succes met jullie mannetje...lijkt me slopend Geef je bv of flesvoeding uit de fles?

Marloes:

Nahja, dan maar geen schoonheidsprijs maar geen pijn is ook veel waard!

Gecondoleerd met het overlijden van je ´stiefoma´

Mette;

Nog iets aparts gedaan deze dag dat jullie saampjes thuis waren??

Flodder:

Eeehh, weet zo even niet meer wat ´dr aan scheelde´ ook zieken bij jullie? En lekker hoor, 3 wkn vrij! Nog dngen gepland?

Indian:

Oh, ik weet maar al te goed hoe moeilijk t is om te schipperen tussen twee zieke kids, toen de meiden beide buikgriep hadden wist ik ook niet altijd goed hoe ik t moest aanpakken...

Dikke knuf voor jou, je meisje en jullie Stijn natuurlijk

Had het op het nieuws gezien van die brand... afschuwelijk... en dan zit je ook in zo´n feestmaand... brrr, krijg er rillingen van als ik me probeer voor te stellen wat voor tijd die familie nu meemaakt...

Hier:

We worden een beeeeetje dol van ons Yasmine.. ze schuift nog steeds op dr kontje maar wilt meer dan dat ze kan.. ze wilt t liefst lopen maar ze kan zichzelf nog niet eens optrekken tot staan,haar vasthouden en helpen wilt ze niet altijd en haar dan toch weer gewoon op dr kontje zetten dan wordt ze 9 vd 10 keer pissig.... daarbij krijgt ze weer twee kiezen en heeft gewoonweg een heel kort lontje.

(En dan heb ik t over thuis...; als we op pad zijn heeft ze nergens geen last van)

Waterpokken zijn allemaal ingedroogd, heeft ze geen last meer van en Roxanne is ook gewoon weer helemaal de oude maar wel echt een peutertje aan t zijn/worden

Ohja, weten jullie dat ik een tijdje geleden schreef dat ik panne had met de auto?

Sindsdien staat ie in de garage en nu zijn we gebeld dat ie eindelijk gemaakt is... de lpg installatie daar was iets mis mee en op benzine liep ie ook niet goed... daarbij een hoop reparatie- en zoekuren + 2 nieuwe banden en HOPPA! :

Huize-Nurse is weer een kleine 2000 euro lichter

Grmbl.

Fijne avond allemaal!

Kuss!
Hier alles okee.

Morgen gaat Eize voor de 1e keer een ochtendje wennen op het KDV. Ben zo benieuwd hoe het gaat.

Nog 3 weken verlof en dan moet ik weer werken na 5 maanden afwezigheid. Ik ben er wel al een beetje aan toe. Elke dag thuis is ook maar hetzelfde.

Jeetje wat een zieken hier op het forum.

Voor allemaal:

Tinus

Gelukkig dat Manu de wc-vloeistof niet heeft opgedronken. Leuke badfoto, wat kunnen die kinderen toch vertederend lachen, he?

Ik zat gisteravond ook aan de zomervakantie te denken. Wij hebben nu de vouwwagen en volgend jaar kan Eize nog niet lopen. Dus ik zoek een vlak terrein met grasveld, maar dan wel in Zuid-Frankrijk, lekker in de zon. Heerlijk zwemmen enzo. Ik heb denk ik wel eens geschreven dat wij naturistisch zijn, dus het aanbod is wat minder groot en dus niet veel te kiezen. Is dan ook wel weer handig.

Mainecoon

Ik weet denk ik wel wat je bedoelt met dat 'hartjagen'. Een tijdje terug dacht ik dat mijn schildklier weer versneld was omdat ik me zo opgejaagd voelde. Maar ik weet nu dat ik die gejaagdheid zelf veroorzaak in mijn lichaam. Teveel dingen tegelijk willen doen, te enthousiast, hyperactief, en dan voel ik het zo in mijn lichaam. Maar misschien heeft het bij jou een andere oorzaak.

Nurse

Ouders 50? Wat een jonkies, de mijne zijn beide 74, maar voelen en doen nog alsof ze 50 zijn. Schoonouders zijn 63 en 67 en zijn hetzelfde, nog heel actief.

Sorry, sorry, maar toch nog gefeliciteerd voor alle 2-jarigen.

Mette

Lukt het je nog voor vrijdag? Anders wil ik wel naar jou toekomen hoor. Met je heupen en hernia gaat het niet al te best en ik voel met top-fit op dit moment. Ben wel gewend om met 2 kinderen op pad te gaan. Heb je de box nog in de kamer? Kan Eize daarin liggen eventueel.

Yora

Is een studie banketbakker niet iets voor je?

A1mee

Jee, wat een ellende dat flesweigeren. Kan me voorstellen dat het je veel verdriet voelt. Ik ken het nog van Boyd.

Knorretje

Niet in bad dus deze keer, maar op de cursus?
Hoi! ben ik weer even!

Joni:

Mijn ouders waren 22 jaar toen ze mijn broer kregen en 24 jaar toen ik dr was.

De oma van mn vader leeft trouwens ook nog, woont nog op zichzelf enzo, ze wordt 94 jaar. (als ik me niet vergis...of 93)

De moeder van mn vader leeft trouwens ook nog. Onze meiden zijn dus de 5e generatie (alleen niet de 5e generatie vrouwenomdat ons pa dr tussen zit)

Aan ons mam kant zijn de meiden de 4e generatie, de moeder van ons mam is 81 jaar, ook nog fit, fietsen enz. en woont ook nog zelfstandig.

Wat fijn dat alles zo op rolletjes loopt bij jullie! Ben benieuwd hoe Eize het gaat vinden op het KDV

...

Achjeeeee, loop nu al even met wat rugklachten een stekende pijn in mn kruisstreek zeg maar...heb het nu een paar dagen genegeerd maar achter in mn hoofd klonk dr wel een stemmetje dat t mn bekken wel eens kunnen zijn...

Net even gegoogeld en de verschijnselen/symptomen komen toch wel erg overeen...

Zoals ik al zei: Achjeeeeeee....

xx
Ja Nurse; klinkt alsof !! Ik heb deze zwangerschap ook voor het eerst pijn in mijn kruis. Vooral als ik opsta uit bed na een nacht liggen. Auwie. Maar loop al weer een paar weken bij de fysio en moet zeggen dat het nu wel stabiel lijkt. Of dat komt omdat ik nu meer last van mijn spit heb . Dat heb ik dus (antwoord op je vraag).

Lekker zeg van die auto. We hebben m toch tegelijk gekocht ?? Balen als dat soort geintjes al zo snel na aankoop zich voordoen. Hopen dat het hier bij blijft !!

Maarre; al met al wel tekenen genoeg om rustig aan te gaan doen he meid ?!

Laptop doet het weer !!! Joepie !! Maar moet nog steeds blijven bewegen, dusssssssss
Grmbl.. Flodder: Spit, jakkes. Maar het gaat nu weer wel wat beter?

En ik heb t idd ook bij t opstaan enzo.. vandaag gelukkig nog geen last gehad, t valt denk ik wel mee (hoop ik )

Kijk t iig nog gewoon even aan voordat ik t ´aan de grote klok´hang, weet nu al als ik dr iets van tegen de oma´s zeg dat ze t dr op zullen gooien dat de kindjes kort op elkaar zitten en dat ze zowat elke dag (vooral mn schoonmoeder) gaan bellen hoe het dan wel niet met me gaat die dag. Totaal geen zin in!

Fijn dat je laptop het weer doet!

En ja, erg klote van die auto van ons hebben hem in Mei gekocht volgens mij en nu al zo,,n 2500 euro dr aan versleutelt *zucht* maar ja, voordat geld heb je ook geen andere hè? Hoop maar dat t nu gewoon goed is.

Jullie auto bevalt nog goed?

Nou, ik ga me maar es klaarmaken, ga lunchen met een vriendin, zij is nu bijna 38wkn zwanger

Groetjes!
Nou ja en eigenlijk hebben ze natuurlijk wel (weer) gelijk :-) Je lichaam heeft geen kans (gehad) zich te herstellen. Maar dat weet je zelf ook wel. Hoeven we niet elke dag voor te bellen :-)

Onze auto gaat prima. Heel blij mee. Laatst ook wel een kleine reperatie gehad hoor, hoort er ook wel bij. Maar gelukkig geen 2000 euri. Veel plezier met je vriendin !
Zooow, net terug,was erg gezellig geweest, mén wat een toeter dan weer zo met de 38wkn!

Flodder:

Weer gelijk?

En ik weet niet ofdat dat de reden is... kan er best te maken mee hebben, mn lijf heeft natuurlijk ´veel te lijen´ gehad de laatste 3 jaar ...

Maar goed, heb gewoon geen zin in extra aandacht zeg maar, altijd een beetje een hekel aan. Is allemaal lief bedoeld maar t komt zo betuttelend over af en toe.

Nu lekker op de bank en als de meiden wakker zijn gaan we de auto halen.

Hè hè.

xx
Eize ging goed op het KDV. Flesje moedermelk ging er prima in. Boyd had niet eens in de gaten dat zijn broertje er ook was. Die was druk bezig met spelen.

Eize heeft ook nog even geslapen daar.
Wat is het rustig hier vandaag....

Floddertje, het blauwe oog heb ik te danken aan de kaakchirurg (althans kan geen andere oorzaak bedenken) dacht altijd dat blauwe plekken afzakte, maar bij mij stijgt hij op!

Tinus, tja qua weer is het afwachten, maar afgelopen jaar hebben we ondanks best wel wat regen een top vakantie gehad, dus dat zal dit jaar ook wel weer lukken!

Indian, Het is echt weer verschrikkelijk wat er in Workum gebeurt is, kan me voorstellen dat R zich er heel rot onder voelt als hij er zo dicht bij betrokken is.

Ik hoop dat hij vandaag een beetje bijgekomen is....

Is Sophie al weer een beetje beter?

Nurse, lastig is dat he als ze van alles willen, maar nog niet kunnen...

Heb je de auto weer? is inderdaad niet echt grappig dat dat ding het nu al zo laat afweten...

Wel optijd hulp vragen als het niet meer gaat met je rug he!

Floddertje, fijn dat je laptop het weer doet! balen dat je nog steeds niet echt lekker kan bewegen...

Joni, fijn dat het goed gegaan is!

Ik heb weer een rustig mamamiddagje!! Dit keer boodschappen gedaan en wat opgeruimd/ schoongemaakt....
Nou de bloeduitslagen waren goed gelukkig, maar vervolgens ging ik mij dus druk maken over wat het dan wel zou zijn. Helaas werkt mijn eigen huisarts alleen op woensdag, donderdag en vrijdag en de "back-up huisarts" heb ik geen vertrouwen in. Voelde me erg beroerd en was benauwd en ben dus naar de eerste hulp gegaan. Wat blijkt dus ik heb hyperventilatie en dat kon volgens de arts door onrust of door pijn veroorzaakt worden maar er was dus niks ernstigs aan de hand gelukkig. Ik heb morgen een belafspraak staan met mijn eigen huisarts om te overleggen of de hyperventilatie werd veroorzaakt omdat ik mij druk maakte om de klachten die ik al had of dat daar ook de hyperventilatie aan ten grondslag ligt. Als ik naar de klachten kijk denk ik aan de eerste omdat de klachten die duidelijk bij hyperventilatie horen pas de laatste 2 maanden ontstaan zijn, maar ik ben uiteraard geen arts dus ik wil dat even met mijn eigen ha bespreken. Verder ben ik dus duidelijk het vertrouwen in mijn lichaam kwijt door alles wat ik de afgelopen 2 jaar heb meegemaakt, wist ik al ben daar mee aan het werk met mijn fysio, maar wellicht is wat extra begeleiding daarbij wel verstandig. Zo en nu mijn kleine meid halen!
Jeetje Mainecoon dat schiet ook maar niet op he?

Dikke *knuffel* dan maar.

Joni fijn dat het zo goed ging met Eize.

Nursie/Flodder bekkenproblemen begin ik ook een beetje te voelen nu. Vooral bij het opstaan daarna gaat t wel weer.

Mette je moeder kreeg vandaag de uitslagen toch? Ik hoop dat ze goed waren.

Ok nu jullie nog even updaten

Gisterochten schreef ik nog dat Brian zo lekker aan t opknappen is. Nou niet dus.

Gister aan het einde van de ochten had hij al weer 39,5 koorts, overlegd met de HA, aangekeken gisteravond 40 koorts.

Vandaag dus doorgestuurd naar t ziekenhuis. Een aantal van jullie hebben het ook meegemaakt maar wat is dat eigenlijk zielig zeg voor zo'n kleintje.

Maar goed wat moet moet dus bloedprikken en longfoto's.

Blijkt dat Brian in beide longen een ontsteking heeft rechts wat meer dan links maar het ziet er niet zo goed uit. Kan heel snel opknappen als ze de oorzaak maar kunnen vinden.

De eerste bloeduitslagen leken te wijzen op iets wat tussen een virus en een bacterie inzit ?? Ik wist niet dat dat kon maar iig zou dat wel verklaren waarom de AB tot nu toe nog niet goed genoeg aanslaat.

Vandaag weer minder koorts dus hij mocht gelukkig lekker mee naar huis met specifieke AB voor dat ene beestje dan.

Duimen jullie even mee dat hij over 2 dagen koortsvrij is? Dat moet echt want anders gaan ze m alsnog opnemen.

Oh ja knul was afgevallen van 13,5 naar 12,2 kilo dat is ook niet niks hoor. Dus misschien maar bij de apotheek eens informeren naar van die drankjes waar je extra van aansterkt.
Jeetje Oef! Dat is even schrikken!

Wel weer even snel een nieuwe update he van hoe het nu met Brian gaat!!

Misschien vindt hij die melk met banaan- of aardbeismaak ook wel erg lekker? In het weekend krijgt Yora dat ook wel eens. Of potjes? Of limonade? Als er maar wat in gaat toch?

Je hebt hier waarschijnlijk niks aan verder aan mijn 'tips' maar ik wilde toch even wat noemen:p

Heel veel sterkte en ik hoop dat de koorts snel gaat zakken!
Yora ik heb best wat aan jouw tips hoor. En idd als er maar wat ingaat. Dus nu leeft hij op een boterham met boter en fruithageltjes. verder eet hij nog niks. Af en toe yoghurt. Drinken gaat wel beter. Hij drinkt limonade, water en sinsasappelsap dus dat is wel ok.
Jeetje Oef en dan geef je mij een knuffel hihi. Vind ik heel lief maar denk dat jij hem meer kunt gebruiken dan ik. Ben liever zelf niet in orde dan dat mijn kind zo ziek is. Dus een hele dikke knuffel terug. Ik hoop echt dat hij nu heel snel echt opknapt en dat jullie een opname kunnen voorkomen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven