December 2006

06-11-2007 20:07 8911 berichten
Alle reacties Link kopieren

hier kun je het vorige topic terugvinden
Oef bij de apotheek zijn wel drankjes te krijgen waar extra calorieen inzitten, maar ik heb geen idee of dat ook voor 2-jarigen geschikt is.
Jeetje Oef wat schrikken !! Zielig he zo'n kleintje ?! Ik duim zeker mee dat ie over 2 dagen koorts vrij is !! Wel goed dat je weer terug bent gegaan hoor !! Hij is idd veel afgevallen. Maar als ik zo zie dat hij brood eet en genoeg drinkt zou ik me niet zo heel veel zorgen maken. Ze kunnen wel wat hebben nu ze al weer wat groter worden. Denk dat hij wel goed gaat eten als hij zich beter voelt. Floortje at ook niet toen ze ziek was. Was blij dat ze veel dronk. Wat er vaak wel in gaat zijn die knijp fruitjes. Alhoewel, toen ze ziek was ook niet......

Nurse; weer omdat moeders/vaders (achteraf) vaak idd toch wel gelijk hadden........(helaas)

Zo, net een stuk gelopen en dat ging eigenlijk wel goed. Beter dan zitten of staan in elk geval !!

Mainecoon; dus je weet weer iets en niets.....tjee, lastig hoor !! Goed je gevoel blijven volgen meid. Tot het naadje !!
Nou Flodder inderdaad. En ik vind het moeilijk om door te zetten voel me soms echt een zeur. En ik moet ook eerlijk toegeven dat ik er teveel op focus, zeker sinds ik weet dat mijn hartslag verhoog is. Voelde me best een "aansteller" aan de ene kant toen het bleek dat het om hyperventilatie ging. Maar het stomme is, ik dacht dat je lippen dan altijd tintelen en dat had ik niet, daarom kwam het ook niet in me op dat ik daar last van had.
Zo en nu nog even vrolijke bijdrage van moi:

Onze gekke bekken trekker. Je kan duidelijk zien dat ze de grote mond van dr pa heeft hihihi.
He meiden,

Even kort, want Noof heeft gister haar laatste dosis ab gehad, en het lijkt weer minder te gaan. Als het doorzet morgen maar weer naar de huisarts.

Dus Joni, ik zeg bij deze alvast af, mocht het nu donderdag wel helemaal over zijn dan komen we wel vrijdag dan sms ik je wel!

Oef; ach gos, wat sneu zeg! Ik ga voor jullie duimen dat de koorts snel zakt!

Ik hou het hier even bij, Noof is nog wat onrustig boven, dus ga even kijken.

x
he Mette vervelend. Ik hoop dat het niet doorzet...
Oh Mette nee toch ?! Succes en knuffel !!
Oef; waar blijft die buiken foto ??? En Nurse ?? En we ik allemaal vergeet.....

Leuke foto Mainecoon !! En lekker iedereen laten denken wat ie denkt, gewoon aan jezelf denken !! Niemand anders doet het voor je !!
Mette en Oef, getsie wat een zorgen zeg om die kleintjes Ik hoop dat ze allebei snel ween beetje opknappen!

Mainecoon, leuke foto's, wat een gekke bekken kan ze al trekken zeg!

Balen van de hyperventilatie!
Floddertje, mooi buikkie hoor!
Oef:

Ach meis toch.... heel veel sterkte en ook ik hoop dat je een opname kunt voorkomen...

Mette:

Ohh, jullie Noof ook nog niet opgeknapt...

Beterschap!

Flodder:

Aaahzo (over dat gelijk hebben )

Mooie buik al hoor! (sexy joggingbroek ook! )

Ik moet binnenkort ook een buikfoto maken ja maar dan moet eerst mn kaartje van mn digitale camera leeggemaakt worden.

Mainecoon:

Hihi, schattige foto´s hoor!!!

Zo. En nu op de bank!

Xxx
Oef: Ach wat klote joh, dat Brian maar niet beter wordt!! Ik duim zeker heeeel hard mee dat ie niet opgenomen hoeft te worden, want je hoort vaak dat die kleintjes daar echt heel onrustig van kunnen worden.

Wel goed dat ie tenminste iets wil eten en drinken. Inderdaad wat Yora zei, gewoon lekker dingen geven zoals vanillevla (tip: doe er wat cornflakes in, dat is ook nog een beetje vulling) of een lekkere fruitdrank met een scheutje yoghurt erdoor ofzo.

Dikke knuf, meid!

Mette: En ach, Nova dus ook nog steeds niet beter. Echt heel sneu!! Heeft ze ook weer koorts nu? Eet en drinkt ze wel een beetje?

Jij ook een heeeele dikke knuf!

Mainecoon: En als ik toch knuffies aan het uitdelen ben: hoppa jij er ook eentje! Om heel eerlijk te zijn verbaast het me niks dat je klachten met hyperventilatie te maken hebben. Jij hebt zoveel gedoe met je lijf, dat je nu ook heel erg gefocust bent op allemaal dingen die je voelt en ik snap heel goed dat je het vertrouwen in je lijf kwijt bent. Misschien is het voor jou ook wel goed om eens te gaan praten met iemand zodat je je niet meer zo met je lijf bezig houdt maar meer met je geest. Je hebt sinds de geboorte van je meisje (geweldige foto trouwens, haha!) best het een en ander meegemaakt met je ppd, je trombose, fybro etc... Bekijk het eens vanuit je lijf in plaats van buitenaf (snap je wat ik bedoel?). Ik ben er namelijk ernstig van overtuigd dat veel van je lichamelijke klachten een psychische oorzaak kunnen hebben.

Floddertje: Blij dat je je weer wat beter voelt!

Nurse: Flink balen van je auto zeg!! Kun je dat nog ergens verhalen (Bovag-garantie ofzo?) of heb je gewoon dikke pech?

Marloes: Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar je gezicht nu met blauw oog: foto!!! hihi! (nee hoor, geintje!) Wat zeiden ze op je werk?

Indian Rose: Ik heb het inderdaad op tv gezien van die brand. Echt heeeeel vreselijk. Je kan je echt niet voorstellen (je WILT je ook niet voorstellen) hoe het zal zijn als jou zoiets overkomt. Gewoon maar niet aan denken...

Hoest nu met Sophietje? En wanneer krijgt ze nu dat helmpje?

Joni: Fijn dat Eize het zo goed deed op de crèche!

Irritant! Hier stoort de tv telkens. Ligt zeker aan het weer?

En vanmiddag hadden we ook een elektriciteitsstoring en geen warm water... grr!

Nou nog wat grappigs: ik zat vanmiddag op mijn werk een beetje te internetten omdat het zo rustig was. Toen kwam ik op een site waarbij je een foto kon insturen naar het tijdschrift 'Mijn Geheim'. Echt een vreselijk truttig tijdschrift volgens mij, maar aangezien je een weekje Landal kan winnen heb ik eens een poging gewaagd met de foto van Manuel van mijn avatar hier. En nu kreeg ik net een mailtje dat de foto is geslecteerd om te worden geplaatst in dat tijdschrift! Haha! En we dingen ook nog mee naar de prijs voor Landal. Effe duimen voor mij dus, ajb!!
Bedenk me net alleen dat ik dus wel ter plekke mijn avatar ga wijzigen, haha! Anders weet straks echt de hele wereld (tenminste, die dat suffe tijdschrift lezen dan) wie ik ben enzo...
Tinus:

We hebben dikke pech.

En grappig!!! Ik duim voor je!

xx
Ja idd Tinus, lijkt me wel zo slim!
Hoi meiden,

ik ben een beetje druk en deze week alleen. Vanmorgen draaaaama bij wegbrengen naar kdv, huilen huilen en kwaad. Pas toen de tweede leidster binnenkwam om 9 uur kon ik weg. Hij is het niet gewend door mij gebracht te worden, dat zal het zijn.

Slapen gaat nog niet helemaal oke (van zondag op maandag van 3 tot half 7 (!!!!!) wakker geweest dat was wel het dieptepunt. Vannacht wel lekker van 7 tot 7 geslapen en nu lijkt het ook goed te gaan.

Genoeg over hier, want ik zie dat Nova en Brian nog steeds geen verbetering hebben, wat ontzettend rot zeg!! Heel veel sterkte Mette en Oef. Ik duim dat de koorts zakt.

Oef, leuk werk trouwens. Man hier is ook programmeur (Java, C++) en is grote fan van Linux en haat Miscrosoft

Wij werken dan ook allebei op een Mac (ik heb een macbook,

ook omdat die zo mooi wit is).

Mainecoon, jij ook succes met het aanpakken van je kwalen, veel wijsheid in ieder geval want het is lastig om te bepalen wat nu de oorzaak van wat is lijkt me. Eerlijk zijn naar jezelf is belangrijk, bij mij heeft dat ooit ook geholpen om in te zien dat psyche en lichaam nauw verbonden zijn... Leuke foto van Davina!

Flodder, beterschap met de spit, en heerlijk, zo'n zwangere buik.

Voor de rest zwaai ik even!!

Welterusten straks.
Falcon: Hee ik mistte je al! Enne: joehoeeeee je scoort bij mij weer punten hoor met je 'ik haat microsoft'!! Ik kan niet eens met een pc overweg, ben een echte Mac-fan!

Wel klote dat Merlijn zo loopt te spoken 's nachts. Je zal wel wallen tot aan je kin hebben inmiddels...

Nurse: Haha. ja maar dan moet wel iedereen hier F5 doen geloof ik. Nou ja, voor jullie geen geheimen...
Tinus, Mijn geheim? is dat niet zo'n foto-romannetje?

Is het trouwens niet zo dat je de rechten over de foto verliest en dat ze hem kunnen plaatsen waar en zo vaak ze maar willen? Of valt dat wel mee..

Nu ga ik echt. Doei!
haha F5 op de mac is geluid harder zetten

Ik zie nog geen nieuwe avatar, gewoon refreshen misschien?
Ja! o leuke foto zeg
Toch gek, kletsen met mensen die je niet echt kent maar wel heel vertrouwd voelen. Ik vind het leuke van het forum dat er heel veel mensen rondlopen die heel erg hetzelfde denken en leven als jezelf.. mensne zijn allemaal ook maar mensen, ofzo.

k*t, hoor een huiltje.. zal wel in zijn slaap zijn.
Falcon: Ja haha weet ik veel! Wij als Mac-gebruikers (samenzweerderig toontje) moeten inderdaad refresh kiezen!

Maarre, is dat zo dat ze dan die foto overal kunnen publiceren?? Ik zou het echt niet weten. Maar ik ben er niet zo bang voor hoor. Ik kies er zelf voor om hem in te zenden natuurlijk en ik kan me niet voorstellen dat ze hem vaker gaan gebruiken. Volgens mij is het inderdaad een heeeel fout tijdschrift, maar alles voor een gratis vakantie, hè? Hihi...

Ja leuk hè, dit forum. Ik zie veel van de meiden hier ook echt als vertrouwenspersonen en vriendinnen. Met de een heb je meer als met de ander, maar ieder is uniek en heeft een eigen kijk op dingen. Leuk cluppie hier hoor!

En? Is Merlijn gewoon in slaap nog steeds?

Ik duik d'r ook in. Vanmorgen en morgen 6u opstaan...
Achgerem Tinus, koop gewoon een bedje voor dat menneke

Falcon:

Nouja zeg, das ook geen doen van 3:00 tot 6:30 wakker?!

Is ie dan ook echt op? Uit bed bedoel ik of laat je hem dan in zn ledikant ´rondspollen´ ?

Sneu trouwens dat ie zo moest huilen toen je hem wegbracht... kan idd wel te maken hebben met t feit dat jij hem anders niet wegbrengt.

Ook ik vind het erg leuk en gezellig (maar zeer zeker ook leerzaam) om zo met een club meiden te schrijven die ook in de kleine kids zitten, stiekem neem ik veel tips en dingen mee in mn dagelijks leven.

Enne, ik heb er de ballen verstand van maar ben ik ook een beetje hip met mn Ubuntu?

Kusssss!
anoniem_6181 wijzigde dit bericht op 16-12-2008 21:58
Reden: smiley vergeten
% gewijzigd
He Falcon, wat vervelend !!!! Hoop op een goede doorslaapnacht voor jullie !!!!

Nurse; die broek haha, daar woon ik momenteel in :-) Moet morgen weer een spijkerbroek aan boehoe :-)

Tinus; grappie hoor !!
Hee Nurse, ik had hem bij ons in bed genomen omdat ik meteen al zag om 3 uur dat hij klaarwakker was. Hij lag braaf heel stil, maar ik zag telkens als ik keek dat zijn oogjes nog wagenwijd open open waren. Later in de nacht kroop hij als een diertje tegen me aan, hij wou op mijn kussen. Ik moest hem echt wegduwen, net een kat, haha. De volgende keer zal ik hem toch eerder weer in zijn eigen bed leggen.. ik had gewoon geen zin in gebrul (eerder liet ik hem een keer wel in zijn eigen bed, nou mooi dat hij anderhalf uur brulde.)

Maar nu slaapt hij weer!

Flodder: man slaapt heerlijk deze week in een hotel in Utrecht, heeft cursus Die kan dus heerlijk bijslapen (maar het lijkt hier nu de goede kant op te gaan, ik heb ook een lekker nachtje gemaakt en ga zo ook weer, mijn ogen prikken).

Kun je niet een lekkere zwangerschapsbroek kopen die wel zacht is maar toch een beetje gekleed?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven