December 2006

06-11-2007 20:07 8911 berichten
Alle reacties Link kopieren

hier kun je het vorige topic terugvinden

Gefeliciteerd Kaya!
Kaya van harte! (goh, was het alweer de 18e... ik ben ook al vergeten een kaart op de bus te doen vandaag voor de dochter van een vriendin die morgen 2 wordt..)

even snel: m begon vanavond in bed te huilen, bleek dat hij had overgegeven, de arme ziel... gelukkig was mijn zusje er en konden we samen de boel verschonen. pff, we liggen er nog niet weer in. ga nu snel. welterusten

Floortje, van harte gefeliciteerd!

Een hele leuke dag jullie!

en voor Kaya ook nog 1:

M heeft bij mij geslapen en om 00:15 nog een keertje overgegeven.. niet zoveel meer gelukkig. Nu is hij weer op het kdv, hij was niet ziek, ik denk dat de chocolademelk niet goed viel ofzo (kun je je meteen een voorstelling van de viezigheid maken..)

A1mee, klinkt als een zeer geslaagd feestje! Mooi, die taart, en hardstikke leuk dat je er zelf 1 hebt gemaakt. Hoe gaat het met de Tommee tippee?
Floortje gefeliciteerd!!!
Floooortje deze is voor jou jou jou (ik doe even een foute radio-dj na):

A1mee: Ik vind je taart echt heel leuk geworden voor een eerste baksel. En vooral dat ie lekker is is erg mooi. Het lijkt me zo vervelend als je hebt staan zwoegen op een taart die echt niet te eten blijkt.

Floortje gefeliciteerd met je verjaardag!!!

En Mette ook gefeliciteerd met T.

(gisteren dan:P)

Ik heb net mijn tentamen statistiek gemaakt. Ik was een half uur te vroeg. (begon om 8.45) mogen we de zaal pas in om 9.00... grrr bén ik een keer op tijd :p
Joepie! !

Falcon: Ik hóóp voor je dat het alleen de chocomelk was waar M ziek van is geworden, dat is nl meestal meteen over nadat ze alles uitgespuugd hebben. Geeft wel een ranzige troep ja, bleghh...

Tinus: mmm... zou je het erg vinden als ik ook meedoe met die foto-wedstrijd? Heb ook een onwijs leuke foto en lief zijn pa die wilde m al eigenlijk laten gebruiken voor een postkaart, maar een weekendje weg, sja....

(En nu ik het zo opschrijf doe ik het toch maar niet, voelt een beetje als gras voor de voeten enzo...)

Flodder: ga je ook geiten met een doek?

Joni Denk dat alles al wel zo'n beetje gezegd is over je post, maar ik wil je wèl laten weten dat ik het ook heb gelezen en dat ik me aansluit bij de eerdere reakties.

Ik lees meestal wel alles (als ik er de tijd voor heb hoor) maar ik heb soms ook geen tijd of zin om op alles te gaan reageren. Soms vind ik het ook weinig toevoegen om elke scheet 20 keer de revue te laten passeren zeg maar. Dat is niet onaardig bedoeld en geen desinteresse, maar ik vind het persoonlijk ook "lekkerder" lezen als er ook wat nieuws te lezen is ipv alles herkauwen wat er al gezegd is onder het mom van "ik moet ook reageren, anders ben ik niet sociaal". Kijk, als er iets vervelends gaande is, of juist iets heel leuks, dan vind ik het al veel meer toevoegen om daarop te reageren, hart onder de riem, snap je?

Als ik in een gezelschap zit waar er ook allerlei gesprekken gevoerd worden, reageer ik ook niet op alles, alleen op dat waar ik ook werkelijk iets over te melden heb bijvoorbeeld...

Zo... en dit was mijn ozo belangrijke bijdrage voor vandaag. Ik ga zometeen lekker naar de sauna met een vriendin. Ik laat lief dan alleen met de kinders en de fles. Ben benieuwd hoe het gaat want Yahnoa heeft 2 dagen zonder problemen de fles gedronken, en gisteren was het weer drama. Ik snap het echt niet meer... Maar hoe dan ook, vandaag is dat niet mijn probleem (al hoop ik dat ik dat ook echt kan loslaten als ik in de sauna zit.)

Tot snel!

A1mee: Je kan gerust meedoen hoor. Volgens mij verloten ze namelijk iedere maand een weekend of week Landal onder de 3 gekozen inzendingen die in het tijdschrift worden geplaatst. Ik vermoed dat die van januari nu wel bij de drukker ligt dus dan ding je mee voor februari. Kijk eens op www.mijngeheim.nl en dan bij Fotowedstrijd.

Alleen baal ik wel als jij wint en ik niet, haha!

Heel veel plezier met je dagje sauna. Heerlijk!

Falcon: Hoe is het nu met Merlijn? Ik rommel zelf al een paar weken met maag en darmen. Volgens mij hangt er echt iets in de lucht. Manu heeft ook 2 wekenlang diarree gehad en ik hoorde hier ook veel van kindjes met overgeven en diarree. Met een beetje geluk is het wel zo over.
He lieve schatten,

Hieperdepiep HOERA voor Floortje!

Joni, ik kreeg een foutmelding bij sms'en? Ik heb volgens mij je nummer er goed ingezet, maar kun je anders nog een keer je nummer sturen? Ik mis denk ik een cijfer ergens..

Hier gaat het weer wat beter met Noofje, hopen dat het zo blijft gaan. Je merkt dat ze nog gewoon snel heel moe is. Even spelen, dan weer voor pampus op de bank liggen.

Yora; Tris vond de taart er heul smakelijk uitzien

Aimee; wauw, wat knap zeg, en die beschrijving van de vulling: mjammmm!! O heerlijk, bokkepootjes en creme, mmmmm!

Kun je trouwens die flessen ook in de winkel krijgen? Lijkt me wel handig voor onze baby straks. Ik wil bv geven, en als ik dan ga kolven lijkt dit 'echter' dan die loeiharde Aventflessen. Ik heb ook een andere fles toen gebruikt, met een heel systeem aan de binnenkant. Ook beter dan Avent, maar wel een heel gedoe met schoonmaken (moest met ragertjes..) Dus die fles van jou, lijkt me wel wat.

Veel plezier in de sauna!

Flodder; oeee wat spannend, het geslacht in je binnenzak Vertel je het ook op HM???

Sannie; Heb je ook vrij met kerst, of moet je werken?

Falcon; oe zure chocokots... Dat is niet fijn! Hoe is het nu met M.?

FLOORTJE:

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag meissie en maak dr een leuke dag van!!

(en hopelijk heeft je moeder de moeite genomen om zich in een net(ter) pak te hijsen Wahaha!)

Flodder:

Wat een zelfbeheersing om niet in de envelop te kijken zeg! Ga je het bekend maken op HM?

A1mee:

Hééérlijk een dagje sauna-en! geniet dr van meis, thuis gaat het vast super!

Je taart ziet dr super uit zeg en dan die omschrijving van de vulling

Kwam jij ook naar de meeting?

Alleen in de douche:

Nee, ivm evt. gladde tegels, glad door zeep durf/doen we dit niet... Als ze in bad zitten wil ik nog wel eens even naar de kamertjes dr naast gaan om schone pyamaatjes klaar te leggen maar dan hoor ik ze altijd.

Wil ook nog wel eens de meiden in bad zetten en zelf douchen maar de douche en bad zijn naast elkaar dus zie ik ze ook.

Eigenlijk blijf ik dr altijd wel bij, stel dat ze uitglijdt en met dr kin op de kraan terecht komt oid... Brrrr..

Yasmine zit nog in t badzitje en kan geen kant uit, ook zoiets om dr voor bij te blijven, Roxanne gooit met regelmaat dr zus een klets water over dr koppie, en dan geen 1 x maar 20 x achter elkaar

Mijn geheim:

Hmm...denk maar niet dat wij meedoen, is niet leuk voor anderen Woehahaha!!

Falcon:

He gatver, chocospuug! Hopelijk is ie weer de oude nu ie t kwijt is!

Marloes:

Nahja zeg! Ze hebben je wel hard gevat hé!

Mette:

De boom staat en hij is wel mooi geworden ja! Was wel even een gevecht met de lampjes... gevecht uiteindelijk verloren en nieuwe wezen kopen, de kerstsfeer zat dr meteen lekker in

De meiden hebben vd sint ook de kerststal van little people gekregen, die hebben jullie ook geloof ik he? Leuk voor ze om meer te spelen al staat t wel gek; die kameel op t stalletje geprikt

Oh! Mun meiden zijn wakker!

xx
Ben net gebeld door oud-collega over de sollicitatie. Helaas zit ik niet bij de gegadigden. Wel te waarderen dat hij het mij persoonlijk wilde vertellen.

Vanmiddag bij de huisarts maar weer een injectie met cortisonen in mijn linkerpols laten spuiten. Ik kon er de afgelopen dagen niets mee, veel pijn. Nu is het nog niet veel beter door de injectie, maar moet per dag beter gaan.

Ik had oppas van de buurvrouw gevraagd, maar die kon onverwachts niet. Haar schoonvader was vanochtend van de trap gevallen en had schedelbasisfractuur. Ze konden niets meer voor hem doen en is dus overleden.

Zelf moest buurvrouw daarna nog naar de trouwerij van haar zus. Wel heel dubbel allemaal.

Floddertje,

Kan je de spanning aan? Weten dat je iets op papier hebt met het geslacht, maar nog niet openen? Knap hoor.

Tinus

Ik volg vaak mijn hart en gevoel. Kan ook op veel momenten heel nuchter zijn, maar soms toch ook weer helemaal niet. Zo'n beetje dal en berg, snap je?

A1mee

Knap die taart hoor. Nog gefeliciteerd he ! Hoe is het met de Tommee fles? Hoeveel drink Y nu eigenlijk per fles ongeveer.

Eize drinkt nu 150ml.

Mette

Heb mijn 06 op HM gezet bij de adressen. Die Tommee Tee flessen zijn volgens mij bij de Etos ook te krijgen. Zag ik laatst in de winkel bij ons in het dorp.

Avent vind ik ook niets. Heb toen de handkolf aangeschaft, wat een onding. Medela vind ik veel beter.

Floortje, gefeliciteerd! Heb je een leuke dag gehad?

Oef, ik heb op het schoolplein wel een paar keer vragen gehad ja! Maar verder valt het mee gelukkig!

Mainecoon, weer een beetje beter?

Fijn dat je al snel bij mw terecht kan!

Ik zou haar ook niet snel alleen op de commode laten (nou hebben we die niet meer, dus dat probleem is opgelost!) maar wat Mette ook zegt, ze kunnen zelf niet inschatten wat de gevolgen zijn van wat ze doen.

Floddertje, wat knap dat je de envelope zo lang dicht kan houden! Maar wel super romantisch!

A1mee, leuke taart!

Gelukkig dat ze toch nog van haar feestje heeft genoten!

Hoe was het in de sauna? compleet kunnen ontspannen?

En hoe ging het thuis met de fles?

Falcon, wat sneu dat hij zo moest spugen...dat zal inderdaad een feest zijn ja na de choco!

yora, en hoe ging het tentamen?

Mette, fijn dat ze iets op lijkt te krabbelen...

Joni, balen dat je er niet bij zat.

Ik hoop dat de injectie snel aanslaat.

Jeetje wat een dag voor de buurvrouw....

Maar goed ik ga me eens even verdiepen in het boekje van de termostaat van de cv ketel,we hebben vandaag namelijk een nieuwe gekregen! Gisteren gebeld en vandaag hangt hij al!
Marloes het gaat al wel weer wat beter gelukkig. Ik heb er zelf geen probleem mee om even 2 tellen in een andere kamer iets te pakken als ze rustig op de commode ligt. Als ze onrustig is dan blijf ik erbij. Maar ze heeft wel door dat ze voorzichtig moet zijn en dat ze eraf kan vallen, ze zal het niet volledig begrijpen nog maar al wel een heel stuk. Ze is er een keertje afgevallen een half jaar terug ofzo toen ik erbij stond en nog weleens bijna dat ik haar net te pakken had en volgens mij heeft dat wel indruk gemaakt. Ze is heel voorzichtig ook als ze op de commode staat. Maar als het aankleedkussen iets over de rand ligt dan heeft ze dat nog niet door en wil daar steun zoeken voor haar handen bijvoorbeeld ja en dan moet ik wel ingrijpen. Dus het begrip is in ontwikkeling.
oh meiden even snel hoor heb niet zoveel tijd nu.

Floortje gefeliciteerd!

Avent flessen vind ik super heb ook de handkolf en daarmee 5 maanden volledig gekolfd. Vond het prima spullen.

A1mee wat een leuke taart! Klinkt wel errug lekker ja

Flodder jeetje zoveel beheersing zou ik niet hebben hoor om niet in die enveloppe te kijken. Wel leuk dat het zo doen voor je trouwens.

Joni wat balen van je sollicitatie. Ik kan me zo goed voorstellen dat je huidige baan niet leuk is. Nou op naar de volgende sollicitatie dan maar he!

oh en Mijn Geheim hahahahaha. Ik vind dat zo niet passen bij Tinus en A1mee.

Als jullie meedoen moet je je ook aanmelden voor de 'mijn-geheim-hyve' hoor. hahaha

Met Brian gaat het goed.

Ik zou vandaag overleg hebben met de kinderarts (telefonisch) wordt ik 3 uur te laat gebeld door de secretaresse dat de kinderarts ziek is. Raar gesprek zo van Ja hoe gaat het, goed? Oh mooi ik geef t door. Ze wou al weer ophangen.

Ik had nog wel een aantal vragen over bloeduitslagen, hoe nu verder enzo maar daar wist ze natuurlijk ook het antwoord niet op. Ze zou het doorgeven en dan zou de arts mij wel weer bellen als ze beter was.

Daar heb ik toch helemaal geen reet aan? Nou ja gelukkig gaat het goed met Brian das het belangrijkste.

Wat dat betreft dat is echt het enige nadeel van de verhuizing dat ik nou bij zo'n k*t streekziekenhuis zit. ook voor de bevalling. Ik zou nog liever een kwartiertje verder rijden (we moeten toch al 25 minuten nu) en dan weer naar t ziekenhuis gaan waar ik van Brian ben bevallen.

anyways.

Ik ga dr weer vandoor.

doei x
Heey bedankt voor de feliciteaties !!

Floortje (en Timo) ligt heeeerlijk op 1 oor. We hebben vanmorgen lekker aangetut. In pyama cadeau uitpakken. Helemaal blij met haar keuken. Slingers, dora bordjes, alles vond ze helemaal leuk. Ze heeft samen met Timo cakejes versierd en lekker gesnoept. Toen kwam er een vriendinnetje van mij. Gezellig bij kunnen kletsen. Na het slaapje van Floortje (en mij pffffff, wat een nacht en wat een pijn weer) kwam de familie. Ouders, zus, schoonzus, 2 nichtjes, 2 neefjes, (ex)zwager, mijn beste vriendinnetje. Perfect. Gezellig maar niet te druk. Vreselijk verwend natuurlijk. Boekjes (Floddertje, nijntje enz), spulletjes voor haar keukentje (pizza's, taartjes, bordjes enz) een badje/douche voor een pop, Dora speelgoed. Timo heeft ook nog cadeautjes gekregen. Echt leuk allemaal. Ook allemaal dingen waar we echt wat aan hebben. Ohja, ook nog kleren. Leuk rokje, truitje en een spijkerbroek. Helemaal leuk. En ze is ook echt jarig. Kaarjes uitblazen of ze niet anders doet, poseren voor de foto's. Echt een meid !!

Zelf blij dat ik even met de pootjes omhoog zit. Meer last van mijn rug vandaag. Toch drukker geweest merk ik de afgelopen dagen.

Morgen ochtend komen onze vriendjes en vriendinnetjes. Dat wordt wel wat drukker met alle kids er bij. Maar wel gezellig.

Fijne avond !!
Zoow!

Kamer helemaal versierd, feestmuts staat klaar, we zijn helemaal klaar voor morgen!

Morgenochtend ga ik de taart nog even ophalen, bij de HEMA, ben benieuwd ofdat t gelukt is, is dr eentje met foto enzo, via internet besteld

Nu op de bank met een kwatta!

Sorry voor deze korte bijdrage!

Kusss!
Klinkt geslaagd flodder!! Veel plezier morgenvroeg en ga idd maar lekker met de pootjes omhoog!

xx
Wij hadden ook hema taart. Helemaal leuk. Niet met een foto maar plaatje (standaart) maar wel met tekst Floortje 2 jaar !! En jip en janneke taart. Ook een succes. Heerlijk hoor die hema, lekkere taart vind ik.

Veel plezier morgen Nurse !!!
Flodder, leuk zo'n relaxte verjaardag, maar je moet dus gaan oppassen met je lijf?!

Oef, wat vaag zeg, word je eerst op het hart gedrukt heel erg te gaan uitkijken met Brian en nu zo nonchalant. Maar heerlijk dat hij beter wordt!

M was echt eenmalig (nou ja, tweemalig) aan het overgeven, vandaag niks meer aan de hand. Gelukkig maar. Zo sneu, zat hij in zijn bed met de drap overal op z'n gezicht heel verbaasd 'viesj, viesj' te zeggen..

Poe ben moe na zo'n weekje alleen met kind (en dat doet Yora dus altijd, petje af hoor), heb ook wat last van mijn rug af en toe, anders nooit. Ik til hem te veel.

Mainecoon, je moet nog even wachten dus op de afspraak, maar goed om het geheel eens te gaan aanpakken/bekijken.

Joni, jammer! Ga je nu ook actief verder kijken naar wat anders?

Ik sla een paar over hoor.. welterusten straks!
Dankjewel, zal wel lukken denk ik!

Had hier op t forum al eerder goede dingen gehoord over t gebak vd HEMA en aangezien t zó veel scheelt qua prijs met de bakker hier toch maar een keertje dr op gewaagd.

En nu met de pootjes omhoog!

xx
Hey Falcon tussendoor!

Fijn dat het maar 2 malig was! sneu is dat hè, Roxanne zei met zo´n zielig snoetje nadat ze overgegeven had: ´Jij puugt´ (ik gespuugd)

Ohja, en Oef; fijn dat het goed gaat met Brian!!

En idd een slechte zaak van t zkh, slaat nergens op..

Ben nu écht weg!

xx
Van M voor Rox :

Nee hoor, een hele leuke dag morgen en alvast van harte gefeliciteerd meissie!!

(Ben morgen weg en bang dat ik het vergeet). Bye!!!

Gefeliciteerd meid! EEn gezellige dag, met veel cadeautjes, slingers en taart!
Roxanne gefeliciteerd!!

Falcon ik vind het wachten wel meevallen. Er zitten immers nogal wat feestdagen tussen. Het word alleen wel erg druk zo op mijn vrije maandag met fysio, rijles en maatschappelijk werk. En dan ook nog een Gyn bezoek en dietiste. Maar goed die laatste 2 zijn niet iedere maandag natuurlijk.

Voor Roxanne!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven