December 2006

06-11-2007 20:07 8911 berichten
Alle reacties Link kopieren

hier kun je het vorige topic terugvinden
Ohjee, morgen Tinus door de bocht

Yora:

Bedoel je dat de neusjes van de Martens omhoog staan? dat deden de mijne destijds wel geloof ik.

Sannie:

Ik weet dat jij wist dat Fien niet alleen staat.

Zei het omdat ik blij ben dat het zo is; nu er zelfs een artikel is verschenen dat t anders zielig zou zijn, snap je em?

En wat fijn dat Renske het zo leuk gevonden heeft, zal nu misschien wel de druk van de ketel zijn bij haar.

Enne, tis de ontvanger (parent unit) die dingen opvangt... snap dr zelf niet veel van, maar ´verdenk´ vrachtwagenchauffeurs die contact hebben met elkaar via zo´n bakkie.

Dr zijn iig geen vreemde kerels hier in huis

Hey a1mee:

Ben benieuwd naar de smulfoto´s van jullie ventje!

Wij merken aan Roxanne dat ze nu ook meer ´schijt´ gaat hebben aan wat we zeggen Vooral over dr vader walst ze heen....

Tiseenfasetiseenfasetiseenfase

Ramptoeristen:

Bij een ´vers´ ongeluk wil ik ook nog wel eens kijken (mens-eigen?) maar om dr nu gruwelijk langzaam voor te gaan rijden nee.

En zeker zo´n wrakstuk dat dr al dagen ligt, sorry dat ik t zeg maar dat kan me echt niet boeien.

Kan me voorstellen Knor dat van die opdringerige mensen erg op je zenuwen kunnen werken!

Zow was ie weer!

xx
Leuk Knor; hahaha, dat prinsessentasje doet het 'm !!

Joni; hihi, scheelt 2,5 kg....

Ik vind het ook wel mee vallen bij Floortje hoor. Komt ook vanzelf wel goed.

Hier een ouderwetse klote nacht. We blijven elkaar lekker afwisselen zo Nurse :-)

Timo is officieel kdv af !! Traktatie was succes en Timo laat het allemaal maar over zich heen komen. Is wel erg moe en wat wiebelig maar dat lijkt me logisch met al die indrukken.

Loewyz; herfstwind ???? Zo iets in elk geval :-) Zal vanavond eens goed kijken (ligt boven) en proberen te onthouden haha.

Dan raad ik je blauw water ook aan !!

Yora; heb geloof ik wel 3 blz gelezen :-)

Nou, k ga weer een poging tot lezen doen zo. Pffff, ben op.
mooie kamer voor smurfin (hoewel ik bij een smurfin toch meer blauwe accenten had verwacht, en mooie gele haren...)

leuk die kleuraccenten op de randen en de deur.
Hoi,

ik weet niet meer waar ik moet beginnen met reageren..

Spannend Mette dat je datum weet, dit weekend nog een maand dus. Hoe gaat het met je lichaam/bekken? Elke dag last of alleen als je net iets te zwaars doet?

Flodder, mijn dikke drol ligt in bed.. hij weegt nu 14 kilo en ik schat hem op 88 cm (maar hij is in dec. gemeten op 86 cm en was toen 13,5 kilo). Dus jij kreeg ook het idee van de arts dat je moet oppassen? Ik kreeg dat idee ook, maar ik snap het niet zo goed. M eet sinds een paar weken nog maar 1 boterham bij zijn ontbijt, terwijl hij er maanden lang twee at. Dat regelt hij dus zelf.

Spannende tijd voor Timo. Wanneer gaat hij echt naar school? ZIt er dan pauze tussen afscheid kdv en naar school gaan? Dat kan toch niet voor werkende ouders.. Wanneer heb jij eigenlijk verlof?

Sannie, o wat leuk dat Renske naar school gaat, dat lijkt me echt zo'n verandering weer. Schattig.. En ik kan me voorstellen dat je ook even van Casper alleen wilt genieten, elk kind is weer anders, of eigenlijk, je relatie met elk kind is weer anders.

Joni, ja, Boyd is wel wat lichter dan andere kinderen hier! Hij is wat fijner denk ik, M heeft echt brede voeten en handen, ik vind dat wel grappig. O, dus jij had ook allstars voor Boyd? vond je ze ook slap aan de hiel? Ik las een artikel waarin de mythe rond stevige kinderschoenen werd ontkracht, dat dat allemaal niet zo nauw komt als je maar afwisselt.. ik twijfel een beetje maar ik zal eerst maar eens gaan passen met M.

Hoe is het met je vader?

Knorretje, o schattig het kamertje! Ik ben gek op rood en M heeft ook veel rood op zijn kamertje (op de foto stond alleen zijn ledikant, het kamertje is zo klein dat ik het niet eens kan fotograferen door de deur). Nou, kun je nog even een paar dagen wat rustig aan doen, en dan komt de baby vast snel.

Nurse, haha, ik zie je al ongeduldig tussen het dweilen door hier kijken en weer hebben die vrouwen niet op hun werk zitten posten. Ik vind het wel lekker dat het hier even iets rustiger is, want het liep de spuigaten uit met mijn vivaverslaving.. ik probeer het echt wat te minderen want m'n concentratie gaat er van naar de haaien. CSI ken ik niet eens trouwens, ik kijk eigenlijk alleen tot 8 uur tv (de wereld draait door staat dan aan).

Raar trouwens, ik dacht dat er alleen nog maar dect babyfoons waren nu, dus zonder last van anderen. Wij hebben dat wel en geen gedoe met stoorzenders. Waarom heb je zo'n ouderwetse?

Yora, hoe zit dat met die dr. Martens, draagt Yora ze? ze lijken me zo stijf voor een kind. Ik heb ze zelf en krijg eigenlijk last in mijn scheenbeen als ik er een dag op loop, omdat je je spieren dan zo anders gebruikt. In het begin stonden de neuzen iets omhoog, maar na een paar weken niet meer.

Gaat het studeren weer zo goed dit semester? (nog maar net begonnen, maar goed meedoen vanaf het begin scheelt ene hoop).

Yora en Loewyz, weer wat geleerd over rare dingen in de kraamweek.. goh dat de kv het verschil kan ruiken. Ik hoop dat je er snel vanaf bent Loewyz.

Marloes, gelukkig is Amber weer oke. Hoe is het verder, en met je vriend/man?

Verder heeft M voor het eerst sinds hij zelf eet (een dik jaar?) 's avonds echt alles meegegeten! Hij eet erg weinig, alleen pasta en vleesvervangers eigenlijk (groeit op volkorenbrood met heel divers beleg). Vorige week had ik een preitaart gemaakt die hij met prei en al opat. Vandaag maar een spinazietaart gemaakt en ja hoor, weer een heel stuk. Joepie! (wat is dat toch dat je graag wilt dat je kind groenten eet...).

jemig, hier en op HM reageren heeft me zo een dik uur gekost! Ga maar eens wat (ander) nuttigs doen.
Nurse: hahaha die babyfoon! Ik gebruik de mijne niet thuis... en heel lang kon ik m ook niet gebruiken ;) opsturen

maar in die relatieperiode met M. waren Yora en ik daar dus ook een keer... en toen kwamen zijn ouders op visite... hij had nog een oude babyfoon staan van zijn eigen kinderen en ik had Yora netjes naar bed gebracht... babyfoon aan met storing... kgggkkgg huuuuuiiil kgggkkggg huuiiil hoorde je dus steeds... Yora wilde niet slapen... en al die tijd hebben we dus netjes naar die babyfoon zitten luisteren... ga ik later kijken bij Yora... lag ze gewoon te slapen... hebben we de hele tijd naar het buurjongetje zitten luisteren... rotmoeder dat ze niet eens even bij dr kind gaat kijken

En in de bus heb ik alle tijd om uitgebreid te gaan kijken naar een vliegtuig in drie stukken dus waarom niet...

Sannie spannend hoor Renske naar school en nu voor het eerst alleen tijd met Casper!!
Alleen meelezen is een stuk sneller he Flaconnetje

Oja! Knor leuke kamer voor smurfin!!!
Falcon;

Goed je best gedaan qua reageren

Hihi, ik ben ook altijd blij als de kindjes goed (groente) eten hoor!

Wat is dat? Dect. babyfoons?

Wij hebben m.i. geen ouderwetse;

een Alecto, we hadden eerst dr eentje van Philips maar we met de komst van ons Yasmine (t ding is dus ongeveer iets meer dan een jaar oud) leek ons een babyfoon met 2 babyunits en 1 parents unit wel erg makkelijk. (1 babyfoon op de gang was ook niet afdoende)

We hebben een babyfoon (jammer genoeg) echt nodig, de kids ´liggen te ver weg´ en horen ze echt niet als ze huilen, zelfs niet als ze gruwelijk te keer gaan (hebben t wel eens uitgeprobeerd)

Ga zo maar es te bed

xx
dect is digitaal, en is toch moderner dan met radiogolven!

Wij hebben de babyfoon ook nog steeds aan op onze slaapkamer, ik weet niet of dat nou erg nuttig is, maar ik kan zo wel bij een eerste kikje snel een speen erin proppen. Meestal werkt het helaas niet meer zo en is M ECHT wakker als hij wakker wordt.

De woonkamer is naast zijn slaapkamertje, dus we horen hem hier zo wel.
Hoera, ik heb er een neefje bij: Sjoerd!!

Manu ligt nu net op bed, alstie wakker is gaan we er naartoe. Joehoe, ben helemaal blij blij blij!!!

Goed, ff lezen wat er allemaal geschreven is...
Hoera! gefeliciteerd!

Wat lijkt me dat leuk, 'echt' tante worden van niet-schoonfamilie, maar dat zit er voorlopig niet in, ze zijn allemaal single of te jong.

Hee Nurse, waar beeeeeeen je? Ik verveel me en wil wat lezen;)
Haha Falcon, nou dan ga ik toch even mijn best voor je doen?
Hihi de viva-familie zorgt wel voor utibreiding

maar ik snap dat het over veeel tekst hier gaat heur! ;)

Ik heb weer twee boekjes gekocht voor Yora... zijn wel echt de laatste voor deze maand... maar ik wil het voorlezen voor Yora maar ook voor mezelf leuk houden...

magneetboek en Eric Carle kleurenboekje...

Ik ga snel aan de studie hier...

Yora werd vannacht wakker... om 1.00 heb haar eerst nog even streng toegesproken maar toen werd ze een half uurtje later weer wakker... toen heeft ze maar verder in mijn bed geslapen.. met haar hoofd op mijn arm... en en en ze vroeg niet om de borst... Ik had er niet zoveel zin in en ik dacht dat gaat vast een kleine strijd worden... maar nee ze wilde alleen maar heeel dicht tegen me aan gaan liggen

Kidon: Hoe gaat het er nu mee? Ik haalde dat stukje over tik op de luier bij je er alleen maar uit omdat ik dat een mooi aanknopingspunt vond voor mijn eigen verhaaltje... niet omdat ik jou een slechte moeder vind ofweetikveelwat.
Vanmorgen belde mijn moeder al dat 'het was begonnen'. Haha, mams helemaal zenuwachtig natuurlijk... Ik verwachtte een vriendin op de koffie dus ik ben als de sodemieter boodschappen gaan doen voordat die zou komen, zodat ik vanmiddag naar mijn zus toe kan (hoewel ik nog helemaal niks wist van hoe lang het al gaande was enzo.) Om 11u belde zwager dat alles goed was gegaan en dat Sjoerd is geboren. Zus is wel heel erg moe, want ze heeft hard haar best gedaan. Ik sta te popelen om vanmiddag daarheen te gaan, jippie!!

Falcon: Nou het is zeker bijzonder om tante te zijn! Ik heb sinds mijn zus van de eerste zwanger raakte ook een betere band met haar gekregen. Gewoon omdat je zulke intieme dingen met elkaar deelt. Daarvoor was het contact ook heel goed hoor, maar we hadden wel echt een eigen leven allebei. Nu proberen we elkaar veel vaker te zien.

En ja, ik ben deze week inderdaad weer wat drukker op het werk. Wel lekker hoor, ik voel me weer een beetje voldaan als ik thuis kom. Je wordt zo duf van dat halfzachte niks doen op het werk...

Oh en Manuel eet ook slecht groente en fruit helaas. Hij eet thuis bijna nooit meer fruit, al zet ik het wel voor zijn neus, maar op de crèche en bij oma gelukkig vaak wel. En avondeten verschilt heel erg. Gisteren heeft ie flink zitten schransen bij een spinazie-ovenschotel, maar de dag ervoor heeft ie bijna niks gegeten en wilde hij ook geen toetje.

Nurse: Ik zou zeggen RELAXED!!! dat je de meiden niet kan horen als ze huilen. Klinkt misschien gemeen van me, maar ik heb vaak genoeg gedacht dat Manu het maar moest uitzoeken als hij boos werd 's nachts... Dan baalde ik als ik een hele tijd naar dat gehuil moest luisteren. Als er echt wat is wil je natuurlijk wel weten dat ze liggen te huilen, maar bij ons huilt Manuel ook weleens omdat ie 'visie wil kijken' om 5u 's morgens.

Nou ja, ff afkloppen, maar het gaat nu weer een week of twee erg lekker met slapen.

Knor: Wat een lief kamertje! Net zoals Sannie zei viel mij die accenten op de deur ook meteen op, erg mooi! En wat een prachtige wieg. Heeft Joeri daar ook in gelegen?

Ik hoop ook dat je nu een beetje van je verlof kan genieten nog. Je hebt het erg druk gehad de afgelopen tijd, meid... en het wordt straks nog veel drukker. Probeer een beetje je rust te pakken!

Yora: Haha, wat een actie van die babyfoon! Ik heb in ons oude huis, de eerste maanden ook altijd naast de babyfoon geslapen. Op een keer werd ik 's morgens om 7u wakker en realiseerde ik me dat ik Manu die nacht helemaal niet had gehoord. Ik heerlijk uitgerust eindelijk... bleek dat ik de babyfoon niet had aangezet. Oei... Gelukkig 'deed' ie het nog (manu bedoel ik). HIj lag prinsheerlijk te slapen.

Floddertje: Ik vond Floor helemaal niet zo'n tientonner hoor! Een lekker meidje is het!

Ik heb ook het eea van Simone gelezen. Heerlijk! Wel jammer dat je er niet echt aan toe bent gekomen om verder te lezen.

Ik ben nu iets van Loes den Hollander aan het lezen, beetje soortgelijk genre. Ook erg lekker boek!

Ik zwaai nog even naar Joni, Marloes, Sannie en de rest!

Nu even kijken of ik aan het geboortekaartje kan werken.
Nou waar ik eigenlijk net voor inlogde... vergat ik gewoon helemaal...

Tinus GEFELICITEEEERD met je neefje! :):):)
Ooh Tinus! Ben ook al op HM geweest maar nogmaals: Gefeliciteerd!! Leuk joh, straks naar je verse neefje gaan kijken!!

En hier:

MIJLPAAL! *trommelgeroffel*

Yasmine kan een paar stappen loslopen!

Ze geeft nog wel de voorkeur aan bilschuiven en staand overpakken maar als je dr uitlokt dan loopt ze!!!

Gisteravond voor de eerste keer

Toenstraks nieuwe schoenen voor Roxanne gekocht, Yasmine zag iets wat dr boeide en ze stond op dat moment; loopt ze gewoon aan! Zooo mega schattig die wankele stapjes!

Hopelijk loopt ze ´goed´ voordat de baby er is

Yora:

Hihi, jij met je boekjes!

Wat schattig dat Yora lekker tegen je aan wilde liggen maar je geeft nog wel bv op verzoek?

Falcon:

Verveel je je? Hoe komt t?

En hier is het ook als Roxanne wakker is ze meestal ook écht wakker is en we dr wel even heen moeten.

Vannacht om 24:00; HUILEN! Ineens, Niet normaal!

M. kreeg dr haast niet gesust. Nu keek ik vanmorgen in dr mond en ze heeft best een flink wondje op dr tong, denk in dr slaap dr op gebeten.

Yasmine wilt nog wel eens een keer huilen en verder slapen uit dr eigen, wordt 9 vd 10 keer zelfs boos als je er naar toe gaat

Wat betreft babyfoon/de meiden niet horen;

Dat is vooral als wij op de bank zitten/ in de huiskamer zijn.

De meiden slapen pal boven onze slaapkamer dus als ze ´s nachts hun best doen dan hoor ik ze wel,

maar nogmaals, dan moeten ze wel hun best doen. (ik slaap trouwens ook best licht)

Roxanne hoor ik regelmatig wel ´bonken´ ´s nachts.

Dan knotst ze met dr hoofd tegen dr hoofdeind van haar bed en dat geeft een bonk

Vandaag trouwens nog geen vreemde kerels door de babyfoon gehoord

Kuss!
Gefeliciteeeeerd Tante Tien, leuk joh!!

En jippieeee, heerlijk Nurse, dat ze het zelf lopen ontdekt heeft, gaat vast snel nu!

Wij hebben de babyfoon trouwens ook aan als wij nog beneden zitten, want anders horen we ze niet. 's Nachts is ie uit.
Oh wat betreft groente, Leah is écht een rare. Gisteren aten we spruiten, en ze zat ze zelfs van ons bord te pikken ndat die van haar op waren. We moesten echt zeggen, eerst een stukje vlees, dan mag je een spruit. En nu een stuk aardappel, dan mag je nog een spruit.

Ze eet grotere porties groenten dan wij doen, raar ding.
Wat gaaaaaf dat Yasmine loopt!! Ze wist natuurlijk dat Roxanne nieuwe schoenen kreeg, dus ze is als de sodemieter gaan oefenen zodat zij ook schoentjes mag strakjes... (zit er al vroeg in, die modegevoeligheid, hihi...)
Haha, die Leah! Das wel het andere uiterste, ja.
nursie

Yeah, Yasmine loopt!!! Wat goed man! Die wil inderdaad ook nieuwe shoes!

Nurse, dect babyfoons (of telefoons) werken digitaal dus storen niet...Ik vind ze ideaal! Schoonzusje heeft er een die op radiogolf werkt en zij heeft altijd ruis en storing erop dus heeft hem nooit gebruikt en als wij daar zijn en Joeri gaat slapen dan hebben we onze eigen babyfoon mee en die werkt als een tierelier.

Ainne

wat een heerlijkheid dat Leah zo makkelijk groenten eet! Beter zo dan andersom toch?

Babyfoon staat hier 's avonds en 's nachts gewoon ngo aan, anders horen we Joeri niet. Op zich dus best een goed geisoleerd huis!

Nu moet ik ook eerlijk zeggend at we 's nachts nooit wakker worden van Joeri, omdat hij gewoon nooit huilt 's nachts, dus als er iets aan de hand is willen we hem wel kunnen horen zodat we meteen kunnen reageren. Hoe dat bij smurfin zal gaan weten we nog niet, we hebben we 2 aparte (dect) babyfoons van Philips Avent.

Marloes

Ja, verbouwing is nu bijna af! In het halletje moet nog behangen,d at gaat dit weekend gebeuren, de laatste spullen moeten nog opgehangen in onze inloopkast, nog wat schilderijtjes-ophangsystemen hier en daar, maar verder is het wel min of meer af... Boven dan! Trap (die in december nieuw geplaatst was) moet nog geschuurd en geschilderd, maar dat gaat van de zomer wel een keer gebeuren.

Neuzen Dr. Martens

volgens mij staan doe altijd een beetje omhoog, al zo lang ik me kan herinneren. Maar doordat je ze draagt gaan ze naar beneden staan al denk ik niet dat dat bij de kleinere maatjes zal gebeuren...

Floddertje

Ja dat prinsessentasje zat bij mijn Sinterklaassurprise van afgelopen jaar, dus vond het wel grappig die ergens op te hangen! Daar wil ik haarfrutsels in gaan doen enzo (als Smurfin mooie lokken heeft!)

En jeetje, Timo officieel kinderdagverblijf-af! Time flies!!

Sannie

ja, we hadden ngo gedacht aan blauw met geel, maar dat vonden we zo jongensachtig worden, toch maar voor roze en rood gekozen!

Ja, die kleuraccenten hebbeb nog wat voeten in aarde gekost, maar tis gelukt! Deurkrukken staan niet op de foto, maar die worden ook knalroze.

Falcon

Rood is maar 1 van de kleuraccenten hoor. In principe zijn de muren roomwit, de kast en commode (en straks ledikant) lichtroze met donkerknalroze accenten. In de gordijnen zitten borduursels, die zijn rood en de waskussenhoes is rood. Verder zijn de kleuren die je ziet knalroze. Ik wil nog wel mandjes of iets dergelijks en ik denk dat die ook rood worden. Weet dat alleen nog niet zeker... Ik ga mijn best doen met rustig aan doen!

Ja, je weet nu waar je aan begnnen bent door mee te gaan reageren! Het kan soms best wat tijd kosten! Hahaha!

Fijn dat M. nu in eens wel alles opat 's avonds!

Yora

wat lief zo'n knuffelkontje 's nachts!!! Joeri knuffelt niet zo heel erg vaak meer....helaas! Krijg soms wel spontaan een knuf van hem of hij zegt kom mam, effe zoenen...

Tinus

ook hier gefeliciteerd met je verse neefje!

Ja, wiegje heeft Joeri ook ingelegen. En vriendlief vroeger ook! Ik ga nu zeker proberen mijn rust te pakken.... Ik doe mijn best!

ik

ik mocht vandaag uitslapen! Vriendlief moest vandaga om 10 uur beginnen en heeft Joeri uit bed gehaald en naar het kinderdagverblijf gebracht. Wel zo fijn want ik kon vannacht niet echt lekker slapen. Ben er twee keer uitgeweest om naar het toilet te gaan, kon niet op mijn ene zij liggen omdat het pijn deed omdat ik naar de wc moest maar niet kon en op de andere zij deed mijn schouder pijn. Buikliggen is natuurlijk niet meer mogelijk, maar rugliggen ook niet meer...Tja, en dan kun je niet slapen! Maar goed vanmorgen 6 uur nog even wat kunnen lozen en toen heb ik tot half elf kunnen pitten! Mjammie!

Nu een lekker lui dagje!!! Beetje afwassen, was opvouwen, klein beetje opruimen, beetje rozengeur en wodka lime kijken, beetje forummen en hyven...

Schoonmaken mag vriendlief morgen doen...
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
Klinkt lekker Knor! Zo te lezen doe je t vandaag iig lekker rustig aan!

Ainne:

Hahaa! klein spruitmonstertje dus!

Tinus:

Sterker nog; heb meteen ook een paar met soepele zool voor ons kleine poppetje gekocht

Eeeeh, en ik heb hier een beetje een dilemma

We hebben een heleboel overlast van mollen in onze tuin, echt waar, tis net een slagveld!

Had dus wat klemmen gezet en al 2 mollen gevangen.

Ben ik net buiten (hoefsmid was Fien aan t bekappen) zie ik dat dr een klem is dichtgeklapt, zet Fien even vast aan de schuur,

Trek die klem uit de grond....

Waaagh! t beestje leeft nog! De klem klemt niet meer zo goed zeg maar... dus ik doe die klem open en t ding zet me toch op een rennen! Dus ik ren er achter aan met een emmer.

Dus nu zit ik met een mol in mn oude konijnenkooi.

Maar wat moet ik dr mee???

Kan hem moeilijk weer loslaten... niet dan?

Maar weet ook zeker dat wanneer M. thuis komt hij het beessie met een schep in zn nek mept...ook niet echt een optie...

Hmm... nahja, voor nu zit ie nog veilig in de kooi, laat em ff zitten, kunnen de meiden zometeen een levende mol bekijken

(een dooie, verstijfde mol hebben ze al vaker gezien )

xx
Ik ga dit weekend ook naar Clarks voor Aimsies eerste paar schoenen, heb er zin in. Ze maken dan ook een foto van haar, krijg je mee in een kartonnen lijstje. Wel jammer dat de sales net voorbij zijn, maar ja.

Knorrie, ontzettend leuk kamertje trouwens! Wat voor stickers komen er?

Ooooe Nurse, tja, wat moet je daar toch mee? Ik vind ze best heel schattig die molletjes, maar ja, je kunt 'm moeilijk als huisdier houden. Ik zou 'm laten zitten tot M thuis is. Geef 'm nog een galgenmaaltje (eh de mol dus, niet M.)
hihi dat plaatje Ainne..

Tsja... eehh, weet echt niet wat ik zal doen...

M. zei al dat ik hem maar moest ´helpen´ Dat doe ik dus echt niet.

Hem laten zitten en hem door M. van kant te laten maken vind ik ook zielig maar aan de andere kant, ik zet zelf ook klemmen om ze te vangen én nu dr eentje loslaten is ook nogal krom niet dan??

*krabt op dr hoofd*

Óf ik moet een heel stuk naar achter lopen op t land (zo´n 500 meter) en hem daar loslaten... maar goed,voor t zelfde geldt komt ie net zo hard weer terug om hier weer een ravage aan te richten...

Maar jij zou hem door je husband laten ´helpen´ ??
Nursie

beetje krom om hem nu los te laten terwijl je wel klemmen zet! Ik zou hubbie hem leker laten killen, anders was dat beest wel door de klem gedood! (als de klem goed was geweest)
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven